Internetinės rinkodaros advokatų kontoroms atvejis

Žinote, ką jie sako apie gerus teisininkų pokštus? Iš tikrųjų yra tik trys; visa kita yra tikros istorijos. Teisininko profesija apskritai dažnai kenčia nuo blogos reputacijos, o tai gali turėti žalingą poveikį internetinei advokatų kontorų marketingasi. Didžioji to dalis gaunama dėl klaidingos informacijos, kurią žmonės gauna iš žiniasklaidos vaizdų ir naujienų garso įrašų. Kalbant apie advokatų kontorų turinio rinkodarą, geresnis vartotojų tendencijų ir skaitmeninės strategijos supratimas gali padidinti jūsų įtaką marketingo pasaulyje.

Deja, vis sunkiau užduotis išvilioti ir išlaikyti tuos vartotojus. Nesvarbu, ar dirbate advokatų kontoroje, ar bet kurioje kitoje agentūroje, kruopšti internetinės marketingo strategija nurodo mastą. Turinio marketingo strategijų atnaujinimas ir internetinių kanalų optimizavimas turėtų būti jūsų svarbiausias prioritetas. Štai įtikinamas advokatų turinio marketingo atvejis, kuris tikrai įtikins visus.

Internetinės marketingo atvejis teisininkams: ištirkite teisinius faktus

Pastaraisiais metais buvo per daug legalios rinkos. Studijų rezultatai pasidalino EconomicModeling.com rodo, kad ši tendencija pirmą kartą buvo pastebėta 2009 m., kai advokatų egzaminą išlaikė 53 508 teisės studentai, tik sužinoję, kad laisvų darbo vietų yra mažiau nei pusė (tiksliau – 26 754). Tai paskatino daugelį valstybių paniekinti teisės studijų absolventų ir turimų darbo vietų santykį.

advokatų turinio marketingas

Ką tai reiškia advokatų kontoroms ir jų internetinės marketingo strategijoms? Jie turi dar labiau konkuruoti, kad užsitikrintų naują verslą (ir išlaikytų jau sukurtą klientūrą). Būti ir pardavėju, ir advokatu tampa vis sunkiau. Tačiau naudodamiesi kokybiška advokatų kontorų turinio marketingas galite sumažinti riziką ir pagerinti pasiekiamumą internete.

Supaprastinkite internetinės marketingo strategijas savo advokatų kontorai

Puikiai žinote, kad advokatai neturi problemų kovoti, kai bylos elementai ar atskiri parodymai nesiseka. Paskutinis dalykas, kurio norite, yra tai, kad jūsų advokatų kontoros turinio marketingo pastangos būtų įtikintos potencialių klientų prieštaravimų.

internetinė marketingas advokatų kontoroms

Kaip tada supaprastinti savo strategijas, kad jos geriausiai atitiktų jų poreikius? Atsakymai yra optimizavimas ir ryšys, ir mes galime padėti jums pasiekti abu dalykus.

Darbas, siekiant pagerinti teisėtą svetainės funkcionalumą

Pirmiausia galite pripažinti, kad reikia turėti gerai sukurtą svetainę. Jau seniai praėjo laikas, kai svetainės turėjimas buvo tik papildoma internetinės marketingo nauda advokatų kontoroms, kurios retai galėjo pasiūlyti potencialiems klientams. Šiandien tos įmonės, kurios neturi internetinio tinklo, stengiasi išlikti ant vandens. „Žodžiu iš lūpų į lūpas“ nebėra pagrindinė verslo varomoji jėga. Iš tiesų, „Blue Corona, Inc.“ duomenimis, 97% šiandienos vartotojų tyrinėja verslą internete.

Vis dėlto advokatų kontorų svetainės turi būti ne tik teisinių specialybių apžvalga ir internetinė kontaktinė forma; jie turi įtraukti potencialius klientus siūlydami gerą vartotojo patirtį. Tai prasideda nuo to momento, kai jie paspaudžia. Mėlyna korona pasidalija dviem svarbiais argumentais, patvirtinančiais šią mintį: Pirma, svetainės atsisakymo rodikliai didėja kiekvieną sekundę, kai reikia įkelti svetainę.

internetinė marketingas advokatų kontoroms

Pagalvok apie tai. Kaip dažnai laukiate, kol puslapis bus įkeltas? Tokie įrankiai, kaip „Google“ „PageSpeed ​​Insights“, stebi puslapio įkėlimo laiką, kad žinotumėte, kada reikia tobulinti svetainių sistemas, kad jos veiktų efektyviau.

Svetainių puslapių naikinimas labai padeda pagerinti greitį, o tai galiausiai padeda internetinei marketingasi advokatų kontorose. Sumažinkite vaizdų dydžius, atnaujinkite senus papildinius ar net juos ištrinkite, kad pagreitintumėte svetainę, kuriai optimizuojate. Nepamirškite sukurti svetainių, kad jos būtų patogios mobiliesiems vartotojams, kurie naudojasi savo telefonais. Svetainės, kurios atrodo juokingai mažesniuose ekranuose, yra labai atidėtos.

Advokatų kontoros estetika

Antras punktas yra tas, kad dauguma vartotojų susidaro nuomonę apie svetainę (o kartu ir jos reklamuojamą įmonę) per 0,05 sekundės. Ką galima padaryti per 0,05 sekundės? Iš esmės paimkite svetainės spalvas, vaizdus ir temą. Tai tikrai neleidžia pakankamai laiko perskaityti visą nuostabų advokatų kontorų turinį, kurį padėjote sukurti. Taigi svetainė turi būti pakankamai patraukli, kad vartotojai norėtų likti tuo metu, kai įeina.

turinio marketingas advokatų kontoroms

Vienas paprastas ir efektyvus būdas pagerinti internetinę rinkodarą advokatų kontoroms yra vaizdo įrašo įtraukimas į pagrindinį puslapį. Tai tarnauja kaip jūsų advokatų kontoros virtualus „durų sveikintojas“, sveikindamas lankytojus ir nukreipdamas juos kur eiti. Vėlgi, „Blue Corona“ pabrėžia, kad įmonėms, kurios savo svetainėse naudoja vaizdo rinkodarą, paspaudimų rodiklis yra 27% didesnis.

Sutelkite dėmesį į formatą

Kartu su vaizdo įrašais jūsų teksto formatas daro didelį poveikį pirmą kartą žiūrintiesiems. Vizualinė internetinių advokatų kontorų turinio hierarchija padeda skaitytojams suprasti, kas yra svarbiausia. Antraštės, ženklinimo taškai ir pavadinimai sukuria svetainės švaros ir organizuotumo jausmą. Išbandykite paprastą, modernų dizainą, kuris atrodo profesionalus. Nuostabu, ką gali padaryti pirmasis įspūdis, kad pagerėtų atmetimo rodikliai.

Niekada neatsiskaitykite už standartinį teisinį turinį

Svetainės estetika nebūtinai panaikina jos turinį. Jei svetainės vizualinis dizainas yra lyginamas su pagrindiniu advokatu, tada jos turinio optimizavimas yra advokatų padėjėjų komanda, dirbanti užkulisiuose, siekiant užtikrinti, kad minėtas advokatas turėtų viską, ko reikia norint pateikti laimėtą bylą. Advokatų kontorų internetinės marketingo sėkmė nėra vertinama išteisinimais ar susitarimais; Tai reiškia, kad jūsų svetainės puslapiai užima aukštą reitingą natūralių paieškų metu.

Argumentuokite SEO turinio marketingas advokatų kontoroms

Kiek svarbu legalių svetainių internetinė marketingas? Apsvarstykite šį atskirą atvejį, kurį atliko „Blue Corona“. Optimizavus teisinio turinio rašymą advokatų kontorai, buvo šiuos rezultatus:

turinio marketingas teisininkams

Įsivaizduokite, kad per mažiau nei dvejus metus galite sukurti daugiau nei 860% interneto srauto. Tokia internetinė marketingas advokatų kontoroms gali vykti paprasčiausiai sutelkiant dėmesį į SEO.

Kokia SEO turinio svarba?

Paieškos sistemų optimizavimas yra būdas, kuriuo jūsų advokatų kontora atpažįstama internete. Pagal turimą turinį „Google“ reitinguos jūsų svetainę pagal aktualumą, kokybę ir kitus naudotojams rūpimus veiksnius. Jei norite, kad ieškodami teisinės informacijos žmonės rastų jūsų svetainę, turite įdėti tam tikrą darbą. Advokatų ir advokatų kontorų marketingas yra labai susijusi su puikaus turinio, kurį „Google“ gali analizuoti, kūrimu.

Turinys yra gyvybiškai svarbi internetinės marketingo dalis advokatų kontoroms. Pirmiausia supraskite, dėl ko turinys reitinguojamas. Kai pridedate naudingos informacijos ir gaunate daugiau informacijos, pradedate steigti savo advokatų kontorą kaip teisinės pramonės ekspertą, o tai padeda įgyti skaitytojų pasitikėjimą. Toks turinys pagerina jūsų prekės ženklo įvaizdį ir gali padėti rasti potencialių klientų. Laikui bėgant, kaip ir aukščiau pateiktame paveikslėlyje, galite pamatyti neįtikėtinus rezultatus.

Mokėjimo už paspaudimą reklamos pranašumai

Natūralūs rezultatai nėra vienintelė internetinės advokatų marketingo rūšis. Mokėjimas už paspaudimą (PPC) yra greitas būdas patekti į pagrindinį „Google“ puslapį.

internetinė advokatų marketingas

PPC reklama įdeda jūsų skelbimą į populiariausias vietas, kur vartotojai gali lengvai spustelėti jūsų svetainę. Jūs mokate už kiekvieną paspaudimą, taip paaiškindami pavadinimą. Jei norite greitų rezultatų, šiek tiek iš savo advokatų turinio marketingo biudžeto skirkite savo paslaugoms reklamuoti. Nors vartotojai gali pasakyti, kad reklamuojatės, tai greitas būdas pritraukti klientų, kurie ieško advokatų kontoros, tokios kaip jūsų. Derinant natūralius rezultatus ir PPC reklamą, internetinė marketingas advokatų kontoroms gali pasiekti dar daugiau.

Pasitelkite vietines asociacijas su turinio marketingas advokatų kontoroms

Kokios kitos turinio marketingo optimizavimo rūšys duoda geriausių rezultatų teisinėms įmonėms? Dauguma žmonių, ieškančių jūsų paslaugų, ieško vietoje. Todėl reikėtų pabrėžti aukštą reitingą vietinėse vartotojų paieškose. Geriausias būdas tai padaryti yra sužinoti, kaip nusileisti „Google“ vietiniame pakete.

„Asociacija“ gali būti madingas žodis teisininkų bendruomenėje. Gera internetinės marketingo įmonė jums pasakys, kad tas pats pasakytina ir apie turinio kūrimą, tačiau gerąja prasme. Tarkime, kad vartotojas „Google“ ieško „skyrybų advokatas Detroite“. Atkreipkite dėmesį į tai, kas įtraukta į rezultatus:

teisinės marketingo priemonės

„Google“ siūlo vietinius sąrašus vartotojams, kurie ieško konkrečios vietos užklausų. Pridedamas žemėlapis su nuoroda į įmonių svetaines ir vietas. Jei jūsų advokatų kontora gali patekti į paketą, vartotojai mato ir jūsų vietą, ir nuorodas į jūsų svetaines, net patekdami į aukščiausios reitingo natūralios paieškos rezultatą.

Optimizuokite vietinėms paieškoms

Kaip įdėti svetainę į paketą ir toliau išplėsti internetinę rinkodarą advokatų kontoroms? Vienas iš būdų yra struktūrizuoti raktinius žodžius ir frazes, panašias į tai, kuri buvo naudojama ieškos pavyzdyje. Įterpkite juos į savo turinį kuo natūraliau. Pridėjus geografinę vietą prie raktinio žodžio, tikslinė auditorija tampa dar geriau apibrėžta.

Kitas dalykas yra tiesiog patikrinti, ar jūsų „Google“ paskyros informacijos forma yra visiškai užpildyta. Tai užtikrina jo patalpinimą tinkamame vietinių paslaugų kataloge. Nepamirškite atnaujinti savo adreso ir telefono numerio savo svetainėje ir socialinės žiniasklaidos paskyrose.

Skatinti advokatų kontorų praktikos sritis

Lygiai taip pat svarbu, kaip susieti paieškas su vietiniais vartotojais, yra sudaryti potencialių klientų tinkamų teisinių specialybių sąrašą. Žmonės, ieškantys specializuotų teisinių paslaugų, paprastai jas susiras patys. Asmenys, kuriems reikia bendresnės pagalbos, greičiausiai išmeta platesnį tinklą.

advokatų kontorų turinio marketingas

Advokatas darbe išvardija šias praktikos sritis kaip įtrauktas į dažniausiai ieškomas internetines užklausas:

  • Šeimos teisė
  • Asmeninė trauma
  • Kriminalinė gynyba
  • Turto planavimas

Kiekvienoje iš šių bendrosios praktikos sričių yra unikalių specialybių (pvz., Vaiko globa, DUI, testamentas). Laikykite šias mintis savo galvoje, kurdami raktinius žodžius ir frazes advokatų internetinės marketingo strategijoje.

Pasinaudokite advokatų kontorų internetinės marketingo kanalais

Kai lankytojai apsilankys jūsų advokatų kontoros svetainėje, kaip jie jaučiasi, kad galėsite jiems padėti? Advokatai kviečia ekspertus liudytojus į prisiekusias žiuri, o ekspertų nuomonė tą patį poveikį turi būsimiems klientams. Galite atsakyti į svetainės lankytojų rūpesčius, nurodydami savo advokatų kontorą kaip lyderį tam tikroje srityje. Vienas patikimas būdas sukurti tokį įspūdį yra teisinis internetinis dienoraštis.

Teisinio tinklaraščio rašymo nauda

2017 m. Teisinių technologijų tyrimo ataskaitoje Amerikos advokatų asociacija pranešė, kad …

Parašykite komentarą