Internetiniu parduotuviu kurimas
Elektronines parduotuves kurimas
Šiame tyrime nagrinėjamas e. parduotuvės dizaino aspektų (patogumo ir estetikos) poveikis vartotojų emocijoms ir požiūriui į parduotuvę trijose skirtingose parduotuvių srityse. … Rezultatai rodo, kad trys pagrindinės emocijos – malonumas, susijaudinimas ir dominavimas – pagerino vartotojų požiūrį į parduotuves.
Elektroniniu parduotuviu kurimas
Pasak Vikipedijos, elektroninė prekyba – tai produktų pirkimas arba pardavimas naudojantis internetinėmis paslaugomis arba internetu. … Paprasčiausiai prekių ir paslaugų pirkimas ir pardavimas elektroniniu būdu naudojant internetą iš esmės reiškia elektroninę prekybą.
Internetines parduotuves kurimas nemokamai
Čia pateikiamas jūsų paleidimo darbų sąrašas:
- Išsirinkite parduotuvės pavadinimą. Pavadinimo pasirinkimas dabar neturėtų kelti didelio rūpesčio.
- Užregistruokite nemokamą „Shopify” paskyrą. …
- Pasirinkite parduotuvės temą. …
- Pridėkite savo logotipą. …
- Paruoškite standartinius puslapius. …
- Pridėkite mokėjimo vartus. …
- Sureguliuokite pristatymo nustatymus. …
- Nustatykite atsiskaitymo informaciją.
Elektroninės parduotuvės
Elektroninė parduotuvė arba elektroninė parduotuvė yra „vieta”, kurioje įmonė gali parduoti savo produktus ar paslaugas naudodamasi skaitmeniniais tinklais. Tai internetinė parduotuvė, kurioje klientai gali „apsilankyti” iš bet kurios vietos ir bet kuriuo metu naudodami mobiliojo telefono ar nešiojamojo kompiuterio interneto naršyklę.
Internetines parduotuves
Pirkimas internetu vyksta, kai klientas perka naudodamasis skaitmenine platforma. Tokios platformos pavyzdys – Bikerringshop.com, internetinė baikerių žiedų parduotuvė iš Tailando. Kad įsigytumėte vieną iš šios parduotuvės parduodamų produktų, jums nebūtina gyventi šioje šalyje. Pasaulinė aprėptis yra vienas iš pagrindinių internetinės prekybos privalumų.
Kaip sukurti internetine parduotuve
- žingsnis: pasirinkite savo nišą. …
- žingsnis: Pasirinkite dropshippingą arba savo produktų laikymą. …
- žingsnis: sugalvokite verslo pavadinimą ir užregistruokite domeno vardą. …
- žingsnis: Pasirinkite produktus, kuriuos norite parduoti. …
- žingsnis: sukurkite svetainę naudodamiesi internetinės parduotuvės kūrimo programa. …
- veiksmas: įsteigti įmonę ir gauti pardavimo mokesčių mokėtojo kodą.
Elektroninės komercijos ir internetinių parduotuvių kūrimas
Planuojate pradėti verslą internete arba manote, kad jūsų internetinę parduotuvę reikia tobulinti? Kuriame internetines parduotuves, atsižvelgdami į tolesnį jų populiarinimą (SEO skatinimas, interneto rinkodaros technologijos) ir siekdami efektyvių pardavimų.
Norėdami sukurti savo internetinės parduotuvės kūrimo strategiją, pirmiausia turėtumėte atsakyti į šiuos klausimus:
Jūsų pagrindinis tikslas?
Jūsų potencialūs klientai (tikslinė auditorija)?
Jūsų pagrindiniai konkurentai?
Jūsų ir jūsų konkurentų pranašumai?
Kodėl jūsų tikslinis klientas turėtų pasirinkti jus?
Jei turite sunkumų ir papildomų klausimų, SEOTM interneto studijos projektų vadovai mielai padės juos išspręsti. Atliksime rinkos ir konkurencijos auditą, išanalizuosime esamas internetines parduotuves ir pasiūlysime efektyviausius sprendimus pagrindiniams Jūsų tikslams pasiekti – pritraukti naujų klientų ir padidinti pardavimus!
Kaip sukurti internetinę parduotuvę
Prieš imdamiesi kurti Jūsų svetainę, mūsų analitikai nuodugniai ištirs verslo sritį, Jūsų konkurentų veiklą, apibrėš tikslinę auditoriją, sudarys Jūsų konkurentų svetainėse aptinkamų „privalumų ir trūkumų” sąrašą ir, surinkę šią informaciją, pateiks geriausią pasiūlymą su efektyviausiais funkciniais ir rinkodaros „triukais”, kuriuos galima panaudoti Jūsų svetainėje. Remdamasis šia informacija projekto vadovas pateiks komercinį pasiūlymą ir išduos technines specifikacijas.
Techninės specifikacijos – dokumentas, kuriuo remiantis ateityje bus kuriamas dizainas, programavimas, maketavimas, optimizavimo paieškos sistemoms įrankis ir turinys.
Interneto parduotuvės kūrimas paprastai užtruktų nuo 20 iki 45 darbo dienų po to, kai patvirtinama techninė specifikacija.
Elektroninės parduotuvės kūrimo etapai:
1Projekto dokumentacija
2Dizainas
3Programavimas
4Testavimas ir turinio pildymas
5Svetainės optimizavimas
6Svetainės paleidimas
Unikalių dizaino sprendimų siūlymas kiekvienam klientui – viena iš pagrindinių mūsų veiklos sričių. Žiniatinklio studija SEOTM siūlo originalias jūsų interneto parduotuvės vartotojo sąsajos koncepcijas. Projektavimo procesas grindžiamas naujausiomis sąsajos kūrimo ir puslapių valdymo technologijomis. Toks požiūris padeda sėkmingai suderinti praktinius ir estetinius žiniatinklio projekto aspektus. Peržiūrėkite mūsų šiuo metu sukurtas interneto parduotuves mūsų portfelyje.
Patogi žiniatinklio parduotuvės vartotojo sąsaja padeda vartotojui maksimaliai išnaudoti visas žiniatinklio išteklių savybes ir funkcijas. Greitas puslapio atsisiuntimas bet kurioje naršyklėje padės sudominti kiekvieną potencialų klientą ir sutaupyti jo laiką, nes greitai atliksite paiešką ir naršysite svetainėje.Mūsų kuriamos internetinės parduotuvės lengvai atvaizduojamos mobiliuosiuose įrenginiuose ir didelio ekrano staliniuose kompiuteriuose dėl profesionalaus reaguojančio tinklalapių išdėstymo. Dirbdami prie savo projektų taikome objektinio programavimo principą.TVS, kurią naudojame projekte, turi atvirojo kodo kodą ir veikia PHP4 ir PHP5 platformose su „MySQL„. Be to, naudojame šias technologijas: HTML 5, „JavaScript”, „Ajax”, CSS 3 ir kt.
Be TVS, kuriame internetines parduotuves tokiose platformose kaip WordPress, OpenCart, Yii-2 Framework, osCommerce, Zencart, Magento.
Esame sukūrę ir įdiegę šimtus modulių, kuriuos galima integruoti į įvairias išorines sistemas ir interneto parduotuvių paslaugas. Plačiausiai žinomos ir populiariausios Ukrainoje yra „LiqPay”, „NovaPoshta”, „Amazon”.
Turime didžiulę patirtį integruojant internetines parduotuves su įvairiomis CRM sistemomis („Bitrix 24”, „amoCRM”, „Vtiger”).
Mūsų internetinės parduotuvės lengvai integruojamos su apskaitos programomis (pvz., 1S apskaita) ir ERP, CRM sistemomis, kad būtų galima automatiškai atnaujinti kainas ir sandėlyje esančias prekes.
Jei turite keletą kainoraščių, rekomenduojame tokius programinius sprendimus kaip „E-Trade”, „PriceList”, kurie gali būti labai naudingi, jei dirbate su keliais tiekėjais ir dideliu prekių asortimentu; jie taip pat gerai integruoti su SEOCMS. Be to, šis sprendimas padės jums apdoroti, analizuoti ir formuoti vieną / bendrą kainoraštį.
Parduodančios, į visus įtaisus ir paieškos sistemas reaguojančios internetinės parduotuvės sukūrimas didina pelną ir sukuria veiksmingą jūsų pajamų šaltinį.
Darbo su mumis privalumai:
nuolatinė projekto vadovo pagalba;
rinkodaros analizė;
patrauklus dizainas;
nepertraukiamas aptarnavimas;
parduotuvės įrengimas ir pritaikymas;
parduotuvės darbuotojų mokymai administravimo srityje.
Internetinės parduotuvės kūrimo išlaidos apskaičiuojamos remiantis šiais veiksniais:
funkcionalumas (standartinis funkcijų rinkinys arba unikalios papildomos funkcijos);
dizaino ir grafikos sudėtingumas (patogumas naudoti, prekės ženklo stiliaus sukūrimas, animacija, unikalių paveikslėlių sukūrimas);
reaguojančio dizaino ir išdėstymo kūrimas;
išmaniesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams skirtų programėlių kūrimas.
Į bendrą internetinės parduotuvės kūrimo kainą įeina visi etapai: prototipo kūrimas, techninės specifikacijos, dizainas, testavimas, optimizavimas paieškos sistemoms. Tikslią projekto kainą galima apskaičiuoti, kai peržiūrimos techninės specifikacijos arba užpildoma trumpa informacija. Atsakydami į jūsų užklausą parengsime išsamią išlaidų lentelę ir pateiksime jums savo komercinį pasiūlymą.
Užklausą galite siųsti užpildydami kontaktinę formą (eikite į „Kontaktai”), taip pat siūlome užpildyti trumpą informaciją.