Kaip optimizuoti „Google“ mano verslo paskyra
Atnaujinta 2018 m. Gegužės 1 d
Svarbus pirmas bet kurios vietinės SEO strategijos žingsnis yra pareikšti teises ir patvirtinti vietinio verslo „Google“ mano verslo (GMB) sąrašą. Patekę į „Google“ mano verslą galite padidinti savo galimybes būti rodomiems „Google“ vietiniame pakete, „Local Finder“, „Google Maps“ ir apskritai natūraliuose reitinguose. Kvalifikuotos vietos įmonės gali pretenduoti į šį nemokamą sąrašą „Google“ ir pateikti informaciją apie savo įmonę, pvz., Adresą, telefono numerį, darbo valandas ir priimtų mokėjimų tipus.
Be to, per pastaruosius kelis mėnesius „Google“ prie „Google“ mano verslo pridėjo keletą puikių funkcijų, kuriomis įmonės turėtų pasinaudoti. Tai padidina jūsų „Google“ mano verslo sąrašą ir padeda patraukti žiūrovų dėmesį ir gali padidinti jūsų reitingą vietos paieškos rezultatuose.
Jei dar nepateikėte paraiškos ir nepatvirtinote „Google“ mano verslo sąrašo, tai pirmas žingsnis. Norėdami pradėti, apsilankykite https://www.google.com/business .
Daugelis vietinių įmonių tiesiog pretenduoja į savo GMB sąrašą ir pamiršta. Ką dauguma įmonių neturi suprasti, kad yra daug kitų funkcijų įvairovė „Google” suteikia jums, kad jūs galite naudoti norėdami optimizuoti savo „Google” Mano verslo įrašą ir keletą priežasčių, kodėl jūs turėtumėte dažniau tikrinti savo verslą sąrašą, siekiant užtikrinti, kad jos tikslumo lieka nepaliestas. Norite sužinoti daugiau?
Užpildykite visą „Google“ prašomą informaciją
„Google“ nori, kad jūs užpildytumėte „Google“ mano verslo profilį, yra įvairių klausimų. Kai tai bus padaryta, jūsų įraše bus vertingi pagrindiniai duomenys, kurie potencialiems klientams padės lengviau rasti daugiau informacijos apie jūsų įmonę. Ir jei jūs neturite užpildykite šią informaciją, kad kažkas galėtų. Daugelis verslo savininkų nesupranta, kad kas nors gali pasiūlyti pakeisti (arba „redaguoti“) jūsų verslo sąrašą – įskaitant jūsų konkurentus.
Kai ieškantis asmuo spustelėja jūsų GMB sąrašą, jis mato parinktį „Pasiūlyti redaguoti“:
Kai kas nors spusteli šią parinktį, jis gali pažodžiui redaguoti jūsų „Google“ mano verslo įrašą (ir taip pat gali padaryti gana dramatiškų pakeitimų):
Tai nėra tik „siūlomi“ pakeitimai – šiuos naudotojų sugeneruotus pakeitimus iš tikrųjų galima atlikti tiesiogiai jūsų sąraše net nepranešus. Tai tik viena priežastis, kodėl labai svarbu reguliariai prisijungti prie „Google“ mano verslo informacijos suvestinės, kad įsitikintumėte, jog niekas nepadarė nepageidaujamų jūsų įrašo pakeitimų.
Štai kaip:
Jei prisijungiate prie „Google“ mano verslo, galite grįžti į „Klasikinį“ informacijos suvestinę čia:
Be klasikinių skydelyje, jums gali pamatyti „Google” atnaujinimai „pranešimus.
Jei matote atnaujinimus, tai yra „Google“ pakeitimai jūsų verslo sąraše, nes jų algoritmas rado naujos informacijos apie jūsų įmonę (galbūt iš kito katalogo / citavimo svetainės arba pakeitimo, kurį jie rado jūsų „Google“ žemėlapyje), arba „Google“ vartotojas pateikė pakeitimą kad buvo paskelbta. (Taip, kai žmonės daro „siūlomus redagavimus“, tai iš tikrųjų nėra „pasiūlymai“ – pakeitimai dažnai atliekami tiesiogiai negavus pranešimo ar galimybės užginčyti pakeitimą!)
Kai spustelėsite „Google Updates“, pamatysite langelį, kuriame galėsite peržiūrėti „Update Updates“. Čia jums suteikiama galimybė pašalinti neteisingą informaciją, kurią galėjo pateikti varginantis „Google“ vartotojas.
Dabar tariamai „Google“ siunčia el. Laiškus savininkui ir kitiems, tvarkantiems jūsų „Google“ mano verslo paskyrą, kai bus atlikti pakeitimai, tačiau dažnai šie žmonės niekada negauna pranešimų apie savo sąrašo pakeitimus. Taigi saugokitės: „Google“ gali jums pranešti (arba ne ), jei jūsų sąraše bus pakeisti pakeitimai. (Pavyzdžiui, jūsų verslo kategorija gali būti pakeista iš „advokatas nusikalstamas“ į bendrą „advokatas“, o tai gali neigiamai paveikti jūsų paieškos reitingus.) Štai kodėl jums ypač svarbu dažnai prisijungti ir tikrinti savo įrašą (ypač kai Žodžiu, kai kurių įmonių adresai ir svetainių URL GMB sąraše buvo pakeisti kenksmingų vartotojų.)Jei matote neteisingą pakeitimą ir jums sunku jį pakeisti (pvz., Fiktyvią apžvalgą), sukurkite naują įrašą, kuriame išsamiai paaiškinkite situaciją „ Google“ mano verslo forume ir susisiekite su vienu iš „Google“ geriausių bendraautorių savanorių pagalbos.
Taip pat svarbu suvokti, kad „Google“ ragina žmones, kurie yra susipažinę su jūsų verslu, atsakyti į klausimus, kad „Google“ galėtų sužinoti daugiau informacijos apie jūsų įmonę. Norėdami tai padaryti, jie tiesiog spustelėkite „Pažįsti šią vietą? Atsakykite į greitus klausimus “nuoroda.
Tada jie bus paraginti atsakyti į keletą klausimų apie jūsų verslą:
Jei asmuo žino atsakymą į klausimą, jis gali atsakyti ir tada paprastai jam bus užduotas kitas klausimas. Jei ne, jų gali sumažėti.
Kai kurie verslo savininkai apsiverkė nesąžiningai sakydami, kad konkurentai ar kiti, turintys piktavališkų ketinimų, gali sužlugdyti savo „Google“ mano verslo įrašus naudodamiesi šiomis funkcijomis. Tačiau „ Google“ filosofija yra ta, kad tokio tipo naudotojų sukurtas turinys padeda kurti bendruomenę, išsamiau užpildo verslo profilį ir leidžia „Google“ eksperimentuoti su skirtingomis paieškos strategijomis.
Nepamirškite, kad patvirtinę „Google“ mano verslo įrašą, toliau reguliariai tikrinkite savo įrašą, kad būtumėte saugūs.
Patvirtinę GMB sąrašą, pats laikas optimizuoti savo įrašą. (Čia jūs turite daugiau galimybių aplenkti savo varžybas!)
„Google“ mano verslo įrašai
„Google Post“ yra beveik kaip „mini skelbimai“ arba „socialinės žiniasklaidos įrašai“, kurie rodomi „Google“ paieškoje jūsų „Google“ mano verslo sąraše (žinių skydelyje ir „Google“ žemėlapiuose).
Norėdami pradėti naudotis žinutėmis, prisijunkite prie savo GMB informacijos suvestinės ir kairėje pusėje pamatysite parinktį Pranešimai:
Galite smagiai praleisti laiką naudodami „Google“ mano verslo įrašus pridėdami vaizdą, raginimą veikti ir netgi įtraukdami nuorodą į kitą puslapį ar svetainę.
Nežinote, kokio tipo įrašą turėtumėte paskelbti? Čia yra tik keletas pranešimų idėjų:
- Jei rengiate renginį (pvz., Internetinį seminarą ar seminarą apie chiropraktikos praktiką), galite nustatyti įvykio skelbimą su data ir laiku, tada pridėti nuorodą į registracijos puslapį.
- Ar turite tam tikrą laiką vykdomą pardavimą? Sukurkite „išpardavimo“ renginio įrašą.
- Ar jūsų naujausias tinklaraščio įrašas rokuoja? Pridėkite trumpą aprašymą ir nuorodą į įrašą savo tinklaraštyje.
- Naujas produktas, kurį norite įtraukti? Parodykite šios šaunios programėlės nuotrauką ir nurodykite, kur žmonės gali pirkti.
- Norite paskleisti atostogų džiaugsmą? Padovanok potencialiems klientams atostogų pranešimą Skelbti
„Posts“ galimybės yra begalinės! Įrašai gerai matomi jūsų verslo žinių skydelyje, todėl nepraleiskite progos išsiskirti.
PATARIMAS: Norėdami patraukti ieškotojo dėmesį, į savo įrašą norite įtraukti vaizdą, tačiau „Google“ žemėlapiuose įrašo vaizdas gali būti iškirptas. Gali tekti išbandyti keletą „Post“ vaizdo dydžių, kad įsitikintumėte, jog jie tinkami žemėlapiams ir žinių skydui darbalaukiuose ir mobiliuosiuose įrenginiuose.
Norite dar smagiau praleisti laiką ir padėti savo vietiniam SEO? Pabandykite pridėti atitinkamų jaustukų prie savo įrašo. „Google“ pradeda indeksuoti su jaustukais susijusius paieškos rezultatus. (Tiesą sakant, dabar galite ieškoti „Google“, „tweetuodami“ jaustukus! ) Be to, žmonės, ypač jaunesni, pradeda ieškoti (paprastai savo mobiliuosiuose įrenginiuose) naudodami jaustukus! Taigi, jei asmuo ieško „[picos jaustukas] + netoliese“, o jūs turite vietinį picerijos restoraną ir naudojate [picos jaustuką] kažkur „Google“ mano verslo sąraše, pavyzdžiui, įraše su specialiu picos užsakymo pasiūlymu – Jums gali tekti SEO kraštas virš kitų picerija konkurentų savo mieste.
Nežinote, kaip pridėti jaustukus? Jei naudojate „Windows“ kompiuterį, galite pridėti jaustukų paspausdami „Windows“ klavišą + „“. ARBA „;“ tuo pačiu metu klaviatūroje. Bus parodytas jaustukų simbolių sąrašas ir galėsite pasirinkti jaustuką, kurį norite įtraukti (bet nenusivilkite – pakanka vienos jaustuko):
Kai žmonės ieško naudodami „Chrome“ išmaniuosiuose telefonuose su „jaustuku + šalia manęs“, galite nustebti tuo, ką jie randa:
Tu supratai tai! „Google“ žinojo, kad ieškau puikių mėsainių patiekalų aplink savo namus! (Gana šaunu, a?)
Atsakomybės apribojimas: ši strategija vis dar yra nauja ir mes nesame tikri, kaip jaustukų pridėjimas prie GMB sąrašų daro įtaką šiems „jaustukų paieškos rezultatams“, bet jei turite su ja susijusių emocijų, turėtumėte tai išbandyti! (Tačiau nepersistenkite jaustukų – jis tampa nemalonus ir neatrodo profesionalus, jei peržengsite bortą.)
Įrašai lieka gyvi septynias dienas arba „sutemsta“ po įvykio datos. (Tačiau seni įrašai vis tiek rodomi jūsų GMB sąraše – juos tiesiog nustumia nauji įrašai.)
Jei esate pamiršęs, „Google“ puikiai siunčia jums priminimus, kai ateina laikas sukurti naują įrašą.
Ir atminkite, kad įrašai labai pastebimi atliekant paiešką mobiliuosiuose, todėl padarykite savo svetainę išsiskiriančia tarp paieškos rezultatų, palikdami įrašus „viršuje“.
Svarbu pažymėti, kad šiuo metu viešbučiams ir nakvynės namams neleidžiama rašyti pranešimų. Tai gali kada nors pasikeisti ateityje, todėl sekite naujienas!
Užsakymo mygtuko funkcija
„Google“ mygtukas „ Užsakymas“ tikrai gali padėti jūsų verslui išsiskirti iš minios. Jei turite bet kokio tipo verslą, kuris priklauso nuo klientų susitikimų, ir naudojate integruotą planavimo programinę įrangą , žmonės dabar gali užsisakyti susitikimą su jūsų įmone tiesiogiai iš „Google“ mano verslo sąrašo. Tai gali dar labiau palengvinti naujų klientų pritraukimą – jiems nereikia palikti „Google“, kad rezervuotų susitikimus su jumis!
Jei turite paskyrą pas vieną iš palaikomų „ Google“ planavimo paslaugų teikėjų , rezervavimo mygtukas automatiškai pridedamas prie „Google“ mano verslo sąrašo. Pasinaudokite šia integruota „Google“ mano verslo funkcija, jei naudojatės rezervavimo paslaugų teikėjais, todėl bus labai paprasta pritraukti naujų klientų.
Pranešimai
Ar žinojote, kad jūs klientai – ir potencialūs klientai – galite siųsti jums tekstinius pranešimus? Tai puikus būdas susisiekti tiesiogiai su žmonėmis, besidominčiais tuo, ką jūs siūlote, ir puikus būdas bendrauti su žmonėmis, žiūrinčiais į jūsų GMB sąrašą (ir jūs žinote, kad „Google“ visada stebi įsitraukimą.)
Norėdami pradėti naudotis „Messaging“, prisijunkite prie savo GMB informacijos suvestinės ir spustelėkite „Messaging“:
Tada galite nustatyti pranešimą, kurį žmonės gaus išsiųsdami jums pranešimą ir jūsų mobiliojo telefono numerį.
Jei nenorite, kad teksto pranešimai būtų siunčiami asmeniniu telefono numeriu, galite atsisiųsti „ Google Allo“ programą . Kai nustatote „Allo“ paskyrą, naudokite tą patį telefono numerį, susietą su „Google“ mano verslo paskyra. Dabar, kai kas nors jums praneš, pranešimas bus išsiųstas „Allo“ programai, o ne rodomas šalia jūsų asmeninių teksto pranešimų.
„Allo“ programa yra puikus būdas atskirti asmeninius ir verslo tekstinius pranešimus:
Tačiau ši funkcija vis dar yra kūdikystės stadijoje. Šiuo metu žinučių siuntimas galimas tik mobiliojo interneto vartotojams, o ne mobiliųjų programų ar darbalaukio vartotojams. Žmonės taip pat nematys pranešimų parinkties žinių skydelyje ar „Google“ žemėlapiuose.
VIENINTELIS būdas pranešti apie jūsų įmonę yra tas, jei jis „Chrome“ atlieka žiniatinklio mobiliesiems paiešką. (Tikiuosi, kad „Google“ išplės pranešimų siuntimo funkciją, kai tik išspręs.
Klausimai ir atsakymai
Klausimai ir atsakymai yra puiki „Google“ vietinės paieškos funkcija. Tai labai šaunu! Kaip ir skamba, klausimai ir atsakymai leidžia žmonėms užduoti klausimus apie jūsų verslą ir jūs galite į juos atsakyti.
„Google“ mano verslo klausimų ir atsakymų funkcija yra puiki galimybė išgirsti tiesiogiai iš „žmonių“ ir galite į juos atsakyti. Laimėk-laimėk. Tačiau, pasak „Gauk penkias žvaigždes“ atlikto tyrimo, 25 proc. Vietų „Google“ žemėlapiuose yra klausimų (ir į daugelį šių klausimų tikriausiai DABAR neatsakyta).
Štai keli dalykai, kuriuos reikia nepamiršti apie klausimus ir atsakymus:
- Mobiliuosiuose įrenginiuose galite matyti, užduoti ir atsakyti į klausimus „Google“ žemėlapiuose, esančiuose „Android“ įrenginiuose, ir ieškodami savo verslo mobiliojo telefono naršyklėse „iPhone“ ir „Android“ įrenginiuose. Norėdami naudoti „Google“ žemėlapius „Android“ įrenginyje, atsisiųskite „Google“ žemėlapių programą ir prisijunkite naudodami el. Pašto adresą, kurį naudojate savo GMB sąraše.
Ironiška, bet „Google“ mano verslo programoje nematote klausimų ir atsakymų.
- GMB informacijos suvestinėje nerodomi jokie pranešimai apie naujus klausimus. Norėdami sužinoti, ar turite naujų klausimų, į kuriuos reikia atsakyti, turite įdiegti „Google Maps“ į savo telefoną, prisijungti ir patikrinti, ar nėra klausimų / pranešimų. Taip pat galite naudoti naršyklę mobiliesiems, ieškoti savo verslo ir sužinoti, ar turite naujų klausimų, į kuriuos reikia atsakyti.
- „Google“ neseniai pradėjo siųsti el. Pašto pranešimus, pranešdama, kad buvo užduotas naujas klausimas, tačiau gali būti, kad ne visi, susieti su jūsų paskyra, gauna šiuos el. Laiškus:
Šis el. Pašto pranešimas yra didelis patobulinimas, palyginti su pranešimų trūkumu, kurį iki šiol patyrėme klausimais ir klausimais.
Vienas dalykas, kurį turėtumėte padaryti, yra būti aktyviems ir sukurti dažnai užduodamų klausimų sąrašą, kad išvengtumėte žmonių GMB klausimų ir atsakymų. Norėdami sužinoti klausimus, kuriuos žmonės dažniausiai užduoda, susisiekite su pardavimo atstovais ir klientų aptarnavimo darbuotojais, tada uždėkite tuos klausimų ir atsakymų klausimus į savo GMB sąrašą.
PATARIMAS: „ Google“ teigė, kad balsavus klausimai gali juos padaryti geriau matomus. Jei kam nors iškyla ypač svarbus klausimas, eik į priekį ir patvirtink jį.
ĮSPĖJIMAS: Svarbu pažymėti, kad kaip ir „Siūlyti redaguoti“ GMB, kiekvienas gali atsakyti į jūsų verslo klausimus. Todėl norite nepamiršti ir greitai atsakyti į klausimus bei įsitikinti, kad jei kažkas kitas atsako į klausimą, atsakymas yra tikslus. Jei pastebėsite, kad kažkas piktnaudžiauja jūsų „GMB“ įrašo klausimų ir atsakymų funkcija, susisiekite su „ Google“ mano verslo palaikymo forumais .
Vis dar turite klausimų apie „Google“ klausimus ir atsakymus? Galite perskaityti „ Google“ klausimų ir atsakymų gaires .
„Google“ mano verslo internetinės apžvalgos
Skirtingai nuo „ Yelp“, kuri griežtai atgraso verslo savininkus prašyti savo klientų atsiliepimų , „Google“ ragina verslo savininkus etiškai prašyti savo klientų ar klientų atsiliepimų internete. („Yelp“ mano, kad tai yra kraštutiniausia.) Internetinės apžvalgos rodomos šalia jūsų įrašo „Google Maps“ ir jūsų įmonės žinių skydelyje paieškos rezultatuose. Internetinės apžvalgos gali padėti jūsų verslui išsiskirti tarp paieškos rezultatų.
Be to, žinomos internetinės apžvalgos daro įtaką paieškos rezultatų reitingams, vartotojų pasitikėjimui ir paspaudimų rodikliams. Pagal „ BrightLocal“ 2017 m. Vartotojų apžvalgos tyrimą :
- 2017 m. 97% vartotojų skaito internetinių atsiliepimų apie vietines įmones, o 12% kasdien ieškojo vietinio verslo internete
- 85% vartotojų pasitiki internetinėmis apžvalgomis tiek pat, kiek asmeninėmis rekomendacijomis
- Teigiami atsiliepimai 73% vartotojų labiau pasitiki vietos verslu
- 49% vartotojų reikia bent keturių žvaigždučių įvertinimo, kol jie pasirenka verslą
- Atsakymas į apžvalgas yra svarbesnis nei bet kada, 30 proc. Tai įvardija kaip svarbiausią vertinant vietos verslą
- 68% vartotojų paliko vietos verslo apžvalgą, kai jų paprašė – 74% buvo paprašyta jų atsiliepimų
- Praėjusiais metais netikrą apžvalgą skaitė 79% vartotojų
Jei laikysitės „ Google“ gairių, susijusių su „Google“ mano verslo apžvalgomis , galite paprašyti klientų atsiliepimų. (Tačiau jei pažeisite kurią nors iš šių politikų, jūsų atsiliepimai gali būti pašalinti.)
Neseniai „Google“ atliko keletą peržiūros gairių pakeitimų. Jie dabar jį pakeitė, kad dabartiniai ir (arba) buvę darbuotojai negalėtų palikti atsiliepimų. Verslo savininkams tai yra puiki žinia, nes tai reiškia, kad nepatenkinti ir buvę pykčio darbuotojai nebegali paskelbti blogų atsiliepimų. Čia yra naujas skyrius, kuriame kalbama apie interesų konfliktą:
Be to, „Google“ padarė keletą pakeitimų, susijusių su reputacijos rinkodaros programine įranga. Žinomos rinkodaros programinė įranga gali padėti išfiltruoti žmones, kurie planavo palikti neigiamus atsiliepimus, kad jiems nebūtų suteikta galimybė palikti blogą apžvalgą internete. (Tai kartais vadinama „apžvalgos vartais“.) „Google“ nori užkirsti kelią tokiai praktikai, todėl 2018 m. Balandžio 12 d. „Google“ atnaujino savo peržiūros politiką , įtraukdama apie tai informacijos. Apskritai nenorite „neskatinti ar uždrausti neigiamų atsiliepimų ar pasirinktinai prašyti teigiamų klientų atsiliepimų“.
Be to, kad ir ką darytumėte, nesiūlykite kyšio mainais už peržiūrą. Tai ne tik prieštarauja „Google“ sąlygoms, bet ir apskritai atsiliepimų dėsniams: ar tikrai norite papirkti ką nors, kad galėtumėte pateikti gerą apžvalgą, ar norite tai užsitarnauti?
Kai klientai jums pateikia atsiliepimus – gerus ar blogus – įsitikinkite, kad atsakėte į juos. Jis ne tik rodo , kad klientui, kad jūs įvertinsite savo atsiliepimus, ji taip pat rodo potencialius klientus, kad jums rūpi.
Taigi, kas atsitiks, jei gausite neigiamą atsiliepimą? Pirma, neišsigąskite. Visiems bloga diena ir dauguma žmonių tai pripažįsta. Be to, jei turite trolį, kuris jums suteikė vienos žvaigždutės apžvalgą ir paliko bjaurų komentarą, dauguma sveiko proto žmonių pripažįsta tą apžvalgą tokią, kokia ji yra. Paprastai neverta dėl to pabrėžti.
PATARIMAS: labai keblu paprašyti ką nors palikti atsiliepimą „Google“. Norėdami suteikti savo klientams tiesioginę nuorodą į jūsų „Google“ mano verslo įrašą, kad jie galėtų jums palikti atsiliepimą internete, perskaitykite ir vykdykite šiame įraše pateiktas instrukcijas, kaip sukurti tiesioginio peržiūros nuorodą į jūsų „Google“ mano verslo sąrašą .
Norėdami sužinoti daugiau apie strateginį internetinių apžvalgų gavimą, peržiūrėkite šį „ Moz“ straipsnį .
Nuotraukos ir vaizdo įrašai
Anksčiau internetas buvo susijęs tik su tekstu ir informacija, tačiau vis labiau interneto vizualinis patrauklumas patraukia žmonių dėmesį – ir tai reiškia nuotraukas bei vaizdo įrašus. Vaizdo įrašai yra tokie karšti, kad jums net nereikia garso. Tyrimai rodo, kad net 85% „Facebook“ vaizdo įrašų žiūrima išjungus garsą.
Tačiau daugelis verslo savininkų vis dar klaidingai suvokia, kad norėdami patekti į vaizdo įrašus (ar net fotografuoti) turite samdyti profesionalią vaizdo įrašų gamybos įmonę ar studiją. Netiesa. Kai kurios geriausios nuotraukos ir vaizdo įrašai daromi skriejant – ir naudojant išmanųjį telefoną!
Pridėję savo verslo nuotraukų, galite puikiai sužadinti savo prekės ženklą ir leisti savo klientams „užkulisiuose“ pažvelgti į tai, kas yra jūsų įmonė … IR klientai taip pat gali paskelbti nuotraukas jūsų „Google“ mano verslo sąraše! (Siurprizas!)
AGENTŪROS PATARIMAS: jei klientams optimizuojate „Google“ mano verslo įrašus, žinote, kaip sunku gauti iš jų nuotraukų, kad galėtumėte juos pridėti prie jų GMB sąrašo. (Jūsų klientai yra užimti ir dažnai juos sunku atsekti.) Yra naujas įrankis, vadinamas „ localPics“, kuris išsprendžia šią problemą. Naudojant šį įrankį labai paprasta išsiųsti savo klientams tekstinius pranešimus, primenančius, kad laikas įkelti paveikslėlius. Savininkas (ar tas, kas yra paskirtas „fotografas“) tiesiog nufotografuoja nuotraukas arba patenka į savo telefono nuotraukų galeriją, išsirenka norimas įkelti nuotraukas ir nuotraukos automatiškai įkeliamos į „Google“ mano verslo sąrašą! Kas gali būti lengviau?
Galimybė pridėti nuotraukų prie „Google“ mano verslo sąrašo jau kurį laiką egzistuoja, tačiau vaizdo įrašų pridėjimas yra gana nauja „Google“ pristatyta funkcija. Užuot bijoję, jaudinkitės! Dabar galite pridėti 30 sekundžių trukmės vaizdo įrašą apie savo įmonę, kuris pritrauks žmonių dėmesį į populiariausias vietas, kuriose žmonės eina ieškoti ir rasti informacijos: „Google“!
Norėdami pradėti, prisijunkite prie „Google“ mano verslo informacijos suvestinės. Arba pamatysite vaizdą „Pridėti vaizdo įrašų“ skirtuke Apžvalga:
Arba taip pat galite spustelėti mėlyną ženklą, kad pridėtumėte vaizdo įrašą:
Spustelėję mygtuką „Pridėti vaizdo įrašą“, galite nuvilkti norimą įkelti vaizdo įrašą arba pasirinkti vaizdo įrašą iš savo kompiuterio.
Tai labai paprasta!
„Google“ teigia, kad vaizdo įrašo rodymas gali užtrukti iki 24 valandų, tačiau dauguma vaizdo įrašų rodomi vos po kelių minučių. Vaizdo įrašai turėtų būti 30 sekundžių ilgio, tačiau mes įkėlėme ilgesnius vaizdo įrašus. (Turėkite omenyje, kad žmonėms skiriamas nedidelis dėmesys, todėl nepersistenkite su per ilgais vaizdo įrašais – 30 sekundžių yra beveik tinkama!)
Dabar, jūsų rinkodaros specialistams, kurie galvojate apie puikius rinkodaros ir reklaminius vaizdo įrašus, kuriuos galite įkelti, palaikykite tik akimirką. Įsitikinkite, kad jūsų vaizdo įrašai yra daromi verslo vietoje ir yra žmonių, kurie dirba jūsų įmonėje arba tiesiogiai susiję su jūsų verslu. („Google“ mano verslas nėra vieta, kur galima įsigyti nuotraukų, rinkodaros ar reklaminių vaizdo įrašų.) „Google“ gali pašalinti vaizdo įrašus, jei pagrindinis turinio objektas nėra susijęs su įmonės vieta.
Savininkai, kurie įkelia vaizdo įrašus, bus rodomi skirtuke „Pagal savininką“. Kai klientai ar klientai įkelia vaizdo įrašus, šie vaizdo įrašai bus rodomi skirtuke „Klientas“. VISI vaizdo įrašai bus rodomi skirtuke „Vaizdo įrašai“.
„Google“ mums pateikė keletą bendrų „ Google“ mano verslo vaizdo įrašų gairių, kurių reikia laikytis:
- Trukmė: iki 30 sekundžių
- Failo dydis: iki 100 MB
- Skiriamoji geba : 720p arba didesnė
Premija: kai GMB sąraše turite du ar daugiau vaizdo įrašų, gausite antrinį skirtuką Vaizdo įrašai, kuris bus rodomas mobiliuosiuose įrenginiuose!
Verslo aprašymai
Geros naujienos! „Google“ dabar leidžia verslo savininkams įtraukti įmonės aprašą į jūsų „Google“ mano verslo sąrašą. (Ir atėjo laikas!) „Google“ neseniai paskelbė šį pranešimą per „Twitter“ ir verslo savininkai buvo patenkinti.
Kaip įprasta, „Google“ pateikė mums keletą vadovautis: „ Google“ verslo aprašymo gairėmis . Svarbu laikytis šių taisyklių, nes „ Google “ peržiūri jūsų įmonės aprašą .
Verslo apraše leidžiama naudoti 750 simbolių, tačiau prieš juos nutraukiant žinių skydelyje, rodomi tik 250 simbolių. Taigi norite įsitikinti, kad atidžiai sukūrėte savo verslo aprašymą ir svarbiausią informaciją bei raktinius žodžius, įskaitant savo miestą, įtraukėte į aprašymo priekį.
„Google“ iš tikrųjų peržiūri jūsų verslo aprašą, kad įsitikintų, jog žmonės nėra apgaulingi ar nepageidauja šlamšto, todėl būtinai vadovaukitės šiomis gairėmis :
Jūs turite tik 750 simbolių (ir tik 250 iš jų rodomi įmonės žinių skydelyje), todėl norite įsitikinti, kad kiekvienas simbolis yra svarbus.
Staliniame kompiuteryje verslo aprašymas rodomas žinių skydelyje apačioje, po jūsų apžvalgomis. (Būtų puiku, jei „Google“ sukeltų verslo aprašymą į žinių skydelio viršų, kur jis turėtų būti … Tikėkimės, kad jie netrukus jį ten perkels!)
Mobiliajame įrenginyje galite pamatyti įmonės aprašą tik spustelėję skirtuką Apie:
Paslaugos / meniu
Jei parduodate paslaugas, pvz., SPA, nagų saloną, kirpyklą, kopijavimo įmonę ar net holistinį centrą, ir turite paslaugų „meniu“, naujasis „Google“ mano verslo paslaugų sąrašas yra puikus naujas priedas. Ši funkcija galima tik maisto ir gėrimų, sveikatos, grožio ir kitų paslaugų įmonėms, neturinčioms trečiosios šalies „meniu“ nuorodos.
Paslaugų sąrašas leidžia suskirstyti į kategorijas ir išvardyti visas savo paslaugas (ar maisto produktus) ir kainas, kad potencialūs klientai galėtų lengvai pamatyti, ką jūs siūlote.
Šiame sąraše pateikiamos kiekvienos jūsų siūlomos paslaugos (arba maisto prekės). Norėdami pradėti, prisijunkite prie „Google“ mano verslo sąrašo ir spustelėkite Informacija:
Tada slinkite žemyn ir pamatysite skyrių „Paslaugos“, kur galėsite pridėti arba redaguoti savo elementus:
Čia galite sukurti kategorijas, pridėti elementų ir taip pat galite pridėti kiekvieno elemento aprašą (jei norite):
Jei turite paslaugų verslą su nustatytomis kainomis, labai rekomenduoju įtraukti savo paslaugų sąrašą ir, jei viskas pasikeis, būtinai atnaujinkite šias paslaugas ir kainas.
Gaukite daugiau naudos iš savo GMB sąrašo
„Google“ visada žiūri į įtraukimo ieškotojus, o jūs, kaip savininkas, turite savo „Google“ mano verslo įrašą. Kuo daugiau sąveikos, tuo didesnė tikimybė užimti aukštesnę vietą vietiniame trijų rinkinių ir apskritai ekologiškų reitingų sąraše. Tai reiškia, kad turite toliau optimizuoti „Google“ mano verslo įrašą.
Kai pasirodys naujos funkcijos, planuokite jas naudoti, kad jūsų GMB sąrašas būtų visiškai optimizuotas.
TECHNINIS PATARIMAS: jei tvarkote kelis sąrašus ar franšizę, galite naudoti „ Google“ API v4.1, kad lengviau pridėtumėte „ Google“ mano verslo aprašus ir pasiūlymų pranešimus . Ir jei esate tikrai techniškas, netgi galite pridėti „klientų medijos galinių taškų“, kurie leidžia vartotojams nuskaityti nuotraukas ir vaizdo įrašus, kuriuos įkėlė klientai jų įmonėje (paprastai GMB vartotojams nepranešama apie nuotraukų ir vaizdo įrašų įkėlimą).
„Google“ netgi pristatė naują pranešimą, įspėjantį vartotojus, kurie pasirinko gauti įspėjimus apie naujai paskelbtą žiniasklaidą „Google“ mano verslo vietose. Oho! (Jei jūsų komandoje yra kažkas, kuris gali koduoti, jūs turite pranašumą!)
Tikimės, kad šios funkcijos suteikė jums naują priežastį prisijungti prie „Google“ mano verslo paskyros ir užsiimti! Jei turite kitų klausimų apie GMB sąrašo optimizavimą, susisiekite su mumis.