Kaip padidinti savo svetainės lankomumą be SEO

Daugelis iš mūsų žino, kad SEO gali būti puikus būdas generuoti srautą į svetainę. Jei nežinai kas yra seo gali skaityti gidą nuorodoje.

Tačiau kai kuriems iš mūsų paieškos sistemų optimizavimas gali būti  vienintelė srauto priemonė ir padidinti paieškos rezultatus.

Tai gali būti blogas dalykas.

Labai svarbu žinoti, kaip paįvairinti srautą, kuris ateina į jūsų svetainę, o ne visiškai pasikliauti paieškos sistemų optimizavimu. Priešingu atveju, jei jūsų pagrindinis srauto šaltinis jums nepavyks, tai gali reikšti jūsų verslo pabaigą.

Šiame įraše mes apžvelgsime, kaip galite padidinti svetainių ir tinklaraščių įrašų srautą, nesikliaudami tik SEO.

Mes apžvelgsime įvairias strategijas, kurias galite įdiegti dabar, ir tai, kaip galite optimizuoti kiekvieną srauto šaltinį.

Iki šio įrašo pabaigos turėsite ramybę, reikalingą žinoti, kad jūsų svetainė nesutriks ir nesudegs vien dėl pasikeitusio „Google“ algoritmo.

Pradėkime!

Ar visas srautas yra lygus?

Prieš pradedant, noriu tik priminti, kad ne visas srautas jūsų svetainėje yra vienodas. Norite aukštos kokybės interneto srauto.

Aukštos kokybės srautas, kuris yra nukreiptas lazeriu, sukurs geresnę IG nei srautas, kurio nėra.

Nors tai gali atrodyti akivaizdu, to galima lengvai nepastebėti bandant pritraukti srautą į savo svetainę.

Didelis srauto skaičius gali būti puikus dalykas, tačiau jei srautas nėra nukreiptas, skaičiai yra tik tuštybės metrika.

Tai verta nepamiršti, kai nagrinėjame srauto į jūsų svetainę didinimo temą  .

1000 netikslinių apsilankymų nėra tas pats, kas 100 tikslinių apsilankymų, kurie skatina parduoti srautą. Socialinės žiniasklaidos platforma gali sukelti interneto srautą, tačiau jūsų svetainė gali būti nekokybiška.

„Yotpo“ surinko duomenis  iš 65 milijonų el. Mažmeninės prekybos užsakymų, kurių sandorių vertė sudarė 2 milijardus dolerių iš 120 000 el. Prekybos prekybininkų, kad nustatytų svarbiausius el. Prekybos svetainių interneto srauto šaltinius.

Reklama internete

Internetiniai skelbimai gali iškart sugeneruoti šimtus, jei ne tūkstančius, jūsų svetainės paspaudimų.

Be to, kadangi nauja skelbimų ir socialinės žiniasklaidos platforma reguliariai pasirodo ir diegia naujoves, skelbimus rodyti reikiamų žmonių akivaizdoje tampa lengviau nei bet kada.

Tiesą sakant, internetinės reklamos efektyvumas yra toks didelis, kad Jungtinėje Karalystėje skaitmeninės reklamos išlaidos pernai padidėjo  17,3%  pagal LFL (panaši į panašią) principą – tai didžiausias padidėjimas nuo 38% šuolio 2007 m. 15,74 mlrd. USD (10,30 mlrd. GBP).

Tačiau jei norite pritraukti srautą per paieškos sistemas naudodamiesi internetiniais skelbimais, svarbu iš anksto žinoti, kaip uždirbsite pinigų iš šio srauto.

Tikimybė, kad neturite dugno pinigų, todėl jūsų žiniasklaidos platforma turi būti veiksminga. Turite rasti būdą, kaip iš savo skelbimų sugeneruoti IG, jei norite ilgalaikiai reklamuotis tvariai.

Atminkite – vykdant skelbimų kampaniją srautas nieko nereiškia, jei negalite gauti pelno iš savo svetainės.

Šį didelį iššūkį galima suskirstyti į du atskirus ingredientus.

Pirmiausia reikia reklamuoti tai, ko nori žmonės. Antras dalykas yra sukurti aukštos kokybės skelbimus, skatinančius tinkamus žmones juos spustelėti.

Apie žmonių norimo produkto reklamavimą čia negalime kalbėti, tačiau galime trumpai aptarti aukštos kokybės skelbimų, kurie veikia paieškos sistemose ar socialinių tinklų platformoje, kūrimą.

Apskritai, kurdami skelbimus turite pripažinti du dalykus – skelbimo taikymą ir paties skelbimo dizainą.

Skelbimo dizainas apima kopiją ir vaizdą. Jei norite geriau kurti skelbimus, kurie generuos paspaudimus, ištirkite kai kuriuos konkurentų rodomus skelbimus.

Nuostabu, kad įrankiai, suteikiantys jums supratimą apie konkurentų skelbimus, yra paslėpti akivaizdoje.

 

Strategija

Vykdydami skelbimus, jums nereikėtų tuoj pat eiti dideliu mastu.

Išbandykite vandenis su 5–10 USD per dieną ir sužinokite, kas nutiks.

Darykite tai savaitę, kad sužinotumėte, kaip veikia bet kuri žiniasklaidos platforma.

Būtinai eksperimentuokite su skirtingomis skelbimų platformomis.

Jei norite reklamuoti B2B ir pasiekti sprendimus priimančius asmenis, „LinkedIn“ gali būti geriausias jūsų pasirinkimas. Taip yra todėl, kad  4 iš 5 „LinkedIn“ narių  gali turėti įtakos jų įmonėje priimamiems sprendimams.

 

Tinklaraščio komentavimas

Taip pat yra galimybė naudoti tinklaraščio komentarus kaip būdą generuoti srautą į savo svetainę.

Taigi, kaip tiksliai elgiatės naudodamas komentarus srautui generuoti?

Pirmiausia turite rasti svetaines, kurios skelbia turinį, susijusį su jūsų niša.

Kitas v

 

Išvada

Norėdami generuoti srautą į savo svetainę, turėtumėte pasikliauti ne tik paieškos varikliais.

Perskaitę šį įrašą, dabar turėtumėte būti susipažinę su skirtingomis taktikomis, kurias galite naudoti norėdami paskatinti žmones apsilankyti jūsų svetainėje.

Tokia taktika apima internetinę reklamą, socialinių tinklų srautą,  ir komentavimą.

Nesvarbu, ar naudojatės viena iš šių taktikų atskirai, ar naudosite jas visas kartu – bet kuri iš jų gali pakeisti tai, kaip jūsų svetainė šiuo metu pritraukia lankytojus.

Išbandykite vieną iš būdų ir sužinokite, ar pagaliau galite atsikratyti poreikio pasikliauti vien tik paieškos sistemų srautu.

Parašykite komentarą