kaip pagerinti SEO auditą

„Google” atstovas Martinas Splittas pataria, kaip patobulinti SEO auditą, kad jis būtų naudingesnis žiniatinklio kūrėjams.

Keletas patarimų pateikiama antrajame „Google” interneto svetainės „SEO & Devs” serijos „YouTube” epizode, skirtame SEO auditų temai.

Bartoszas Goralewiczius, bendrovės „Onely” generalinis direktorius, prisijungia prie „Splitt” ir, remdamasis savo komandos ir klientų tiesiogine patirtimi, pateikia rekomendacijas, kas veikia geriausiai.

Šį epizodą verta išklausyti visą, nes tikrai sužinosite ką nors, kas pagerins jūsų darbo santykius su kūrėjais ir suinteresuotosiomis šalimis.

Štai tik pavyzdys to, kas įtraukta į daugiau nei 30 minučių trukmės vaizdo įrašą.

Seo auditai

Splittas rekomenduoja PDF ataskaitas pakeisti efektyvesnėmis bendravimo formomis.

SEO auditų teikimo per PDF ataskaitas problema yra ta, kad jose dažnai nurodoma, kas svetainėje negerai, tačiau nenurodoma, ką reikia daryti, kad tai būtų ištaisyta.

Kita šių ataskaitų problema – jos ne visada suderintos su svetainės tikslais.

Splittas išsamiau tai paaiškina pateikdamas pavyzdį iš savo darbo programuotoju laikų:

„Prisimenu, kaip dirbau programuotoju. Jau turėjau tiek daug įvairių reikalų, o tada, netikėtai, vidury sprinto, kažkas iš SEO skyriaus nusileido pas mane ir pasakė: „Martinai, štai PDF failas su visais dalykais, kurie yra negerai. Iki pasimatymo!

Tada jie išskrido, o aš sakau: „Gerai, čia parašyta, kad naudojame „JavaScript”, o tai yra labai tiksliai, nes tai, ką iš tikrųjų dabar kuriame, yra VR programa, veikianti jūsų telefone naršyklėje. Kad tai padarytumėte, turėsite naudoti „JavaScript”.

Taigi rekomendacija yra nenaudoti „JavaScript”, bet iš tikrųjų to daryti negalime, nes tada neturėsime VR galimybių. O kadangi tada tai yra mūsų produktas, mes tarsi turime kurti savo produktą, kad turėtume savo produktą su technologijomis, kurios įgalina mūsų produkto funkcijas.

Daugelis šių dalykų yra tokie nenaudingi ir neatspindi aplinkybių, kuriomis aš, kaip kūrėjas, dirbu.”

Dabar, kai jau žinome, kas negerai su tradiciniais SEO auditais, apžvelkime, ką galima padaryti, kad juos ištaisytume.

Kitame skyriuje rasite keletą Bartoszo praktinių patarimų.

SEO auditų tobulinimas gerinant bendravimą

Bartoszas sako, kad norint atlikti geresnius SEO auditus, svarbiausia – išsamiau bendrauti su suinteresuotosiomis šalimis ir kūrėjais.

„Paprastai mes pradedame nuo suinteresuotųjų šalių… kalbamės su suinteresuotosiomis šalimis, užsukame į pokalbį prieš kurdami kokius nors pasiūlymus ar pan. Skambiname ir kalbamės apie tai, kokie yra KPI, kokia problema, kokie iššūkiai, kodėl apskritai tai darome.

Kodėl tai taip svarbu? Kodėl norite tai išspręsti? Nes jei lankomumas yra vienintelis rodiklis, mes vis tiek su jais dirbsime, bet žinome, kaip tai gali pasisekti. Taigi pradėsime nuo to”.

Audito proceso pradžia nuo suinteresuotųjų šalių tikslų nustatymo gali padėti išvengti nenaudingų SEO auditų, panašių į tuos, kuriuos Splittas aptarė ankstesniame skyriuje.

Stumkite verslą į priekį naudodami turinio rinkodarą
Pagerinkite savo matomumą internete, pasiekite naujų klientų ir skatinkite pardavimus naudodamiesi šiuo „viskas viename” turinio rinkodaros priemonių rinkiniu.

Bartošas sako, kad jo komanda į kliento svetainę žiūri tik tada, kai supranta, kokie yra jo tikslai.

„Tada, po pokalbio, mes pažvelgiame į jų svetainę ir sukuriame darbų aprašą. Taip mes jiems pasakome – gerai, štai ką mes padarysime. Štai sąrašas problemų, kurias matome jūsų svetainėje, štai kaip norime jas išspręsti.

Nustatome prioritetus, todėl pirmą mėnesį išsprendžiame visus baisiausius aspektus, pavyzdžiui, vidinius 404 arba, nežinau, 10 sekundžių užtrunkantį puslapio įkėlimą, bet ką.

Ir tai yra labai skaidru, nes mes jiems pasakome, kad šis projektas užtruks keturis mėnesius, mes įšokame į PM (projektų vadybininką), pavyzdžiui, „Jira” arba „Trello”, kartu su jūsų kūrėjų komanda ir įgyvendinsime šį projektą.”

Šis procesas ne tik padės atlikti geresnius auditus – jei pasieksite pradiniame susitikime iškeltus tikslus, bus lengviau įrodyti SEO investicijų grąžą.

Daugiau įžvalgų apie SEO auditų tobulinimą rasite toliau pateiktame visame „Google” vaizdo įraše:

Similar Posts

Parašykite komentarą