Kaip parduoti makiažą ir kosmetiką (8 rinkodaros taktikos)

Alanas O’Neillas, „Kara Change Management“ mažmeninės prekybos ekspertas, padedantis kurti universalines parduotuves, teigė, kad grožio prekės ženklai yra naujausių tendencijų viršūnėje ir nieko nelieka atsitiktinumui. O’Neillas sakė, kad viskas padėta kruopščiai. Todėl, turint tam tikrų žinių apie viešai neatskleistą informaciją ir prekybininkų gudrybes, grožio produktų pirkimas neturi būti baisus ar brangus.

Tanith Carey pateikia vartotojams daugybę marketingo vaidinimų, dėl kurių žmonės išleidžia daugiau pinigų produktams, kurių jiems iš tikrųjų gali prireikti arba ko jiems gali prireikti.

8 marketingo klavišai, kurie išleidžia daugiau pinigų kosmetikos gaminiams

kosmetikos parduotuvė

Apšvietimas norint sukurti jaunesnio žvilgsnio iliuziją

Daugelyje universalinių parduotuvių yra juostų apšvietimas, kuris dažnai būna aukštas lubose. Galutiniai rezultatai sukelia pirkėjų veido spalvą, kurios atspalvis yra žalsvas arba mėlynas. Grožio skyriuose įrengtos skaidrios baltos šviesos, leidžiančios vartotojams surasti norimus makiažo tonus ir spalvas bei atrodyti patraukliai. Šviesos diodų lemputės suteikia gryną šviesą ir sukuria individualų, intymų nustatymą.

Vizualiai mąstantis medicinos mokslų daktaras Karlas McKeeveris teigė, kad LED žibintai suteikia žmonėms jaunatviškesnį foto studijos vaizdą.

Viliojantys lūpų dažai

Ryškios spalvos lūpų dažai dažnai dedami ant prekystalių ir priekinių ekranų, kad suviliotų klientus pirkti daugiau.
McKeeveras teigė, kad tai panašu į saldumynus prekybos centre. Lūpų dažai laikomi impulsiniu pirkimu. Jo teigimu, tai panašu į tai, kaip prekybos centrai naudoja šviežius produktus, kad įrodytų savo kokybės pažymėjimą. McKeeveras teigė, kad blizgesių ir lūpų dažų padėjimas priekyje yra patikimas būdas mažmenininkams parodyti naujumą.

Gėrybės parduodamos trise

Daugelis žmonių nepalieka makiažo skaitiklio, turėdami tik vieną makiažo priemonę savo krepšyje. Tai ne tik todėl, kad moterys, manydamos grožio prekystalį, mano, kad turi išleisti daug pinigų.

O’Neillas sakė, kad trys yra stebuklingas skaičius, o darbuotojų tikslas yra parduoti produktus trimis. Jo teigimu, trys yra realus skaičius, nes klientas nesijaučia perkrautas ar per daug išleidęs. O’Neillas teigė, kad darbuotojai buvo apmokyti paskatinti vartotojus pirkti daugiau. Todėl, jei kas nors ketina įsigyti tik lūpų dažus, darbuotojai bandys jiems parduoti ir lūpų pieštuką. Jei asmuo yra tušo rinkoje, jam gali prireikti akių kontūro.

Prekės kainos nėra

Kosmetika laikoma vienu iš brangiausių produktų, kuriuos reikės įsigyti moterims. Kuo aukštesnė kaina, tuo mažesnė bus jos etiketė. Kainos paprastai nėra matomos kosmetikos prekystalių lentynose, o tai reiškia, kad žmonėms reikės arba pasiimti daiktą, kad sužinotumėte, arba paprašyti, kad kas nors jiems padėtų. Daugelis vartotojų dėl bet kokios priežasties mano, kad tai laikas pirkti produktą.

Vartotojai dažnai nemato piniginių kuponų, nes mano, kad aukštos kainos yra įrodymas, jog prekės yra veiksmingos.

Stebuklingieji trikampiai

Pardavimai nėra vieninteliai, kurie ateina trise – taip pat yra ir ekranai. Kai klientas pažvelgia į viršų, pamato brangius butelius, išdėstytus trise. Pasak McKeeverio, ši trikampė pusiausvyra yra nepaprastai efektyvi. Tai vaidina mintį, kad akis eina tiesiai į vidurį. Aukščiausi gaminiai eina per vidurį (dažniausiai brangesni), o mažesni, pigesni gaminiai, kad brangesni atrodytų patrauklūs.

Pateikti pavyzdžius

Kosmetikos kompanijos kasmet išleis milijonus dolerių nemokamiems kosmetikos pavyzdžiams išplatinti – dažniausiai per dovanų dovanų ar ant prekystalių randamus testerius. Jie tai daro, nes žmogaus uoslė ar prisilietimas sukels atsaką, kuris paskatins jį įsigyti produktą.

O’Neilas teigė, kad tokie pojūčiai kaip uoslė ir prisilietimas skatina vartotojų elgseną. Jei asmuo išbando transporto priemonę, 60 proc. Labiau linkęs pirkti šią transporto priemonę. Šis skaičius yra dar didesnis, kalbant apie grožį. Žmonės jaučia pareigą, jei ten esantys darbuotojai yra paslaugūs.

Protingas gaminių pozicionavimas

Ilgiausiai makiažo skaitikliai buvo rasti prie įėjimo į universalines parduotuves. Pradžioje tai buvo daroma iš praktiškumo. O’Neillas teigė, kad kvepalų skaitikliai buvo priekyje, nes jie išmušė išorinio pasaulio kvapus.

Šiandien kosmetikos prekystaliai priekyje sukuria viliojančią atmosferą. Tiesą sakant, parduotuvės makiažo skyrius paprastai būna pelningiausias – paprastai jis sudaro 15 proc. Jos metinio verslo. Taigi, priežastis, kodėl jie vis dar yra parduotuvės priekyje.

Darbuotojai, dėvintys baltus drabužius

Svarbu pažymėti, kad kosmetikos personalas paprastai laiko kvepalų buteliukus, pasiruošusius purkšti vartotojui, kai tik gali. Nenuostabu, kad žmonės vengia šių žmonių kairėn ir dešinėn. Turėkite omenyje, kad jie negali stovėti gale, laukdami, kol ateis žmonės … jie turi susimaišyti ir išbandyti klientus su pardavimo taktika, vadinama įdarbinimu. Nuvykę į prekystalį, grožio kompanijos juos pakeis į konsultantus ar grožio globėjus.

Kalbant apie baltus drabužius, tai daroma, kad jie atrodytų taip, tarsi dermatologai išrašytų makiažą ir kitus produktus … ne tik juos parduoda.

Norėdami sužinoti daugiau apie tai, kaip parduoti makiažą ir kosmetiką, arba sužinoti, kaip „Erply“ POS sistemos gali padidinti jūsų verslo sėkmę, susisiekite su mumis jau šiandien!

8 makiažo pardavimo strategijos

Parašykite komentarą