Kaip rašyti SEO straipsnius

SEO rašytojo darbas yra rašyti straipsnius tiek paieškos sistemoms, tiek vartotojams ir norint tai sėkmingai atlikti, reikia žinoti, kaip praktiškai pritaikyti pagrindinius SEO turinio principus.

Šiame straipsnyje sužinosite viską, ką reikia žinoti apie SEO tekstus. Aš paaiškinsiu, kas yra SEO tekstai, ir etapus, kuriuos reikia atlikti norint užtikrinti, kad kiekvienas jūsų parašytas straipsnis būtų tinkamas paieškos sistemoms.

Norėdami rašyti pagal  SEO standartus, neprivalote būti SEO specialistas, tačiau turite turėti pagrindinių SEO tekstų rašymo įgūdžių.

Kas yra SEO rašymas

SEO rašymas yra turinio, kurį paieškos sistemos gali lengvai suprasti – rašymo procesas. Tai daroma protingai įtraukiant paieškos frazes ar raktinius žodžius į savo turinį. SEO rašymas taip pat žinomas kaip SEO tekstų rašymas arba paieškos sistemų optimizavimas.

Kaip rašyti SEO

Norėdami tapti SEO „copywriteriu“, galite atlikti oliau nurodytų veiksmų.

1 žingsnis: Pasirinkite raktinius žodžius

Pirmas žingsnis prieš rašant naują turinį yra nuspręsti, pagal kokius raktinius žodžius norite paruošti straipsnį.

Šis procesas yra žinomas kaip raktinių žodžių tyrimas ir yra labai svarbus dėl paprastos priežasties. Turite parašyti turinį pagal temas, kurių ieško žmonės, ir raktinių žodžių tyrimas jums tai padės.Kai atliksite raktinių žodžių tyrimą, tai bus SEO raktinių žodžių rinkinys.

Lengviausias būdas tai padaryti:

  1. Eikite į „Google“ ir ieškokite pasirinktos temos.
  2. Apsilankykite 5 populiariausiuose puslapiuose ir išanalizuokite jų teikiamą turinio tipą.
  3. Paimkite kiekvieną URL ir naudodami SEMRUSH ar kitus įrankius (ahrefs.) Sužinokite, pagal kuriuos raktinius žodžius tie puslapiai reitinguojami, ir srautą, kurį jie gauna.
  4. Tada, atsižvelgiant į rezultatus, nuspręskite, kuriuos pagrindinius raktinius žodžius taikysite savo turinyje.
  5. Paimkite tuos raktinius žodžius dar kartą ir naudodamiesi įrankiu sužinokite susijusius raktinius žodžius ir LSI ( semantinius raktinius žodžius)

2 žingsnis: sukurkite savo puslapio pavadinimą

Kitas žingsnis – pradėkite galvoti apie savo puslapio pavadinimą. Tinkamo puslapio pavadinimo pasirinkimas yra labai svarbus jūsų puslapio ar įrašo sėkmei, todėl skirkite reikiamą laiką, kol sugalvosite pavadinimą:

  • Apima jūsų tikslinį raktinį žodį
  • Unikalus jūsų svetainei
  • Vartotojams įdomu spustelėti
  • Apie 160 simbolių

Nepamirškite nė vieno veiksmo, ypač paskutinio. Prieš priimdami sprendimą dėl pavadinimo eikite į „Google“, įveskite tikslinį raktinį žodį ir išanalizuokite pirmuosius 10 pavadinimų.

Jūsų tikslas yra sukurti unikalų pavadinimą, kitaip jūs apribosite savo galimybes gauti 10 geriausių pozicijų, nes „Google“ per pirmuosius 10 rezultatų retai rodo puslapius su tuo pačiu pavadinimu.

3 žingsnis apibrėžkite tikslinę auditoriją

Kas norite skaityti savo tinklaraščio įrašą? Norėdami atsakyti į šį klausimą, pažvelkite į savo klientų bazę. 

Kas yra jūsų dabartiniai klientai ir kodėl jie su jumis užsiima verslu? Pritaikykite savo turinį šiai auditorijai ir apsvarstykite, kaip jie supras informaciją.

4 žigsnis pridėkite vidines ir išorines nuorodas

Turite parašytą savo turinį, dabar atėjo laikas pridėti nuorodų  .Nuorodos laikomos SEO valiuta ir yra pagrindinis „Google“ ir visų pagrindinių paieškos sistemų reitingavimo veiksnys. Vidinės nuorodos , einančios į kitas svetainės, kurioje yra tinklaraštis, puslapius, o išorinės nuorodos yra nuorodos, nukreipiančios į išorinę svetainę. Pridėkite nuorodas kaip hipersaitus aplink frazę ar žodį, o ne tik įdėkite puslapio URL į tinklaraščio įrašą.

Vidinės nuorodos pagerina vartotojo patirtį ir yra susijusios su padidintu reitingu. Šios nuorodos padeda vartotojui pereiti į kitus svetainės puslapius skaitant ar perskaičius turinį, susijusį su kitu tinklalapiu. Vidinis susiejimas taip pat nurodo žiniatinklio tikrintojams, kad tie puslapiai yra susiję ir turi svarbą. Jei rašytojas praleidžia vidinį nuorodų susiejimą, jis praleidžia galimybę pagerinti vartotojų elgsena.

Pridedant išorines nuorodas, būtina susieti patikimas svetaines, turinčias autoritetą tinklaraščio tema. Niekada nesiųskite nuorodos į nesaugią ar šlamštingą svetainę, nes tai gali turėti neigiamos įtakos SEO.

5 žingsnis: Pirmoje pastraipoje pridėkite raktinius žodžius

Čia yra gražus patarimas, kurio nesilaiko dauguma SEO rašytojų.

Jūsų tikslas yra įsitikinti, kad jūsų tikslinis raktinis žodis yra įtrauktas į pradinę pastraipą.

Priežastis ta, kad „Google“ visada mano, kad turinys, esantis aukščiau, yra svarbesnis už turinį, esantį puslapio apačioje.

Pridėdami raktinius žodžius pirmoje pastraipoje, „Google“ suteikiate didelę užuominą, su kuriais raktiniais žodžiais bus susietas straipsnis. Tai taip pat naudinga vartotojams, nes galite padėti jiems suprasti, kad jie atsidūrė tinkamame puslapyje.

6 žingsnis: sukurkite antraštes su h2-h3-h4

Viena iš SEO tinkamo turinio savybių yra ta, kad jį lengvai perskaito tiek paieškos sistemos, tiek vartotojai, o antraštės padeda eiti šia linkme.

Nenustebkite, tačiau dauguma vartotojų neskaitys jūsų turinio. Turėdami prasmingas antraštes, padėsite jiems greičiau rasti norimą dalį.

Paieškos sistemos naudoja tą patį modelį, ypač ilgos formos turinį. Jie nuskaito puslapį ir ieško tam tikrų elementų, kad suprastų, kokia yra puslapio struktūra ir kokias temas ar raktinius žodžius apima turinys.

Norėdami palengvinti jų darbą, savo HTML galite naudoti iš anksto nustatytas antraštės žymas, pvz., H1 žymą , h2 žymą ir h3.

Paprastai puslapyje yra tik viena H1 žyma, kuri naudojama pavadinime, o likusiame turinyje yra H2 pagrindinėms antraštėms ir H3 paantraštėms.

7 žingsnis: Į savo turinį įtraukite su LSI semenatinius žodžius

„Google“ paieškos algoritmus (žinomus kaip „RankBrain“), „Google“ bando iš tikrųjų suprasti, ko nori ieškotojas.

Tai reiškia, kad tam tikram raktiniam žodžiui „Google“ ieškos gilesnės užklausos prasmės, o ne tik tikslios atitikties raktinių žodžių.

Jums, kaip SEO reklamos autoriui, tai reiškia, kad turinyje turite pridėti semantiškai susijusių raktinių žodžių, kad padėtumėte jiems šiame procese.

Semantiniai raktiniai žodžiai yra tie patys arba panašios reikšmės raktiniai žodžiai.

8 žigsnis: pridėkite ir optimizuokite vaizdus

Prieš peskelbdami straipsnį – įsitikinkite, kad jūsų turinyje yra optimizuoti vaizdai.

Pridėjus vaizdų savo turinyje, bus įdomiau ir lengviau skaityti. Nors tai nėra tiesiogiai susiję su SEO rašymu, tai gali padėti keliais būdais:

  • Vartotojai dažniau dalijasi turiniu su aukštos kokybės vaizdais savo socialinės žiniasklaidos tinkluose nei turinyje be vaizdų.
  • Norėdami naudoti daugiau nuorodų paieškos sistemoms apie jūsų turinį, galite naudoti paveikslėlio alternatyvųjį tekstą
  • Tinkamai optimizuodami savo atvaizdus , turite daugiau galimybių pasirodyti „Google“ vaizdų paieškoje pagal savo tikslinius (ar susijusius) raktinius žodžius.

Pabaigai

Kiekvienas gali išmokti rašyti pagal SEO. Tai įgūdis, kurį lengvai galima įvaldyti praktikuojant ir laikantis pagrindinių SEO principų.

Veiksmai, kurių reikia laikytis, yra išdėstyti aukščiau, ko neturėtumėte pamiršti, kad visada vartotojas turi būti pirmas. Jūsų pagrindinis rūpestis yra pateikti turinį, kurį vartotojai nori perskaityti, ir tada optimizuoti jį SEO.

Tai yra priežastis, dėl kurios aš išskyriau procesą į keletą žingsnių, kurie apima turinio rašymą pirmiausia natūraliai, o vėliau jo peržiūrą SEO tikslais.

Taip pat galite naudoti tą patį procesą kaip kontrolinį sąrašą optimizuodami turinį, kurį parašė ne SEO rašytojai.

Parašykite komentarą