Kaip veikia hashtagai ( Grotažymė paprastai )

Grotažymė yra praėjusio dešimtmečio stebuklas. Jis gimė siekiant išspręsti būtinybę organizuoti ir įprasminti didžiulį socialinės žiniasklaidos šurmulį. Dėka aktyvaus ir kūrybingo vartotojų įsisavinimo, prie populiariausių socialinės žiniasklaidos platformų buvo pridėta žymas su grotelėmis.

Šis straipsnis parodo, kaip skirtingos socialinės žiniasklaidos svetainės naudoja žymas su grotelėmis. Svarbiausia, kad ji dalijasi tam tikra įžvalga, kaip efektyviausiai panaudoti savo prekės ženklo žymes.

„Twitter“

„Twitter“ žymos nepalaiko specialių simbolių, tokių kaip +,!, $,%, -, ^, &, * ir kt. Jie palaiko raides, skaičius ir _ (pabraukimas).

Nėra jokių žymų su grotelėmis (ilgio, skaičiaus), jei laikote pranešimą ne ilgesnį kaip 140 simbolių (o tai jau savaime riboja).

Nors pranešama, kad „Twitter“ žymos padidina įsitraukimą, efektyviausias būdas jas naudoti yra talpinant ir dalyvaujant „Twitter“ pokalbiuose. Čia pateikiama išsami „Twitter“ pokalbių priėmimo pamoka.

Renginių žymas (konferencijos, festivaliai ir kt.) Taip pat labai gerai veikia „Twitter“. Jums nereikia iš tikrųjų dalyvauti renginyje, kad galėtumėte užmegzti ryšius su žmonėmis naudodamiesi oficialia grotažyme. Renginių organizatoriai paprastai labai gerai parduoda oficialų žymą su grotelėmis, o tai reiškia papildomą poveikį jums, jei jį naudojate.

„Twitter“ paieškos rezultatai reitinguojami pagal populiariausius. Galite pereiti į „Visi“ rezultatus, kurie filtruojami pagal datą.

Naudingi „Twitter“ hashtag įrankiai:

  • „Hashtagify“ seka populiarėjančias „ hashtag“ ir rodo „susijusias“ grotažymes pagal bet kurį jūsų pateiktą pagrindinį terminą.
  • „TwChat“ leidžia jums atrasti, dalyvauti ir lengvai surengti „Twitter“ pokalbius. Tai taip pat naudinga priemonė stebint ir archyvuojant bet kurias žymas su grotelėmis.

„Instagram“

Kaip ir „Twitter“, „Instagram“ žymą su grotelėmis nepalaiko specialiųjų simbolių, tokių kaip +,!, $,%, -, ^, &, * ir kt.

Prie vienos nuotraukos galite pridėti iki 30 žymų su grotelėmis. Net paskelbę nuotrauką galite pažymėti. Paprasčiausiai komentaruose išvardykite savo žymas. (Atminkite, kad tai galite padaryti tik savo įkėlimams.)

„Instagram“ žymos žymiai padidina jūsų stebėjimą, ypač jei naudojate populiarias ir populiarias žymas.

Naudokite „  Websta“, kad galėtumėte stebėti populiarias „Instagram“ žymas.

„Pinterest“

„Pinterest“ grotažymės kurį laiką buvo ramiai palaikomos. „Palaikoma“ reiškia žodį po #, kurį galima spustelėti (ir tik apraše).

Nėra jokių oficialių taisyklių ar apribojimų, susijusių su grotažymių skaičiumi, kurį galite pridėti prie „Pinterest“ įrašo, o „Pinterest“ grotažymės palaiko tą patį simbolių rinkinį, kaip ir dauguma kitų socialinių platformų.

„Pinterest“ hashtag palaikymas išlieka ribotas. Jei ieškote „Pinterest“ pagal žymą su grotelėmis, paieškos rezultatuose bus visų tipų žodžiai ir frazės iš grotažymės. Dėl to „Pinterest“ žymos naudojimas tampa beveik beprasmis.

Vienintelis pagrįstas būdas naudoti „Pinterest“ žymas su grotelėmis yra jų naudojimas prekės ženklui, ypač kryžminiam reklamavimui (siekiant dar labiau informuoti apie jūsų renginį, „Twitter“ pokalbius ir kt.).

Tumblr

„Tumblr“ grotažymės veikia panašiai kaip „WordPress“ žymos. Jie bus susieti tik lauke „žymos“. Negalite sukurti teksto žymų, tiesiog pridėdami # prieš žodį.

Skirtingai nuo „WordPress“, „Tumblr“ grotažymės pagerina jūsų naujinių aptiktumą visoje platformoje.

„Flickr“

Vis dar nėra visiškai aišku, ar grotažymės pagerina „Flickr“ matomumą, ar kuo jos skiriasi nuo žymių, kurios platformoje egzistuoja per amžius. Tai, kad buvo paskelbta apie „Flickr“ žymas ir dabar jie yra aktyviai palaikomi „iOS“ programoje, gali reikšti, kad visa „Flickr“ grotažymės esmė yra palengvinti nuotraukų tvarkymą iš „iPhone“.

Facebook

„Facebook“ žymos palaiko standartinį simbolių rinkinį, kurį palaiko populiariausios socialinės platformos.

Nėra jokių apribojimų dėl žymų su grotelėmis, kurias galite pridėti prie „Facebook“ atnaujinimo, skaičiaus.

Lengvesnis būdas generuoti žymas su grotelėmis paieškos rezultatus yra tiesiog pridėti žymą su grotelėmis po facebook.com/hashtag/ (pvz., Facebook.com/hashtag/dogs).

Taip pat galite iškelti paieškos su grotažyme rezultatus spustelėdami bet kurią žymą su grotelėmis savo „Facebook“ sraute. „Facebook“ reitingavimo algoritmas yra sudėtingas. Panašu, kad tai yra daugybė veiksnių, įskaitant tai, kaip artimai esate susijęs su asmeniu, kuris skelbia naujinį, kaip dažnai jūs su juo bendraujate, koks populiarumas yra tikrasis atnaujinimas ir kt.

„Facebook“ nenaudoju grotažymių, išskyrus atsitiktinius  skelbimus iš „Instagram“.

Parašykite komentarą