Kas yra „Drip Marketing“ ir kodėl turėtumėte jį naudoti?

Lašinamoji marketingas - CTA

„Lašinamoji marketingas“ yra bet kokia marketingo komunikacija, suskirstyta į dalis ir išskaidyta per ilgesnį laikotarpį, kad švelniai paskatintų perspektyvą imtis veiksmų, o ne parduoda tuščią.

Lašinamasis marketingo automatizavimas su ponu Fluffyface

Taigi, „MeowCart“ pripažino, kad ponas Fluffyface buvo suinteresuotas pirkti savo mėgstamą maistą, jis tiesiog pamiršo paspausti „Buy“.

Buvo išsiųstas el. Laiškas, primenantis, kad jis baigė pirkimą, o tai paskatino ne tik vieną pardavimą, bet ir nuolatinį klientą. Dabar jis veikia beveik visuose jų suaktyvintuose el. Laiškuose!

Štai kas yra lašelinė marketingas.

Leiskite man pateikti dar keletą aiškumo pavyzdžių.

El. Laiškai, kuriuos gaunate naršydami „Amazon“, bet nieko nepirkdami – tai lašelinės marketingo automatizavimas, panašiai kaip nutiko per pirmąjį el. Laišką, kurį gavo ponas Fluffyface.

Kas yra lašelinė marketingas - „Amazon“ rekomenduojami knygų el. Laiškai

Kai užsiprenumeruojate kursus, gaunate el. Laiškus su kurso vaizdo įrašais, viktorinomis ir pan. – tai taip pat lašinamoji automatika:

„Coursera“ el. Laiškai - „Drip Marketing“ automatika

Tikiuosi, kad tai šiek tiek išvalys?

Taigi, kai atliekate lašinamąją rinkodarą, nebandykite parduoti per pirmąją sąveiką, net ir antrąją.

„Jūs sekate savo perspektyvos elgesį, siunčiate joms turinį, kuris jiems atrodytų įdomus, ir parduodate tik tada, kai jie yra visiškai pasirengę pirkti, atsižvelgdami į savo veiksmus.“

Kokios yra svarbiausios lašelinės marketingo savybės?

a) Tai labai aktualu

Kiekvienas klientas yra unikalus – jie yra asmenys, turintys nuomonę, pageidavimus, teigiamus ir nemėgstamus dalykus. Negalite to ignoruoti bendraudami su jais. Taigi, net ir tada, kai ponas Fluffyface aiškiai domisi kačių ėdalu, to neturėtų atsitikti:

Kas yra lašelinė marketingas ir kaip ji padeda jums parduoti teisingai!

Tai yra blogas taikymas. Tai yra tai, ko siekiama pašalinti lašelinės marketingo automatizavimą.

b) Jis yra individualizuotas

„Drip“ marketingas įtraukia jūsų potencialius klientus asmeniškai. Tai nėra purškimas ir melstis, tai lašėjimas ir sukibimas. (Atsiprašau!)

Joje atsižvelgiama į jūsų potencialių klientų interesus, ir ji aktyvuojama atsižvelgiant į jų veiklą, užuot visiems siuntus tą patį bendrą pranešimą.

Panašiai, kaip tai daro „Amazon“.

„Amazon“ ieškojau „Fullmetal Alchemist“, bet jo nepirkau. Kažkada gavau šį el. Laišką.

„Amazon“ marketingo automatizavimas - lašinamosios marketingo kampanijos

„Rinkodara kaip„ Amazon “yra kiekvieno marketingo darbuotojo siekis, o jų lašelinės marketingo darbo eiga yra rimta priežastis.“

Jūs akivaizdžiai žinote, kad šie pranešimai yra automatizuoti. Kadangi jie yra individualizuoti atsižvelgiant į gavėjo interesus, jie yra labai veiksmingi – pritraukti gavėjo dėmesį, būti atidarytam ir parduoti.

c) Tai pagrįsta vartotojo elgsena

Tik praeitą mėnesį gavau „Kindle“ iš savo brolio. Per 15 minučių aš atsisiunčiau visų savo skaitymo sąraše esančių knygų „Kindle“ versijas (tas, kurias radau nemokamų). Kitas el. Laiškas, kurį gavau į savo pašto dėžutę, buvo šis.

Lašinamoji marketingas - „Amazon Kindle“

Vėliau, nes aš netikrinau šio el. Pašto, po 8 dienų mano pašto dėžutėje turėjau šį el. Laišką. 1 mėnesio nemokama „Kindle Unlimited“ prenumerata:

„Drip“ marketingo kampanija - „Amazon Kindle“ prenumerata

Dabar tikimybė, kad užsisakysiu nemokamą mėnesį, yra didesnė, o po mėnesio yra didelė tikimybė, kad įsigysiu 12 mėnesių prenumeratą – konversiją !! (būtent tai ir padariau su „Amazon Prime“).

d) Tai yra iš anksto parašyta

Šios darbo eigos yra iš anksto apibrėžtos, o el. Laiškai iš anksto parašyti. Nerašote naujo el. Laiško kiekvieną kartą, kai naujas klientas domisi tuo, ką parduodate. Jie tiesiog įveda jūsų jau esamą darbo eigą.

e) Jis yra automatizuotas ir siunčiamas pagal grafiką

Žinoma, dabar jau aišku, kad lašelinė marketingas yra automatiškai suaktyvinta.

Trigeris gali būti bet koks veiksmas – (knygos pirkimas, pirkimo užbaigimas, nemokamo produkto bandymo užsiregistravimas, tinklaraščio užsiprenumeravimas ir kt.) ar neveikimas (neužbaigti pirkimo, nespustelėti el. pašto, nesinaudoti programa mėnesį ir pan.). Paprasčiausias veiksnys yra laiko bėgimas (pvz., „Pagalbos“ el. laiškas išnyksta praėjus 3 dienoms po to, kai vartotojas užsiregistruoja gauti produktą).

„Lašinamosios kampanijos“ pavyzdys


Kokie yra pagrindiniai lašelinės marketingo kampanijos elementai?

Jūs žinote, kad lašelinė marketingas yra iš anksto apibrėžta, iš anksto parašyta el. Laiškų grandinė. Taigi, norėdami suplanuoti gerą automatizavimo kampaniją, turite suprasti keletą elementų. Tai, ką jūs vadinsite šiais elementais, priklauso nuo jūsų naudojamos lašelinės marketingo programinės įrangos, tačiau šių elementų esmė ir funkcija išlieka ta pati.

  1. Trigeriai

Šie įvykiai sukelia švino patekimą į lašėjimo darbo eigą arba švino judėjimą piltuvu vėliau. Trigeriai gali būti bet kas švino sukūrimas, pirmą kartą užsiregistruojantis jūsų internetinėje parduotuvėje, kažkas, užsiprenumeravęs jūsų tinklaraštį, ar kažkas, kuris palieka nepirktą daiktą savo pirkinių krepšelyje.

Lašelinės marketingo trigeriai

  1. Sąlygos

Kai aktyvikliai paleidžia lašinimo kampaniją, kai kurie Sąlygos gali tekti įvykdyti, kad prasidėtų įtraukimo veiksmai (šiuo atveju el. laiškai). Sąlygos pavyzdys: Sukūrus potencialų klientą palaukite 3 dienas, kol išsiųsite jam pirmąjį el. laiškąarba po to, kai bus išsiųstas 1-asis el. laiškas palaukite, kol klientas spustelės tam tikrą el. laiško nuorodą, kad išsiųstų antrąjį el. laišką.

„Lašinamojo“ kampanijos sąlygos

  1. Veiksmai

Tai yra tikri įtraukimo elementai – automatiniai el. laiškai šiuo atveju. „Kliento apžvalgos“ el. Laiškai, siunčiami būsimiems keliautojams, kai jie išreiškia susidomėjimą kelionės paketu (marketingo automatizavimas), krepšelio atsisakymo el. Laišku (el. Prekybos elektroninio pašto automatizavimas) arba švino judėjimas žemyn pardavimo kanalu, kai jie turi teigiamas telefono skambutis (pardavimo automatizavimas) Veiksmai. Lašinės marketingo atveju tai bus el. Laiškai, SMS arba socialinės žiniasklaidos pranešimai.

Kas yra lašelinė marketingas ir kokie jos elementai - veiksmai

Dabar, kai suprantame, kas yra lašinamoji marketingas, kas daro kampaniją lašinamojo pobūdžio marketingo kampanija ir kokie yra pagrindiniai lašinamojo marketingo kampanijos elementai, pereikime prie lašelinės marketingo kampanijų pranašumų ir kodėl jas turėtumėte naudoti.

Eikite į 2 skyrių

Parašykite komentarą