Kas yra Impression Share ?
Mokant už paspaudimą (PPC) reklamoje suteikiama teisė rodyti skelbimus paieškos sistemose (paieškos skelbimai) arba rodymo tinkle esančiose svetainėse (rodymo skelbimai). Kai jūsų skelbimą pamato ieškotojas arba žiūrovas, tai laikoma parodymu. Visos paieškos, įvestos į paieškos juostą, arba interneto svetainės, kuriose rodomi skelbimai, patenkantys į jūsų tikslinę sritį, sudaro parodymų, kuriuos galite rodyti, grupę.
Kaip veikia Impression Share
Sunku sužinoti, kokia šiuo metu yra Impression Share . Tačiau paieškos skelbimų platformos, tokios kaip „Google” ir „Bing”, pateikia mums keletą rodiklių, kurie parodo, kaip sekasi pasiekti įspūdžio dalį ir kur turėtume siekti geresnių rezultatų.
Iš esmės tai yra du dalykai: dėl biudžeto prarandama įspūdžio dalis ir dėl pozicijos prarandama įspūdžio dalis. Kai prarandate dėl biudžeto, tai reiškia, kad jūsų biudžetas buvo panaudotas per greitai ir jums neliko laisvų euriukų, kuriuos galėtumėte toliau siūlyti, kad galėtumėte rodyti. Kai prarandate dėl rangų, jūsų skelbimas nebuvo pakankamai aukštai reitinguojamas, kad laimėtumėte aukcioną. Toliau aptarsime, kaip tai ištaisyti.
Kaip padidinti impression share?
1. Padidinkite savo biudžetą
Kaip minėta pirmiau, vienas iš dviejų pagrindinių veiksnių, dėl kurių prarandama įspūdžio dalis, yra biudžetas. Kai prarandate įspūdžio dalį dėl biudžeto, iš karto žinote, kad biudžetas baigiasi dar nesibaigus dienai. Vienas iš greičiausių būdų tai pagerinti – pridėti šiek tiek daugiau pinigų prie dienos biudžeto. Taip kampanijai suteiksite didesnę sumą, kurią galėsite naudoti siūlymams, kad ji galėtų rodyti daugiau.
Padidinti biudžetą daugeliui vietos įmonių lengviau pasakyti, nei padaryti. Tačiau, jei negalite padidinti biudžeto, tuomet vietoj to galite apsvarstyti galimybę perskirstyti biudžetą iš žemesnio prioriteto kampanijos.
2. Patikslinkite raktažodžių sąrašą
Įsivaizduokite įspūdžio dalį kaip vandens telkinį, į kurį ruošiatės pasinerti. Kartais naudingiausia pasinerti ne į ledinį vandenyną, o į mažytę sūkurinę vonią. Jūsų raktažodžiai lemia, koks didelis ar mažas yra jūsų įspūdžio dalies baseinas. Kuo tas baseinas didesnis, tuo daugiau pastangų reikės įdėti, norint nuplaukti visą ratą.
Todėl, jei naudojate daug raktažodžių arba labai plačius, bendrus raktažodžius, bus sunkiau pasiekti tą gražią aukštą įspūdžio dalį, nes leisite sau prilygti bet kam ir bet kam.
Peržiūrėję raktažodžių sąrašą iki pagrindinių terminų, kurie jūsų verslui reiškia daugiausiai, galėsite išlaikyti didelę įspūdžio dalį. Didesnė įspūdžio dalis suteikia jums teigiamų istorinių duomenų, už kuriuos galite laiduoti būsimuose aukcionuose, kad ir toliau užimtumėte aukštas pozicijas ir rodytumėte aukštą lygį.
Taigi, nors galite norėti pagriebti bet kokią paiešką, kurią galite atlikti naudodami ilgą raktažodžių sąrašą, iš tikrųjų ekonomiškiau ir naudingiau rinktis raktinius žodžius, kuriuos siūlote. Tokiu būdu, kai pasirodysite, turėsite didesnę tikimybę paversti paieškos vartotoją vadovu.
3 Peržiūrėkite savo tikslinę grupę
Dabar baseino ilgis ir plotis yra tik dalis to, į ką atsižvelgsite eidami maudytis, o kaip dėl gylio? Pagalvokite, kad nuo kitų tikslinių parinkčių, esančių ant raktažodžių, priklauso, kokio gylio bus jūsų parodymų baseinas.
Vėlgi, kuo daugiau suteiksite sau teisę rodyti, tuo sunkiau bus pasiekti didelę įspūdžių dalį, o jūs nenorite bandyti plaukti iki pat dugno, kad rastumėte tą vienintelę paiešką, kuri jus konvertuos.
Supraskite (ir pagerinkite) savo kokybės balą
Kokybės balas – tai 1-10 balų skalė, kurią „Google” priskiria raktažodžiams.
Viskas, kas yra aukščiau septyneto, yra nuostabu, nuo keturių iki penkių – vidutiniška, o viską, kas yra žemiau trejeto, reikia tobulinti. Kokybės balą sudaro trys dalys:
Skelbimo atitikimas: kiek jūsų skelbimo tekstas atitinka ieškotojo ketinimus ir raktažodį, dėl kurio pateikėte pasiūlymą.
Tikėtinas paspaudimų skaičius: Skelbimas: „Google” prognozuoja, kaip dažnai jūsų skelbimas sulauks paspaudimų, kai bus rodomas, remdamasis jūsų istoriniais paspaudimų skaičiaus rodikliais.
Atsidūrimo puslapio patirtis: „Google” nustato jūsų nukreipiamojo puslapio našumą, atsižvelgdamas į tokius duomenis kaip puslapio įkėlimo greitis ir patogumas mobiliesiems įrenginiams.
Jei daugiausia dėmesio skirsite šioms trims sritims gerinti, galite tikėtis geresnio kokybės balo, o tai gali lemti didesnę įspūdžio dalį. Bendradarbiaudami su rinkodaros partneriu įsitikinkite, kad skelbimo kopija ir nukreipimo puslapiai yra optimizuoti konversijoms ir atitinka raktinių žodžių bei naudotojų atliekamų paieškų ketinimus.