Kas yra istorinė rinkodara ir kaip ją įvaldyti

3 istorijos marketingo veiksmai, kurie padarys jūsų turinį karaliumi (arba karaliene)

Kada paskutinį kartą perpasakojai draugui sąrašą?

Kiek vakarėlių turite priklauso dalindamiesi infografika?

Su kuo vėlai prisivijote tvitą?

Bet išgirskite gerą istoriją – ar dar geriau, pasakokite vieną – ir patirsite, kaip istorijos užburia žmones.

Verslo ir prekės ženklų pasakojimas yra pagrindinė marketingo strategija, o istorijų marketingas yra veiksnys. Tai vilioja jūsų auditoriją į jūsų gyvenimą ir paverčia jūsų istoriją istorija.

REI tai padarė su savo #OptOutside kampanija juodąjį penktadienį.

istorijų marketingas REI  istorijų marketingas

„Red Bull“ sukūrė visą energinių gėrimų kategoriją, suteikdama savo prekės ženklui sparnus per istoriją.

istorijų marketingas „Red Bull“

„Labdaros vanduo“, „Virgin Airlines“, „Uber“, „Airbnb“, net ir „Donaldas Trumpas“, nukreipiantis „PT Barnum“, išjudino mases, naudodamas įpareigojantį pasakojimų rinkodarą.

istorijų marketingas Donaldas Trumpas

Nesate įsitikinęs? Patikrinkite, kaip „Sock Club“ savo išradingų istorijų marketingas pakėlė ką nors panašaus į kojines.

Ar tikrai pasakojimų marketingas yra dalykas?

Apibrėžiu pasakojimų rinkodarą kaip strateginį marketingo metodą, kuris sukuria prekės ženklo patirtį garsinio, vaizdinio ir įtraukiančio pasakojimo būdu, kai klientas tampa istorijos centru, kad paskatintų pelningą įsitraukimą.

Aš vartoju „auditorija“ ir „klientas“ norėdamas pasakyti tą patį. Istorijos gavėjas, kurį pasakotojas turi perkelti į veiksmą.

Nepaisant to, ar jūsų auditorija yra lyderystė, personalas, darbuotojai, pardavėjai, akcininkai, suinteresuotosios šalys ar klientai, jūs visada ką nors parduodate su verslo pasakojimais. Nauja kryptis. Inovacijos. Draugystė. Misija, vizija, vertybės. Efektyvumas. Produktas. Aptarnavimas. Tu.

Istorijos marketingas yra strateginis marketingo metodas, sukuriantis prekės ženklo patirtį garsiniu, vaizdiniu ir įtraukiančiu pasakojimu, kai klientas tampa istorijos centru, kad paskatintų pelningą įsitraukimą. – Parkas Howellas

Istorijų marketingas – tai auditorijos perteikimas per gerai parengtą prekės ženklo istorijos strategiją.

3 istorijos marketingo veiksmai

Pagrindiniai istorijos marketingo elementai užfiksuoti trimis etapais: arba trimis veiksmais, kaip aš norėčiau apie juos galvoti.

I veiksmas: paaiškinkite savo prekės ženklo istoriją

Keturi pagrindiniai istorijos elementai yra unikali padėtis rinkoje, emocinis pažadas, autentiška asmenybė ir įtikinamas tikslas. Šeši kiti mūsų įrodytos „Istorijos ciklo“ sistemos strateginiai pasakojimo elementai yra auditorija, kuolai, trikdžiai, antagonistai, kelionė, moralė ir ritualas.

II veiksmas: istorijos fiksavimas

Antrasis istorijos marketingo elementas yra tai, ką aš vadinu istorijų stebėjimu: gamtoje randu istorijas, kurios palaiko jūsų prekės ženklo istoriją per faktinius įvykius, akimirkas ir aha patirtį, kurios yra jūsų klientų įtraukimo produktai.

Šios istorijos, esančios tiek jūsų organizacijos viduje, tiek išorinės jūsų klientams ir pardavėjams, yra realaus pasaulio pavyzdžiai, kaip jūs įgyvendinate pažadus, kuriuos jūsų prekės ženklas duoda ir tenkina savo auditorijai.

Tai nėra taip lengva pastebėti istorijas, kaip galite pagalvoti. Mes buvome auklėjami be žinios apie mokymąsi ir esame taip sąlygoti komunikacijos apie funkcijas ir naudą, kad numatytasis faktas, statistika ir žargonas. Tiesą sakant, dauguma iš mūsų disertacijoje pasakoja istorijas „tai įvyko, ir tada įvyko, ir tada bla, bla, bla …“

Tai ne istorija, o tiesinis įvykių atpasakojimas.

Istorija, kaip aprašyta Shawno Callahano knygoje Istorijų naudojimas, paprastai turi tam tikrą laiko žymą (kai kažkas atsitiko), vietos antspaudą (kur tai įvyko), centrinį veikėją (veikėją), veiksmą (kažką konkretaus, kas nutiko), vedantį į aha momentą (pamoką).

Paskutinis punktas yra bigis. Nes taip, jūsų verslo ir prekės ženklo istorijos iš tikrųjų turėtų padėti tašką. Juk kada paskutinį kartą tau buvo nuobodu ką nors pirkti?

Išsiaiškinę savo prekės ženklo istoriją ir užfiksavę istorijas gamtoje, kad paremtumėte naują verslo pasakojimą, dabar pats laikas jas atskleisti savo auditorijai.

III VEIKSMAS: Jūsų pasakojimų marketingo teatras

Carlas Philippas Gottfriedas von Clausewitzas buvo Prūsijos generolas ir karo teoretikas, sugalvojęs terminą „karo teatras“, kad apibrėžtų svarbias sausumos, jūros ir oro sritis, kuriose vyksta kariniai įvykiai. Dabar jūs ir jūsų prekės ženklas gali nekariauti, tačiau neklyskite, kad tai yra „dog-eat-dog“, esantis „Dėmesio ekonomikoje“.

Istorija yra tavo slaptas ginklas.

Pasirūpinkite istorijų marketingo teatru sukurdami istorijų, kurias reikia įtraukti į auditoriją ir jas perkelti, biblioteką.

Pradėkite įrašydami savo istorijas trumpuose dviejų minučių vaizdo įrašuose savo „Facebook“ grupei, „YouTube“ kanalui ir svetainei. Tada suskaidykite turinį, kaip rekomenduoja socialinės žiniasklaidos vedlys Jay Baeris.

Pateikite vaizdo įrašo garsą tokioje platformoje kaip „SoundCloud“, kad būtų galima naudoti tinklalaidėse, tinklaraščiuose ar istorijų bibliotekoje, kurias jūsų pardavimo komanda gali iškviesti.

Perrašykite garso įrašą ir naudokite dialogą tinklaraščiuose, informaciniuose dokumentuose, el. Pašto rinkodaroje ir kitose rašytinėse formose.

„Instagram“, „Snapchat“ ir „Twitter“ grafiniuose memuose naudokite traukimo citatas iš savo vaizdo įrašo, pvz., Aukščiau pateiktą. Ir visos pirmiau minėtos turinio idėjos gali būti naudojamos pardavimo pristatymuose, informaciniuose biuleteniuose, vidinėse socialinėse platformose ir bet kokioje įeinančioje ar išeinančioje rinkodaroje, kad padėtų jums pakilti virš nesąžiningumo ir būti išklausytam.

Šiandieninė marketingas vystosi protą slopinančiu tempu dėl mūsų technologinės pažangos. Tačiau mūsų smegenys iš esmės nepakito tūkstančius metų.

Todėl būtent senovės ir patikrinta istorijos jėga mus sieja su savo žmonėmis ir skatina juos veikti.

Istorija!

Parašykite komentarą