Kas yra pavadinimo žyma?

Pavadinimo žyma yra HTML elementas, nurodantis tinklalapio pavadinimą. Pavadinimų žymos rodomos paieškos variklio rezultatų puslapiuose (SERP) kaip spustelėjama konkretaus rezultato antraštė ir yra svarbios tinkamumui naudoti, SEO ir socialiniam naudojimui. Tinklalapio pavadinimo žyma skirta tiksliai ir glaustai apibūdinti puslapio turinį.

Įveskite savo pavadinimą žemiau, kad pamatytumėte, kaip jis pasirodys „Google“ paieškos rezultatuose:

example.com> Knygos> Pasaka apie du Springfildus
Tai buvo geriausias laikas, tai buvo neryškus laikas, tai buvo …
Rodomiems pavadinimams „Google“ rezultatuose taikomas 600 taškų pločio apribojimas, tačiau dauguma jų sutrumpinami prieš tai artimiausiu žodžių lūžiu. „Moz“ rekomenduoja, kad jūsų pavadinimai būtų mažesni nei 60 simbolių.

Norėdami gauti tiksliausius rezultatus, peržiūrėkite darbalaukio naršyklėje.

Pastaba : daugelis žmonių sako „meta title tags“, nors pavadinimai techniškai nėra meta tag . Nors kai kurie iš jų yra prieštaringi, bet kuris naudojimas paprastai yra puikus.

Kodo pavyzdys

<head> <title> Pavadinimo pavyzdys </title> </head>

Optimalus formatas

Pagrindinis raktinis žodis – Antrinis raktinis žodis | Prekės pavadinimas
8 pėdų žalieji valdikliai – valdikliai ir įrankiai | Valdiklių pasaulis

Optimalus pavadinimo ilgis

„Google“ paprastai rodo pirmuosius 50–60 pavadinimo žymos simbolių . Jei jūsų pavadinimai yra mažesni nei 60 simbolių, mūsų tyrimai rodo, kad galite tikėtis, jog apie 90% jūsų pavadinimų bus tinkamai rodomi. Nėra tikslaus simbolių apribojimo, nes simbolių plotis gali skirtis, o „Google“ pateikiamų pavadinimų maksimalus ilgis (šiuo metu) yra 600 pikselių.


Kodėl pavadinimų žymos yra svarbios?

Meta pavadinimų žymos yra pagrindinis veiksnys, padedantis paieškos varikliams suprasti, apie ką yra jūsų puslapis, ir tai yra pirmasis įspūdis, kurį daugelis žmonių patiria apie jūsų puslapį. Pavadinimų žymos naudojamos trijose pagrindinėse vietose: (1) paieškos rezultatų puslapiuose (SERP), (2) interneto naršyklėse ir (3) socialiniuose tinkluose.

1. Paieškos sistemos rezultatų puslapiai

Jūsų pavadinimo žyma nustato (su keliomis išimtimis) jūsų rodomą pavadinimą SERP ir yra pirmoji paieškos lankytojo patirtis jūsų svetainėje. Net jei jūsų svetainė užima gerą vietą, geras pavadinimas gali būti „make-or-break“ veiksnys nustatant, ar kas nors spusteli jūsų nuorodą.

2. Interneto naršyklės

Jūsų pavadinimo žyma taip pat rodoma žiniatinklio naršyklės viršuje ir veikia kaip vietos rezervavimo priemonė, ypač žmonėms, kuriems yra atidaryti daug naršyklės skirtukų. Unikalūs ir lengvai atpažįstami pavadinimai su svarbiais raktiniais žodžiais šalia priekio padeda užtikrinti, kad žmonės nepraras jūsų turinio.

3. Socialiniai tinklai

Kai kurios išorinės svetainės, ypač socialiniai tinklai, naudos jūsų pavadinimo žymą, kad nustatytų, ką rodyti, kai bendrinate tą puslapį. Pvz., „Facebook“ ekrano kopija:

Atminkite, kad kai kurie socialiniai tinklai (įskaitant „Facebook“ ir „Twitter“) turi savo metažymas , leidžiančias nurodyti pavadinimus, kurie skiriasi nuo jūsų pagrindinio pavadinimo žymos. Tai gali leisti optimizuoti kiekvieną tinklą ir pateikti ilgesnius pavadinimus tada, kai jie gali būti naudingi.


Kaip parašyti gerą pavadinimo žymą?

Kadangi pavadinimų žymos yra tokia svarbi tiek paieškos sistemos optimizavimo, tiek paieškos vartotojo patirties dalis, efektyvus jų rašymas yra nepaprastas ir daug įtakos turintis SEO uždavinys. Čia pateikiamos kritinės rekomendacijos, kaip optimizuoti pavadinimų žymas paieškos varikliams ir naudojimo tikslams:

1. Stebėkite savo titulo ilgį

Jei jūsų pavadinimas yra per ilgas, paieškos sistemos gali jį nutraukti pridėdami elipsę („…“) ir gali praleisti svarbius žodžius. Nors mes paprastai rekomenduojame, kad jūsų pavadinimai būtų mažesni nei 60 simbolių, tiksli riba yra šiek tiek sudėtingesnė ir pagrįsta 600 taškų sudėtiniu rodiniu.

Kai kurie personažai natūraliai užima daugiau vietos. Tokie simboliai, kaip didžiosios raidės „W“, yra platesni už mažąsias, pvz., „I“ ar „t“. Pažvelkite į toliau pateiktus pavyzdžius:

Pirmajame pavadinime rodomi visi 77 simboliai, nes „Littlest“ „ittl“ yra labai siauras, o pavadinime yra vamzdžiai („|“). Antrasis pavadinimas nutraukiamas tik po 42 simbolių dėl didelių didžiųjų raidžių (pvz., „W“) ir dėl to, kad kitas pavadinimo žymos žodis yra visas svetainės pavadinimas.

Stenkitės vengti VISŲ CAPS pavadinimų. Jie gali būti sunkiai skaitomi paieškos lankytojams ir gali labai apriboti „Google“ rodomų simbolių skaičių.

Atminkite, kad net nepaisant protingo ilgio, paieškos sistemos gali pasirinkti rodyti kitokį pavadinimą nei tas, kurį nurodote savo pavadinimo žymoje. Pavyzdžiui, „Google“ gali pridėti jūsų prekės ženklą prie rodomo pavadinimo, pavyzdžiui:

Kadangi „Google“ prieš pridėdama prekės ženklą nutraukė tekstą (tekstas prieš „…“ yra originalus tekstas), buvo rodomi tik 35 pradinio pavadinimo simboliai. Žr. Daugiau apie tai, kaip užkirsti kelią paieškos varikliams perrašyti jūsų pavadinimo žymas.

Turėkite omenyje, kad kai kuriais atvejais ilgesni pavadinimai gali geriau pasidalyti socialiniu tinklu, o kai kurie pavadinimai yra natūraliai ilgi. Gerai nepamiršti, kaip jūsų pavadinimai rodomi paieškos rezultatuose, tačiau už ilgo pavadinimo naudojimą nėra baudžiama. Pasinaudokite savo sprendimu ir galvokite kaip apie paieškos lankytoją.

2. Nepersistenkite su SEO raktiniais žodžiais

Nors „Google“ algoritme nėra jokių baudų už ilgus pavadinimus, galite susidurti su bėda, jei pradėsite savo pavadinimą užpildyti raktiniais žodžiais taip, kad sukurtų blogą vartotojo patirtį, pavyzdžiui:

Pirkite valdiklius, geriausius valdiklius, pigius valdiklius, parduodamus valdiklius

Venkite pavadinimų, kurie yra tik raktinių žodžių sąrašas, arba pakartokite to paties raktinio žodžio variantus. Šie pavadinimai yra blogi paieškos vartotojams ir gali sukelti problemų su paieškos sistemomis. Paieškos sistemos supranta raktinių žodžių variantus , todėl nebūtina ir neproduktyvu kiekvieną raktinio žodžio versiją įdėti į pavadinimą.

3. Kiekvienam puslapiui suteikite unikalų pavadinimą

Unikalūs pavadinimai padeda paieškos sistemoms suprasti, kad jūsų turinys yra unikalus ir vertingas, taip pat padidina paspaudimų rodiklį. Šimtų ar tūkstančių puslapių skalėje gali atrodyti, kad neįmanoma sukurti kiekvieno puslapio unikalaus pavadinimo, tačiau šiuolaikiniai TVS ir kodais pagrįsti šablonai turėtų leisti bent jau kiekvienam svarbiam puslapio puslapiui sukurti duomenimis pagrįstus unikalius pavadinimus savo svetainę. Pvz., Jei turite tūkstančius produktų puslapių su produktų pavadinimų ir kategorijų duomenų baze, galite naudoti šiuos duomenis lengvai generuodami tokius pavadinimus:

[Produkto pavadinimas] – [Produkto kategorija] | [Markės pavadinimas]

Visiškai venkite numatytųjų pavadinimų, pvz., „Pagrindinis“ ar „Naujas puslapis“ – šie pavadinimai gali paskatinti „Google“ manyti, kad jūsų svetainėje (ar net kitose žiniatinklio svetainėse) yra turinio kopijų . Be to, šie pavadinimai beveik visada sumažina paspaudimų rodiklį. Paklauskite savęs: kiek tikėtina, kad spustelėsite puslapį pavadinimu „Be pavadinimo“ arba „Produkto puslapis“?

4. Pirmiausia įdėkite svarbius raktinius žodžius

Remiantis „Moz“ bandymais ir patirtimi , raktiniai žodžiai, esantys arčiau jūsų pavadinimo žymos pradžios, gali turėti daugiau įtakos paieškos reitingams. Be to, naudotojų patirties tyrimai rodo, kad žmonės gali nuskaityti vos du pirmuosius antraštės žodžius. Štai kodėl mes rekomenduojame pavadinimus, kuriuose pirmiausia pateikiamas unikaliausias puslapio aspektas (pvz., Produkto pavadinimas). Venkite tokių pavadinimų:

Prekės pavadinimas | Pagrindinė produkto kategorija – nedidelė produkto kategorija – produkto pavadinimas

Pavadinimai, kaip šis pavyzdys, teikia priekinės apkrovos pasikartojančią informaciją ir iš pirmo žvilgsnio suteikia labai mažai unikalios vertės. Be to, jei paieškos sistemos nutraukia tokį pavadinimą, greičiausiai išnyks unikaliausia dalis.

5. Pasinaudokite savo prekės ženklo pranašumais

Jei turite tvirtą, gerai žinomą prekės ženklą, pridėję jį prie savo pavadinimų, galite padidinti paspaudimų rodiklį. Mes vis tiek rekomenduojame savo prekės ženklą įdėti pavadinimo pabaigoje, tačiau yra atvejų (pvz., Jūsų pagrindinis puslapis arba apie puslapį), kai galbūt norėsite labiau orientuotis į prekės ženklą. Kaip minėta anksčiau, „Google“ taip pat gali automatiškai pridėti jūsų prekės ženklą prie jūsų rodomų pavadinimų, todėl nepamirškite, kaip šiuo metu rodomi jūsų paieškos rezultatai.

6. Rašykite savo klientams

Nors pavadinimų žymos yra labai svarbios SEO, atminkite, kad jūsų pirmasis darbas yra pritraukti tikslinių lankytojų paspaudimus, kuriems jūsų turinys gali būti vertingas. Kurdami savo pavadinimų žymas, be optimizavimo ir raktinių žodžių naudojimo, svarbu galvoti apie visą vartotojo patirtį. Pavadinimo žyma yra pirmoji naujo lankytojo sąveika su jūsų prekės ženklu, kai jis ją randa paieškos rezultatuose – ji turėtų perduoti kuo teigiamą ir tikslesnę žinutę.


Kodėl „Google“ nenaudos mano pavadinimo žymos?

Kartais „Google“ gali rodyti pavadinimą, kuris neatitinka jūsų pavadinimo žymos. Tai gali būti apmaudu, bet nėra paprasto būdo priversti juos naudoti jūsų apibrėžtą pavadinimą. Kai tai atsitiks, yra keturi tikėtini paaiškinimai …

1. Jūsų pavadinimas yra įdėtas į raktinius žodžius

Kaip aptarta aukščiau, jei bandysite prikimšti savo pavadinimą raktiniais žodžiais (kartais vadinamais „per optimizavimu“), „Google“ gali nuspręsti paprasčiausiai perrašyti. Dėl daugelio priežasčių apsvarstykite galimybę perrašyti pavadinimą naudingiau paieškos vartotojams.

2. Jūsų pavadinimas neatitinka užklausos

Jei jūsų puslapis atitinka paieškos užklausą, kuri nėra gerai pavaizduota pavadinime, „Google“ gali nuspręsti perrašyti rodomą pavadinimą. Tai nebūtinai yra blogas dalykas – joks pavadinimas neatitiks kiekvienos įsivaizduojamos paieškos, tačiau jei jūsų pavadinimas yra atmetamas pageidaujamoms, didelės apimties paieškoms, apsvarstykite galimybę jį perrašyti, kad geriau atitiktų tuos paieškos raktinius žodžius ir jų ketinimus.

3. Jūs turite pakaitinį pavadinimą

Kai kuriais atvejais, jei įtraukiate alternatyvius pavadinimų duomenis, pvz., „Facebook“ ar „Twitter“ metažymas, „Google“ gali pasirinkti naudoti tuos pavadinimus. Vėlgi, tai nebūtinai yra blogas dalykas, tačiau jei tai sukurs nepageidaujamą rodomo pavadinimo, galbūt norėsite perrašyti alternatyvius pavadinimo duomenis.

4. Jūs turite seną DMOZ sąrašą

Retais atvejais paieškos sistemos gali nuskaityti DMOZ (dar žinomos kaip „Open Directory Project“) pavadinimą. Jei jūsų rodomas pavadinimas paieškoje neatitinka jūsų pavadinimo žymos, tačiau atitinka jūsų DMOZ sąrašą, galite užblokuoti šį pakeitimą žyma „ Robots NOODP“ , kuri atrodo taip:

<meta name = "robots" content = "noodp">

Meta robotai yra gana techninė tema, tačiau jei SERP matote nepaaiškinamą rodymo pavadinimą, atlikite savo įmonės greitą paiešką DMOZ. Galite sutaupyti kelis galvos skausmus.

Parašykite komentarą