Kas yra rinkodaros analizė? 7 matmenys kiekvienai rinkai

Rinkodaros analizė yra rinkos dinamiškumo tyrimas. Tai yra specialios rinkos patrauklumas konkrečioje pramonėje. Rinkodaros analizė iš esmės yra verslo planas, kuriame pateikiama informacija apie rinką, kurioje dirbate. Jame nagrinėjami įvairūs veiksniai ir jo nereikia painioti su rinkos analize.

Atlikta marketingo analizė, kad galėtumėte suformuluoti strategiją, kaip valdyti savo verslą. Atsižvelgdami į tam tikrus veiksnius, sužinosite, kaip valdyti savo verslą.

marketingo duomenų analizė

Kokie yra marketingo analizės veiksniai?

Dažniausi veiksniai yra SSGG, kuris yra akronimas; Stiprybės, silpnybės, galimybės ir grėsmės. Įvertinę įmonės stipriąsias ir silpnąsias puses, galite sudaryti strategiją, į kurią reikia atsižvelgti.

Jei turite gerą darbo jėgą, daug investicijų ir gerų reklamos ekspertų, tada savo marketingo strategiją ketinate sutelkti į tuos dalykus. Panašiai, jei jūsų technologija yra palyginti prastesnė ir jums trūksta buvimo internete, tada vengsite tų dalykų.

Taip pat atsižvelgiate į išorinius veiksnius, pvz., Situacijas, kurios gali suteikti jums galimybę ar kelti grėsmę. Ekonominiai veiksniai, politinis nestabilumas ar net socialiniai pokyčiai gali suteikti jums galimybių pasinaudoti ir padaryti geriau. Jie taip pat gali sukelti grėsmes, kurios gali trukdyti jūsų verslo reikalams. Atsižvelgdami į visus šiuos veiksnius, gausite marketingo analizę, pagal kurią galėsite įgyvendinti savo sprendimus.

marketingo-išlaidų analizė

Rinkodaros analizės aspektai

Yra tam tikri aspektai, kurie padeda mums atlikti marketingo analizę. Šie dalykai padeda geriau suprasti rinką, kurioje dirbame. Šie matmenys apima:

  • Rinkos dydis
  • Rinkos augimo tempas
  • Rinkos tendencijos
  • Rinkos pelningumas
  • Pagrindiniai sėkmės veiksniai
  • Paskirstymo kanalai
  • Pramonės sąnaudų struktūra

Rinkos dydis

Rinkos dydis yra pagrindinis marketingo analizės veiksnys. Kuo didesnė rinka, tuo daugiau konkurentų greičiausiai turite. Didelės rinkos atveju turite įsitikinti, kad jūsų produktai ir paslaugos išsiskiria. Priešingu atveju klientai gali lengvai pereiti prie konkuruojančio produkto. Negana to, didesnė rinka verčia permąstyti savo kainų politiką.

Nustatykite savo kainą per didelę, tada prarasite savo klientų bazę kitiems konkurentams. Nustatykite per mažai ir žmonės pamanys, kad jūs tik tiekiate pigesnes prastos kokybės prekes. Jei rinkos dydis yra mažas, galite išsisukti už didelę kainą. Visi šie faktai laikomi marketingo analizėje. Remdamiesi tuo, eikite į marketingo planą.

Rinkos augimo tempas

Rinkos augimo tempas yra didžiulis bet kokios rūšies marketingo analizės veiksnys. Taip yra todėl, kad jūs suprantate, kiek laiko truks minėta rinka. Prieš investuodami turite išanalizuoti rinkos augimo tempą. Jei tikėtina, kad laikui bėgant jis augs, galite į tai daugiau investuoti. Jei jis neturi augimo, tikėtina, kad būsite nerekomenduojama nieko investuoti. Kiek laiko ir svarbos skiriate rinkai, priklauso nuo jos augimo tempo.

grūstuvų analizė skaitmeninėje rinkodaroje

Rinkos tendencijos

Rinkos tendencijos yra reikšminga marketingo analizės dalis. Turėdami žinių apie tendencijas, galite nuspręsti, kokį produktą ketinate parduoti. Steigdami verslą turite žinoti, kokia yra dabartinė tendencija. Koks dalykas patinka klientams? Kiek jie nori išleisti? Kokios dar tendencijos gali atkreipti jų dėmesį? Tai yra tokie dalykai, kurie bus atliekami analizuojant.

Kita vertus, rinkos tendencijos gali pasikeisti bet kurią dieną. Tai gali pasirodyti kaip galimybė jūsų verslui. Tokiu atveju galite pasinaudoti ja ir išnaudoti visas galimybes. Tendencijos pokyčiai taip pat gali būti grėsmė jums. Jei jums patogu gaminti vienos rūšies gėrybes, rinkos tendencijos pokyčiai paveiks jus labiausiai.

Rinkos pelningumas

Daugelio įmonių motyvas įsitraukti į verslą yra pelnas. Kitaip tariant, tai yra pelno siekiantis verslas. Taigi prieš pradėdami verslą turite išanalizuoti rinkos pelningumą. Jei rinkoje yra geras pelningumas, tik jūs ketinate daug investuoti. Priešingu atveju tai būtų jūsų laiko ir kapitalo švaistymas. Norint apskaičiuoti rinkos pelningumą, reikia atsižvelgti į keletą dalykų. Šie dalykai apima; pirkėjo galia, tiekėjo galia, kliūtys patekti į rinką ir pan.

Pagrindiniai sėkmės veiksniai

Pagrindiniai sėkmės veiksniai yra tie elementai, kurie padeda verslui pasiekti didelę sėkmę rinkoje. Reikalingi tokie elementai, kad išsiskirtų iš likusios varžybų dalies. Tai dalykai, kuriuos atlikote gerai, leido pasiekti puikių rezultatų. Pagrindiniai sėkmės veiksniai:

  1. Technologijų pažanga
  2. Masto ekonomija
  3. Efektyvus išteklių naudojimas

Paskirstymo kanalai

Platinimo kanalai verslui yra labai svarbūs. Be jų negalėsite pristatyti savo produktų savo klientams. Taigi tai tampa dideliu marketingo analizės veiksniu. Taip yra todėl, kad reikia įvertinti kanalų gerumą. Jei esamos yra pakankamai geros arba reikia kurti naujesnes. Kartais sugalvojate visiškai naujus kanalus, pvz., Internetinę rinkodarą.

Pramonės sąnaudų struktūra

Pramonės sąnaudų struktūra yra svarbus veiksnys vykdant verslą. Iš esmės matoma, kiek kainuoja jūsų produktai parduoti. Kartais įmonės gali sugalvoti būdus, kaip sumažinti šias išlaidas ir taip gauti didesnį pelną nedidinant rinkos kainos. Atlikę marketingo analizę, galėsite sugalvoti naujesnių būdų, kaip sumažinti išlaidas. Kartu tai padeda sukurti strategijas, kaip išplėsti konkurentų pranašumą.

Vaizdas: Rawpixel.com/Shutterstock.com

Parašykite komentarą