Kas yra SEO?

SEO reiškia „ Search Engine Optimization“ – tai praktika padidinti srautą į jūsų svetainę kiekį ir kokybę naudojant natūralių paieškos sistemų rezultatus .

Kas eina į SEO?

Norėdami suprasti tikrąją SEO prasmę, suskaidykime šį apibrėžimą ir pažvelkime į dalis:

  • Eismo kokybė. Galite pritraukti visus pasaulio lankytojus, tačiau jei jie ateina į jūsų svetainę, nes „Google“ jiems sako, kad esate „Apple“ kompiuterių šaltinis, kai esate ūkininkas, parduodantis obuolius, tai nėra kokybiškas srautas. Vietoj to norite pritraukti lankytojus, kurie tikrai domisi jūsų siūlomais produktais.
  • Eismo kiekis. Kai turėsite tinkamus žmones, spustelėjusius tuos paieškos variklio rezultatų puslapius (SERP), bus didesnis srautas.
  • Natūralūs rezultatai . Skelbimai sudaro didelę daugelio SERP dalį. Natūralus srautas yra bet koks srautas, už kurį nereikia mokėti.

Natūralios paieškos srautas yra bet koks neapmokėtas srautas, gaunamas iš SERP.

Kaip veikia SEO

Galite galvoti apie paieškos variklį kaip apie svetainę, kurioje lankotės, norėdami įvesti (arba kalbėti) klausimą į laukelį, o „Google“, „Yahoo!“, „Bing“ ar bet kokia paieškos sistema, kurią naudojate, stebuklingai atsako į ilgą nuorodų į tinklalapius, kuriuose pateikiama nuoroda, sąrašą. galėtų atsakyti į jūsų klausimą.

Tai tiesa. Bet ar kada nustojai svarstyti, kas slypi tose stebuklingose ​​nuorodų sąrašuose?

Tai veikia taip: „Google“ (arba bet koks jūsų naudojamas paieškos variklis) turi tikrintuvą, kuris išeina ir renka informaciją apie visą turinį, kurį gali rasti internete. Tikrintuvai grąžina visus 1 ir 0 atgal į paieškos variklį, kad sudarytų indeksą. Tada indeksas pateikiamas per algoritmą, kuris bando visus tuos duomenis suderinti su jūsų užklausa.

Paieškos sistemos algoritme yra daugybė veiksnių, todėl ekspertų grupė įvertino jų svarbą :

Tai viskas SEO (paieškos sistema).

O SEO dalis – optimizavimas – yra ta, kai žmonės, kurie rašo visą tą turinį ir įdeda jį į savo svetaines, kelia turinį ir tas svetaines, kad paieškos sistemos galėtų suprasti, ką jie mato, ir atvykusius vartotojus. per paiešką patiks tai, ką jie matys.

Optimizavimas gali būti įvairių formų. Viskas – nuo įsitikinimo, kad pavadinimų žymos ir meta aprašymai yra informatyvūs ir tinkamo ilgio, ir nukreipiant vidines nuorodas į puslapius, kuriais didžiuojatės.

Mokytis SEO

Šis mūsų svetainės skyrius yra skirtas padėti jums sužinoti viską, ko norite apie SEO. Jei šia tema esate visiškai naujokas, pradėkite nuo pat pradžių ir perskaitykite SEO pradedančiųjų vadovą . Jei jums reikia patarimo konkrečia tema, įsigilinkite į bet kurią vietą.

Čia pateikiama bendra apžvalga:

SEO tinkamos svetainės kūrimas

Kai būsite pasirengę pradėti tą SEO žingsnį, laikas pritaikyti tuos SEO metodus svetainėje, nesvarbu, ar ji visiškai nauja, ar sena, kurią tobulinate.

Šie puslapiai padės jums pradėti nuo visko, pradedant SEO tinkamo domeno vardo pasirinkimu ir baigiant geriausia vidinių nuorodų praktika .

Turinys ir susijęs žymėjimas

Svetainė iš tikrųjų nėra svetainė, kol neturite turinio. Tačiau turinio SEO yra pakankamai specifinių kintamųjų, kuriuos mes jam skyrėme. Pradėkite čia, jei norite sužinoti apie raktinių žodžių tyrimus, kaip parašyti SEO pritaikytą kopiją ir kokį žymėjimą paieškos sistemos gali suprasti, ką iš tikrųjų reiškia jūsų turinys.

Temos vietoje

Jau daug sužinojote apie temas svetainėje, įsigilindami į turinį ir susijusius žymėjimus. Dabar atėjo laikas gauti techninės informacijos su informacija apie robots.txt .

Su nuorodomis susijusios temos

Gilinkitės į viską, ko jums kada nors reikėjo žinoti apie nuorodas nuo inkaro teksto iki peradresavimo. Perskaitykite šią puslapių seriją, kad suprastumėte, kaip ir kada naudoti „nofollow“ ir ar svečių dienoraščiai iš tikrųjų mirė. Jei labiau domitės nuorodų kūrimo dalimi (siekiate pagerinti savo svetainės reitingą uždirbdami nuorodas), eikite tiesiai į nuorodų kūrimo vadovą pradedantiesiems .

Kitas optimizavimas

Sveikiname! Jūs įsisavinote kasdienio SEO privalumus ir trūkumus ir dabar esate pasirengęs kai kurioms pažangioms temoms. Įsitikinkite, kad visas srautas yra kuo paprasčiau konvertuojamas, naudojant konversijų rodiklio optimizavimą (CRO) , tada pereikite prie vietinio SEO mikrolygiu arba padarykite tą svetainę pasauline su tarptautiniu SEO .

SEO raida

Paieškos sistemos algoritmai dažnai keičiasi, o SEO taktika vystosi, reaguodama į šiuos pokyčius. Taigi, jei kas nors siūlo jums SEO patarimus, kurie nėra visiškai teisingi, užsiregistruokite naudodami konkretų temos puslapį.

Norėdami techniškiau pažvelgti į SEO, peržiūrėkite šį trumpą Rando Fishkino vaizdo įrašą .

Eiti ir ieškoti SEO …

Parašykite komentarą