Kas yra seo dar kartą {2021 metai}

Kas yra SEO?

SEO yra techninis procesas, kurio metu jūsų www web svetainė optimizuojama atsižvelgiant į SEO veiksnius, taip paveikiant svetainės ar web tinklalapio matomumą nemokamuose paieškos sistemos rezultatuose – dažnai vadinamuose Organic – dažniausiai naudojama Lietuvoje tai Google.lt, rečiau naudojama Bing.com ar yandex.

Kuo aukštesnis reitingas Google.lt paieškos rezultatų puslapyje ir dažniau svetainė rodoma paieškos rezultatų sąraše (parodymai), tuo daugiau lankytojų ji potencialiai sulauks iš paieškos sistemos vartotojų tai dažnai vadinamas SEO marketingu .

Paieškos sistemos optimizavimo strategijos gali siekti skirtingų paieškos rezultatuose, įskaitant vietvių paieškas GMB , vaizdų paieška, žemėlapiai, vaizdo, akademinės, naujienų ir pramonės

Kaip SEO padeda tavo verslui?

Internetinis marketingas optimizuojant paieškos sistemas (SEO) padidina jūsų tinklalapių matomumą internete  jūsų prekės ženklas ir pritraukia papildomų klientų.

„Google“ ir kitos paieškos sistemos ieško milijardų tinklalapių ir vertina svetainės turinį bei paieškos kokybę, naudodamos šimtus SEO veiksnių, kad užpildytų „ Google“ paieškos rezultatus langus .

Paieškos sistemos optimizavimas turi unikalią internetinio marketingo patrauklumą, nes didelės paieškos apimties raktiniai žodžiai gali padidinti jūsų įmonės organinį srautą, potencialius klientus ir konversijų rodiklius , taikydami pagal paieškos užklausas , kurios siekia didžiausią paiešką už mažiausią kainą.

Google.lt svetainės srautas yra įdomi įdėja verslo savininkams, norintiems sumažinti marketingo biudžeto išlaidas iš mokėjimų už paspaudimą kampanijų, daugiausiai tai gali būti Adwords

Tačiau šis pasiūlymas yra šiek tiek apgaulingas, nes investicijos į SEO strategiją yra ilgalaikis marketingo procesas, skirtas jūsų kitoms skaitmeninės marketingo pastangoms padidinti jų efektyvumą.

Tarkime, kad jūs vykdote valdomą mokėjimą už paspaudimą kampaniją PPC ir žinote žinomus raktinius žodžius, kurie skatina srautą paieškų ir konversijų ir lemia pardavimą.

Pasinaudokite šia informacija ir pasinaudokite ja, pradėdami nuo SEO kampanijos, kad reitinguotumėte puslapį.

Palaikant nukreipimo puslapio interneto dizainą, SEO optimizavimas siekiant atitinkamo rezultato pakeičia jūsų PPC marketingo biudžetą, kad rastumėte naujų raktinių žodžių, tuo pačiu fiksuodami pirminį srautą.

Galų gale galėsite sumažinti savo skaitmeninės marketingo PPC biudžetą, kai maksimaliai padidinsite natūralios paieškos pasiekiamumą ir perkelsite tuos pinigus į kitas dideles IG marketingo galimybes.

Geriausia, kad kliento paieškos iš interneto paieškų kaina yra mažesnė, o jūsų pelnas padidėja.

Ar SEO strategija gali sulaukti daugiau potencialių klientų ir pardavimų?

Daugiau potencialių klientų ir pardavimų garantija yra paprasčiausias pardavimo būdas verslo savininkui; galų gale, jei ne potencialūs klientai ir pardavimas, kodėl jie turėtų daryti kokią nors vietinę paiešką ar internetinę marketingą.

Taip, padidėjusi SEO išvaizda „Google“ iš tikrųjų gali suteikti daugiau potencialių klientų ir parduoti savo verslą.

Faktas yra tas, kad kai jūs perkate SEO optimizavimą , jūs perkate reitingus paieškos sistemose, tai viskas, ką jūs perkate.

Nebent jūsų SEO kompanija taip pat patars dėl svetainės pertvarkymo, konversijų rodiklio optimizavimas ir pardavimas, jie daro įtaką tik jūsų svetainės reitingams.

Jei jie neatsako už jus ir netvarko web dizaino, neparuošia puslapio, kad SEO padidins jūsų pardavimą.

Taigi, nepatekite į tuos spąstus.

Kai mokate paieškos marketingo specialistams, kad jie pagerintų SEO , jūs mokate už savo svetainės reitingus.

Atsižvelgdami į tai, tinkami SEO specialistai gali pastebėti konversijos problemas, atlikdami SEO savo svetainėje. Jie suteikia patirties, kurios reikia norint pritraukti daugiau potencialių klientų ir parduoti vietoje.

Be to, jiems naudinga padėti patobulinti savo svetainės puslapius .

Bet jūs ir jūsų komanda atsakysite į telefono skambučius, susitarsite ir uždarysite galutinį savo produktų ar paslaugų pardavimą.

Ką SEO daro mano svetainei?

SEO atlieka daugybę darbų, kurių verslo savininkai nemato ir negali įvertinti kiek nors fizinio, ką galima pamatyti. Tai visada sukelia konfliktą tarp kliento ir SEO.

Verslo savininkas turėtų šiek tiek suprasti dalykus, kuriuos SEO gali padaryti jūsų svetainės optimizavimui.

Prieš pradedant paieškos sistemos optimizavimo (SEO) projektą, labai svarbu turėti SEO vadovą, kuris padėtų jums suprasti procesą, susijusį su efektyvia SEO kampanija.

SEO yra suskirstytas į keturias kategorijas:

  • Konkurencijos analizė ir raktinių žodžių tyrimas
  • Techninis SEO
  • Puslapio SEO
  • Nuorodų kūrimas

Konkurencija ir raktinių žodžių tyrimas

Nustatykite paieškos variklių konkurentus

Jūsų konkurencija paieškos sistemose NĖRA advokatų kontora, odontologijos praktika ar kosmetikos chirurgas gatvėje. Vietiniame SEO mažas ir didelis verslas žaidžia toje pačioje erdvėje, o gera SEO kampanija prasideda nuo realių lūkesčių.

Ar galime įveikti dabartines svetaines rezultatuose?

Kiek laiko, mūsų manymu, reikia skirti?

Kiek pinigų norėsis išleisti konkuruoti?

Nurodykite pagrindinius pinigų raktinius žodžius

Dažnai mes, kaip verslo savininkai, siekiame žvaigždžių; tačiau paieškos rinkodaroje mūsų rankos gali būti per trumpos lentynai, prie kurios bandome įsigyti savo produktą.

Kai prasideda kampanija, SEO ir verslo savininkas turi žinoti savo svajonių raktinius žodžius. Be to, kad pasirinktumėte tinkamą domeno vardą, turite pasirinkti ir tinkamus pagalbinius raktinius žodžius.

Iš to sąrašo jie nustato, kurie raktiniai žodžiai uždirbs jiems pinigus, kol jie bandys ten patekti. Šie raktiniai žodžiai yra „pinigų raktiniai žodžiai“, nes jie yra puikus produkto, vartotojo ketinimų ir paieškos apimties derinys, dėl kurio SEO IG verta.

Pavyzdžiai: advokatas dėl sužalojimų Los Andžele, namų apsaugos sistema, kosmetikos chirurgas Phoenix

Raskite ilgosios uodegos variantus

Šie terminai paprastai yra ilgesni mūsų pinigų raktinių žodžių frazių variantai; nors jie gali skatinti pardavimą, jų pagrindinis tikslas svetainės turinyje yra didinti prekės ženklo žinomumą.

Kai kurie iš šių terminų gali uždirbti DAUGIAU pinigų verslui, tačiau jie dažnai turi mažiau paieškos srauto.

Dažnai SEO ir verslo savininkai jų nepaiso, nes, atlikdami raktinių žodžių tyrimus, dėl mažos paieškos terminų apimties, apie kurią pranešta raktinių žodžių naršyklės įrankiuose. Tačiau tai yra galimybė pirkėjui būti tinkamoje vietoje ir tinkamu laiku.

Jie taip pat yra puikūs terminai, skirti vaizdų paieškai ir informaciniams terminams, kai vartotojai ieško mobiliesiems ir ieško jūsų svetainės puslapių.

Pavyzdžiai: rinoplastikos chirurgas Fenikso centre, motociklų avarijų advokatas, skubios pagalbos stomatologas, kuris Tuksone taiso sulaužytus dantis

Generuoti raktinį žodį / svetainės žemėlapį

Šis žingsnis tikriausiai yra vienas iš svarbesnių raktinių žodžių tyrimų aspektų . Tai leidžia jums vizualiai pamatyti, kokie bus jūsų svetainės puslapiai, koks jis bus didelis ir kokį turinį turėtumėte į jį įdėti.

Atlikta teisingai, kiekvienas šių svetainių schemų sluoksnis pakels jūsų pagrindinius raktinius žodžius ir sumažins jūsų nuorodų kūrimo išlaidas.

Nustatykite pasirinktų terminų vartotojo ketinimą

Niekas nėra blogesnis už jausmą, kai reitinguojama pagal didelio srauto raktinį žodį tik tam, kad sužinotume, kaip jį naudojantys žmonės ieško tik informacijos, ir tai nėra tinkamas rezultatas leidžiant pinigus.

Nors išvaizda „Google“ ir srautas atrodo puikiai SEO ataskaitoje, tai beveik nenaudinga, jei dėl to srauto neparduodama.

Gera kampanija prasideda nuo raktinių žodžių tyrimo, kuriame nagrinėjami navigaciniai, informaciniai ir komerciniai raktiniai žodžiai, siekiant užtikrinti, kad jūsų svetainėje puikiai derinamas prekės ženklo žinomumas, potencialių klientų generavimas ir pardavimas.

Trys paieškos tikslai: komerciniai (nori ką nors nusipirkti), informaciniai (nori apie ką nors sužinoti), navigaciniai (nori kažkur nuvykti)

Nustatykite rinkoje įprastus klausimus

Paieškos rezultatuose matėte parinktis „Žmonės taip pat klausia“; Na, „Google“ juos ten įdėjo, nes nustatė, kad vartotojai ieškojo trumpų raktinių žodžių, tada ieškojo tų klausimų.

Kad jiems būtų lengviau, jie pridėjo šią funkciją.

Kadangi marketingo specialistai nori parduoti produktą ar paslaugą, jūs norite atsakyti į kuo daugiau klausimų, kol pardavimo procesas pradeda ieškoti informacijos.

Kuo daugiau klausimų atsakysite, tuo arčiau pirkimo sprendimo jie bus, kai jie pagaliau paskambins.

Techninis SEO

Įsitikinkite, kad naudojate HTTPS

Atvirai kalbant, dauguma naujų svetainių jau yra šiame protokole; mes tik įsitikiname, kad ir jūs. Nors tai nėra reikalavimas žiniatinklio valdytojo gairėse , tai yra vienas dalykas, kuris daromas, jei pasitaiko galimybė. Kadangi dauguma gerų šeimininkų siūlo tai nemokamai, kodėl gi to neįgyvendinus.

Paieškose ieškoma, ar jūsų svetainėje nėra pasikartojančių versijų

Ši pasikartojančio turinio klaida įvyksta daugiau nei jūs manote.

Kūrėjai netyčia indeksuoja sustojimo vietą. Tiek HTTP, tiek HTTPS iš esmės sukuria pasikartojantį turinį tos pačios svetainės kopijoje.

www ir ne www veikia, todėl yra dar dvi svetainės kopijos.

Pabaiga pasvirasis brūkšnys (šis dalykas /) jūsų URL pabaigoje ir be abiejų darbų – dar dvi jūsų svetainės kopijos.

O „Google“ nežino geriau; tai yra matematikos programa, todėl ji indeksuoja kelias jūsų svetainės URL versijas, iš esmės tikrindama ir indeksuodama pasikartojantį turinį ir nė vienos iš jų neįvertindama.

Raskite ir ištaisykite tikrinimo indeksavimo klaidas

Tikrinimo indeksavimo klaidos ir tikrinimo biudžetas yra baisūs techniniai terminai, ir daugybė pinigų skiriama jiems išspręsti įmonės lygio svetainėse (pagalvokite „Amazon“, „Justia“, „Hopkinsmedicine.org“).

Idėja yra ta, kad SEO ir kūrėjų komanda kartu ieško atvejų, kai serveris tinkamai neteikia svetainės „Googlebot“. Robotas užstringa, kai pereina iš vieno puslapio į kitą, arba sugadintų nuorodų klaidų, dėl kurių jis negali rasti visų svetainės puslapių.

Daugumai mažų įmonių nereikia jaudintis dėl svetainių architektūros ir tikrinimo, nes jų svetainės yra palyginti mažos, tačiau vis tiek reikia jas prižiūrėti ir prižiūrėti.

Puslapio greitis

Pagerinkite savo svetainių puslapio greitį

Puslapio greitis parduodamas kaip tai, ką darote aukštesniam reitingui pakeitus „ Google“ algoritmus ir pasikeitus „Google“ žiniatinklio valdytojams.

Tačiau tam yra daug svarbesnė priežastis.

Jūsų vartotojai.

Jei jūsų svetainių mobilieji puslapiai yra lėti, jie išeis, nesvarbu, kaip jie ten pateko.

Tinkamas optimizavimas, siekiant užtikrinti, kad jūsų svetainė būtų įkelta per mažiau nei 3 sekundes (ypač mobiliajam įrenginiui ), kad būtų lengviau atlikti konversijas, visada turėtų būti svarbiausias prioritetas atliekant techninį SEO .

Ištaisykite sugedusias vidines ir siunčiamas nuorodas

Šis žingsnis iš tikrųjų susijęs su sugadintų nuorodų klaidų taisymu, kad paieškos sistemos robotai galėtų tikrinti jūsų svetainę ir rasti tik kokybiškas nuorodas.

Taip pat svarbu užtikrinti, kad robotai suprastų jūsų svetainės struktūrą ir kaip kiekvienas puslapis yra susijęs vienas su kitu.

Raskite ir ištaisykite HTTP nuorodas HTTPS puslapiuose

Atlikdami šį veiksmą užtikriname, kad jūsų svetainėje nebūtų mišraus turinio, kai tik įmanoma.

Bus atvejų, kai to nebus galima išvengti, tačiau viską, ką galima ištaisyti, reikėtų ištaisyti.

Nors tai nėra reitingavimo problema, ji apsaugo jūsų svetainę saugumo požiūriu.

Be to, jūsų svetainė laikosi žiniatinklio valdytojo gairių, skirtų pagerinti paieškos kokybę.

Įsitikinkite, kad jūsų svetainė pritaikyta mobiliesiems

Daugybė vartotojų naudoja savo mobiliuosius telefonus paieškai mobiliaisiais, kad galėtų atlikti produktų tyrimus ir skaityti informacinį turinį.

Daugelyje šiuolaikinių svetainių mobilieji puslapiai jau pateikiami į mobiliuosius įrenginius.

Šis patikrinimas užtikrina, kad visos galimos klaidos būtų ištaisytos, kad būtų užtikrinta sklandi vartotojo patirtis mobiliajame telefone.

Jei jūsų svetainė nėra pritaikyta mobiliesiems, bus tinkamas laikas pertvarkyti svetainę siekiant patobulinti SEO ir laikytis žiniatinklio valdytojo gairių, kuriose nagrinėjamas visų pirma mobiliųjų telefonų indeksavimas.

Įsitikinkite, kad jūsų URL struktūra yra tinkama SEO

Atsižvelgiant į jūsų svetainės amžių ir dabartinį atgalinės nuorodos profilį, jūsų svetainėje to gali neprireikti.

SEO įrankiai, pvz., „Google“ paieškos pultas, gali įvertinti dabartinę jūsų svetainės būseną.

Tačiau, jei taip yra, URL problemų sprendimas pagerins jūsų svetainės tikrinimo greitį ir gylį (kiek paspaudimų reikia, kad vartotojas patektų į jūsų pinigų ar pagrindinį puslapį).

Pridėti struktūrinių duomenų žymėjimą

Tinkamas struktūrinių duomenų žymėjimo įgyvendinimas suteikia galimybę užimti daugiau vietos paieškos sistemose.

Kai „Google“ paieškoje naudojamos tokios funkcijos kaip Panašūs fragmentai, Vaizdo ir Vaizdo karuselės, Žmonės taip pat prašo išlaikyti vartotojus savo puslapiuose, tai yra svarbu.

Be to, struktūrinių duomenų žymėjime yra funkcijų ir funkcijų, kurios „Google“ paieškos sistemos robotams nurodo svetainės kontekstą.

Geresnis supratimas naudojant tinkamą žymėjimą lemia geresnius paieškos reitingus .

Patikrinkite savo svetainės puslapio gylį

Be giluminių svetainių tikrinimo problemų, vartotojui nėra nieko labiau apmaudaus, kaip spustelėti 4 ar daugiau puslapių, kad įsigytumėte savo produktą ar paslaugą.

Mes dirbame pagal jūsų raktažodžių naršyklės žemėlapį, kad sukurtume svetainės architektūrą, kuri greičiau paskatins jūsų lankytojus priimti pirkimo sprendimą.

Patikrinkite, ar nėra laikinų 302 peradresavimų

Peradresavimas, kuris yra pritaikytas trumpam laikotarpiui, tačiau yra pamirštas, dažnai gali būti rodomas paieškos konsolės ataskaitose.

Tai linkę sugadinti nuorodų galios srautą jūsų svetainėje.

Mes jas pakeičiame į 301 arba pakeičiame įžeidžiančias nuorodas į tinkamas nuorodas jūsų svetainėje.

Raskite ir pataisykite peradresavimo grandines ir kilpas

Jų taisymas padeda tikrinti ir apsaugo vartotojus nuo nusivylimo.

Šios grandinės peradresuoja į peradresavimą į puslapį (grandinės) ir peradresavimą į peradresavimą (kilpos), tiek vartotojus, tiek robotus.

Netinkama konversijoms, „ Google“ algoritmui , reitingams ir jūsų prekės ženklui.

Puslapio SEO

Ištaisykite trūkstamas pasikartojančias arba prastas pavadinimo metažymas

Vienas raktinis žodis, vienas unikalus puslapis, vienas unikalus pavadinimo metažymas .

Pavadinimų žymos yra tokios pat svarbios kaip ir jūsų verslo ženklai.

Perduokite neteisingą pranešimą, gaukite netinkamą lankytoją ir žemą reitingą.

„Google“ paieškos pultas ir kiti SEO įrankiai padės nustatyti pavadinimų žymas, kurias reikia atnaujinti.

Ištaisykite trūkstamus, pasikartojančius ar prastus metaduomenų aprašymus

Nors šis metažyma nėra labai stiprus reitingavimo veiksnys , paieškos variklio lankytoją paverčia lankytoju jūsų svetainėje.

Šie metaaprašymai turėtų būti tokie pat unikalūs, kaip ir jūsų prekės ženklo pavadinimas.

Meta aprašymuose turėtų būti nurodytas jūsų tikslinis terminas ir prašoma paspausti.

Paieškos marketingo specialistai tai daro tiesiogiai arba „Google“ algoritmui nurodydami, kodėl jūsų puslapyje yra atsakymas, kurio siekia „ Google“ ir kitas paieškos sistemos vartotojas.

Optimizuokite H1 žymes

„Google“ atstovai, tokie kaip Mattas Cuttsas , „ baltos kepurės SEO “ ir „ Search Engine Watch“ , nuo stogų šaukė, kad tai nesvarbu.

Visi mūsų AB testai vėl ir vėl įrodė, kad jie neteisingi.

Tai yra trečias pagal svarbą reitingavimo veiksnys, kurį turite išspręsti.

Dažnai tai yra pirmas dalykas, kurį lankytojas pamato „Google“ paieškoje apie jūsų svetainę, todėl priverskite ją skaičiuoti.

Pagerinkite puslapio turinį

Turinys yra karalius!

Rašykite savo skaitytojams, o ne paieškos sistemoms!

Parašykite aukštos kokybės turinį, ir žmonės jus natūraliai susies.

Bet kaip jie randa jūsų turinį?

Nebent jūs turite „Fortune 500“ įmonės svetainę lovoje su „Google“; paieškos sistemos optimizavimas.

Žinojimas, kur tinklaraščio įraše įdėti raktinius žodžius, susijusius terminus, objektus ir visa kita, yra tas, ką SEO gali padaryti jums.

Jūs rašote, kad aukštos kokybės, unikalus turinys ir vietinis SEO leis jį reitinguoti „Google“ paieškoje, kad žmonės, turintys reikiamą paiešką, galėtų jį pamatyti.

Atlikite turinio auditą, pašalinkite arba pridėkite atsižvelgdami į poreikius

Tai kur SEO spindi.

Jie ras turinį, neatitinkantį jūsų svetainės temos, arba dubliuos turinį ir jį pašalins.

Jie atnaujins senesnį turinį, kurį tiesiog reikia pakeisti dėl „Google“ algoritmų atnaujinimų.

Jie padės apibrėžti naują turinį, kurį galėsite panaudoti daugiau paieškos reitingų, natūralios paieškos srauto ir konversijų.

Pagerinkite vidinį susiejimą ir turinio siloso struktūrą

Prisimenate raktinių žodžių žemėlapį ir SEO strategijos svetainės žemėlapį?

Čia ji ir įgyvendinama.

Tinkamai pasirinkus raktinius žodžius, inkaro seo tekstą ir išmaniuosius puslapius, lankytojas patenka tiesiai ten, kur norite, kad jis, naudodamasis optimizuota vartotojo patirtimi, patektų į jūsų pardavimo puslapį.

Raskite ir išspręskite raktinių žodžių kanibalizavimo problemas

Dažnai ieškodami tinkamumo svetainei, mes sukuriame kelis puslapius arba dubliuojame turinį, netyčia taikomą pagal tą patį raktinį žodį.

Šie keli puslapiai supainioja robotą ir sukelia puslapį, kurio neketinote reitinguoti aukščiau nei jūsų pinigų puslapis.

Poveikis paprastai vadinamas raktinių žodžių kanibalizacija.

Mes išsprendžiame šią problemą pašalindami, atnaujindami arba susiedami savo puslapius, kad robotai patektų į reikiamus puslapius tinkamiems paieškos reitingų vartotojams.

Raskite našlaičių turinčius puslapius ir sukurkite vidines nuorodas į juos

Palikę savo puslapius be nuorodų į pinigų puslapius, kurie padeda jūsų paieškos srautui priimti pirkimo sprendimą, tai yra lygiai taip pat kaip išdalinti savo vizitinę kortelę.

Bet jūsų vizitinėje kortelėje nėra jūsų telefono numerio!

Paieškos sistemų tikrintojai to nekenčia; „Google“ algoritmo atnaujinimai ją išsprendžia, vartotojai nekenčia ir tiesiog palieka jūsų svetainę.

Atnaujinkite turinį, kad jis atitiktų dabartinius rinkos standartus

Viskas vystosi.

Įstatymas vystosi.

Medicinos technika vystosi.

Marketingas vystosi.

Algoritmas keičiasi .

Tobulėja paieškos sistemų optimizavimas.

Nuolat atnaujindami savo turinį, kad jis atitiktų tuos reikalavimus, prisitaikote prie tų pokyčių,

Nuorodų kūrimas

Kai „Google“ perėmė paieškos sistemų rinką, jie padarė vieną reikšmingą pakeitimą, kuris visiems laikams pakeitė paieškos sistemos optimizavimą.

Jie atliko algoritmo pakeitimus, kad skaičiuojant nuorodas, pavyzdžiui, balsus, būtų nustatytas „Pagerank“ balas.

Padidėjęs ryšys su tomis nuorodomis ir tiksline svetaine padidino „Pagerank“, todėl paieškos sistemos reitingas buvo aukštesnis .

Nuorodų kūrimas norint užimti aukštesnę vietą ar padidinti „Pagerank“ visada pažeidė „ Google Webmasters“ paslaugų teikimo sąlygas („ black hat SEO“).

Tačiau reikalas yra tas, kad jūs negalite užimti aukštesnio rango, jei nesukuriate saitų .

Štai kodėl kiekvienas SEO mokymo arba SEO vadovas , nepriklausomai nuo bet kokio Hat SEO metodiką pasakoja jums apie pradedate su nuoroda pastatas aukštesnį reitingą Google paieškos rezultatuose

Taigi „Google“ galioja neišpasakyta politika, jei kuriate nuorodas su inkaro tekstu , nesijaudinkite.

Būkite protingas dėl savo nuorodų kūrimo, būkite selektyvus kurdami nuorodas ir kurį inkaro tekstą naudoti.

Kurkite juos atsakingai, kad nebūtų sukurtos „šlamšto“ svetainės, kurios eikvotų „Google“ išteklius.

Laikykitės šių nuorodų kūrimo ir inkaro teksto (spustelėjamo saito teksto) taisyklių, o jūsų svetainė visada ją atnaujins, kai kai kurie SEO vadovų marketingo specialistai mėgsta jus gąsdinti, o visi pirkdami nuorodas slapta.

Standartiniai nuorodų kūrimo metodai, kurie visi gerai veikia, kai naudojami gerai apgalvotame nuorodų kūrimo plane, apima:

Svečių įrašai: tai turinio marketingo technika, suteikianti naudos jūsų verslui, pritraukiant srautą ir auditoriją kažkieno svetainėje. Nors dažnai žiūrima tik iš nuorodų kūrimo perspektyvos, svečių pranešimai yra žudikas būdas sukurti savo prekės ženklą ir padidinti rinkos dalį.

Tinklaraščio komentavimas: bet kuris pradedančiųjų SEO vadovas nurodys jų vengti, nes jie yra juodos kepurės SEO mėgstamiausias šlamštas. Bet taip, jie vis dar stengiasi užmegzti ryšius su kitais svetainių savininkais, o nuorodų kūrimas atliekamas atsakingai.

Pateikiamos nuorodos: „ Yelp“, „Yellow Pages“, BBB, Prekybos rūmai, „Super Pages“ ir kt., Dirbdami kartu, šios svetainės „ Google“ nurodo, kur yra jūsų verslas ir klientai, kuriuos aptarnaujate.

Forumo nuorodos: beveik kiekvienoje pramonės šakoje yra pramonės forumas, kuriame žmonės renkasi, reklamuoti save juose yra gera, kurti 1000-uosius programine įranga yra baisu. Naudojant šias svetaines tuo pačiu prekės ženklu ar vartotojo profilio pavadinimu atsiranda asociacijos, kurios „Google“ praneša apie jūsų temą.

Pranešimai spaudai: Dviejų tipų – SEO auditas ir viešieji ryšiai – sukuria nuorodas, dėl kurių atsiranda srautas, žiniasklaida ir rinkos dalis.

Katalogai: pramonės katalogai, advokatų asociacijos svetainės, vietinių įmonių katalogai ir tai padeda, nes jūsų įmonė, esanti sąraše, nurodo „Google“, kad jūsų tinklalapis yra toje pačioje verslo kategorijoje.

„Web 2.0“ svetainės: „ Blogger“, „WordPress.com“, „Tumblr“, „Medium“ ir kitos tinklaraščių svetainės, skirtos turinio marketingasi. Nors tai yra labai tikslinga programinei įrangai, jei kuriate tai savo prekės ženklui, tai yra puiki vieta nuorodoms, kurias galite taip pat klasifikuoti, kad padidintumėte prekės ženklo ekspoziciją ir rinkos dalį tinklaraščiuose.

Socialinės žiniasklaidos įrašai: „ Facebook“ puslapiai, „Facebook“ profiliai, „Twitter“ ir kitos mikrobloguojančios socialinių tinklų svetainės sukuria interneto vartotojų ir nuorodų poveikį; kai kurios yra vertingos kaip nuorodos, visos yra vertingos socialinės žiniasklaidos srautui.

Abipusės nuorodos: Nuorodos iš jūsų vietovės ar jūsų rinkos įmonių, kai tai daroma saikingai ir tinklaraščio įraše teisingai pažymėta „nofollow“ atributais, yra visiškai priimtinos kuriant nuorodas, skirtas optimizuoti paieškos sistemoms.

Kai kurie veiksmai, susiję su paieškos sistemų optimizavimu ir nuorodomis, yra šie:

Išanalizuokite savo varžybų nuorodų profilį

Kas nukreipia į jūsų konkurso puslapius?

Atradę šią informaciją atlikdami išsamią nuorodų analizę, gausite puikų vietų, kur pradėti savo nuorodų kūrimo kampaniją, sąrašą ir galėsite pasivyti žmones, kurie prieš jus yra SEO žaidime.

Raskite įprastas nuorodas, kurias įmanoma gauti

Kurios svetainės nukreipia į kelias jūsų konkurencijai priklausančias svetaines?

Kurios svetainės teikia dofollow, nofollow, vartotojų sukurtas ar remiamas nuorodas?

Šios svetainės dažniausiai linkusios susieti, ypač jei nugalėsite aukštesnės kokybės turinį.

Greita pastaba apie „nofollow“: „Google“ neseniai paskelbė, kad „nofollow“ nuorodos yra užuominos reitingavimo tikslais, todėl nevenkite jų nepaisyti ir nepaisykite jų atlikdami savo nuorodų analizę; jie vis dar vertingi.

Prašykite, kad nesusietuose paminėjimuose būtų nuorodų

Jie paminėjo jūsų prekės ženklą.

Jie gyrė jūsų produktą.

Jie mėgo jūsų paslaugą.

Tai turėtų būti paprastas klausimas ir greitas būdas rinkti atgalines nuorodas.

Raskite naujų nuorodų kūrimo galimybių

Po to, kai šulinys pasibaigė su konkurentų atgalinėmis nuorodomis ir prekės ženklu, laikas pradėti ieškoti naujų nuorodų galimybių.

Tačiau šiandieninėje paieškos sistemų optimizavimo arenoje daugiau ne visada reiškia geriau.

Mūsų komanda gali rasti tinkamas nuorodas tinkamoje vietoje, kad būtų galima kuo labiau optimizuoti visas paieškos sistemas puslapyje ir kuo mažiau nuorodų.

Pakelkite savo verslą į kitą lygį optimizuodami paieškos variklius

„Digitaleer“ gali padidinti bet kurios įmonės paieškos reitingą ir natūralų srautą .

Techninės komandos ir reklamos rašymo personalo siūloma patirtis leidžia „Digitaleer“ sėkmingai patenkinti mažų įmonių, el. Prekybos ar didelių kompanijų, turinčių sudėtingas svetaines konkurencingose ​​pramonės šakose, poreikius.

Dabar, kai gerai suprantate SEO ir kaip tai gali padėti jūsų verslui, esate geriau pasirengę pasirinkti tinkamą komandą, kuri padėtų jūsų verslui augti, naudodamiesi paieškos sistemų optimizavimu skaitmeninės marketingo plane.

Parašykite komentarą