Kas yra SEO ?

Apžvalga

Beveik 75% ieškančiųjų pradeda paiešką sistemoje „Google“ .

Sujunkite tai su faktu, kad pirmieji penki „Google“ rezultatai sulaukia 67% visų paspaudimų , ir jūs suprantate, kodėl paieškos sistemos optimizavimas yra toks svarbus.

Internete yra anekdotas, kuris pabrėžia, kaip svarbu patekti į pirmąjį „Google“ puslapį:

Jei kada reikia paslėpti negyvą kūną, turėtumėte jį patalpinti antrajame „Google“ paieškos rezultatų puslapyje.

Jei jūsų tinklaraščio įrašas, straipsnis ar produktas yra bet kuriame kitame „Google“ paieškos rezultatų puslapyje, išskyrus pirmąjį, tada jis prilygsta jo reitingo neatitikimui.

Bet norint suprasti, kaip pirmiausia pasirodyti paieškos sistemos rezultatuose, pirmiausia reikia žinoti, kaip paieška veikia.

Kaip veikia paieška:

Dabar, kai turite idėją apie SEO pagrindus, aš išsamiai apžvelgsiu kai kuriuos jo komponentus.

Nors „Google“ gana gerai saugo savo paieškos algoritmą ir ne visi iš daugiau nei 200 lemiančių veiksnių yra vieši.

Bet pirmiausia turiu išsiaiškinti vieną dalyką. Yra dvi SEO jėgos pusės.

Balta skrybėlė prieš juodą skrybėlę

Gyvenimas yra panašiai kaip ir su paieškos sistemų optimizavimu. Kai kurie žmonės nori greitai padaryti keletą didžiųjų, o kiti – ilgą laiką.

Jei norite dirbti SEO, kaip greitai praturtėti, tikriausiai atliksite juodos kepurės SEO.

Šio tipo SEO pagrindinis tikslas yra optimizuoti jūsų turinį tik paieškos sistemai, visiškai neatsižvelgiant į žmones. Kadangi yra daugybė būdų, kaip sulaužyti ir pažeisti taisykles, kad jūsų svetainės būtų reitinguojamos aukštai, tai yra geriausias būdas juodos skrybėlės SEO sistemoms greitai uždirbti kelis tūkstančius eurų.

Galų gale, dėl šio požiūrio atsiranda šlamšto turintys puslapiai, kurie dažnai būna labai greitai uždrausti. Tai dažnai sukels griežtas bausmes rinkodaros specialistams, sugadindamas jų galimybes ateityje sukurti ką nors tvaraus.

Kita vertus, baltos skrybėlės SEO yra būdas kurti tvarų internetinį verslą. Jei atliksite SEO tokiu būdu, sutelksite dėmesį į savo žmonių auditoriją.

Stengsitės suteikti jiems kuo geresnį turinį ir padaryti jį lengvai pasiekiamą žaisdami pagal paieškos sistemos taisykles.

Nereikia nė sakyti, kad girdėsite ir matysite mane tik kalbant apie baltos kepurės SEO.

Kaip žinote, gyvenimas ne visada yra juodas ar baltas.

Tas pats pasakytina ir apie SEO. „Diskusijų dėl baltos ir juodos skrybėlės“ viduryje iš tikrųjų yra kažkas, į kurį turiu atkreipti dėmesį.

Pilkos skrybėlės SEO , kaip rodo jo pavadinimas, yra šiek tiek balta ir šiek tiek juoda.

Tai reiškia, kad jis nėra toks grynas ar nekaltas, kaip baltiausios baltos kepurės. Bet tai ne visai taip manipuliuojanti, kokia gali būti juoda kepurė.

Jūs nesistengiate nieko apgauti ar sąmoningai žaisti sistemą pilka kepure. Tačiau jūs bandote įgyti aiškų pranašumą.

„Google“ standartai nėra tokie aiškūs, kaip jie norėtų, kad jūs tikėtumėte. Daug kartų jie netgi gali pasakyti prieštaringus dalykus.Daugiau kas yra seo skaitykite.

Rinkodara SEO

Dėl to internetinė rinkodara ir ypač SEO yra tokia idomi. Tai žaidimas. Ir du priešininkai gali išbandyti skirtingus metodus.

SEO keičiasi visą laiką. Taisyklės dažnai nėra tiksliai apibrėžtos.

Be to, dauguma to, ką mes žinome kaip „taisykles“, yra tiesiog SEO, teikiantys prognozes ar nagrinėjantys koreliacines duomenų tendencijas.

Daugelis klasikinių nuorodų kūrimo būdų, pavyzdžiui, stipendijų naudojimas nuorodoms kurti, taip pat gali būti abiem būdais.

Kai kurie žmonės sako, kad tai vis dar veikia . Kiti sako, kad tai mirė .

Jei dažnai priklauso nuo to, kaip jūs tai darote.

Beveik kiekviena „keičiamo saito kūrimo taktika“ yra juoda kepurė, priklausomai nuo to, kaip tai darote.

Dabar gali būti lengva užmegzti ryšius kai kuriose pramonės šakose, pavyzdžiui, technologijose ar mityboje. Internete yra tūkstančiai tinklaraščių, kuriuose kasdien kalbama apie šiuos dalykus.

Jūs vis tiek galite žaisti ar manipuliuoti sistema tam tikru laipsniu.

Tai nėra taip blogai, kaip anksčiau, tačiau problema vis dar egzistuoja.

Vienas iš jų sutelkė dėmesį į paieškos variklio rezultatų puslapio (SERP) paspaudimų rodiklio (PR) didinimą,  kad gautų daugiau srauto.

Kitas pavyzdys gali būti „ Facebook“ įtraukimo skatinimas  , kad jūsų organinis pasiekiamumas šiek tiek padidėtų.

Daugelis jūsų konkurentų padarys viską, ko reikia, kad pasiektumėte viršūnę. Tai jus išstumia, nustumia į nežinomybę.

Taigi turite nuspręsti, kuriuo keliu eisite ir kokio laipsnio riziką jums patogu priimti.

Puslapio SEO ir ne puslapio SEO?

Puslapio SEO susijęs su visais „Google“ reitingavimo veiksniais, kuriuos jie nustato tiesiogiai žiūrėdami į puslapį, kurį bandote optimizuoti, pvz., Antraštes, turinį ir puslapio struktūrą.

Ne puslapio SEO reiškia visus kintamuosius, kuriuos „Google“ žvelgia, ir jie nėra išimtinai jūsų pačių rankose. Jie priklauso nuo kitų šaltinių, tokių kaip socialiniai tinklai, kiti jūsų pramonės tinklaraščiai ir asmeninė ieškotojo istorija.

Jie yra skirtingi, tačiau norint gerai dirbti su SEO, reikia susitvarkyti abu.

Norėdami geriau suprasti, ką tai reiškia, pateikiame pavyzdį:

Tarkime, jūs turite namą su sodu priekiniame kieme ir nedideliu takeliu, vedančiu per jūsų kiemą į savo namus.

Įsivaizduokite šiuos du scenarijus:

1 scenarijus: jūsų namas yra labai švarus viduje, bet jūsų kieme yra netvarka.

Tas pats, jei neoptimizavote savo puslapio aplink SEO. Jis gali būti puikaus turinio ir nuostabiai atrodantis, tačiau tikėtina, kad niekas jums to nepadės ir nenurodys į jūsų puslapį.

Niekas niekada nematys jūsų gražaus šedevro, nes negausite jokio srauto.

O atvirkščiai?

2 scenarijus: tvarkingai apkarpėte veją, tačiau jūsų namo vidus yra netvarka.

Apverskite viską ir jie atrodys panašiai: turėdami gražią veją, jūsų namuose apsilankys daugybė žmonių, tačiau jei jūsų svetainė jūsų svečiams primins karo zoną, jie išeis greičiau, nei galite ištarti SEO.

Kai lankytojas palieka jūsų svetainę peržiūrėjęs tik vieną puslapį, „Google“ mano, kad tai yra atmetimas. Kuo didesnis jūsų atmetimo rodiklis  (lankytojų, kurie iškart palieka jūsų svetainę, skaičius), tuo blogiau jūsų puslapis reitinguojamas „Google“. tai labai svarbu .

Štai kodėl jums reikia atlikti SEO vidinį ir išorinį.

Puslapio SEO

Yra trys didelės SEO SEO kategorijos, į kurias turėsite pasidomėti. Pirmasis ir svarbiausias yra turinys.

TURINYS

Tikriausiai esate girdėję anksčiau: „Turinys yra karalius“. Billas Gatesas šią prognozę padarė 1996 m. , Ir tai yra tiesa kaip ir šiandien.

Kodėl?

„Google“ visada stengiasi suteikti jums kuo geresnę patirtį, nukreipdama jus į didžiausią turinį, kurį gali rasti.

Tai reiškia, kad jūsų svarbiausias darbas, susijęs su SEO, yra puikus turinys.

Tai, tiesa? Jūs vis tiek turite įdėti daugybę darbų.

Panašiai kaip geriausia rinkodara pasaulyje nepadės parduoti blogo produkto, labai pažangus SEO bus nenaudingas.

Štai veiksniai, kurie „Google“ akyse sudaro puikų turinį:

Kokybė –  nors seniai praėjo laikas, kai vien tik pateikdamas aukščiausios kokybės turinį tu išsiskiri iš minios, tai vis tiek yra visų sėkmingų SEO pastangų (ir bet kokių internetinių verslų) atspirties taškas, Lietuvos rinkoje tai pastebima vis dažniau.

Tačiau sugalvoti puikų turinį nėra lengva. Juk tai reiškia, kad jūs turite tapti mokytoju.

Vis dėlto nereikia pradėti nuo nulio. Dažnai galite pradėti nuo turinio, kurį sukūrė kiti, kūrimo  ir tada padaryti jį geresnį, ilgesnį ir išsamesnį.

O gal jau turite savo idėjų. Jei taip padarysite, gali būti verta kurį laiką mąstyti ir tada sugalvoti įtikinamą antraštę  .

Pradėję rašyti, įsitikinkite, kad  į savo tinklaraščio įrašą įtraukėte visus svarbius didelio turinio ingredientus .

Net jei esate visiškai naujokas, visada galite profesionaliai žiūrėti į puikų turinį paprasčiausiai įsipareigodami rašyti kasdienį įprotį  ir iš ten žingsniuoti po truputį.

Raktinių žodžių tyrimas –  raktinių žodžių tyrimas iš anksto yra labai svarbi puikaus turinio dalis.

Kadangi idealiu atveju norite įtraukti tikslinį raktinį žodį į savo įrašo antraštę ir visą straipsnį, prieš pradėdami rašyti turite pasirinkti raktinį žodį.

Iš visų SEO veiksnių puslapyje turėtumėte skirti daugiausiai laiko mokymuisi.

Raktinių žodžių naudojimas – „  Google“ per metus tapo protingesnė. Nors, žinoma, turėtumėte naudoti raktinį žodį visame turinyje, raktinis žodis, kiek įmanoma, įstrigs jūsų tekste, pakenks jūsų reitingams, o ne pagerins juos.

Raktinių žodžių užpildymas  šiais laikais yra visiškai draudžiamas .

Šiandien raktinių žodžių naudojimas yra daug daugiau susijęs su semantika.  „Google“ taip gerai išaiškino ieškančiųjų raktinių žodžių reikšmę, kad šiurpu.

Tai ne tik atsižvelgia į jūsų raktinį žodį, bet ir į jo sinonimus, kad suprastumėte, ką turite omenyje, kai įvedate kažką panašaus į „penki vaikinai“.

„Google“ žinos, kad tikriausiai neieškote penkių atsitiktinių patinų, bet spėja, kad ieškote greito maisto tinklo „Penki vaikinai, mėsainiai ir bulvytės“, žiūrėdami į panašias paieškas, kuriose gali būti raktiniai žodžiai. mėsainiai “ir„ bulvytės “.

Kol įsitikinsite, kad raktinis žodis yra strategiškai svarbiose vietose (pvz., Antraštėse, URL ir metaaprašyme), nereikia jo daug kartų paminėti tekste.

Turinio šviežumas – „  Hubspot“  šiais metais atliko tyrimą , kuris dar kartą parodė, kad dažniau skelbiant įrašus galima  pagerinti „Google“ reitingą.

Tačiau naujo turinio paskelbimas yra tik vienas iš būdų parodyti „Google“ šviežumą. Yra daugybė dalykų, kuriuos galite padaryti naudodami jau paskelbtą turinį, kad jis būtų atnaujintas .

Pavyzdžiui, Brianas Deanas iš „Backlinko“ per dvejus metus paskelbė tik apie 30 pranešimų . Vis dėlto jis atnaujina visus savo įrašus, perrašydamas juos ir pridėdamas naujos informacijos.

Nors svarbu reguliariai skelbti, vis tiek galite pasiekti puikių rezultatų paskelbdami kartą per mėnesį, jei jūsų turinys yra išsamus.

RAKTINIŲ ŽODŽIŲ PASIRINKIMAS

Tiesiog trumpai palietėme raktinių žodžių tyrimus.

Priežastis ta, kad maždaug 90% SEO dažnai siejasi su raktinių žodžių pasirinkimu.

Raktiniai žodžiai nurodo, apie ką yra kiekvienas turinys.

Raktiniai žodžiai netgi nurodo, kaip kuriate nuorodas, įskaitant viską nuo pasirinktos taktikos iki jų planavimo.

Raktinių žodžių tyrimo patarimas Nr. 1: sutelkite dėmesį į paieškos tikslą

Daugelis žmonių sutelkia dėmesį į raktinius žodžius.

Priešingai, dabar jūs norite tai padaryti.

Užuot žiūrėję, ką žmonės renka, turėtumėte pabandyti nustatyti, ko jie ieško .

Tai reiškia „paieškos tikslas“.

Išvada

Tikiuosi, kad šis vadovas padėjo suprasti, kad paieškos sistemos optimizavimas nebėra atsitiktinumas.

Nesijaudinkite, jei jau anksčiau priėmėte keletą SEO sprendimų, kurie galbūt nebuvo tinkamiausi pasirinkimai.

Tiesiog įsipareigokite pradėti šiandien, nes galite pamatyti rezultatus nuo 6 mėnesių iki metų.

Atlikite raktinių žodžių tyrimus prieš rašydami kitą tinklaraščio įrašą. Tada naudokite raktinių žodžių duomenis, kad optimizuotumėte pagrindus, pvz., Pavadinimų žymas ir aprašus.

Parašykite komentarą