Kiek kainuoja Google ads ?
Trumpai apibendrinant, „Google” skelbimų aukcionas, nustatydamas skelbimo reitingą, naudoja jūsų kokybės balą (kuriame atsižvelgiama į skelbimo tinkamumą, nukreipimo puslapį ir ankstesnius rezultatus) ir jūsų pasiūlymą. Nuo skelbimo pozicijos priklauso skelbimo vieta ir skelbimo kaina už paspaudimą.
Svarbiausia išvada yra ta, kad galite išleisti mažiau ir išlaikyti aukštesnę skelbimo poziciją, jei jūsų skelbimas pasižymi puikiu Reklamos kokybės balu.
Kaip gauti geresnę kainą ir būti aukščiau konkurentų ?
Darbas su puslapiui – pritaikymas vartotojui patogumas
Galbūt nesuvokiate, koks svarbus lankytojams yra jūsų nukreipimo puslapis, bet jei pagalvotumėte, dažnai tai būna pirmas puslapis, kurį žmonės pamato. Jei jūsų puslapis nėra geros būklės, juo sudėtinga naudotis ir jis klaidina lankytojus, jūsų kokybės balas bus mažesnis.
Taip pat turėtumėte pagalvoti apie galimybę įsitikinti, kad jūsų puslapyje yra svarbių raktažodžių. Tai tikrai paskatins daugiau naudotojų susidomėti jūsų turiniu. Kiekvienai skelbimų grupei galite apsvarstyti galimybę turėti svarbius raktažodžius, kurie būtų unikalūs. Nors gali būti neįmanoma sukurti nukreipimo puslapio kiekvienai turimai skelbimų grupei, tokiu būdu galite padidinti bendrą balą, taip pat naudotojų įsitraukimą. Kuo laimingesni lankytojai, peržiūrėję jūsų skelbimą, tuo didesnė tikimybė, kad jie taps klientais.
Pavyzdys
Turime skelbimą „medziu pjovimas”
Pirmas rezultatas
Pliusai:
- Aiškiai matomas tel.numeris ir el.paštas
- Atsiliepimai
- Tekstas apie siūlomas paslaugas, aiškios foto, galima paspausti ir paskaityti daugiau
- Galimybė parašyti per facebook
- Atskiri paslaugų puslapiai su daug teksto ir nuotraukomis
- Yra video
Minusai
- Telefono numeris nėra paspaudžiamas
- Slenkant puslapyje telefono numeris turi būti visada matomas
Antras rezultas
Minusai
Tuščias headeris
Telefono numeris kampe
Pliusai
Yra paslaugų skiltis
Telefono numeris
Kontaktinė forma
Pirmas rezultatas vartotojui daug patogesnis nei antrasis, todėl didelė jis yra aukščiau ir greičiausiai moka mažesnę kainą už paspaudimą.
Toliau svarbūs Google ads score faktoriai
Raktiniai žodžiai atitinka jūsų reklamą.
Aukštas paspaudimo (CTR)
Skelbimo teksto tinkamumas
Vartotojo patirtis
Istoriniai rezultatai