Kiek kainuoja Google ads ?

Trumpai apibendrinant, „Google” skelbimų aukcionas, nustatydamas skelbimo reitingą, naudoja jūsų kokybės balą (kuriame atsižvelgiama į skelbimo tinkamumą, nukreipimo puslapį ir ankstesnius rezultatus) ir jūsų pasiūlymą. Nuo skelbimo pozicijos priklauso skelbimo vieta ir skelbimo kaina už paspaudimą.

Svarbiausia išvada yra ta, kad galite išleisti mažiau ir išlaikyti aukštesnę skelbimo poziciją, jei jūsų skelbimas pasižymi puikiu Reklamos kokybės balu.

Kaip gauti geresnę kainą ir būti aukščiau konkurentų ?

Darbas su puslapiui – pritaikymas vartotojui patogumas

Galbūt nesuvokiate, koks svarbus lankytojams yra jūsų nukreipimo puslapis, bet jei pagalvotumėte, dažnai tai būna pirmas puslapis, kurį žmonės pamato. Jei jūsų puslapis nėra geros būklės, juo sudėtinga naudotis ir jis klaidina lankytojus, jūsų kokybės balas bus mažesnis.

Taip pat turėtumėte pagalvoti apie galimybę įsitikinti, kad jūsų  puslapyje yra svarbių raktažodžių. Tai tikrai paskatins daugiau naudotojų susidomėti jūsų turiniu. Kiekvienai skelbimų grupei galite apsvarstyti galimybę turėti svarbius raktažodžius, kurie būtų unikalūs. Nors gali būti neįmanoma sukurti nukreipimo puslapio kiekvienai turimai skelbimų grupei, tokiu būdu galite padidinti bendrą balą, taip pat naudotojų įsitraukimą. Kuo laimingesni lankytojai, peržiūrėję jūsų skelbimą, tuo didesnė tikimybė, kad jie taps klientais.

Pavyzdys

Turime skelbimą „medziu pjovimas”

 

Pirmas rezultatas

Pliusai:

  • Aiškiai matomas tel.numeris ir el.paštas
  • Atsiliepimai
  • Tekstas apie siūlomas paslaugas, aiškios foto, galima paspausti ir paskaityti daugiau
  • Galimybė parašyti per facebook
  • Atskiri paslaugų puslapiai su daug teksto ir nuotraukomis
  • Yra video

Minusai

  • Telefono numeris nėra paspaudžiamas
  • Slenkant puslapyje telefono numeris turi būti visada matomas

 

Antras rezultas

 

Minusai

Tuščias headeris

Telefono numeris kampe

Pliusai

Yra paslaugų skiltis

Telefono numeris

Kontaktinė forma

 

 

Pirmas rezultatas vartotojui daug patogesnis nei antrasis, todėl didelė jis yra aukščiau ir greičiausiai moka mažesnę kainą už paspaudimą.

 

Toliau svarbūs Google ads score faktoriai

Raktiniai žodžiai atitinka jūsų reklamą.

Aukštas paspaudimo (CTR)

Skelbimo teksto tinkamumas

Vartotojo patirtis

Istoriniai rezultatai

 

 

Similar Posts

Parašykite komentarą