Kodėl kontekstinė rinkodara valdys kitą dešimtmetį

konteksto marketingas

Autorius Mathew Sweezey, {grow} bendruomenės narys

Vilkėdamas marškinėlius, džinsus su džinsais ir naujus sportbačius jis pirmiausia pasakė: „Jei turinys yra karalius, kontekstas yra dievas“. Nors norėčiau būti pirmoji, ištarusi tuos žodžius, Gary Vaynerchuckas mane mušė. Bet kas yra „kontekstas“? Ir kodėl kontekstinė marketingas per ateinantį dešimtmetį sukels verslą?

Kontekstas yra priežastis, kodėl žmogus imasi veiksmų.

Būkime sąžiningi, nė vienas vartotojas niekada nesakė: „Aš noriu daugiau firminio turinio!“

Ne, žmonės užsiima mūsų turiniu, nes tai jiems padeda per akimirką pasiekti tikslą. Tikslas galėjo būti atsakymas į klausimą, pabėgimas nuo realybės, mokymasis, juokas ir tt Tai yra patirties kontekste, o ne turinys, kuris paskatino sužadėtuves.

Kontekstinė marketingas yra naujas marketingo metodas, kai prekės ženklai pasiekia proveržį kurdami patirtį, kad patenkintų asmenį tuo konkrečiu poreikio momentu ir padėtų jiems atlikti užduotį. Iš šios sąveikos sukurtas pasitikėjimas nukreipia asmenį į kitą kelionės kelią, sukuria motyvaciją ir skatina paklausą.

Kontekstas ir „Lego Land“

„Lego“ žino, kad kelionėje į klientą daugeliui tėvų sunku nustatyti, kuris žaislų rinkinys labiausiai tinka jų vaikui. Tai paskatina daugelį tėvų apsilankyti internetinėje „Lego“ parduotuvėje ir išvykti be pirkimo. Šiuo konkrečiu kelionės momentu Lego turėjo sukurti kontekstinę patirtį, kad pralaužtų tėvų sumaištį ir motyvuotų veikti.

Įveskite „Ralph“, „Lego“ dovanų pirkimo robotą.

konteksto marketingo lego

Ralphas „Facebook“ buvo dislokuotas visiems „Lego“ svetainės lankytojams, kurie lankėsi svetainėje, bet nieko nepirko per pastarąsias 14 dienų. Skelbimas pakvietė juos pabendrauti su Ralfu, kuris padėtų išsirinkti geriausią dovaną.

Patirtis buvo hitas. Vidutiniškai pokalbis su robotu truko tris minutes, o robotų pardavimas sudarė 25 procentus tų metų internetinių pardavimų. Jie prasiveržė sutelkdami dėmesį į pagrindinį kliento kelionės momentą, padėdami jiems atlikti užduotį – surasti geriausią dovaną – ir nukreipti į kitą žingsnį, nusipirkdami.

Veiksmą paskatino ne skelbimo kopija ar jį supanti kūrybinė kampanija. Tai buvo prekės ženklo sugebėjimas nustatyti vieno vartotojo momento tikslą ir sukurti aktualią ir naudingą patirtį kontekste.

Kontekstas Rinkodara – kodėl dabar?

Kontekstinė marketingas vyksta dabar dėl seisminio poslinkio žiniasklaidos aplinkoje.

Ne taip seniai turinį kūrė tik didelės leidyklos ir televizijos stotys, turinčios transliavimo licencijas. Tai buvo ribotos žiniasklaidos era.

Tačiau šiandien vartotojai ir jų prietaisai yra didžiausi turinio triukšmo kūrėjai planetoje, išstumdami žiniasklaidos monopoliją. Tai yra begalinis žiniasklaidos peizažas kad laikomasi naujų taisyklių rinkinio.

Pirmoji nauja taisyklė, kurią turite suprasti, yra tai, kad šis naujas turinio šaltinis yra ne tik didžiulis, bet ir kardinaliai kitoks.

Prekės ženklų keliamas triukšmas paprastai yra „žinučių siuntimas“ ir priverstas patekti į rinką. Tiesiog pagalvokite apie transliuojamus skelbimus, nepageidaujamus el. Laiškus, produktų pakuotes ir kt.

Dabar pagalvokite apie vartotojų sukurtą turinį. Tai yra tarp draugų patikimuose tinkluose, leidimai, labai autentiški ir patrauklūs.

Be to, yra visiškai naujas turinio šaltinis, kurį mums sukūrė mūsų įrenginiai. Pagalvokite apie „Fitbit“ galią pakeisti žmogaus kasdienybę ir gyvenimą pateikdami paprastą pranešimą – „Norint pasiekti tikslą, reikia atlikti dar 500 veiksmų“. Šis prietaisais valdomas turinys gali turėti didelį poveikį vartotojui.

Kontekstinė marketingas ir vartotojų elgsena

Begalinė žiniasklaidos aplinka pakeitė vartotojų elgseną.

Ribotoje žiniasklaidos aplinkoje, kai prieiga prie informacijos buvo gana menka, priimdami sprendimus pasikliovėme savo atmintimi. Rinkodara, sukurta tam, kad išlaikytume „proto viršūnę“, yra efektyvi.

Begalinėje aplinkoje vartotojai iškrauna atmintį į įrenginius. Kai jiems reikia informacijos, jie tuo metu jos ieško.

Tai visus sprendimus pavertė svarstytais pirkimais. Net įprastas paieškos terminas „geriausias dantų šepetėlis“ per metus auga 100 proc. Kodėl? Nes vartotojai pasitiki informacija, kurią randa per mūsų projektuojamą informaciją.

Susitikimas su vartotojais tomis svarbiausiomis kelionės akimirkomis ir padėjimas jiems atlikti tą užduotį sukuria pasitikėjimą, kurio turime jiems skatinti.

Dirbtinis intelektas įgalina naują kontekstinės marketingo erą

Kontekstas dabar yra marketingo karalius dėl dirbtinio intelekto. Triukšmo lygis yra toks didelis („Content Shock“), kad be dirbtinio intelekto žmonės būtų tiesiog priblokšti.

Štai kodėl kiekvieną skaitmeninį turtą nuo „Netflix“ iki „Facebook“ valdo dirbtinis intelektas. Algoritmai rodo tik turinį, kuris jums šiuo metu yra kontekstinis, turinį, kuris skatina didžiausią įsitraukimą.

Dirbtinio intelekto įgalintas kontekstas dabar yra marketingo esmė, bet kaip jį sukurti? Tai galima apibendrinti trimis žodžiais; su, o ne ant.

Rinkodaros specialistai turi pakeisti savo turinį kurdami kontekstą kurdami bendrą patirtį. Kontekstas yra bendras darbas.

Nauji slapukai

konteksto marketingo oreo

Pavyzdžiui, „Oreo“ norėjo išleisti naujus savo žymių slapukų skonius. Užuot praleidę mėnesius, atlikdami vidaus rinkos tyrimus, bandydami produktus ir galiausiai išleisdami sausainį pasauliui su didžiule marketingo kampanija, jie elgėsi priešingai. Jie paprašė savo klientų sugalvoti norimus skonius. Jie tai sužaidė, ir gimė #myoreocreation.

Šimtai tūkstančių pasiūlymų užplūdo socialinę žiniasklaidą. Kad jaudulys išliktų, „Oreo“ atsižvelgė į daugumą šių pasiūlymų atsakydama į vartotojų žinutes arba kai kuriais atvejais iš tikrųjų sukurdama vienkartinį slapuką laimingam gerbėjui. Tai sukėlė tokį ažiotažą, kad išleidus naujus slapukus jie buvo iškart pasiekiami.

Kontekstas yra daugiakanalio dalis

Darbas su turiniu jūsų rinkoje yra platus potėpis, apimantis „influencer“ rinkodarą, darbuotojų gynimą ir vartotojų sukurtą turinį. Kiekvienas iš jų gali būti prekės ženklo ir asmens bendradarbiavimas, tačiau galite eiti toliau.

„Salesforce“ radome galingą būdą dirbti su savo rinka ir sukurti labai kontekstinę patirtį. Mes sukūrėme bendruomenę „Trailblazer“ – vietą, kurioje kiekvienas gali sužinoti apie mūsų gaminį ir kitus svarbius „soft-įgūdžius“. Turėjome idėją, tada kartu su savo rinka kūrėme bendruomenę. Dabar jie nuolat klesti.

Bendrai sukurta bendruomenė padeda žmonėms nuolat tobulinti savo verslą, kurti didesnį tinklą ir tobulinti savo asmeninį prekės ženklą. Kiekvieną dieną yra tūkstančiai klientų užduotų klausimų ir atsakymų. Uždirbta daugiau nei 14 milijonų ženklelių (kursų baigimo pažymėjimas). Žmonės mėgsta „Trailblazer“, todėl daugelis pakeitė savo „LinkedIn“ pareigas, kad atspindėtų jų statusą bendruomenėje.

Gaunama nauda yra kur kas didesnė nei tik socialinės žiniasklaidos poveikis ir geranoriškumas. Klientai, kurie yra „Trailblazers“, išleidžia dvigubai daugiau ir išlieka tris kartus ilgiau nei tie, kurie neužsiima bendruomenės veikla.

Rinkodaros dienos, susijusios su grynu kūrybiniu genijumi, jau praeityje. Dabar marketingo specialistai turi rasti būdų, kaip dirbti su savo auditorija šio momento kontekste.

Mathew Sweezey yra „Salesforce.com“ marketingo įžvalgų vadovas, tinklalaidžių vedėjas, keli apdovanojimus pelnę marketingo specialistai, marketingo automatizavimo erdvės pradininkai ir knygos „The Context Marketing Revolution“ autoriai.

Susijusios žinutės

Visi įrašai

Parašykite komentarą