Kodėl svarbus Išorinis SEO ?
Išorinis SEO – tai SEO taktika, taikoma už svetainės ribų, siekiant pagerinti jos pozicijas. Ši taktika dažnai apima nuorodų kūrimą – backlink,
Išorinio SEO tikslas – pasiekti, kad paieškos sistemos (ir naudotojai) jūsų svetainę laikytų patikimesne ir autoritetingesne. Tai viena iš esminių
sėkmingos SEO strategijos dalių.
Labai gerą reputaciją turinčios svetainės paprastai užima geresnes pozicijas, nes paieškos sistemos mano, kad jos pasižymi didesne kompetencija,
autoritetingumu ir patikimumu.
1. Backlink atgalinių nuorodų kūrimas
Nuorodų kūrimas – tai kitų svetainių įtraukimas į jūsų svetainės puslapius. SEO sistemoje šios nuorodos vadinamos atgalinėmis nuorodomis.
Kuo daugiau atgalinių nuorodų iš autoritetingų svetainių turi puslapis, tuo autoritetingesnis jis gali atrodyti „Google”. O tai gali padėti puslapiui
užimti aukštesnę poziciją.
Štai du pagrindiniai veiksniai, į kuriuos turėtumėte atsižvelgti kuriant nuorodas:
„Autoritetas” – tai bendros svetainės ar tinklalapio kokybės matas. Jis labai priklauso nuo to, kiek kokybiškų atgalinių nuorodų ji turi.
Tai reiškia, kad:
Norite nuorodų iš aukšto autoriteto svetainių. Jos paprastai būna vertingesnės ir gali padėti jums užimti aukštesnę poziciją.
Pastaba: Tai nereiškia, kad turėtumėte vengti nuorodų iš mažą autoritetą turinčių svetainių. Tikėtina, kad jos nebus tokios vertingos. Tačiau jos
taip pat nepakenks jūsų SEO.Unikalūs domenai
Kitas svarbus nuorodų kūrimo rodiklis yra atskirų domenų (referuojančių domenų), nukreipiančių nuorodas į jūsų svetainę, skaičius.
Svarbiausias jūsų strategijos tikslas turėtų būti gauti nuorodų iš kuo daugiau svarbių ir kokybiškų domenų.
Išorinio SEO pavyzdys
Vieno backlinko pavyzdys
1 – Kategorija atitinkant straipsnį ir tinklapį
2 – Pavadinimas
3 – Išorinė nuoroda su tekstu ant kurios paspaudus nuveda į reklamuojamą puslapį
Teksto ilgis būna nuo 300 iki 500 žodžių, kad Google suindeksuotų straipsnį.
Rezultai po 5 mėnesių