Kūno pozityvumas ir įtraukumas rinkodaros kampanijose

Kūno pozityvumo kampanijų augimas leido daugiau žmonių paremti prekių ženklus, kurie priima save ir priima save. Internetas leido kitiems suprasti, kad jie nepripažįsta liesos kaip vienintelio kūno standarto. Prekės ženklai turėtų suprasti, kad turėtų rodyti pavyzdį per savo marketingo kampanijas ir reklamas.

Prekės ženklai taip pat turėtų žvelgti atgal ir sužinoti, kaip negalima mėgdžioti praeities skelbimų. Tai darydami jie ne tik gali pritraukti tikslinę auditoriją, bet ir paskatinti pokalbius bei skleisti žinomumą.

Įmonės, norinčios maksimaliai padidinti savo skelbimų poveikį, kreipiasi į Penji, kad gautų puikių vaizdinių elementų savo marketingo kampanijoms. Galų gale vien vaizdinės medžiagos gali nepakakti, kad pasuktum galvą. Jums taip pat reikės kūrybinių pjaustyklių, kad žinutė būtų kuo geresnė.

Šiame straipsnyje aptariame priežastis, kodėl kūno pozityvumas yra svarbus marketingasi. Be to, skelbimų, susijusių su kūno atvaizdu istorijoje, apžvalga ir puikūs kūno pozityvumo kampanijų pavyzdžiai.

Kūno pozityvumo svarba rinkodaroje

Pasaulyje, kuriame kūnai tebėra tikrinami, ar neatitinka normos, garsios asmenybės ir influenceriai pasisako prieš nuolatinę žiniasklaidos kritiką. Skirtingos moterys taip pat pasisakė prieš žiniasklaidą. Kai kurie prekės ženklai ir toliau propaguoja kūno įvaizdį, kurio daugelis negali pasiekti.

Kūno pozityvumo rinkodaroje išlieka aiškus vienas dalykas. Apimdami skirtingus kūno dydžius ir formas, prekės ženklai gali skirtingai žiūrėti į savo produktus. Tai darydami jie turi pradėti įgalinti jaunus žmones socialiniuose tinkluose. Taigi jie tampa įvairūs visais aspektais ir sukuria visų formų ir dydžių gabalus.

Dėl socialinės žiniasklaidos dėmesio populiarumo ženklai turėtų imtis priemonių, suteikiančių galimybę įgyti kūno pozityvumo rinkodarą. Jaunimas dominuoja socialinių tinklų scenoje. Prekės ženklai turėtų žinoti apie kūno įvaizdžio skelbimų poveikį paaugliams ir jauniems suaugusiesiems.

Create smart, effective campaigns efficiently

Meet your conversion goals using visuals that stand out

I need this!

Kūno sugėdinimas ir jo poveikis

Paaugliai gali būti pažeidžiami dėl savo kūno įvaizdžio. Kai kurie suaugusieji taip pat gali jaustis taip pat ir gali toliau kovoti. Atsižvelgiant į tai, kaip prekės ženklai turi internetą ir socialinę žiniasklaidą, prekės ženklai turėtų apsvarstyti įtraukų požiūrį. Tokiu būdu paaugliai ir suaugusieji, neatsižvelgdami į jų svorį ir dydį, gali susitapatinti su bet kuriuo skelbime matomu asmeniu.

Šiuo atžvilgiu prekės ženklai ir įmonės turėtų tapti kūno figūrų apkabinimo pavyzdžiu. Tai užuot sukėlęs daugiau spaudimo ir streso, kad pasiektų „idealų“ kūną. Prekės ženklai turi suprasti, kad kūnai būna skirtingų formų ir dydžių.

Įvairovės klausimas vaidina svarbą ir kūno pozityvumui. Daugumoje skelbimų praeityje rodoma liekna kaukazietė moteris su suknele ar bikiniu. Tačiau žiniasklaidoje matydami skirtingus žmones žmonės turi pamatyti skirtingus kūnus, atstovaujamus skirtingų etninių grupių.

„The Outline“ yra geras dalykas, susijęs su mados prekių ženklais. Jei jie nori tapti aktualiais ir skirti skirtingos formos ir dydžio moterims, jie taip pat turi sukurti produktus šioms moterims. Tokiu būdu jų produktai taip pat gali būti sėkmingai naudojami marketingo srityje.

Skelbimų skirtumai: apžvalga

Istorinė apžvalga

Kai kurie prekių ženklai perėjo prie įtraukties, kad patenkintų skirtingo dydžio moteris.

Anksčiau 0 ir 2 dydžiai buvo standartai. Jei moteris neturi tokio kūno tipo, tai reiškia, kad ji nėra seksuali ar graži. Ji buvo kitokia. Tuomet moterys taip pat turėjo pasiduoti idealams ne tik savo kūnu, bet ir išvaizda. Turėti trūkumą yra nepriimtina.

Liekni ar liekni kūnai buvo laikomi įprasta 1940-aisiais iki 2000-ųjų. Išskyrus 80-uosius metus, kai raumenys buvo suvokiami kaip teigiamas dalykas dėl aerobikos. Dar 90-aisiais „The Waif“ buvo standartas. „Grunge“ buvo motyvas, plona – norma, o Kate Moss – jos norma.

CNN duomenimis, nutukimas išaugo ir paplito. Dėl žmonių, kurie nori tapti liekni ir atrodyti kaip supermodeliai, kai kuriems galėjo būti valgymo sutrikimų.

2010-ųjų pradžioje idealu kūno vaizdas išsivystė į daugiau kreivių. Pasak Greatisto, 2010-ieji yra „Booty Babe“ era. Tam tikru būdu yra tam tikra pritarimas kitiems kūno tipams. Bet vis tiek, regis, karaliauja liesas.

Skelbimų palyginimai

20-ojo amžiaus pradžios skelbimai rodė kaukazietes moteris savo namų ūkiuose ar su savo vyrais. Dauguma moterų buvo lieknos, kas tuo metu buvo įprasta ir standartas.

Tačiau buvo skelbimų, nors ir abejotinų, kurie numanė, kad moterys vis tiek gali pritraukti vyrus, net jei jie nebuvo liekni. Skelbimai buvo apie geležinių mielių rijimą, dėl kurių moterys, matyt, gali priaugti 10–25 svarus.

Tai nėra sveika, bet idėja, kad moteris neatitiko idealo, vis tiek gali būti patraukli, tam tikra prasme buvo progresyvi.

9-ajame dešimtmetyje „Photoshop“ jau buvo naudojamas. Tai reiškė, kad kas nors iš skelbimų gali turėti aerografiją, kad atrodytų tobulai. Tai galėjo prisidėti prie spaudimo atrodyti kaip žiniasklaidoje matomi žmonės.

Nepaisant kitų kūno tipų pripažinimo, ne visi XXI amžiaus prekės ženklai buvo jautrūs.

Kūno gėdymas Rinkodara Flukes

prekės ženklo marketingo kampanijos pavyzdys

Pavyzdžiui, baltymų pasaulis „Ar esate pasirengęs paplūdimio kūnui?“ kampanija sukėlė neigiamą aistrą dėl kūno sugėdinimo. Kai kurie netgi sugadino reklaminį stendą, padarydami jį teigiamą. Kaip atsakymą „Dove“ netgi sukūrė skelbimą, parodantį, kad kiekvienas kūnas yra paruoštas paplūdimio kūnui, neatsižvelgiant į jo dydį ar formą.

Galų gale „Baltymų pasaulio“ skelbimas buvo ištrauktas dėl neigiamos reakcijos.

„Victoria’s Secret“ garsėja tuo, kad jų skelbimuose ir kasmetiniame mados šou yra supermodelių. Prekės ženklas sulaukė kritikos dėl kūno įvaizdžio, kurį jis nori pavaizduoti.

prekės ženklo marketingo kampanijos pavyzdys

Viena iš labiausiai kritikuojamų kampanijų buvo „Tobulojo kūno“ kampanija, kurioje dalyvavo liesos modeliai. Dėl bendrovės gauto žvynelio ji pakeitė šūkį į „Kūnas kiekvienam kūnui“. Tai nebuvo visiškai didžiulis pokytis, o Dove ir JD Williamsas atsakė įtraukiai.

prekės ženklo marketingo kampanijos pavyzdys

Prekės ženklai gali naudoti skirtingas marketingo strategijas, kad pasiektų tikslinę auditoriją. XX amžiuje spauda, ​​komercinė ir lauko reklama yra populiariausios priemonės.

Reklama plėtojosi pagal laiką ir internetą, todėl prekės ženklai turi daugiau galimybių pritraukti daugiau potencialių klientų.

Rinkodara XXI amžiuje taip pat yra dviašmenis kardas. Dėl ekspozicijos daugiau prekės ženklų gali sulaukti socialinės žiniasklaidos vartotojų reakcijos. Tačiau, jei skelbime reikšmė pateikiama tinkamai, ji gali būti gerai įvertinta.

Norėdami kovoti su kūno sugėdinimu XXI amžiuje, kai kurie prekės ženklai, tokie kaip „Aerie“, „Dove“ ir „Lane Bryant“, savo kampanijomis normalizuoja kūno pozityvumą.

Kūno pozityvumo marketingo pavyzdžiai

Prekės, įtraukiančios savo auditoriją, sulaukia teigiamesnės reakcijos ir gali sulaukti daugiau vartotojų palaikymo.

Kai daugiau žmonių pamatys kitus panašius į juos savo televizijos ar socialinės žiniasklaidos kanaluose, jie gali suprasti, kad gerai, jei neatitinka žinomo standarto.

Kūno teigiamos kampanijos gali sukurti reprezentacijos jausmą, kuris leidžia suvokti tapatumą. Prekės ženklas jų mintyse netgi galėtų įtvirtinti, kad „taip, jūs esate mūsų klientas, taip, jūs galite naudoti šį produktą, taip, jūs esate vertinamas ir svarbus“.

Aerie

prekės ženklo marketingo kampanijos pavyzdys

„Aerie“ kampanija „Aerie Real“ sukėlė teigiamą vartotojų dėmesį. „Aerie Real“ kampanija leido klientams naudoti žymą „AerieReal“. Tai būdas ne tik pritraukti klientus, bet ir reklamuoti jo produktus iš tikrųjų klientų.

Jų kampanijos dalis taip pat yra „Real Talk“ serija, kurioje įgalinamos ir įkvepiančios moterys. „AerieReal“ kampanija sulaukė didžiulės sėkmės, nes ji ir toliau kuria įrašus „Instagram“. Iki šiol jis turi daugiau nei 214 000 pranešimų.

Balandis

prekės ženklo marketingo kampanijos pavyzdys

Dove’as turėjo hitų ir trūkumų marketingo ir reklamos srityse. Tačiau savo kūno pozityvumo marketingo kampanijoje „My Beauty My Say“ ji pasiekė ženklą.

Skelbime moterys išreiškė neigiamus dalykus ar veiksmus, kuriuos žmonės jiems pasakė ar padarė. Bet tai nemalonino tų moterų, nes jos niekam neleis jų apibrėžti.

Lane Bryant

prekės ženklo marketingo kampanijos pavyzdys

Reaguodama į „Victoria’s Secret“ moterų, kurios tinka, reklamą „puikus“ kūno vaizdas žiniasklaidoje, Lane Bryant pradėjo savo kampaniją „Aš ne angelas“ 2015 m.

Lane Bryant mada orientuota į plius dydžio moteris. Jie pradėjo kampaniją „Aš ne angelas“ 2015 m. Ši kampanija paskelbė du įsimintinus skelbimus, vieną – 2015 m., Kitą – 2017 m. Tai buvo skirta švęsti seksualumą ir patogumą jų odoje.

Moterys gali labiau tikrinti kūno įvaizdį, tačiau kai kurie vyrai taip pat patiria iššūkių.

Hanesas

prekės ženklo marketingo kampanijos pavyzdys

Holivude galima pamatyti, kaip medžioklės tampa tinkamos ir raumeningos dėl vaidmenų, o jos gauna pagrindinius vaidmenis. Tie, kurie neturi to paties kūno (pvz., Tėčio tėvai, lankstūs vaikinai), gali būti atstumti į šalį kaip šalikas ar kaip draugas.

Tikriausiai viena iš nedaugelio vyrų kūno pozityvumo buvo Haneso kūno pozityvumo kampanija „Kiekvienas kūnas“. Jo įtraukianti marketingo strategija sulaukė teigiamų atsiliepimų socialinėje žiniasklaidoje, nes vyrai taip pat turėtų jaustis pasitikintys savo kūnu.

Muzikiniame skelbime rodomi skirtingi vyrai, vilkintys Haneso apatinius. Vyrai dainuoja turimą kūną ir tuo didžiuojasi.

Vienas kitas prekės ženklas, kuris naudojo inkliuzinę rinkodarą, buvo „Bonobos“. Skelbime ji rodė skirtingus vyrus, skaitančius, kas yra vyriškumo apibrėžimas.

Jie sutinka, kad neatitinka apibrėžimo, nes jie yra jų asmuo. Svarbu švęsti skirtumus ir pradėti dialogus, kad prekės ženklai galėtų pradėti kūno pozityvumo kampanijas. Galų gale tai turi apimti įvairovę ir integruoti įtraukimą visur.

Prašyti marketingo vaizdų iš Penji

Padarykite savo įtraukiamuosius skelbimus prasmingesnius, naudodamiesi puikiais „Penji“ vaizdais. Mūsų profesionalių dizainerių komanda daugiau nei norės kurti grafiką, kurios jums reikia, kad jūsų reklama būtų paremta ir atkreiptų dėmesį į jūsų prekės ženklą.

Paprašyti dizaino iš mūsų yra taip paprasta, kaip 1,2,3:

1. Sukurkite projektą

penji platforma

Informacijos suvestinėje spustelėkite Naujas projektas. Įveskite savo projekto pavadinimą, projekto kategoriją ir dydį. Aprašymo dalyje apibūdinkite jums reikalingą vaizdinę medžiagą. Taip pat galite pasirinkti norimą naudoti spalvų paletę ir pasirinkti vaizdus be honoraro, kuriuos norite įtraukti. Spustelėkite Kurti projektą. Projektas bus paskirtas dizaineriui, kuris specializuojasi …

Parašykite komentarą