Kurkite savo asmeninį rinkodaros planą

Geriausias darbo paieškos įrankis yra jūsų asmeninis marketingo planas. Šiame dokumente išdėstoma ir prioritetinė jūsų darbo paieška. Tai leidžia jums sutelkti savo energiją ir veiklą tinkamose srityse ir nusistatyti save kaip žmogų, kuris yra vertingas išteklius ir „privalo samdyti“.

Kurkite savo asmeninį marketingo planą

Taip atrodo asmeninis marketingo planas.

Asmeninės marketingo plano pavyzdys

Jūsų asmeninis marketingo planas skirtas dviem tikslams:

  1. Tai padeda jums atsisakyti vaidmenų ir darbdavių, į kuriuos norite nukreipti ieškodami darbo.
  2. Tai padeda sutiktiems žmonėms suprasti, ko ieškote, ir palengvina teisingos, prasmingos informacijos pateikimą.

Asmeninio marketingo plano sukūrimas taip pat padeda jums aiškiai sužinoti, ko ieškote ir kodėl manote, kad jūs puikiai tinkate savo atliekamiems vaidmenims.

Laiko investavimas į darbo paieškos pradžią ir asmeninio marketingo plano sudarymas leidžia sukurti veiksmų planą:

  • Suraskite ir kalbėkite su žmonėmis, kurie dirba jūsų tikslinėse įmonėse
  • Būkite susitelkę ties darbais, kurie atitinka tai, ko ieškote
  • Atskleiskite naują informaciją ir darbus, susijusius su jūsų tikslais

Sužinokite daugiau apie tai, kaip naudoti savo asmeninį marketingo planą, čia.

Kaip sukurti savo asmeninį marketingo planą

Skirtingai nuo gyvenimo aprašymo, nėra jokių lūkesčių dėl to, kaip jūsų marketingo planas turėtų atrodyti ar būti jame. Tai reiškia, kad galite jį sukurti bet kokiu būdu. Bet dar svarbiau – kurkite jį taip, kad jis išliktų tvarkingas ir sutiktiems žmonėms padėtų suprasti, ko ieškote ir kaip jie galėtų padėti.

Pageidaujami darbo pavadinimai

Apibrėždami jus dominančius pareigų pavadinimus, sužinosite apie įvairius šiandien naudojamus pareigybių pavadinimus. Dažnai įmonės tam pačiam vaidmeniui apibūdinti naudoja skirtingus pareigybių pavadinimus. Pavyzdžiui, klientų aptarnavimas gali būti klientų palaikymas, pardavimo palaikymas ar kažkas dar kūrybiškesnio. Sudarykite visų pareigybių pavadinimų variantų, kuriuos matėte darbo lentose, sąrašą. Laikydami juos visus vienoje vietoje, galėsite būti organizuoti ir informuoti. Yra keletas naudingų įrankių, tokių kaip „Onet“ ir „Mano įgūdžiai, mano ateitis“, kuriuos galite naudoti sudarydami savo sąrašą.

Pageidaujamos funkcijos

Tai neprivaloma. Tai geras būdas išvardyti tas darbo dalis, kurias jums labiausiai patinka atlikti ir sėkmingai atlikti. Pvz., Jei jums patinka kliento / kliento sąveikos dalis, nurodykite tai kaip pageidaujamą funkciją. Šis skyrius yra būdas atskirti jus nuo kitų žmonių, atliekančių tą patį darbą. Tame pačiame vaidmenyje neturi dviejų žmonių vienodų stipriųjų pusių.

Padėties pareiškimas / žingsnis

Jūsų padėties nustatymas ar aukštis perteikia jūsų pateiktą vertę. Tai gali būti sutrumpinta jūsų asmeninio prekės ženklo pareiškimo arba lifto pakylos versija. Kad ir ką čia pasakytumėte, yra glaustas teiginys, apibendrinantis problemas, kurias sprendžiate, kaip jas sprendžiate ir kam sprendžiate.

Kvalifikacijų santrauka

Tai mini biografija, nurodanti įgūdžius, patirtį ir talentus, kurie padaro jus gerus tai, ką darote, ir pageidaujamus jūsų pramonės darbdavių. Tai nėra skalbinių sąrašas viskam, ką galite padaryti. Tai nėra ir bendra apžvalga. Tai turi būti labai unikalu jums. Jei jau parašėte savo gyvenimo aprašymą, galite naudoti tai, ką ten parašėte.

Kompetencijos

Kokius įgūdžius norite pabrėžti? Ką jūs žinote, kaip tai padaryti, svarbu, kad kažkas žinotų. Būkite kuo konkretesnis. Tai neprivaloma, nes bet kuris šio dokumento skyrius.

Patirtis

Nuotrauka yra verta tūkstančio žodžių. Galbūt vizualiai parodžius savo karjeros kelią kažkas padės susieti taškus. Jūsų darbas šiame skyriuje, jei nuspręstumėte juo naudotis, yra parodyti koreliaciją tarp įvairių užimtų darbų / pareigų. Tai, žinoma, yra maža ir viena iš mažiausiai svarbių jūsų asmeninio marketingo plano dalių.

Tikslinė rinka

  • Kokioje pramonėje norite dirbti?
  • Kokio dydžio įmonė jums geriausiai tinka?
  • Kur norėtumėte dirbti?

Atsakydami į šiuos klausimus, galite apibrėžti ir tiksliai sureguliuoti savo galimybes. Tai kriterijai, kuriuos naudosite kurdami tikslinį darbdavių sąrašą. Kiekviena šiame sąraše esanti įmonė turi atitikti jūsų nustatytus kriterijus!

Šis įrašas padės jums sužinoti, kaip rasti tikslines įmones. Kai eisite tiesiai į galimybių šaltinį, tikimės, kad pateksite prieš varžybas.

Gaukite savo asmeninį marketingo planą „eGuide“

asmeninis marketingo planas
  • 4 asmeninių marketingo planų pavyzdžiai
  • 35 puslapiai instrukcijų ir pavyzdžių elektroniniu (pdf) formatu
  • Duomenų bazės ir ištekliai, padėsiantys jums nustatyti tikslines įmones
  • Skriptų pavyzdys jūsų asmeniniam marketingo planui pristatyti
  • Nurodymai, kaip naudoti savo planą, kad jūsų darbas būtų tinkamai vykdomas