Logotipo paketo kūrimas klientui (atnaujintas 2021 m.)
Praėjo keleri metai, kai pirmą kartą rašiau apie tai, kaip tinkamai sudaryti logotipo paketą klientams, ir sulaukiau daugybės teigiamų atsiliepimų tiek iš klientų, tiek iš dizainerių. Nepaisant jos svarbos, ši tema dažnai nepastebima. Aš turiu omenyje, ko verta logotipas, jei jis neturi struktūros, variantų ir versijų kiekvienai progai? Ar tai spausdinimui? Ar tai skirta skaitmeniniam? Peizažas ar portretas? Sąrašas tęsiasi.
Turėdamas daugiau patirties savo dirže ir daugybę naujų klientų prašymų, norėjau pasidalinti, kaip atnaujinau savo procesą, kad kliento patirtis būtų dar geresnė. Taigi, koks yra geriausias būdas tvarkyti logotipo failus 2020 m. Kokius failų formatus turėtumėte įtraukti? Kiek logotipo variantų turėtumėte pateikti? Pasinerkime.
Logotipo paketo aplanko struktūra
Prieš pradėdami kurti failus, nustatykime aplankų struktūrą. Žemiau pateikiamas aplankų, esančių jūsų ZIP faile, suskirstymas. Manau, kad ši struktūra yra logiškiausia klientams, padedanti jiems naršyti keliose failų versijose. Logotipo variantų aplanke bus visi skirtingi logotipo išdėstymai. Kitame skyriuje jūsų failai suskirstyti į skaitmeninius ir spausdinimo tikslus. Spalvų variantų aplanke bus galimos spalvų parinktys. Galiausiai, atitinkami failų tipai, kurių reikės jūsų klientui.
Logotipo variantai
Su visomis skirtingomis platformomis ir laikmenomis logotipas gali būti naudojamas, vienas stilius jo tiesiog nesumažins. Variacijų skaičius priklausys nuo projekto sudėtingumo ir komponentų. Pavyzdžiui, kai kuriuose logotipuose gali būti žyma, su kuria reikia dirbti. Kai kurie logotipai gali turėti piktogramą, kuri gali egzistuoti tiek su tekstu, tiek be jo. Pasirinkus kelis stilius, prekės ženklo gairių dokumento pateikimas gali būti naudingas jūsų klientui, nurodant, kada ir kaip naudoti kiekvieną iš jų.
Kokius logotipo variantus turėtumėte pateikti?
- Vertikali orientacija
- Horizontali orientacija
- Prekės ženklas arba piktograma
- Žodis
Vertikalus Horizontalus
Kurdami logotipą, apsvarstykite galimybę sukurti horizontalias ir vertikalias versijas, nes skirtingose situacijose reikės skirtingų orientacijų. Svetainėms paprastai geriausia naudoti horizontalią versiją, tačiau vertikalus arba sukrautas stilius gali būti tinkamesnis jūsų iškaboms ar įkaitams. Tai pasakius, kai kurie logotipai turės tik vieną orientaciją.
Prekės ženklas arba piktograma
Prekės ženklai ar piktogramos be teksto puikiai tinka „swag“, socialinės žiniasklaidos paskyroms arba kai pagrindinis logotipas atrodo per mažas. Jei jūsų logotipe nėra piktogramos, sukurkite ją toms konkrečioms situacijoms. Pavyzdžiui, „Facebook“ piktogramoje apskritime naudoja „f“, tačiau pagrindinis logotipas yra žodinis ženklas.
Žodis
Tai tikriausiai yra pati populiariausia versija, kurią gali naudoti jūsų klientas. Vis dėlto gali būti naudinga įtraukti scenarijus, kai vietos yra ribota.
Spalvų tarpai
Man kyla klausimas, kokį failą naudoti spausdinant? Ne visi žinos skirtumą tarp RGB, CMYK ar Pantone. Taigi aš juos suskirstiau į atitinkamus skaitmeninius ir spausdintinius aplankus. Abu aplankai yra nustatyti labai panašiai, turint keletą pagrindinių skirtumų.
Jūsų skaitmeniniame aplanke bus ir vaizdų, ir vektorinių failų. Jūsų spausdinimo aplanke bus tik vektoriniai failai, kurie yra atskirti į CMYK ir Pantone aplankus. Dabar jums gali būti įdomu, kam man reikia skaitmeninių vektorinių failų, jei man jų nereikia spausdinti? Patogu turėti vektorinius failus RGB, jei jūsų klientas nori eksportuoti skirtingus formatus ar dydžius, kurie nėra įtraukti. Iš esmės vektorizuotas logotipas suteikia jums lankstumo.
CMYK spausdinimą dažniausiai naudos klientai, tačiau svarbu įtraukti ir „Pantone“ versijas. Norėdami gauti daugiau informacijos apie „Pantone“ spalvas, patikrinkite, ar spalvos yra vienodos spausdinant ir skaitmeniniu būdu.
Spalvų variantai
Jūsų kliento logotipas ne visada bus spalvotas baltame fone, todėl svarbu pateikti įvairių variantų įvairiems scenarijams. Jei jų logotipas yra tamsiame fone, jiems reikės atvirkštinės arba baltos parinkties. Jei jie gali spausdinti tik vieną spalvą, jiems gali prireikti vientisos juodos spalvos. Atsižvelgiant į paties logotipo pobūdį, galite turėti daugiau ar mažiau versijų, nei matote toliau.
Kiek spalvų variantų turėtumėte įtraukti?
- Spalvotas
- Atvirkštinis
- Juoda
- Balta
Kokius logotipo failų formatus reikėtų įtraukti?
Yra visų rūšių failų formatai, tačiau suteikiant klientui per daug galimybių, jie gali juos priblokšti. Šie failų formatai patenkins daugumą klientų poreikių:
- „Adobe Illustrator“ (AI)
- Redaguojamas PDF
- EPS
- SVG
- JPEG
- PNG
Vektoriniai formatai
Ilgiausiai logotipų tiekimo standartas buvo EPS failas, o kai kurie teigė, kad jis vis dar yra. Tačiau, keičiantis technologijoms, EPS failai yra nykstantis formatas ir pasensta. Dėl universalumo PDF failai tampa standartiniu universaliu failų formatu. Eksportuodami PDF failus įsitikinkite, kad juos galima redaguoti klientui. Tai sakant, aš vis tiek įtrauksiu EPS failą, nes kai kurios spaustuvės su senesne programine įranga vis dar jų reikalauja.
SVG yra puikus svetainių dizainas, nes logotipai ir piktogramos yra ryškūs ir be galo keičiami be taškų. Tai ypač pastebima esant didesnės raiškos ekranams, esantiems daugiau nei 1080p. Taip pat patartina įtraukti originalų PG failą, kad ateityje klientas galėtų redaguoti ar eksportuoti papildomus formatus.
Vaizdo formatai
Yra daugybė skirtingų vaizdų tipų, tačiau pakaks tiek JPEG, tiek PNG formato pateikti savo logotipo pakete. Man patinka įtraukti JPG be JPEG, nes jie turi aiškų pranašumą naudodami skaidrų foną, kuris gali būti naudingas. Šie failai bus reikalingi tik jūsų skaitmeniniame aplanke. Norėčiau, kad viskas būtų paprasta ir sutvarkyta, norėčiau, kad vaizdų failai būtų atskirame aplanke nuo vektorinių failų. Turint visus skirtingus failų tipus ir dydžius, juos visus sumaišius gali būti šiek tiek netvarkinga.
Vaizdo dydžiai
Kalbant apie konkrečius matmenis, tikrai nėra standarto, kurio turėtumėte laikytis, tai daugiau rekomendacija iš mano patirties. Paprastai didžiausią dydį masteliu iki 1920 × 1080, kuris tinka bendram 1080p ekranui. Kadangi klientai kartais naudos savo logotipą visame ekrane pristatymo tikslais ar renginyje, manau, kad tai yra prasmingiausia didžiausią dydį. Tačiau, nors ankstyvoje stadijoje, 4K ekranai greitai tampa norma. Jei norite būti šiek tiek priekyje kreivės, galite įtraukti savo klientui 4K (3840 × 2160) dydį.
Dabar, priklausomai nuo jūsų logotipo orientacijos, jis gali būti platesnis nei aukštas arba atvirkščiai. Jei jis platus, mastelį padidinkite iki 1920 taškų. Jei jo aukštis ar didesnis kvadratas, aš paprastai dydžiu iki 1080px, kaip parodyta žemiau.
Be didelio logotipo dydžio, aš taip pat įtraukiu vidutinę ir mažą versiją. To priežastis yra tai, kad klientai dažnai naudoja savo logotipą el. Pašto parašuose, kurie gali būti gana maži. Naudojant didelį sumažintą logotipą, tiesiog pridedamas nereikalingas failo dydis, dėl kurio tam tikrose platformose gali kilti problemų dėl dydžio apribojimų. Vidutinio dydžio, aš skalę 50% didžiausio dydžio ir 10-15% mažų, kaip parodyta žemiau.
Jums gali būti įdomu, ar turėčiau į savo logotipo paketą įtraukti ir 72 DPI, ir 300 DPI vaizdus? Paprastai pateikiu tik 72 DPI failus (mažos rezoliucijos), nes jie veiks daugeliu žiniatinklio tikslų, o failo dydis bus mažesnis. Ir atvirkščiai, 300 DPI (didelės skiriamosios gebos) vaizdas yra be reikalo didelis ir lems lėtesnę interneto patirtį. Tuo atveju, kai jums reikia didelės raiškos logotipo atvaizdo (paprastai spausdinimui), visada reikia naudoti vektorinį failą.
Pavadinimo struktūra
Tinkama pavadinimų struktūra yra ne tik gera praktika, bet ir naudinga tinkamai identifikuoti kiekvieną failą. Žemiau yra pavyzdys, kaip aš norėčiau pažymėti savo failus. Pradedu nuo kliento vardo („Stryve“), po kurio seka logotipo variantas (vertikalus, horizontalus ir kt.), Spalvų erdvė (RGB, CMYK arba „Pantone“) ir galiausiai spalvų variacija (juoda, balta arba atvirkštinė).
Įtraukite logotipo paketo vadovą
Ar kada bandėte sujungti IKEA baldus be instrukcijų? Žinoma, iš pradžių gali būti nesudėtinga susidėlioti žurnalinį staliuką. Palaukite, kodėl šioje lentelėje yra 87 dalys ?! Kaip ir jūs nesate IKEA baldų surinkimo ekspertas, jūsų klientas tikriausiai nėra taip gerai išmanantis failų formatus, spalvų erdves ar kada juos naudoti. Įtraukus trumpą vadovą, kuriame trumpai apibūdinamas kiekvieno failo tipo skirtumas ir kai jie naudojami, bus suteikta jiems priemonė efektyviai naudoti naują logotipą.
Logotipo paketo sudarymas klientui gali būti daug laiko reikalaujantis procesas ir kai kurie iš jų gali pasijusti per dideliu. Tačiau turite atsiminti, kad jūsų klientas greičiausiai nėra taip gerai susipažinęs su grafiniais failais, kaip jūs. Laikydami daiktus paženklintais ir sutvarkytais, jiems bus lengviau teisingai naudoti failus ir naršyti, kas yra kas. Tai taip pat sutaupys jus nuo atsakymo į klausimus apie tai, kokį logotipą naudoti žemyn.
Norėdami pradėti, galite atsisiųsti mano iš anksto parengtą aplanko struktūrą, kuriame taip pat yra mano naudingas logotipo paketo vadovas klientams.