Marketingas knyga

Parašyti knygą – nuostabus pasiekimas, kuriuo turėtumėte džiaugtis ir švęsti.

Dar neįtikimesnis pasiekimas yra tai, kad knyga iš neapdorotų žodžių virtinės tampa poliruota, tinkama publikuoti, su puikiu viršeliu ir tinkamu formatavimu.

Tą dieną, kai pasirodė mano naujausias romanas „The Sunken”, šokau laimingą šokį.

(Katė, tuo metu miegojusi man ant kelių, nepasidalijo mano entuziazmu).

Jei esate šiame rašytojo karjeros etape, sveikinu jus ir siūlau taurę vyno iš savo butelio.

Kaip reklamuoti savo knygą

Nuo 2009 m. rašau tinklaraštį apie muziką ir turiu nedidelį būrį sekėjų.

Užuot pradėjęs nuo nulio kurti naują interneto svetainę savo grožinės literatūros knygoms, nusprendžiau reklamuoti savo rašymą per tinklaraštį.

2014 m. kovo mėn. savo pirmąjį romaną „At War With Satan” išleidau savarankiškai, kad sužinočiau apie šį procesą ir pasitikrinčiau, ar savilaida man tiktų.

Tai pasiteisino taip gerai, kad buvau prikaustytas.

Toliau mano sąraše buvo mano naujausias romanas The Sunken, pirmoji tamsios fantastikos serijos dalis, kurios veiksmas vyksta steampunko pasaulyje, kuriame vis dar išlikę dinozaurai.

Tai irgi sekėsi visai neblogai.

Štai 10 dalykų, kuriuos padariau, kad man pasisektų.

 

#1. Rašykite skaitytojams

Kai pradėjau planuoti su knygomis susijusį turinį savo tinklaraščiui, galvojau apie tai, ką galėtų patikti skaityti žmonėms, kurie skaito mano knygas.

Bendraudama su kitais rašytojais forumuose buvau šokiruota, kad daugelis jų rašė apie rašymo procesą, gramatiką ir sintaksę, savo rašymo įpročius ir rinkodaros patarimus.

Ar skaitytojams iš tiesų įdomūs šie dalykai?

Man, kaip skaitytojui, ne!

Neskaitau autoriaus tinklaraščio, kad sužinočiau, kaip jis reklamuoja savo knygas. Skaitau jį, nes noriu daugiau sužinoti apie autorių ir knygų pasaulį.

Ir vis dėlto tiek daug autorių tinklaraščiuose rašo apie rašymo procesą. Galbūt aš klydau.

Atlikdama eksperimentą, į vieną iš savo knygos pristatymo įrašų įtraukiau įrašą apie savo rašymo procesą. Tai buvo pats prasčiausias įrašas iš visos mano knygos pristatymo serijos.

Taigi, kas pavyko?

Parašiau mėgstamiausių savo žanro knygų sąrašą.
Pasidalinau knygų ištraukomis.
Sukūriau dainų, įkvėpusių knygą, grojaraštį.
Sukūriau knygos DUK.
Parašiau keletą straipsnių apie kai kurių knygos elementų istoriją.

#2. Padarykite savo tinklaraštį kuo nuostabesnį
Knygos pristatymo tikslas – pritraukti daug lankytojų į savo tinklaraštį – žmonių, kurie galbūt norės įsigyti jūsų knygą arba, dar geriau, užsiregistruoti į jūsų adresatų sąrašą.

Prieš pradedant knygos pristatymo strategiją, labai svarbu savo tinklaraštį paruošti kuo geresnės formos.

Nenorite, kad lankytojai, užsukę į jūsų svetainę, pamatytų pasenusį dizainą, supainiotus šriftus, neveikiančias nuorodas, neįkeliamas nuotraukas, akivaizdžias rašybos klaidas ir kiaulę kriaušėje…

Štai keletas dalykų, kuriuos reikėtų patikrinti savo tinklaraštyje:

Pagrindiniai puslapiai įkeliami tinkamai ir juose nėra klaidų.
Pridėjote ir atnaujinote knygų nuorodas, įtraukėte savo knygą į šoninę juostą.
Yra didžiulis, akivaizdus mygtukas, skatinantis užsiregistruoti į adresatų sąrašą.
Kontaktų puslapyje ir naujienlaiškio registracijos puslapyje esančios formos veikia.
Jūsų puslapis „Apie mane” atnaujintas.
Naujausiuose jūsų pranešimuose nėra rašybos ir gramatikos klaidų.
Naujausių pranešimų vaizdai aiškūs ir įdomūs.
Ar turite populiarių įrašų su jūsų knyga susijusiomis temomis? Kodėl neperspausdinus jų su naujomis datomis, kad jie būtų vieni pirmųjų pranešimų, kuriuos pamatys naujas skaitytojas?

#3. Suplanuokite savo strategiją
Turite sukurti išsamų planą, kaip ketinate reklamuoti savo knygą.

Suskirstykite savo strategiją į dvi dalis:

Ką ketinate daryti savo tinklaraštyje.
Ką ketinate daryti kitose svetainėse ir platformose, kad atkreiptumėte dėmesį į savo tinklaraštį.
Savo tinklaraštyje turite planuoti su knyga susijusį turinį visam knygos pristatymo laikotarpiui, paprastai 2-4 savaitėms.

Keletas su knyga susijusio turinio idėjų galėtų būti šios:

Ištraukos iš jūsų knygos.
Ištraukos iš išankstinių recenzijų.
Jūsų knygos įkvėpimas.
Straipsniai apie istorines knygų detales (jei taikoma). Pavyzdžiui, herojaus naudojamo kardo tipo istorija arba 10 mažai žinomų faktų apie miestą, kuriame vyksta jūsų knygos veiksmas.
Dainų, kurios padėjo įkvėpti knygą, grojaraštis.
Interviu su savo veikėjais.
Papildoma medžiaga, pavyzdžiui, nemokamai parsisiunčiamos trumposios istorijos.
10 įdomių faktų apie vieną iš jūsų veikėjų.
Diskusija apie vieną iš pagrindinių jūsų knygos temų.
Kai jau turite planą, laikas pagalvoti, kaip ketinate generuoti papildomą srautą. Galite:

„Facebook” arba „Pinterest” skelbti šaunius vaizdus, įkvėptus jūsų knygos aplinkos.
Rengti konkursus socialiniuose tinkluose ar kitose svetainėse, pavyzdžiui, Goodreads ar Librarything.
Surengti tinklaraščio turą.
Tweet’inti citatas iš knygos (tinka, jei jūsų knyga yra humoristinė).
Rašykite kviestinius įrašus populiariuose tinklaraščiuose.
Rašykite straipsnius žurnalams su jūsų knyga susijusiomis temomis. Pavyzdžiui, jei jūsų knygos veikėja yra motina, parašykite apie tai, su kuo ta veikėja kovoja, į tėvams skirtą žurnalą.

#4. Nukreipkite skaitytojus į išankstinių kopijų sąrašą
Vienas iš dalykų, padedančių nepriklausomam autoriui išsiveržti į priekį, yra greitai gauti daug recenzijų.

 

Nemokami informaciniai šaltiniai nepriklausomiems autoriams
Ei, kaip jums tai patinka? Autorius Philas Bolsta paminėjo „BookBaby” tinklaraštį savo knygų rinkodaros svetainių ir tinklaraščių sąraše.

Šis sąrašas pateikiamas ilgesniame (ir labai informatyviame) Phil’o straipsnyje apie savo knygos reklamos procesą spausdintame ir elektroninės knygos formatuose. Peržiūrėkite jį ČIA.

Jei ieškote svetainių rekomendacijų, toliau pateikiu ištrauką iš jo straipsnio (be „BookBaby”, nes jūs jau esate čia!):

Prenumeruoti knygų [wp-review-total id=”5″] tinklaraščius
Kuo daugiau studijuosite knygų reklamą ir susipažinsite su naujomis idėjomis, tuo geriau jums seksis. Štai keletas tinklaraščių, nuo kurių galite pradėti:

The Creative Penn: Joanna Penn: mintys apie rašymą, leidybą ir knygų rinkodarą. Svetainė žmonėms, besidomintiems rašymu, visų rūšių leidyba ir knygų (spausdintų, elektroninių ar garso knygų) rinkodara ir reklama internete. Spustelėkite čia, jei norite susipažinti su Džoanos naudingų išteklių sąrašu.
The Savvy Book Marketer. Turėdama ilgametę leidybos patirtį ir rinkodaros diplomą, Dana Lynn Smith padeda autoriams išmokti, kaip parduoti daugiau knygų, naudodamasi savo vadovais, mokymo programomis, individualaus konsultavimo paslaugomis, tinklaraščiu ir naujienlaiškiu.
Tapkime matomi: David Gaughran, Londone gyvenantis airių rašytojas.
BookMarketingBuzzBlog. Tinklaraštis, skirtas knygų leidybos ir naujienų žiniasklaidos pasauliui aprėpti, atskleidžiantis kūrybines idėjas, praktines strategijas, įdomias istorijas ir provokuojančias nuomones. Kartu atrasite išmintingas, bet linksmas Briano Feinblumo, du dešimtmečius dirbusio knygų leidybos viešinimo ir rinkodaros srityje, įžvalgas apie knygų rinkodarą, viešuosius ryšius, prekės ženklo kūrimą ir reklamą.
Nepriklausoma knygų rinkodaros grupė (IBMG) – tinklaraštis, kurį rašo autoriai ir rinkodaros specialistai, siekiantys padėti autoriams parduoti daugiau knygų.
Ačiū Philui, kad įtraukė mus į šią išteklių grupę!

Kokie yra jūsų mėgstamiausi knygų rinkodaros patarimų šaltiniai? Praneškite mums apie tai toliau esančiame komentarų skyriuje.

Similar Posts

Parašykite komentarą