Marketingas – Aiškiai ir paprastai

Kas yra marketingas?

Marketingas reiškia veiklą, kurią įmonė įsipareigoja skatinti produkto, paslaugos ar prekės pirkimą ar pardavimą. Tai galima apibūdinti kaip meną pasakoti istorijas, kurios taip žavi, kad žmonės perka paslaugas ar prekes.

Marketingo apibrėžimai

Marketingas yra veikla, institucijų rinkinys ir procesai, skirti kurti, bendrauti, pristatyti ir keistis pasiūlymais, kurie turi vertę klientams, klientams, partneriams ir visai visuomenei.

Marketingo specialistai gali nukreipti savo produktą į kitas įmones (B2B marketingas) arba tiesiogiai vartotojams (B2C marketingas) .

Nepaisant to, kam parduodama, galioja keli veiksniai, įskaitant perspektyvą, kurią naudos marketingo specialistai.

Rinkodaros terminas, kuris paprastai vadinamas klientų pritraukimu, apima žinias, įgytas studijuojant mainų santykių valdymą ir yra verslo procesas, kurio tikslas yra nustatyti, numatyti ir patenkinti klientų poreikius ir norus.

marketingas

Marketingo tyrimai apibrėžimas

Marketingo tyrimai yra funkcija, susiejanti vartotoją, klientą ir visuomenę su marketingo specialistu per informaciją – informaciją, naudojamą marketingo galimybėms ir problemoms nustatyti ir apibrėžti; generuoti, tobulinti ir vertinti marketingo veiksmus; stebėti marketingo rezultatus; ir geriau suprasti rinkodarą kaip procesą.

Marketingo tyrimai nurodo informaciją, reikalingą šiems klausimams spręsti, sukuria informacijos rinkimo metodą, valdo ir įgyvendina duomenų rinkimo procesą, analizuoja rezultatus ir praneša išvadas bei jų reikšmę. (Patvirtinta 2017 m.)

Prekės ženklo apibrėžimas

Prekės ženklas yra pavadinimas, terminas, dizainas, simbolis ar bet kuri kita ypatybė, identifikuojanti vieno pardavėjo prekes ar paslaugas, kurios skiriasi nuo kitų pardavėjų prekių ar paslaugų.

ISO prekės ženklo standartai priduria, kad prekės ženklas „yra nematerialus turtas“, kuriuo siekiama sukurti „išskirtinius įvaizdžius ir asociacijas suinteresuotųjų šalių galvose ir taip generuoti ekonominę naudą / vertybes“.

Marketingo tipai

marketingas yra nuolat besikeičianti sritis, o įmonės ir toliau ieško naujų ir geresnių būdų, kaip reklamuoti save, taip pat savo produktus / paslaugas.

Kai kurios rinkodaros / marketingo strategijos egzistuoja ilgą laiką, o kitos yra naujos scenos ir pradeda viską maišyti.

Tai, kaip efektyviai verslas sugeba derinti šias taktikas ir prisitaikyti prie naujų, o tai pakels jų rinkodarą į naujus lygius.

Influencerių marketingas

Pasak Nacionalinių reklamuotojų asociacijos (ANA), „influencer“ marketingas orientuota į asmenų, turinčių įtaką potencialiems pirkėjams, pritraukimą ir marketingo veiklos orientavimą į šiuos asmenis, kad prekės ženklo žinutė būtų nukreipta į didesnę rinką.

Vykdant „  influencerių“ rinkodarą , o ne reklamuojant tiesiogiai didelei vartotojų grupei, prekės ženklas įkvepia arba kompensuoja įtakingus asmenis   (kurie gali apimti garsenybes, turinio kūrėjus, klientų gynėjus ir darbuotojus), kad jų vardu pasigirstų žodis.

Santykių marketingas

Pasak Nacionalinių reklamuotojų asociacijos (ANA), santykių marketingas nurodo vartotojų segmentavimo strategijas ir taktikas, siekiant sukurti lojalumą.

Santykių marketingas  naudoja  duomenų bazių rinkodarą ,  elgsenos reklamą  ir  analizę,  kad tiksliai nukreiptų vartotojus ir sukurtų lojalumo programas.

Virusinis marketingas

Virusinė marketingas yra  marketingo  reiškinys, palengvinantis ir skatinantis žmones perduoti marketingo pranešimą.

Pravardė „virusinė“, nes žmonių, kuriems pranešama, skaičius imituoja viruso ar ligos perdavimo iš vieno žmogaus procesą. [1]

Raktinių žodžių marketingas

Raktinių žodžių marketingas apima  marketingo  pranešimo pateikimą prieš  vartotojus,  atsižvelgiant į konkrečius  raktinius žodžius ir frazes, kuriuos  jie naudoja ieškodami.

Pagrindinis šio metodo pranašumas yra tas, kad jis suteikia marketingo specialistams galimybę pasiekti reikiamus žmones su tinkama žinia tinkamu laiku. Daugeliui marketingo specialistų raktinių žodžių marketingas lemia  skelbimo įdėjimą,  kai įvedami tam tikri raktiniai žodžiai.

Atminkite, kad  SEO šis terminas reiškia aukščiausią vietą pačiuose paieškos rezultatuose.

Partizaninis marketingas

Partizanų marketingas apibūdina netradicinę ir kūrybingą  marketingo  strategiją, kuria siekiama gauti maksimalius rezultatus iš minimalių išteklių.

Skatinimasis

Pasak Nacionalinių reklamuotojų asociacijos (ANA), reklamos marketingas apima taktiką, kuri skatina trumpalaikį pirkimą, daro įtaką bandymams ir pirkimo kiekiui ir yra labai išmatuojama pagal apimtį, dalį ir pelną.

Pavyzdžiai:  kuponai ,  loterijos , nuolaidos,  priemokos , speciali pakuotė, su tikslu susijusi marketingas ir  licencijavimas .

Tinklinis marketingas

Tinklo marketingas yra verslo modelis, kuris priklauso nuo nepriklausomų atstovų, dažnai dirbančių namuose, pardavimo asmeniui. Tinklo marketingo verslas gali pareikalauti sukurti verslo partnerių ar pardavėjų tinklą, kuris padėtų kurti potencialius klientus ir užbaigti pardavimus.

Yra daug gerbiamų tinklo marketingo operacijų, tačiau kai kurios buvo pasmerktos kaip piramidės schemos . Pastarieji gali mažiau dėmesio skirti pardavimams vartotojams, o ne pardavėjų, kuriems gali tekti sumokėti iš anksto už brangius pradinių rinkinių, įdarbinimui.

Kaip veikia tinklinis marketingas

Tinklo marketingas yra žinoma įvairiais pavadinimais, įskaitant daugiapakopę rinkodarą, korinį rinkodarą, filialų rinkodarą , tiesioginę vartotojų rinkodarą, nukreipimo rinkodarą ar namų verslo franšizę.

Įmonės, kurios vadovaujasi tinklo marketingo modeliu, dažnai sukuria pardavėjų pakopas – tai yra, pardavėjai raginami įdarbinti savo pardavėjų tinklus. Naujos pakopos (arba „aukštesnės linijos“) kūrėjai uždirba komisinius už savo parduotus pardavimus ir už jų sukurtos pakopos žmonių pardavimą („žemyn“). Laikui bėgant, nauja pakopa gali sudaryti dar vieną pakopą, o tai padidina komisinius tiek aukščiausios, tiek vidurinės pakopos asmeniui.

Taigi pardavėjų uždarbis priklauso nuo įdarbinimo, taip pat nuo produktų pardavimo. Daugiausiai išnaudoja tie, kurie pateko anksti ir yra aukščiausio lygio.

Tinklo marketingo privalumai ir trūkumai

Tinklo marketingo versle yra tam tikra stigma, ypač turinti kelis pakopas, kuriuos galima apibūdinti kaip piramidines schemas – tai yra, aukščiausios pakopos pardavėjai gali uždirbti įspūdingas pinigų sumas iš komisinių iš žemiau esančių pakopų. Žemesnės pakopos žmonės uždirbs daug mažiau. Bendrovė uždirba pinigus pardavinėdama brangius pradinius rinkinius naujiems darbuotojams.

Tinklinės marketingo patrauklumas yra tas, kad asmuo, turintis daug energijos ir gerų pardavimo įgūdžių, gali sukurti pelningą verslą investuodamas kukliai.

socialus marketingas

Socialinė marketingas yra metodas, naudojamas plėtojant veiklą, kuria siekiama pakeisti ar palaikyti žmonių elgesį žmonių ir visos visuomenės labui. 

Derinant komercinės marketingo ir socialinių mokslų idėjas, socialinė marketingas yra patikrinta priemonė darniai ir ekonomiškai paveikti elgesį.

Tai padeda apsispręsti:

  • Su kuriais žmonėmis dirbti
  • Kokiam elgesiui daryti įtaką
  • Kaip tai padaryti
  • Kaip tai išmatuoti

Socialinės marketingo įpatumai

Net jei toliau nesinaudosite socialine marketingas, vien apsvarstę šiuos keturis klausimus pridėsite savo projektams ir politikai naudos.

  1. Ar tikrai suprantu savo tikslinę auditoriją ir matau dalykus iš jų perspektyvos?
  2. Ar man aišku, ką norėčiau, kad veiktų mano tikslinė auditorija?
  3. Ar mano tikslinei auditorijai nauda, ​​daroma to, ko aš norėčiau, yra didesnė už to atlikimo išlaidas ar kliūtis?
  4. Ar aš naudoju įvairias veiklas, norėdamas paskatinti žmones atlikti norimą veiksmą?

skaitmeninis marketingas

Skaitmeninė marketingas apima visas marketingo pastangas, kuriose naudojamas elektroninis prietaisas ar internetas. Verslas naudoja skaitmeninius kanalus, tokius kaip paieškos sistemos, socialinė žiniasklaida, el. Paštas ir kitos svetainės, kad galėtų susisiekti su esamais ir būsimais klientais.

Patyręs atvykstantis marketingo specialistas gali sakyti, kad atvykstamasis marketingas ir skaitmeninė marketingas yra praktiškai tas pats dalykas, tačiau yra keletas nedidelių skirtumų. Kalbėdamas su JAV, JK, Azijos, Australijos ir Naujosios Zelandijos marketingo specialistais ir verslo savininkais, aš daug sužinojau apie tai, kaip tie nedideli skirtumai pastebimi visame pasaulyje.

Koks yra skaitmeninės marketingo vaidmuo įmonei?

Nors tradicinė marketingas gali egzistuoti spausdintuose skelbimuose, telefono ryšiuose ar fizinėje rinkodaroje, skaitmeninė marketingas gali vykti elektroniniu būdu ir internetu. Tai reiškia, kad prekių ženklams yra kur kas daugiau galimybių pasiekti klientus, įskaitant el. Paštą, vaizdo įrašus, socialinę žiniasklaidą ir paieškos sistemas.

Šiame etape skaitmeninė marketingas yra gyvybiškai svarbi jūsų verslui ir prekės ženklo žinomumui. Panašu, kad kiekvienas kitas prekės ženklas turi savo svetainę. O jei to nepadaro, jie bent jau turi socialinės žiniasklaidos priemonę ar skaitmeninių skelbimų strategiją. Skaitmeninis turinys ir marketingas yra tokie įprasti, kad vartotojai dabar tikisi ir jais remiasi kaip būdu sužinoti apie prekės ženklus.

Internetinės marketingo apibrėžimas

Internetinė marketingas taip pat vadinama internetine marketingas yra verslo ar prekės ženklo bei jo produktų ar paslaugų reklamavimo internete procesas, naudojant įrankius, kurie padeda pritraukti srautą, potencialius klientus ir pardavimą.

Interneto marketingas yra gana platus terminas, apimantis įvairias marketingo taktikas ir strategijas – įskaitant turinį, el. Paštą, paiešką, mokamą žiniasklaidą ir kt.

Tačiau šiais laikais interneto marketingas dažnai naudojama kaip „turinio marketingas“.

Turinio marketingas ir tradicinė reklama

Štai moderniausios marketingo formos evoliucijos kelias, kuris šiandien yra sėkmingiausias.

Pardavimas  nebeveikia (dar žinomas kaip tradicinė reklama).

Kodėl?

Tradicinėje reklamoje daugiausia dėmesio skiriama pranešimams vartotojui, kad jie pirktų.

Tai trukdo, trukdo ir trukdo.

Tai šaukia: „Ei, pažvelk į mane!“ mojuodamas rankomis.

Kodėl interneto marketingas?

Dabar, kai žinai, kas yra interneto marketingas, vis tiek gali susimąstyti, kodėl aplink ją tiek daug ažiotažo.

Na, ažiotažas yra visiškai pagrįstas.

Interneto marketingas ne kartą įrodė savo sėkmę.

Štai keletas statistinių duomenų, surinktų iš viso žiniatinklio, kad padėtų jums suprasti, kodėl interneto / turinio marketingas yra aukšta:

Kas yra affiliate marketingas ?

Filialų marketingas arba kitaip affiliate marketingas yra procesas, kurio metu affliatas uždirba komisinius mokesčius už kito asmens ar įmonės produktų rinkodarą. Filialas paprasčiausiai ieško patinkančio produkto, tada reklamuoja tą produktą ir uždirba dalį pelno iš kiekvieno jų pardavimo.

Kas yra vidinis marketingas ?

Trumpai tariant, vidaus marketingas yra įmonės vizijos, tikslų, kultūros ir misijos išdėstymas organizacijoje. Vidinės marketingo idėja yra pelnyti darbuotojų entuziazmą sukuriant emocinį ryšį su prekės ženklu.

Kas yra tiesioginis marketingas ?

Tiesioginę rinkodarą sudaro bet kokia marketingas, kuri remiasi tiesioginiu bendravimu ar platinimu individualiems vartotojams, o ne per trečiąsias šalis, tokias kaip žiniasklaida. … Tai vadinama tiesiogine marketingas, nes ji paprastai pašalina tarpininką, pavyzdžiui, reklamos žiniasklaidą.

Kaip veikia Šiuolaikinis marketingas

Šiuolaikinė marketingas yra holistinė, pritaikoma metodika, jungianti prekės ženklus su tikraisiais klientais ir skatinanti verslo rezultatus, derinant strategiją, kūrybą, technologijas ir analizę.

  • Socialinės žiniasklaidos marketingas.
  • El. Pašto marketingas.
  • Partnerių marketingas.
  • Interneto skelbimai.
  • Produkto išdėstymas.

 

Tokia info apie marketingą, jei turi minčių komentuok žemiau.

Parašykite komentarą