Marketingo atlyginimas – Ką uždirbsi

herojus, marketingas, atlyginimas ir darbo perspektyvos

Faktinių marketingo algų skirtumai gali būti reikšmingi; skirtingos specialybės gali turėti tokius didžiulius atlyginimų skirtumus, kad viena marketingo karjera gali sumokėti beveik dvigubai daugiau. Specializacija ypač padidina marketingo laipsnių atlyginimų vidurkį marketingo karjeros kelyje. Bendras prekės ženklo valdytojas uždirbs apie 5000 USD mažiau nei pakuotės dizaino vadovas, nors pakuotės dizainas yra tik viena prekės ženklo vadybininko atsakomybės dalis. Rinkodaros atlyginimai aukščiausiu marketingo specialisto karjeros lygiu pasakoja tik dalį istorijos. Akcijų pasirinkimo sandoriai, premijos, išmokos ir kitos įmonės privilegijos gali padidinti bazinį atlyginimą 10% ar daugiau.

Štai keletas marketingo specialistų atlyginimų, darbo vietų augimo ir darbdavių tipų statistikos.

Vidutinis metinis atlyginimas

Pažvelkite į kai kuriuos atlyginimus už populiarias karjeros marketingo srityje:

Rinkodaros karjera Vidutinis metinis atlyginimas *
Marketingo specialistas 65 810 USD
Rinkos tyrimų analitikas 65 810 USD
Reklamos vadybininkas 133 460 USD
Viešųjų ryšių vadybininkė 134 120 USD
Marketingo vadybininkas 142 170 USD

Šaltiniai: JAV darbo statistikos biuro profesinės perspektyvos vadovas, 2020 m

* Pateikta informacija apie atlyginimus yra pagrįsta šalies vidurkiu, nebent tai būtų nurodyta. Faktiniai atlyginimai gali labai skirtis, atsižvelgiant į specializaciją srityje, vietą, ilgametę patirtį ir įvairius kitus veiksnius. Nacionalinės ilgalaikės užimtumo augimo prognozės gali neatspindėti vietinių ir (arba) trumpalaikių ekonominių ar darbo sąlygų ir neužtikrina faktinio darbo vietų augimo.

Koks mano uždarbio potencialas?

Kaip ir beveik visose karjerose, kuo aukštesnį laipsnį turite, tuo didesnis jūsų atlyginimas: bakalauro laipsnis gali padidinti 2000–5000 USD ar daugiau per metus uždirbti potencialą, o MBA gali pridėti dar 7 000–11 000 USD, nors daugelis MBA pradedami aukštesnio lygio vadovų darbai, prisiimantys didesnę atsakomybę, todėl uždirba didesnį atlyginimą.

BLS praneša, kad viršutiniai 10% marketingo vadybininkų uždirbo daugiau nei 208 000 USD, kaip ir reklamos bei akcijų vadybininkai. Rinkos tyrimų analitikai, patekę į 10 geriausiųjų, uždirbo daugiau nei 127 410 USD.

Ar yra šios karjeros paklausa?

JAV darbo statistikos biuro duomenimis, tikimasi, kad marketingo paklausa augs maždaug taip pat greitai, kaip vidutiniškai visose profesijose. Tačiau darbo vietų augimas skirsis nuo marketingo srities, kurioje pasirenkate specializaciją, taip pat nuo jūsų darbo vietos. Pavyzdžiui, laikraščių leidyba – pagrindinis reklamos vadybininkų darbdavys – mažėja, o elektroninių žiniasklaidos priemonių užimtumas turėtų augti.

Koks šios srities darbo vietų augimas?

Pažvelkite į tai, kaip kai kurios marketingo profesijos lyginamos su darbo vietų augimu:

Darbo perspektyvų palyginimas per kitą dešimtmetį

  • Pardavimų valdymas – 4%, kaip greitai vidutiniškai
  • Viešųjų ryšių valdymas – 9%, greičiau nei vidutiniškai
  • Reklamos valdymas – 6%, šiek tiek greičiau nei vidutiniškai
  • Rinkos tyrimų analitikas – 18%, daug greičiau nei vidutiniškai
  • Rinkodaros valdymas – 7%, greičiau nei vidutiniškai

Šaltinis: JAV darbo statistikos biuro 2020 m. Profesinės perspektyvos vadovas

Su kokia konkurencija susidursiu dėl darbo?

Rinkodaros specialistų darbo rinka yra labai konkurencinga ir kai vienu metu gali pakakti bakalauro laipsnio norint patekti į šią sritį, vis daugiau darbdavių ieško magistro ar MBA laipsnio turėtojų. Kai kuriose srityse, tokiose kaip rinkos tyrimų analitikas, gali prireikti magistro laipsnio. Reklamos vadybininkai, galintys naršyti skaitmeniniame pasaulyje, turėtų turėti pranašumų ieškodami darbo, sako BLS.

Kokios įmonės samdo marketingo specialistus?

Čia pateikiamos labiausiai paplitusios vietos, kuriose pagal BLS galima rasti verslo administravimo profesionalų:

Pardavimų vadybininkai

  • Įmonės ir įmonės
  • Automobilių pardavėjai
  • Didmeninės elektroninės rinkos
  • Kompiuterinių sistemų projektavimas

Akcijų valdymas

  • Reklama ir viešieji ryšiai
  • Įmonės ir įmonės
  • Radijo ir televizijos transliacijos
  • Laikraščių, periodinių leidinių, knygų ir katalogų leidėjai

Rinkodaros valdymas

  • Įmonės ir įmonės
  • Kompiuterinių sistemų projektavimas
  • Vadybos, mokslinių ir techninių konsultacijų paslaugos
  • Finansų ir draudimo bendrovės
  • Reklama ir viešieji ryšiai

Kaip man patekti į marketingo karjerą?

Gebėjimas pastebėti ir analizuoti tendencijas siekiant nustatyti kūrybines marketingo strategijas klientams yra labai svarbus, tačiau išsilavinimas vis tiek yra geriausias būdas žengti laiptais. Rinkodaros vadybininkas gali patekti į šią sritį įgijęs bakalauro laipsnį, tačiau užsidirbęs magistro gali padidinti savo karjeros galimybes ir suteikti galimybę naudotis vyresniosios vadovybės ir administracijos vaidmenimis. Jei norite, kad jus įvertintų ta puiki reklama, galbūt norėsite pagalvoti apie vieną (arba abu) iš šių patarimų:

  • Įlipkite į skaitmeninės laikmenos vagoną – jis yra čia, kad liktumėte, todėl išmokite naudotis „Adobe Creative Suite“ ar kita skaitmeninės medijos programine įranga.
  • Gaukite sertifikatą – uždirbdami sertifikatą potencialūs darbdaviai parodo, kad esate šios srities profesionalas ir galite atlikti svarbų vaidmenį priimant sprendimus dėl darbo ar paaukštinant pareigas. Amerikos viešųjų ryšių draugija siūlo profesinį atestavimą, pagrįstą metų patirtimi ir išlaikiusiu egzaminą, o Rinkodaros tyrimų asociacija rinkos tyrimų analitikams siūlo profesionalių tyrėjų atestaciją (KLR).

Norėdami sužinoti daugiau apie marketingo karjerai reikalingą išsilavinimą, ištirkite savo galimybes ir perskaitykite apie studijų programas.

Parašykite komentarą