20 socialinės žiniasklaidos marketingo citatos

Kai socialinė žiniasklaida perima mūsų kasdienį gyvenimą, nereikia galvoti, kad žmonės dažnai turi kelias paskyras socialinės žiniasklaidos platformose, tokiose kaip „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“ ir „LinkedIn“. Tačiau kiekviena platforma tarnauja skirtingiems tikslams: kai kurioms užmegzti ryšį, kitoms įkvėpti ar trečioms užmegzti ryšius su artimais draugais. Įmonės taip pat pastebėjo didėjantį vartotojų skaičių socialiniuose tinkluose ir dažnai naudojasi skirtingomis platformomis, kad pritrauktų naują auditoriją. Tačiau daugeliui nepavyko suvokti, kad socialinė žiniasklaida yra visai kita rinka. Vietoj to, jie dažnai priartėja prie to paties, kaip ir tradicinėje rinkoje. Galbūt gali padėti keletas įkvepiančių socialinės žiniasklaidos marketingo citatų iš sėkmingų marketingo specialistų, ekspertų ir pradininkų.

Socialinės žiniasklaidos marketingo citata, kurią garsiai pasakė Socialnomika autorius Erikas Qualmanas: „Mes neturime pasirinkimo, ar mes darome socialinę žiniasklaidą, klausimas yra, kaip gerai mes tai darome“. Taigi, tai yra socialinės žiniasklaidos marketingas, kaip mes tai darome ir kodėl ji yra svarbi?

Kas yra socialinės žiniasklaidos marketingas?

„Socialinė žiniasklaida daugiau nei apie technologijas kalba apie sociologiją ir psichologiją.“ – Brianas Solisas

„Socialinė žiniasklaida nėra tik veikla; tai yra brangaus laiko ir išteklių investicija. Apsupkite save žmonėmis, kurie ne tik palaiko jus ir lieka su jumis, bet ir informuoja apie savo mintis apie būdus, kaip sužadinti jūsų buvimą internete “- Šonas Gardneris

„Socialinė žiniasklaida yra apie žmones! Ne apie jūsų verslą. Pasirūpinkite žmonėmis, o žmonės jus aprūpins “. – Mattas Goulartas

„Socialinė žiniasklaida yra galutinis ekvalaizeris. Tai suteikia balso ir platformos visiems norintiems įsitraukti. “- Amy Jo Martin

„Socialinė žiniasklaida kuria bendruomenes, o ne rinkas“. –Don Schultz

„Turinys yra ugnis. Socialinė žiniasklaida yra benzinas “. –Jay Baer

„Tai dialogas, o ne monologas, ir kai kurie žmonės to nesupranta. Socialinė žiniasklaida labiau primena telefoną nei televizorių “. – Amy Jo Martin

Kaip turėtume naudoti socialinės žiniasklaidos rinkodarą?

„Socialinė žiniasklaida yra tik madingas žodis, kol nepateiksite plano“. – Nežinoma

„Aš naudoju socialinę žiniasklaidą kaip idėjų generatorių, tendencijų žemėlapį ir strateginį kompasą visoms mūsų internetinėms verslo įmonėms.“ – Paulas Barronas

„Socialinė žiniasklaida padės jums sukurti dabartinių klientų lojalumą tiek, kad jie noriai ir nemokamai pasakotų apie jus kitiems“. – Bonnie Sainsbury

„Pirmoji socialinės žiniasklaidos taisyklė yra ta, kad viskas nuolat keičiasi. Kas nepasikeis, yra bendruomenės noras bendrauti “. – Kami Huyse

„Galiausiai turime technologiją, kuri pirmą kartą žmonijos istorijoje leidžia žmonėms palaikyti turtingus ryšius su daug didesniu žmonių skaičiumi.“ – Pjeras Omidyaras

„Sėkmingos socialinės žiniasklaidos įmonės veikia labiau kaip pramogų kompanijos, leidėjai ar vakarėlių planuotojai, o ne kaip tradiciniai reklamuotojai.“ – Erikas Qualmanas

„Sukurkite ir jie ateis“ veikia tik filmuose. Socialinė žiniasklaida yra „kurk ją, puoselėk ją, įtraukk jas ir jie gali ateiti ir likti“. Setas Godinas

Kodėl socialinių tinklų marketingas yra svarbi?

„Prekės ženklas nebėra toks, kokį mes sakome vartotojui – tai yra tai, ką vartotojai sako vieni kitiems“. – Skotas Kukas

„Jei padarysite klientus nelaimingais fiziniame pasaulyje, jie gali pasakyti 6 draugams. Jei padarysite klientus nelaimingus internete, jie gali pasakyti 6000 draugų “. – Jeffas Bezosas

„Visi pradeda nuo to, kad niekas jų neklauso ir niekas neklauso. Kaip ir ką pridėsite, priklauso nuo to, koks „Twitter“ taps jums “. – Laura Fitton

„Kai dalijamės istorijomis, norėdami užmegzti ryšius su kitais panašiai mąstančiais žmonėmis, norime suteikti jiems socialinę valiutą, turinčią didžiausią įmanomą perdavimo vertę.“ – Jay Oatwa

„Niekada negali suklysti investuodamas į bendruomenes ir jose esančius žmones“. –Pam Moore

Turėdami daugiau nei dvidešimt socialinės žiniasklaidos marketingo citatų, naudodamiesi socialinės žiniasklaidos marketingo strategijomis, tikimės, kad tai gali padėti sukurti jūsų pačių strategijas. Daugelis socialinių tinklų marketingo specialistų mano, kad socialinė žiniasklaida yra megafonas, skirtas naujoms idėjoms, nuomonėms ar produktams perduoti. Tačiau turėdami plačiai paplitusius duomenis visose socialinės žiniasklaidos platformose, kaip galite atsekti, kas yra svarbu ir kas yra baltasis triukšmas? Arba į kokią informaciją reikia atkreipti dėmesį?

Naudodami pažangiausias „Synthesio“ technologijas, mes galime padėti jums valdyti visus gaunamus duomenis naudodami mūsų socialinės žvalgybos įrankius. Supraskite visą socialinės žiniasklaidos informaciją ir panaudokite ją savo verslo strategijai ir praktikai tobulinti. Paprašykite mūsų el. Knygos, kaip duomenis paversti įžvalgomis čia.

Parašykite komentarą