8 kūrybinės marketingo idėjos nekilnojamojo turto fotografijai

Norint įsilaužti į nekilnojamojo turto fotografiją, reikia žmonių įgūdžių, fotografavimo talento, darbo eigos ir terminų supratimo. Savo paslaugų marketingas gali būti tikras iššūkis. Atkreipdami dėmesį į savo klientus – ne tik į techninį vaizdų patobulinimą – galite pradėti daryti įtaką nekilnojamojo turto fotografijos rinkoje.

Ne kiekviena idėja priklauso jūsų marketingo planui. Gal jūsų regiono maklerius ir pardavėjus labiau domina greitas apsisukimas nei žurnalų kokybės nuotraukų skleidimas. Galbūt jie nori, kad dirbtumėte tiesiogiai su pardavėjais. Prieš kurdami ir įkainodami fotografijos paketus, susipažinkite su gyvenamosiomis ir komercinėmis nuosavybėmis jūsų rajone.

Bet prieš pradėdami nekilnojamojo turto fotografavimo galvą, eikite, norėdami patobulinti fotografijos nekilnojamojo turto pradinį rinkinį, jei to dar nepadarėte. Vien tos „Lightroom“ dovanos yra vertos tos nedidelės investicijos. Kai išmoksite ir praktikuosite savo techniką, apsvarstykite kai kurias iš šių idėjų, kad per trumpą laiką įsiveržtumėte į nekilnojamojo turto fotografijos rinką.

1. Padarykite pirmą fotosesiją nemokamą.

Matyti yra tikėti. Nors nekilnojamojo turto agentas ar namų pardavėjas gali abstrakčiai suprasti, kad jo namų sąrašą galima pagerinti geresnėmis nuotraukomis, daugelis mano, kad šių išlaidų neverta investuoti į profesionalias fotografavimo paslaugas. Arba jie mano, kad užtruks per ilgai, kol nuotraukos bus paskelbtos jų sąraše. Kad ir kokia būtų jų dvejonių priežastis, siūlymas jiems nemokamai fotografuoti yra greičiausias būdas patekti į kryžkelę.

Kas yra kryžkelėje? Akimirka, kai nekilnojamojo turto agentas ar nekilnojamojo turto savininkas palygina esamas, įprastas nuotraukas su jūsų atvaizdais. Sankryžoje nekilnojamojo turto fotografijos klientė galvoje išgirsta balsą, kuris sako: „Sharon, visos tavo nuotraukos gali atrodyti taip gerai“. Tai yra, darant prielaidą, kad jos vardas Sharon. Jei ne, tada tai būtų keista ir tu neatsakingas už tuos jos galvos balsus.

Šiuo metu Sharon turi nuspręsti: paprastas ar geresnis? Viena vertus, tai gali būti jos sąrašų gerinimo ir nenorėjimo atsilikti nuo konkurentų derinys tikrai pradės gerinti savo pačių sąrašus. Kad ir kokia būtų jos motyvacija, norėtum, kad būtų Sharon.

Kad būtų aišku, „pirmojo šaudymo nemokamai“ idėja nėra tas pats, kas fotografuoti „ekspozicijai“. Nufotografavus nemokamą pavyzdį, jūsų darbas bus pasiektas būsimų klientų rinkoje. Šaudymas, kad plačiajai visuomenei būtų atskleisti tiksliniai vandenys. Pirmoji yra tikslinė marketingo pastanga, vėlesnė yra plati, susilpninta ir paprastai neveiksminga.

Pavyzdžiui, tarkime, kad jūsų draugė Betty tuokiasi ir paprašys sušaudyti jos vestuves. Kai pamini mokesčius, ji sako: „O, aš maniau, kad tai padarysite nemokamai – žinai, dėl ekspozicijos. Tada pasakysime visiems savo draugams “. Vargu ar tai bus aukso kasykla, kurią numato Betty. Jei Betty neplanuoja dar keliskart ištekėti per savo karjerą, ji netrukus vėl nesinaudos jūsų paslaugomis. Ir nebent „Betty“ „draugai“ yra labai populiaraus tinklalaidės ar radijo laidos klausytojai, vargu ar to pakanka iš lūpų į lūpas, kad tai būtų verta jūsų laiko.

Yra dar viena priežastis, leidžianti išvengti „fotografavimo“, nes tai susiję su skirtumu kaina ir vertė. Skirtingai nei nekilnojamojo turto agentė Sharon, kuri iš pat pradžių žino, kad jūsų nemokamas darbas yra vienkartinis renginys, naudojamas kaip didesnių marketingo pastangų dalis, jūsų draugė nuotaka Betty yra kitoje padėtyje. Jūs suteikėte Betty visą vestuvių fotografo vertę, jei nufotografuosite jos vestuves mainais į pažadą. Betijai nebereikės jūsų paslaugų (nesant skyrybų ar, na, bigamijos). Kad ir ką ji pasakytų draugams apie jūsų darbo kokybę, jo vertė Betty jau yra nulinė. Tačiau Sharonui nekilnojamojo turto nuotraukų potencialiai reikia dar daug, daug kartų. Jei ji mano, kad jūsų nemokami vaizdai buvo aukštos kokybės, ir žino, kad turės mokėti už būsimus vaizdus, ​​vertė Sharonui yra ne pataisyta pirmosiomis nuotraukomis.

Betty gali manyti, kad jūsų vestuvių nuotraukos yra labai geros – net puikios. Tačiau vargu ar ji manys, kad vestuvių nuotraukos yra tokios vertinga kad ir kokie geri jie būtų, nes ji mainais davė mažai vertės. Jūs nenorite, kad Betty pasakytų savo draugams, kad nuotraukos yra geros, o jūs norite, kad ji pasakytų draugams, kad vaizdai ir paslaugos buvo verta kainos. Iš kur ji gali tai žinoti, jei nieko nemokėjo? Gera marketingas iš lūpų į lūpas nurodo potencialiems klientams, kad darbas yra vertingas (ty verta kainos).

Taip pat nesupainiokite mano paniekos fotografuoti dėl „ekspozicijos“ su fotografavimu dėl patirties. Jei niekada nefotografavote vestuvių, o draugas prašo būti antruoju šauliu Betty vestuvėse, kad patirtumėte patirtį, tai yra kitaip. Fotografuotumėte norėdami padidinti savo įgūdžių lygį – jūsų tikslas yra turėti geresnės kokybės nuotraukų ateityje, už kurias galite imti didesnį mokestį. Tai yra švietimas, o ne marketingas. Jums nerūpi, kiek žmonių Betty kalba, nes iš karto matote tiesioginę naudą iš tokio tipo šaudymo.

2. Maitinkite pietus nedideliame nekilnojamojo turto agentų biure ir trumpai pristatykite.

Kaip ir „pirmo šaudymo nemokamai“ technika, tai yra galimybė patekti į nekilnojamojo turto agentus – palyginti kokybiškas nekilnojamojo turto nuotraukas su vidutiniškomis. Vietiniame biure pavalgykite saujelę nekilnojamojo turto agentų už prieinamą kainą. Pasinaudokite galimybe skaidrių demonstravimui arba atspausdinkite profesionalių nuotraukų pavyzdžius, palyginti su vaizdais, paimtais iš išmaniųjų telefonų be papildomo apdorojimo arba esant blogam apšvietimui. Negaliu pakankamai pabrėžti, kaip svarbu, kad agentai matytų kontrastą per jūsų kokybiškas nuotraukas.

Nereikia piktintis ir kritikuoti jų nuotraukų nuotraukų – leiskite jiems padaryti savo išvadas. Prabangių automobilių pardavėjui nereikia pasakyk man, kad mano 1984 m. „Oldsmobile Firenza“ yra surūdijusio metalo ir pluošto gabalas, laikomas kartu su lipnia juosta ir Hubba Bubba. Aš žinau. Patikėk, aš žinau. Jis leidžia man pačiam padaryti tokią išvadą.

Laikykite tai atsitiktinai ir informatyviai. Paklauskite apie jų tipinį nekilnojamojo turto klientą ir tipišką sąrašą. Ko jie labiausiai nori iš fotografo? Įsidėkite į jų batus. Kalbėkite ne tik apie ekspoziciją ir dinaminį diapazoną. Kuo geriau suprasite jų darbo eigą, tuo geriau galėsite pritaikyti savo paslaugą, kad ji atitiktų jų poreikius.

3. Pasiūlykite nemokamų išmaniųjų telefonų nuotraukų patarimų mainais į pristatymą apie savo apmokamą darbą.

Iš pradžių ši technika taip pat gali atrodyti priešinga ar nelogiška. Ar ne visa idėja reklamuoti savo nekilnojamojo turto nuotraukas, kad nekilnojamojo turto agentai nutoltų fotografuoti išmaniuosius telefonus ir jus samdyti?

Ne visai. Tikslas yra priversti juos kuo dažniau jus samdyti už kuo didesnį profesionalų mokestį. Kiek įrašų jie jūsų nesamdo nesvarbu. Daugelis nekilnojamojo turto agentų turi tam tikrą sąrašą niekada samdykite profesionalų fotografą, kad ir koks esate geras. Galbūt jie turi keletą sąrašų, kurie yra nepagerintas turtas, pavyzdžiui, laisvą sklypą ar žemės ūkio nuosavybę. Galbūt jie turi tikrų tikriausių viršutinių fiksatorių, kurie yra žemoje rinkoje, ir jie tiesiog nesiruošia investuoti į profesionalius vaizdus.

Neapsimetinėkite, kad šių įrašų nėra. Verčiau pasinaudokite proga parodyti savo kompetenciją. Duokite jiems 20 minučių apšvietimui ir kompozicijai. Parodykite jiems fotografavimo pranašumus HDR režimu. Jie prisimins, kad jūs šiek tiek pagerinote šiuos išmetimo sąrašus. Ir kai atvyks laikas didesniems įrašams ir investicijoms į geresnes nuotraukas, jie taip pat prisimins.

4. Pirmą kartą klientams pasiūlykite aukščiausią paketą už mažiausią paketą.

Kaip ir „pirmo šaudymo nemokamai“ technika, tai suteikia jiems pagrindo sužinoti, kokios yra jūsų paslaugos. Tai taip pat gauna geriausią jūsų darbą prieš juos. Gali būti, kad jūsų aukščiausios kokybės nuotraukose yra sudėtinės technologijos su keliais šviesos šaltiniais, mėlynos valandos nuotraukos ar bepiločių orlaivių darbas. Nepriklausomai nuo jūsų aukščiausios klasės darbo produkto pristatymo, tai leidžia jiems tai prisiminti ir tuo pačiu uždirbti pajamų.

Ekonomistai dažnai kalba apie kainas kaip apie kokybės ženklą. Kainuodami ką nors didesnį nei nulis ir vis tiek pateikdami geriausią darbą, tuo pačiu metu siunčiate du pranešimus: (1) jūsų aukštos kokybės darbas yra vertas padidinto profesinio atlygio; ir (2) net jūsų pagrindinis paketas, kurio vertė nedidelė.

Geros, laiku pateikiamos nuotraukos už priimtiną kainą gali būti geresnis būdas išplėsti savo portfelį nei daug laiko reikalaujančios, brangios žurnalų kokybės nuotraukos.

5. Fotografuokite savo namus, kad sukurtumėte portfelį

Jūs turite pradėti nuo kažkur. Savo namuose galite pasiruošti svarbias „prieš ir po“ nuotraukas, kurios įprastai kontrastuoja su labiau nugludintais vaizdais.

Tai taip pat leis jums neskubėti, prabangos, kurios ne visada galite turėti būdami kito asmens namuose. Aš rekomenduoju ne daugiau ir ne mažiau praktikuotis su ta pačia pavara, kurią pasiimtumėte į nekilnojamojo turto vietą.

6. Eikite į atvirus namus ir susipažinkite su nekilnojamojo turto agentais.

Tinklų kūrimas yra svarbus bet kuriame versle. Nekilnojamojo turto agentai dirba sandorių pagrindu, ypač su gyvenamuoju nekilnojamuoju turtu. Jie pasirašo sąrašą, teisia pirkėją, turi uždarymą ir eina toliau. Nors jie tikrai gali turėti pakartotinių klientų, kiekvienas yra skirtas naujam sąrašui. Palyginkite tai su savo odontologu, su kuriuo jus nuolat palaiko profesiniai santykiai daugelį metų. Nekilnojamojo turto agentas tikriausiai yra dar labiau priklausomas nuo tinklų nei fotografas, nes jų profesionalus aptarnavimas yra tikrai neapčiuopiamas.

Jei einate į atvirų durų dieną, pirmiausia pažiūrėkite į sąrašo nuotraukas. Ar juos būtų galima patobulinti taikant geresnę techniką ar įvairovę? Arba jie jau yra aukščiausio lygio, tačiau nekilnojamojo turto agentas tikriausiai per daug už juos sumokėjo? Pavyzdžiui, tarkime, kad tai senesni namai, neturintys atviro aukšto plano. Galima sakyti: „Tos restauruotos virtuvės spintelės yra gražios, ar svarstėte galimybę savo nuotraukose naudoti platesnį kampą?“

Atvirų durų namai yra skirti parodyti konkretų turtą būsimiems pirkėjams, o makleris tikisi prisijungti prie tinklo šiuose renginiuose, tačiau būti mandagus ir žinoti apie maklerio laiką. Nė vienas nekilnojamojo turto agentas nenori būti susietas su fotomenininku, kai tobulas namo pirkėjas slysta į priekinę saloną ir iš jo …

Parašykite komentarą