Kas yra marketingo kanalo strategija?

Ar kanalo strategija galėtų sulaukti daugiau potencialių klientų ir klientų? Kad galėtumėte atsakyti į šį klausimą, turite suprasti šiuolaikinę pirkėjo kelionę.

Šiandienos vartotojai turi daugiau galimybių, informuoti ir reiklesni nei bet kada anksčiau. Jie nori, kad jų mėgstami prekės ženklai suprastų jų poreikius, suteiktų nepamirštamų įspūdžių ir užtikrintų nuoseklumą iš vieno kelio į kitą. Kitaip tariant, jie nori tobulos kanalo strategijos.

Kai „touch-point“ įmonės naudoja ryšius su savo klientais, kanalai nuolat keičiasi ir tobulėja. Dažniausiai vidutinei organizacijai nepakaks laiko ar biudžeto dalyvauti kiekviename kanale. Tai reiškia, kad prekės ženklai turi sutelkti dėmesį į tinkamų kanalo strategijos tipų pasirinkimą pagal savo tapatybę ir auditoriją.

Tas senas posakis: „Jei pastatysi, jie ateis“, tiesiog nebeveikia.

Geros naujienos?

Pasirinkite tinkamus kanalus ir galite padaryti daug daugiau nei tik susisiekti su savo idealiais klientais. Tvirta marketingo kanalų strategija reiškia, kad visada esate pasirengęs įtraukti auditoriją į tas platformas, kuriose jie dažniausiai lankosi.

Taigi, kaip sukurti kanalo strategijos šabloną?

Išsiaiškinkime!

Marketingo kanalo strategija

Apibrėžkite kanalo strategijos rinkodarą: kas yra kanalo strategija?

Pradėkime paprastai aptardami klausimą „Kas yra kanalo marketingo strategija?“

Šiuolaikiniame verslo pasaulyje yra daugybė skirtingų būdų, platformų ir kampanijų, kurias įmonės naudoja norėdamos susisiekti su savo tiksline auditorija. „Kanalai“ yra maršrutai, kuriuos pasirenkate, kai ieškote geriausio būdo kalbėti su klientais tose vietose ir aplinkoje, kur jie dažniausiai lankosi.

Kanalo strategija yra rasti geriausią būdą atskleisti savo paslaugas, produktus ir prekės ženklo tapatybę galimiems klientams. Pavyzdžiui, jei esate vietinė įmonė, turinti paprastą produktų rinkinį, kuriam naudoti reikia labai mažai paramos, pvz., Regioninę kepyklą, galite atkreipti dėmesį į savo organizaciją naudodami tiesioginę rinkodarą ir kelis skaitmeninius kanalus, pvz., Socialinę žiniasklaidą. Kita vertus, jei esate sudėtinga technologijų įmonė, turinti klientų, kuriems reikalinga pagalba diegiant jūsų produktus, galite bendradarbiauti su pridėtinės vertės perpardavėjais ir partneriais, kad pagerintumėte savo pardavimo kanalo strategiją.

Atsižvelgiant į jūsų vykdomą verslą ir klientus, kuriuos reikia aptarnauti, reikia apsvarstyti daug skirtingų kanalų strategijų tipų. Vienas iš pirmųjų sprendimų, kuriuos turėsite priimti, yra tai, ar esate B2B, ar B2C verslas.

B2B prekių ženklai paprastai naudoja „tiesioginio“ arba „netiesioginio“ pardavimo kanalo strategiją, kad gautų pajamas. Tiesioginis pardavimas yra paprasčiausias būdas, nes jie leidžia pardavėjui tiesiogiai parduoti klientui.

Kita vertus, netiesioginiai pardavimai apima „kanalo partnerių“ ir tarpininkų naudojimą pardavimų palaikymui. Netiesioginio pardavimo kanalo strategija gali apimti mažmeninės prekybos naudojimą norint parduoti per internetinę ar ne parduotuvę. Be to, kai kurie B2B pardavėjai taip pat parduoda per „pridėtinės vertės perpardavėjus“, kad pagerintų jų prieigą prie naujų klientų.

Vartotojų pardavimo pasaulyje klausimas „kas yra kanalo strategija?“ dažnai veda į skirtingus atsakymus. Dauguma „B2C“ arba verslo vartotojams įmonių naudos įvairias tiesioginės ir netiesioginės marketingo strategijas tiek internete, tiek neprisijungus, įskaitant socialinę žiniasklaidą, SEO ir turinio rinkodarą. Didžiąją laiko dalį šie kanalai yra susieti naudojant daugiakanalę arba visavertę strategiją – apie tai netrukus aptarsime.

Svarbu tai, kad nėra visiems tinkamo marketingo specialisto kanalo strategijos. Nors tokie būdai kaip socialinė žiniasklaida ir el. Pašto marketingo strategija prasidėjo kaip vartotojui pritaikyti sprendimai, daugelis B2B įmonių dabar taip pat naudoja šias metodikas.

Marketingo kanalo strategija

Kanalų strategijos tipai šiuolaikiniam marketingo specialistui

Vidutinio marketingo plano kanalai atlieka daugybę funkcijų. Viena vertus, kanaluose siekiama rasti naujų būdų, kaip parduoti pageidaujamam klientui. Kita vertus, kai pasirenkate tinkamą kanalą, pvz., Socialinę žiniasklaidą, taip pat galite sukurti auditorijai patirties, kuria jūsų prekės ženklo reputaciją.

Kanalo strategijos marketingas prašo prekės ženklų atsižvelgti į keletą veiksnių, įskaitant konkurencingą prekės ženklo aplinką, vartotojų įpročius ir kt. Svarbiausia prisiminti, kad ne visi kanalai bus svarbūs kiekvienam prekės ženklui ar verslui. Kadangi dauguma įmonių turi tik tam tikrą išteklių kiekį, kurį gali naudoti, svarbu rasti tinkamą kanalų pasirinkimą, kad būtų pasiekti rezultatai. Kai kurie įprasti kanalo strategijos šablono papildymai:

1. Mažmeninė arba elektroninė prekyba

Galbūt viena iš tradicinių marketingo kanalų strategijos variantų yra mažmeninė prekyba – tai vietos fizinių vietų, kuriose gali apsilankyti jūsų klientai, atidarymas, arba svetainės, kurioje žmonės galėtų įsigyti jūsų prekes ir paslaugas, sukūrimas. Daugelis šiuolaikinių verslų dabar sujungia savo elektroninės prekybos ir mažmeninės prekybos operacijas, kad būtų dviejų veiksnių. Pavyzdžiui, mažmeninės prekybos vietos gali pasiūlyti papildomą klientų aptarnavimą užsakymams internetu, o el. Prekybos kanalai gali suteikti papildomą paramą vietinėms parduotuvėms.

2. Skaitmeniniai pardavimai ir SEM

Tiesiogiai klientams ir kitiems prekės ženklams parduodančioms įmonėms paieškos sistemų marketingas ir SEO tapo įprasta stiprios marketingo kanalo strategijos sudedamosiomis dalimis. „SEM“ arba paieškos sistemų marketingas yra mokamos už paspaudimą reklamos ir paieškos sistemų optimizavimo derinys, skirtas atkreipti jūsų įmonės dėmesį. SEM ir SEO yra visa tai, kad prekės ženklas taptų akivaizdus savo klientams naudojant skaitmeninius kanalus, o ne kalbėtų tiesiai su klientais ar partneriais.

3. Socialinių tinklų marketingas ir asmeninis pardavimas

Nors paieškos sistemų kampanijos yra sukurtos taip, kad atitiktų konkrečias jūsų tikslinės auditorijos nuostatas ir kalbą, jos nėra tokios asmeniškos ar intymios, kaip kai kurios kanalo strategijos parinktys. Socialinės žiniasklaidos marketingas yra vienas iš daugelio būdų, kaip šiandienos įmonės savo kanalų marketingo strategiją pritaiko klientams, norintiems užmegzti gilesnius ryšius su prekės ženklais. Vykdydami socialines kampanijas ir asmeninį pardavimą, prekės ženklai gali aktyviai reklamuotis ir bendrauti su vartotojais tuo pačiu metu.

4. El. Pašto marketingas ir tiesioginis paštas

Užuot laukę, kol vartotojai ras jus naudodamiesi turiniu, kurį skelbiate internete, ar asmeninių parduotuvių skelbimais, jūs visada galite pateikti jiems tinkamą informaciją. El. Pašto marketingas ir tiesioginio pašto marketingas yra standartinės daugelio kanalų strategijos šablonų dizaino dalys. Daug daugiau nei vien tik pranešimų siuntimas savo kontaktams, el. Pašto marketingas yra jūsų auditorijos puoselėjimas ir santykių palaikymas per vertingą, nuolatinę sąveiką. Šios kampanijos vyksta tam tikrą laikotarpį siekiant padidinti jūsų prekės ženklo žinomumą ir pasitikėjimą.

5. PR ir marketingo partneriai

Kalbant apie prekės ženklo žinomumo didinimą, kai esate naujas pramonėje ar nišoje, vienas geriausių būdų atnaujinti marketingo kanalo strategiją yra darbas su partneriais. Rinkodaros filialai, ambasadoriai ir net ryšių su visuomene partneriai padeda atkreipti dėmesį į jūsų įmonę užtikrindami žiniasklaidos atstovų platinimą įvairiuose prekybos vietose. Kuo daugiau partnerių sukursite tinkamoje aplinkoje, tuo lengviau bus pasiekti klientus.

Marketingo kanalo strategija

Kas yra „Omni Channel“ ir „Multi Channel“ strategija?

Pradėdami kurti kanalo strategijos marketingo kampanijas suprasite, kad ne visos platformos būtinai pasiekia vienodą auditoriją. Daugelyje potencialių kanalų, pavyzdžiui, socialinėje žiniasklaidoje, yra „subkategorijų“, į kurias taip pat turite atsižvelgti. Pavyzdžiui, kai kuriems prekės ženklams bus naudinga socialinės žiniasklaidos kampanija, kurioje naudojamos tokios vaizdinės platformos kaip „Instagram“, o kiti bus geriau pritaikyti profesionaliems kanalams, tokiems kaip „LinkedIn“.

Kadangi tikslines auditorijas retai sudaro vieno tipo klientai, geriausias pasirinkimas dažnai yra sujungti kelis kanalus, kad būtų pasiektas platesnis klientų pasirinkimas. Kelių kanalų naudojimas vienu metu gali būti galinga strategija, jei tie kanalai vienas kitą papildo. Kai vartotojai ir toliau reikalauja daugiau iš savo mėgstamų prekės ženklų, galite pasirinkti „omni“ kanalo arba kelių kanalų strategiją.

Kas yra daugiakanalė marketingo strategija?

Daugiakanalė marketingo strategija apima tiek esamų, tiek potencialių klientų aprūpinimą įvairiais būdais, kuriuos jie gali naudoti susisiekdami su jumis. Pvz., Jei turite plytų ir skiedinių parduotuvę, el. Prekybos parduotuvę, socialinės žiniasklaidos kampaniją ir el. Pašto marketingo strategiją, tada pateikiate savo auditorijai įvairius būdus, kaip pasiekti savo prekės ženklą.

Esminė daugiakanalės marketingo dalis yra išsiaiškinti, kur jūsų auditorija praleidžia didžiąją laiko dalį, kad galėtumėte susisiekti su jais savo pageidaujamose platformose.

Kas yra „omni channel“ marketingo strategija?

„Omni channel“ strategija yra panaši į daugiakanalę rinkodarą, tačiau ji perkelia jūsų platformų sąveiką į kitą lygį. Užuot suteikęs auditorijai tik keletą būdų rinktis, „omni“ kanalas taip pat užtikrina, kad jūs galėsite suteikti tą pačią nuoseklią patirtį visur, kur kalbate su auditorija.

„Omni-channel“ marketingas suteikia nepriekaištingą patirtį įvairiose platformose, kad jūsų klientas galėtų geriau keliauti pirkėjui. Kadangi „Google“ tyrimas rodo, kad 90% žmonių, turinčių kelis įrenginius, persijungia tuos įrenginius bent 3 kartus per dieną, tikslinga padėti klientams atlikti pirkimo užduotis, kad ir kur jie būtų.

Atvejo analizė: vienas geriausių kanalo strategijos pavyzdžių

Vienas geriausių kanalų strategijos pavyzdžių „omni-channel“ arenoje yra „Disney“. Bendrovė turi ne tik išskirtinę internetinę parduotuvę, kurioje galite nusipirkti produktų, bet ir puikią patirtį neprisijungus. Siekdama derinti tiek savo produktų pardavimo strategiją, tiek pramogų parkus, „Disney“ pateikia net „My Disney Experience“ portalą, kad vartotojai galėtų planuoti savo maršrutą neprisijungę, naudodamiesi savo išmaniuoju telefonu ar kompiuteriu.

„Disney“ tapo tokia įgudusi integruoti įvairius internetinius ir neprisijungus pasiekiamus kanalus, kad jums nebereikia jaudintis dėl grynųjų pinigų nešiojimo „Disney“ pramogų parke. Jei norite nusipirkti daiktą ar maisto gabalėlį, galite tiesiog parodyti savo „Magic Band“ – „Disney“ aksesuarą, pritvirtintą prie kredito ar debeto kortelės. Visa patirtis skirta numatyti vartotojų norus ir palaikyti ryšį, kad ir kur jie eitų.

Visą laiką „Disney“ džiugina ne tik savo klientus, bet ir …

Parašykite komentarą