Marketingo paslaugos

Kas yra skaitmeninis marketingas?

Koks yra tikrasis skaitmeninės rinkodaros apibrėžimas? Trumpai tariant, skaitmeninė rinkodara – dar vadinama internetine rinkodara – yra bendras terminas, apimantis visą rinkodaros ir dalyvavimo veiklą, vykdomą internetinės žiniasklaidos kanalais. Skaitmeninės rinkodaros paskirtis – padėti jums būti surastiems, pastebėtiems, pritraukti potencialių klientų, o vėliau paversti juos pardavėjais ir nuolatiniais klientais.

Kodėl verta investuoti į skaitmeninę matketingą?

Apie 97 proc. vartotojų JAV eina į internetą ieškoti vietinių produktų ir paslaugų. Jei norite su jais užmegzti ryšį ir padidinti potencialių klientų skaičių bei pardavimus, turite su jais susitikti ten, kur jie praleidžia savo laiką – internete.

Kas yra internetinės rinkodaros paslaugos?

Internetinė rinkodara – tai praktika, kai interneto kanalai naudojami siekiant skleisti žinią apie įmonės prekės ženklą, produktus ar paslaugas potencialiems klientams. Internetinės rinkodaros metodai ir būdai apima elektroninį paštą, socialinę žiniasklaidą, vaizdinę reklamą, optimizavimą paieškos sistemoms, „Google AdWords“ ir kt.

Rinkodaros paslaugų sutartis

Rinkodaros paslaugų sutartis – tai rinkodaros agentūros (paslaugų teikėjo) ir jos kliento susitarimas, kuriame išsamiai nurodomos sąlygos, kuriomis paslaugų teikėjas teiks rinkodaros paslaugas

Kokios yra kai kurios rinkodaros paslaugos?

Vis dėlto dažniausios (arba paklausiausios) skaitmeninės rinkodaros paslaugos yra šios:

– SEO.

– PPC (ANGL.

– Turinio rinkodara.

– Socialinės žiniasklaidos rinkodara.

– Socialinės žiniasklaidos reklama.

– El. pašto rinkodara.

– Interneto svetainių kūrimas ir kūrimas.

 

Paieškos variklių optimizavimas marketinge

Kadangi 80 proc. pirkėjų produktų paiešką pradeda internetu, labai svarbu būti matomiems „Google“, „Bing“ ir kitų paieškos sistemų paieškos rezultatuose. Čia į pagalbą ateina mūsų į rezultatus orientuotos paieškos sistemų optimizavimo (SEO) paslaugos.

Kad jūsų verslas pasiektų geriausių rezultatų, taip pat siūlome specializuotas SEO paslaugas:

Peržiūrėkite mūsų SEO audito ir paslaugų kainas ir sužinokite, ko galite tikėtis iš šios skaitmeninės rinkodaros paslaugos!

Kas vis dėlto yra SEO? Šioje strategijoje daugiausia dėmesio skiriama jūsų matomumui internete gerinti. Joje naudojami įvairūs metodai ir mūsų apdovanojimus pelniusios komandos patirtis, kad padidintumėte savo reitingą paieškos rezultatuose.

Užimkite vietą pirmajame paieškos rezultatų puslapyje ir jūsų verslas galės gauti daugiau potencialių klientų, konversijų ir pajamų. Tai reiškia daugiau skambučių, užklausų dėl kainų, siuntų ir svetainės lankomumo, nes 75 proc. naudotojų laikosi pirmajame paieškos rezultatų puslapyje.

Nesate tikri dėl šios skaitmeninės rinkodaros paslaugos? Pažvelkite į kai kurių mūsų klientų rezultatus:

120 proc. daugiau konversijų: Mūsų klientui, technologijų įmonei, kuriančiai automobilių parko valdymo programinę įrangą, pritaikę protingą ir konkurencingą SEO strategiją, konversijų rodiklį padidinome 120 proc.
170 proc. padidėjęs užsakymų skaičius: Mūsų klientui, vietiniam restoranui, teikiančiam plataus maisto restoranui, per pirmąsias 30 dienų padėjome daugiau nei 90 proc. padidinti užsakymų skaičių – iš viso užsakymų internetu padaugėjo 170 proc.
300 proc. daugiau užsakymų formų: Dėl mūsų išskirtinio atsidavimo klientų pramonės šakų ir verslo pažinimui sugebėjome 300 proc. padidinti mūsų kliento, ŠVOK įmonės, gaunamų susitikimo formų skaičių.
Norite perskaityti kitą atvejo tyrimą? Išsamiai susipažinkite su „Reynolds Building Solutions“ naudotos SEO strategijos rezultatais, dėl kurių jų organinių kontaktų formų pateikimų skaičius padidėjo daugiau nei 70 proc.

Mokama reklama už paspaudimą
Viena iš ekonomiškai efektyviausių reklamos strategijų – už kiekvieną „Google Ads“ reklamai išleistą 1 JAV dolerį vidutiniškai gaunama 8 JAV dolerių grąža – „Pay-per-click“ (PPC) reklama yra patikimas pasirinkimas visų dydžių ir rinkų įmonėms.

PPC iš karto suteikia jūsų įmonei konkurencinį pranašumą.

Naudodamiesi šia skaitmeninės rinkodaros paslauga, sukuriate reklamą, kuri rodoma virš organinės paieškos rezultatų. Tačiau ji rodoma tik pasirinktiems paieškos rezultatams, nes PPC skelbimus nukreipiate į konkrečius raktinius žodžius ir auditorijas.

Ši funkcija yra didžiulis pranašumas prieš spausdintinę reklamą.

vienintelis kartas, kai mokėsite už PPC
Naudodami spausdintinę reklamą, pavyzdžiui, reklaminį stendą, uždirbate didžiulį kiekį parodymų, tačiau gaunate nedidelį konversijų skaičių. Be to, mokate išankstinį fiksuoto dydžio mokestį, o tai gali sumažinti investicijų grąžą (ROI).

Palyginimui, už PPC skelbimą mokėsite tik tada, kai kas nors jį spustelės.

Naudodamiesi mūsų apdovanojimus pelniusios komandos žiniomis apie PPC, sukursime skelbimus, skirtus vartotojams, pasirengusiems pirkti. Taip pat suderinsime kiekvieną jūsų skelbimų aspektą – nuo kopijos iki nukreipimo puslapio – kad pirkėjams suteiktumėte geriausią patirtį.

Geriau įsivaizduokite, ką ši skaitmeninės rinkodaros paslauga gali padaryti jūsų labui, naudodamiesi šiais atvejų tyrimais:

PPC konversijų padidėjimas 164 proc: Šis Detroito automobilių produktų gamintojas, bendradarbiaudamas su mūsų komanda, padidino savo konversijas iš PPC skelbimų daugiau nei 160 proc.
Mokamų potencialių klientų skaičius padidėjo 122 proc: Kai ši autobusų užsakomųjų reisų bendrovė pasirinko „WebFX“ savo PPC kampanijai, jie nesitikėjo, kad jų skelbimai padidins potencialių klientų skaičių daugiau nei 120 proc.
PPC konversijų skaičiaus padidėjimas 141 proc: Ši Teksaso notarų įmonė, pasitelkusi „WebFX“, padidino PPC konversijas daugiau nei 140 proc. Tai lėmė dar didesnį šios augančios įmonės verslą.
Jei norite išsamiai susipažinti su PPC efektyvumu, išnagrinėkite mūsų „York Saw and Knife“ atvejo tyrimą, kurio rezultatas – 20 proc. sumažėjusi įmonės konversijos kaina ir 108 proc. padidėjęs konversijų skaičius iš „Google Ads“!

Jei dvejojate tarp PPC ir SEO, jos yra puikios partnerės siekiant rezultatų.

Socialinės žiniasklaidos valdymas ir reklama
Tik 26 proc. įmonių naudojasi socialine žiniasklaida, tačiau ji daro didžiulę įtaką vartotojų pirkimams. Iš tikrųjų beveik 75 proc. žmonių, priimdami sprendimą pirkti, nesvarbu, ar jie perka sportbačių porą, ar šildymo alyvą, ar naujas grindis savo namams, naudojasi socialine žiniasklaida.

Jau nekalbant apie tai, kad vidutinis vartotojas socialinėje žiniasklaidoje praleidžia beveik 30 proc. savo interneto laiko.

Socialinės žiniasklaidos rinkodara orientuota į jūsų buvimo internete gerinimą socialinės žiniasklaidos platformose – nuo „Facebook“ iki „Twitter“ ir „Pinterest“. Ši strategija ne visada yra reklaminė – jei taip yra, greičiausiai ji neduoda norimų rezultatų.

Vietoj to, socialinės žiniasklaidos valdyme pirmenybė teikiama jūsų sekėjų patirčiai. Ji teikia jiems aktualų, vertingą turinį, taip pat leidžia jiems bendrauti ir įsitraukti į jūsų komandos veiklą, o tai gali pagerinti prekės ženklo žinomumą ir klientų lojalumą.

Daugelis internetinės rinkodaros paslaugų, skirtų socialinei žiniasklaidai (įskaitant mūsų), taip pat apima reklamą. Ši reklama gali padėti siekti jūsų tikslų – pelnyti daugiau sekėjų, taip pat didinti naudotojų įsitraukimą visoje platformoje.

Kai kuriais atvejais socialinė žiniasklaida taip pat gali paskatinti konversijas, pavyzdžiui, produktų pirkimą.

Su mūsų socialinės žiniasklaidos ekspertais jūsų komandoje parengsime individualų socialinės žiniasklaidos planą, kuris padės jūsų įmonei didinti prekės ženklo žinomumą, didinti klientų įsitraukimą ir valdyti klientų atsiliepimus bei apžvalgas.

Turinio rinkodara
Pagrindinis mūsų internetinės rinkodaros paslaugų bruožas – turinio rinkodaros paketai. Ši paslauga yra neįkainojama, nes įmonės, kurios investuoja į turinio rinkodarą, sulaukia šešis kartus daugiau konversijų nei įmonės, kurios praleidžia turinio rinkodarą.

Ne kiekviena skaitmeninės rinkodaros agentūra gali pasiekti tokių rezultatų, tačiau ne kiekviena agentūra yra tokia kaip „WebFX“. Mes taikome individualų požiūrį į turinio rinkodarą, todėl mūsų komanda skiria laiko jūsų pramonei, auditorijai ir verslui pažinti.

webfx taiko individualų požiūrį
Be to, mes ne tik rašome privalomą skaityti turinį.

Taip pat vykdome informavimo veiklą ir kuriame jūsų turiniui pritaikytą grafiką. Mūsų turinio rinkodaros komanda taip pat optimizuoja jūsų turinį SEO, todėl daugiau tikslinės auditorijos žmonių randa jūsų tinklaraščio įrašus, infografikus, išsamius straipsnius ir kt.

Rezultatas – turinys, kuris ne tik duoda rezultatų, bet ir suteikia auditorijai vertės.

Norėdami pamatyti perspektyvą, susipažinkite su mūsų darbu „Bar’s Leaks“.

Turinio rinkodaros atvejo tyrimas
Šis „WebFX“ klientas, be SEO ir PPC, investavo į turinio rinkodarą. šios investicijos padėjo pasiekti rezultatų, pavyzdžiui, daugiau nei 50 proc. padidėjo lankytojų srautas ir konversijų skaičius.

Kalbant apie skaitmeninę rinkodarą, šiandien turinio rinkodara yra būtina.

Elektroninio pašto rinkodara
Rinkodara el. paštu yra viena iš ekonomiškiausių skaitmeninės rinkodaros strategijų rinkoje. Ji pasižymi itin didele investicijų grąža, tiksliau, 4400 %, ir padeda jūsų įmonei išlikti potencialių klientų dėmesio centre.

Tai ne tik puikus būdas palaikyti ryšį su buvusiais klientais, informuoti esamus klientus ir sudominti potencialius klientus. Galite dalytis verslo informacija, pavyzdžiui, apie pasikeitusį adresą ar naują darbuotoją, arba teikti specialias nuolaidas ir kuponus!

 

Marketingo  yra įmonių ir ne pelno siekiančių organizacijų verslo operacijų pagrindas. Įvairių rinkodaros paslaugų ir jų funkcijų supratimas padeda pelno siekiančioms ar ne pelno organizacijoms siekti savo tikslų.

Apibrėžimas

Marketingas – tai potencialių vartotojų įtikinimo pirkti organizacijos produktą ar paslaugą procesas. Rinkodaros paslaugos – tai metodai, naudojami bendrame rinkodaros plane, apimančiame gamybą, kainodarą, reklamą ir paskirstymą.

Tipai

Pagrindines rinkodaros paslaugas sudaro rinkos tyrimai, reklama, skatinimas ir ryšiai su visuomene. Rinkos tyrimai apima statistinių duomenų rinkimą, siekiant parengti organizacijos rinkodaros strategiją ir planą. Reklama ir skatinimas orientuojasi į informacijos perdavimą vartotojui, taip pat į produkto ar paslaugos paklausos didinimą. Ryšiai su visuomene susiję su veikla, kuria kuriamas tvirtas ir patikimas įvaizdis visuomenėje.

Patarimai

Rinkodaros tikslas – didinti pelną. Sutelkus dėmesį į konkrečią rinką ir perdavus žinią, kuri išsiskiria iš kitų, o ne susilieja su konkurentais, organizacijai suteikiama geriausia galimybė pasiekti sėkmę.

 

 

Parašykite komentarą