marketingo reikšmė

marketingo apibrėžimas

marketingas – tai procesas, kurio metu vartotojams aiškinama, kodėl jie turėtų rinktis jūsų produktą ar paslaugą, o ne konkurentų produktus ar paslaugas, ir yra įtikinamo bendravimo forma. Ją sudaro visi procesai, susiję su produkto ar paslaugos perdavimu iš jūsų įmonės vartotojui. marketingas apima produkto ar paslaugos koncepcijos sukūrimą, nustatymą, kas gali jį įsigyti, reklamą ir judėjimą atitinkamais pardavimo kanalais. Yra trys pagrindiniai marketingo tikslai:

pritraukti tikslinės rinkos dėmesį
įtikinti vartotoją įsigyti jūsų produktą
Pasiūlyti vartotojui konkretų, mažai rizikingą veiksmą, kurį lengva atlikti
Jei jūsų verslo tikslas – parduoti daugiau produktų ar paslaugų, marketingas yra tai, kas padeda jums pasiekti šį tikslą. Viskas, ką naudojate bendraudami su savo klientais taip, kad įtikintumėte juos pirkti jūsų produktus ar paslaugas, yra marketingas, įskaitant reklamą, socialinę žiniasklaidą, kuponus, išpardavimus ir net tai, kaip rodomi produktai.

Keturi marketingo etapai

Įmonės turi pereiti kelis marketingo etapus, kad užtikrintų, jog jų produktai ar paslaugos būtų paruošti pardavimui.

Idėja: marketingas prasideda, kai sukuriama produkto ar paslaugos idėja. Prieš pradėdami prekiauti gaminiu ar paslaugomis, turite nuspręsti, ką parduodate, kiek variantų yra, kaip jis bus supakuotas ir pateiktas vartotojams.
Tyrimai ir bandymai: Prieš paskelbdami savo idėją viešai, turėtumėte atlikti marketingo tyrimus ir bandymus. marketingo skyriai paprastai naujų produktų koncepcijas išbando naudodamiesi tikslinėmis grupėmis ir apklausomis, kad nustatytų vartotojų susidomėjimą, patobulintų produktų idėjas ir nustatytų, kokią kainą nustatyti. Konkurentų tyrimai gali padėti nustatyti optimalią kainą ir sukurti idėjų, kaip pozicionuoti savo prekės ženklą esamoje rinkoje.
Reklama: Tyrimų metu surinkta informacija padės nustatyti marketingo strategiją ir sukurti reklamos kampaniją. Kampanijos gali apimti įvairias žiniasklaidos priemones, renginius, tiesioginę reklamą, mokamą partnerystę, ryšius su visuomene ir kt. Prieš pradėdami reklamos kampaniją, nustatykite konkrečius kriterijus, pagal kuriuos galėsite įvertinti tos reklamos kampanijos veiksmingumą.
Pardavimas: Nustatykite, kur ir kaip planuojate parduoti klientams. Pavyzdžiui, plataus vartojimo prekių bendrovės parduoda prekes didmenininkams, kurie jas parduoda mažmenininkams. Pramonės rinkoje pirkimo procesas yra ilgesnis ir jame dalyvauja daugiau sprendimus priimančių asmenų. Galite pardavinėti vietoje, šalyje ar net tarptautiniu mastu, o kai kurios įmonės savo produktus ar paslaugas parduoda tik internetu. Jūsų platinimo ir pardavimo kanalai turi įtakos tam, kas, kada ir kaip perka jūsų gaminius.
Vaizdinis marketingo vadovas
Balansas

Keturių P marketingo modelis

Keturis marketingo etapus taip pat galima atvaizduoti pagal kitą populiarų marketingo modelį, vadinamą keturių P marketingo modeliu. Šiame modelyje keturios P yra prekės, kaina, skatinimas ir vieta.

Prekė: P: procedūros, kurias taikote, kad užtikrintumėte, jog jūsų produktai būtų paruošti pardavimui. Jūsų produktas (arba paslauga) turėtų užpildyti rinkos spragą, tenkinti klientų poreikius ir išsiskirti iš konkurentų.
Kaina: Kaina: Pirkimo kaina, apimanti tiek lipduko kainą, tiek mažiau kiekybiškai įvertinamus kompromisus, kuriuos klientas turi būti pasirengęs priimti pirkdamas jūsų produktus.
Skatinimas: Rėmimas: informacija, kurią vartotojams pateikiate per tikslinę reklamą, siekdami sukelti susidomėjimą savo produktais. Akcijos paprastai turi vieną iš dviejų tikslų: sukelti potencialių pirkėjų susidomėjimą arba paskatinti pirkimą.
Vieta: Vieta: reiškia, kaip ir kur parduodami produktai. Visi paskirstymo sprendimai yra jūsų bendro marketingo specialistas yra proceso dalis.

Reklamos tipai

Yra daugybė reklamos rūšių, kurias galite naudoti savo verslui reklamuoti, supažindinti klientus su savo produktais ir didinti pardavimus. Spaudos, radijo ir televizijos kampanijos yra reklamos rūšys, taip pat tiesioginis paštas, elektroninis paštas ir interneto rinkodara. Jei turite interneto svetainę, ji turėtų būti optimizuota paieškai, kad klientai ją rastų naudodamiesi tokiomis paieškos sistemomis kaip „Google“, „Yahoo!“ ir „Bing“. Naujienlaiškiai, pranešimai spaudai ir straipsniai taip pat yra rinkodaros formos, naudojamos siekiant pritraukti potencialius klientus ir generuoti pardavimus. Kai kurios įmonės taip pat naudoja rekomendacinę rinkodarą, kai patenkinti klientai rekomenduoja kitus (dažnai už atlygį), kad padidintų verslo apimtis.

Socialinės žiniasklaidos platformų populiarėjimas padidino socialinės žiniasklaidos rinkodaros svarbą, įskaitant bendravimą su klientais socialinėje žiniasklaidoje, įtikinant juos sekti jūsų įmonę, partnerystę su socialinės žiniasklaidos įtakingais asmenimis per produktų talpinimą ar mokamą rėmimą ir mokėjimą už reklamą tokiose platformose kaip „Facebook“ ar „Instagram“. Pasirinktos reklamos rūšys priklausys nuo jūsų biudžeto, verslo tipo ir jūsų idealių klientų pageidavimų.

Rinkodaros ciklas

Reklama, arba skatinimas, yra tik viena jūsų rinkodaros plano sudedamoji dalis. Rinkodaros procesas prasideda nuo jūsų gaminio idėjos ir tęsiasi tol, kol tas gaminys atsiduria jį nusipirkusio vartotojo rankose. Net ir po to, kai klientas įsigijo produktą, jūsų rinkodara neturėtų baigtis – dalis jūsų reklamos turėtų būti skirta dabartiniams klientams, siekiant užtikrinti, kad jie liktų klientais, ir padidinti lojalumą.

Parašykite komentarą