Marketingo strategija

Marketing strategija pavyzdys

   Rinkodaros strategija: 10 sėkmingų prekės ženklų pavyzdžių

  • „Spotify“: Siūlykite kitokią naudotojo patirtį.
  • Nordstrom: Retargetingą naudokite protingai.
  • GoPro: Pasitikėkite naudotojų sukurtu turiniu.
  • Sephora: Dirbkite su lojalumo programomis.
  • Rainforest Alliance: Būkite palankūs.
  • Twitch: Susitelkite į savo nišą.
  • Nike: Skatinkite savo vertybes.

Online marketing strategy

 10 verslo rinkodaros internete strategijų

  • Investuokite į žiniatinklio dizainą…
  • Naudokite paieškos sistemų rinkodarą ir optimizavimą. …
  • Partnerių ir asocijuotųjų partnerių programos. …
  • Pasisamdykite trenerį arba konsultantą. …
  • Naudokitės elektroninio pašto rinkodara. …
  • Sukurkite Opt-In el. pašto sąrašą. …
  • Įsitraukite į straipsnius ar naujienų istorijas. …
  • Rašykite internetinius pranešimus spaudai.

Kas yra marketingo strategija

Rinkodaros strategija – tai bendras įmonės žaidimo planas, kaip pasiekti potencialius vartotojus ir paversti juos savo produktų ar paslaugų klientais. Rinkodaros strategijoje pateikiamas įmonės vertės pasiūlymas, pagrindiniai prekės ženklo pranešimai, duomenys apie tikslinių klientų demografiją ir kiti aukšto lygio elementai.

Ikea marketingo strategija

Siūlo mažiausias kainas. Ekonomiškumas yra vienas iš tvirtų IKEA konkurencinio pranašumo pagrindų. Pasaulinė baldų mažmenininkė gali pasiūlyti mažas kainas dėl masto ekonomijos ir technologinės integracijos į įvairius verslo procesus derinio.

Auginti verslą nėra lengva. Pirmiausia reikia turėti perspektyvią idėją. Po to reikia atrasti pelningą nišą, apibrėžti tikslinę demografinę grupę ir turėti ką nors vertingo, ką galėtumėte jiems parduoti. Nesvarbu, ar prekiaujate produktais, paslaugomis, ar informacija, skleisti informaciją tampa vis sunkiau. O be tinkamų rinkodaros strategijų, skatinančių jūsų augimą, gauti pelno ir išsilaikyti praktiškai neįmanoma.

Tačiau tinkamų verslo rinkodaros strategijų nustatymas dažnai prilyginamas raketų mokslui. Kaip pasiekti, kad jūsų žinia pasiektų reikiamą auditoriją, ir kaip tai padaryti efektyviai? Kaip padidinti matomumą ir padidinti pardavimus, kartu išlaikant pelną, naudojant konvertuojantį pasiūlymą? Šiandien, kai dėl mūsų dėmesio varžosi tiek daug dalykų, pradedant socialine žiniasklaida, optimizavimu paieškos sistemoms, tinklaraščiais ir mokama reklama, nesunku suprasti, kodėl dauguma yra pasirengę pasišiaušti.

Tiesa ta, kad tai, kas jums padėjo pasiekti šį verslo tašką, greičiausiai nepadės pereiti į kitą lygį. Jei jaučiatės įstrigę, prisijunkite prie kovos. Dauguma verslininkų yra taip užsiėmę darbu „savo versle“, kad nesugeba dirbti „savo versle“. Dėl to, kad susiduriame su kasdiene įmonės veikla, kuri apima klientų aptarnavimą, tiekimo grandinės poreikius ir kita, dažnai pamirštame naudotis tinkamomis rinkodaros strategijomis, kurios padėtų skatinti mūsų verslo augimą.

Ko reikia, kad tai padarytumėte? Paprasčiausiai reikia trumpam atsitraukti. Turite išanalizuoti ir suprasti pagrindinę savo pranešimo mechaniką ir tai, kaip veiksmingai pasiekti didesnę auditoriją neprarandant ryžto. Viso to paslaptis? Nesvarbu, kokią rinkodaros strategiją naudosite, jei neturėsite veiksmingo pardavimo piltuvėlio ir neoptimizuosite konversijų, tiesiog išmesite pinigus į balą.

Kokias rinkodaros strategijas geriausia naudoti?
Dauguma įmonių susiduria su galvosūkiu. Tai yra 22-oji situacija. Akivaizdu, kad norint smarkiai pagerinti pardavimus, reikia didinti matomumą. Tačiau norėdamos būti labiau matomos, įmonės turi išleisti daugiau pinigų. Ką daryti, kai šis šulinys išsenka?

Į šį klausimą nėra akivaizdaus ir aiškaus atsakymo, kuris apimtų visas situacijas. Tačiau yra dalykų, kuriuos galima padaryti jau šiandien, dabar, net ir turint nedidelį biudžetą, kad pasiektumėte daugiau klientų ir nesugriautumėte banko. Tačiau viskas priklauso nuo laiko. Jei neturite pinigų, geriau turėkite laiko įdėti darbo.

Bet kuriuo atveju, jei tik turite patikimo verslo pagrindus ir nenuilstamai dirbate, kad užmegztumėte autentiškus santykius su vartotoju, nuoširdžiai stengdamiesi sukurti pridėtinę vertę, yra 10 strategijų, kurias galite naudoti bet kokiam verslui reklamuoti internete.

1. Naudokitės socialine žiniasklaida.
Negalite ignoruoti socialinės žiniasklaidos. Būtent ten vyksta visa vadinamoji magija. Kai kurie verslai buvo sukurti tik socialinės žiniasklaidos dėka. Iš pradžių tai gali gąsdinti. Žinoma, bet kai įgausite pagreitį, laikui bėgant pastebėsite, kad skelbti pranešimus socialinėje žiniasklaidoje darosi vis lengviau ir lengviau.

Žinoma, jei turite pinigų, galite pasisamdyti socialinės žiniasklaidos vadybininką. Bet jei jų neturite, tiesiog būkite savimi. Būkite autentiški. Skelbkite savo mintis. Skelbkite savo produktus. Skelbkite viską, kas jums atrodo aktualu ir naudinga, kas padėtų jūsų auditorijai daugiau sužinoti apie jus ir jūsų verslą arba apie pramonės šaką, kurioje dirbate.

Naudokitės tiesioginėmis žinutėmis tokiose platformose kaip „Instagram“ ir net „Snapchat“ ar „Twitter“, kad užmegztumėte ryšius su kitomis sėkmingai veikiančiomis įmonėmis arba net bendrautumėte su potencialiais klientais, kurie galbūt ieško jūsų produktų ir paslaugų. Tai labai galinga rinkodara.

 

Parašykite komentarą