52 marketingo strategijų

Būdamas magiškos rankos studentu, aš vertinu skaičių 52. Čia pateikiame 52 rūšių marketingo strategijas ir taktikas, kurias galite naudoti norėdami pritraukti naujų klientų į savo verslą ir išplėsti savo prekės ženklą.

Kad įmonės galėtų laimėti rinkos dalį ir išlikti svarbios, jos turi atsižvelgti į daugelį marketingo strategijų tipų. Kiekviena marketingo strategija gali pranešti tikslinei rinkai produkto pranašumus ir savybes.

Rinkodaros strategijos taip pat gali pranešti apie bendrą vertę savo klientams. Daugeliu atvejų tai yra nuosavo kapitalo ar geros valios pagrindas jūsų tikslinėse rinkose. Pavyzdžiui, „Apple“ investavo į televizijos, reklaminių skydų ir žurnalų reklamų kūrimą, kurie demonstruoja jų produktus taip, kad jų klientai jaustųsi susiję su „Apple“ produktais.

52 šiandien naudojamos marketingo strategijos rūšys:

Priežastis marketingas

Rasti priežastį, kuri rūpi ir klientams, ir įmonei, gali sukurti magiją jūsų verslui. Tam reikia vidinių žinių apie tai, kas rūpi jūsų organizacijai ir kam jie nori padėti pasaulyje. Geras to pavyzdys yra „Toms Shoes“. Užuot vykdęs tradicinę akciją „nusipirk vieną, gauk vieną nemokamą“, Toms sukūrė tvirtą klientų stebėjimą ir reputaciją, kad atiduoda dovanodamas nemokamą batų porą tiems, kam reikia kiekvieno kliento įsigyto bato.

„Close Range Marketing“ (CRM)

Naudokite „Wifi“ arba „Bluetooth“, kad galėtumėte siųsti savo produktų ir paslaugų reklaminius pranešimus į savo klientų išmaniuosius telefonus ir planšetinius kompiuterius. Artimoji marketingas taip pat žinoma kaip „Artumo marketingas“.

Santykiai-marketingas

Santykių marketingas

Daugelis kompanijų koncentruojasi į santykių su klientais kūrimą, užuot visada bandę jiems ką nors parduoti (sandorių marketingas). Daugiau jūsų prekės ženklą mėgstantys klientai taip pat išleis daugiau pinigų su jūsų prekės ženklu. Daugelis tradicinių mažmenininkų nustatė, kad tai tiesa. „Walgreens“ pastebėjo, kad klientai, perkantys iš visų savo pirkimo kanalų (parduotuvės, interneto, mobiliojo ryšio ir kt.), Perka iki šešių kartų daugiau nei vidutinis klientas, kuris perka tik jų parduotuvėje.

Sandorių marketingas

Pardavimų skatinimas gali būti sudėtingas, ypač mažmenininkams, kurie nuolat turi parduoti didelę produkciją vartotojams. Kad atitiktų investuotojų reikalavimus, mažmenininkai turi skatinti vartotojus pirkti naudojant kuponus, nuolaidas, likvidacijas ir pardavimo renginius. Didelės apimties didelių prekių mažmenininkai, pavyzdžiui, „Target“, nuolat vykdo reklaminius renginius, kad suviliotų vartotojus į savo parduotuves.

Trūkumo marketingas

Kai kuriose rinkose svarbu kontroliuoti, kiek produkto yra vienu metu. Daugeliu atvejų tai daroma dėl sunkumų įsigyti žaliavų ar aukštesnės kokybės produkto. Įmonė gali pasirinkti, kad jų produktai būtų prieinami tik keliems klientams. Greitai parduotas „Rolls-Royce“ išleistas Kinijos leidimo automobilis „Phantom“. Nors automobilio kaina buvo didesnė nei daugumos automobilių, trūkumas paskatino norą ir kainą.

Žodis į lūpas-marketingas-2

„Žodžiu į lūpas“ marketingas

Rinkodara iš lūpų į lūpas – tai informacijos perdavimas asmeniui asmeniui žodžiu bendraujant. Klientai labai džiaugiasi galėdami pasidalinti mėgstamais prekės ženklais su pasauliu. Daugelis vartotojų randa prasmę dalindamiesi savo mėgstamų produktų ir paslaugų istorijomis. „Žodžiu iš lūpų į lūpas“ yra vienas iš seniausių būdų, kaip žmonės sužinojo, ką pirkti. Šiuolaikiniai marketingo specialistai išmoko sukurti autentišką žodį iš lūpų į lūpas savo įmonėms ir atstovaujamiems produktams.

Raginimo veikti (CTA) marketingas

CTA marketingas nurodo metodus, kaip konvertuoti žiniatinklio srautą į potencialius klientus ar pardavimą svetainėse naudojant tekstą, grafiką ar kitus interneto dizaino elementus. Konversijos strategijos padeda padidinti internetinių lankytojų, kurie tampa klientais arba prisijungia prie adresų sąrašo, procentą.

Virusinė marketingas

„Cult“ prekės ženklo marketingo specialistai nuolat kuria naujas verslo idėjas, kurios saugo jų produktus pasaulinio vartotojo širdyje ir galvoje. Kiekvieną kartą, kai kuriamas naujas produktas, klientams turi būti suteikta priežastis svajoti apie būsimą pirkinį. Kartais „Cult Brands“ marketingo specialistai pataiko į kažką tokio puikaus, kad žmonės negali nesidalyti kitais. Norint, kad jūsų įmonė suprastų savo verslą, labai svarbu, kad jūsų klientai kalbėtų apie jūsų produktus ir paslaugas.

įvairovė-marketingas

Įvairovės marketingas

Sukurkite pritaikytą marketingo planą, analizuodami skirtingus klientų segmentus, atsižvelgdami į kultūrinius skirtumus, įskaitant skonį, lūkesčius, įsitikinimus, pasaulėžiūrą ir specifinius poreikius.

Slapta marketingas

Kartais visko nepasakymas gali tapti puikiu šurmulio šaltiniu. Pagalvokite apie filmo anonsą, kuris jus labai sujaudino eiti pažiūrėti filmą. Nors jis nerodo visų filmo aspektų, reklamuotojas gali sukurti pakankamai intrigos, kad paskatintų žiūrovus norėti pamatyti daugiau.

Masinė marketingas

Pagrindinės korporacijos, norėdamos išgyventi ir augti, turi skatinti daugybę savo produktų. Nors masinė marketingas gali atrodyti kaip šautinis požiūris į rinkodarą, tai toli gražu nėra tiesa. Didelės įmonės išleidžia didelius pinigus suprasdamos didelius duomenis – tai yra daug didelių duomenų!) Tai suteikia jiems supratimą, kur talpinti žiniasklaidą savo potencialiems šalies klientams, perkantiems jų produktus ir paslaugas. „Walmart“ yra efektyvaus mažmeninės prekybos tinklo pavyzdys. Būdami pirmaujančiu mažmenininku pasaulyje, jie labai protingai vertina savo masinės marketingo pastangas, savo klientams dažnai suteikdami vietos ir šilumos pojūtį.

jūrinė-marketingas-kokakola

Sezoninė marketingas

Sezoniniai renginiai yra puikus būdas susipažinti su naujais vartotojais. Kartais šie įvykiai gali būti tikri orų pokyčiai ar valstybinės šventės. Mažmenininkui, tokiam kaip „Hallmark“, Valentino diena sudaro didelę jų verslo dalį. Sureguliavę įvairius sezonus, kurie yra svarbūs jūsų klientams, galite tapti svarbesni jų gyvenime.

PR marketingas

Viena iš svarbiausių marketingo strategijų yra viešieji ryšiai. Daugelis efektyvių marketingo specialistų bendradarbiauja su žiniasklaida, kad informuotų apie savo produktus ir jų teikiamą naudą. Be to, daugeliu atvejų, kai viskas blogai, gera PR marketingo strategija yra gyvybiškai svarbi. Kai „Apple“ įkūrėjas Steve’as Jobsas buvo gyvas, „Apple“ surengė didelę spaudos konferenciją, kurioje paskelbė apie kiekvieną naują produktą. Šią tradiciją dabar tęsia jų naujasis „Apple“ generalinis direktorius ir CMO.

Internetinė marketingas

Kai komercija plinta internete, atsirado nauja marketingo forma. Nuo internetinių reklaminių antraščių iki tų erzinančių iššokančių langų, interneto marketingo specialistai bandė bet kokiu būdu atkreipti savo klientų dėmesį. Dauguma internetinės strateginės marketingo pastangų šiandien yra augimo įsilaužimo strategijų (maksimaliai išnaudotų A / B bandymų) ir įvairių sąmoningumo taktikų, kurios skatina atkreipti dėmesį, derinys. Labai efektyvus interneto marketingo specialistas yra draudimo bendrovė „Geico“, kuri paprasčiausiai prašo savo vartotojų įvesti pašto kodą, kad gautumėte greitą citatą, kad sutaupytumėte daugiau pinigų.

El. Pašto marketingas

Kai tik klientai persikelia į internetinį pasaulį, interneto marketingo specialistai bandė rinkti ir tvarkyti el. Laiškus potencialiems klientams. Daugelis įmonių tarpusavio marketingo specialistų priklauso nuo el. Pašto marketingo, kaip pagrindinio ryšio su klientais būdo. Pramonės parodose IBM konsultantus dažnai galima pamatyti keičiantis informacija el. Paštu su savo perspektyvomis.

Evangelizacijos marketingas

Sukurkite siautulingus gerbėjų klientus (tai mes vadiname prekės ženklo mylėtojais), kurie tampa jūsų prekės ženklo ar produkto šalininkais ir atstovauja prekės ženklą taip, tarsi tai būtų jų pačių tapatybės dalis.

Renginių marketingas-„Macys“ paradas

Renginių marketingas

Renginių kūrimas yra puikus būdas skatinti pardavimus. Klientams dažnai reikia priežasties apsipirkti, o renginiai dažnai gali pasiūlyti geriausią priežastį. „Macy“ padėkos dienos paradas tapo Amerikos kultūros dalimi, sujungiant du vartotojams patinkančius renginius: Padėkos dieną ir apsipirkimą.

Rinkodara neprisijungus

Masiškai pritaikius internetą, daugelis įmonių randa naujų būdų, kaip integruoti rinkodarą neprisijungus prie naujų technologijų, kad būtų sukurta patrauklesnė klientų patirtis. „Coca-Cola“ kompanija sukūrė automatus, kurie kviečia klientus juos apkabinti. Tai ir toliau sieja „Coca-Cola“ prekės ženklą su pagrindine laimės emocija, tačiau taip pat kviečia klientus pajusti tikrąjį produktą neprisijungus.

Išeinantis marketingas

Kartais įmonėms svarbu pranešti potencialiems klientams, kad jie egzistuoja. Sudarydama perspektyvų sąrašą, įmonė gali pradėti kreiptis į atskiras tikslines grupes, norėdama rasti naujų klientų. Kai „Microsoft“ pardavinėjo savo apskaitos programinę įrangą, prieš bandydami kviesti įmones į asmeninį susitikimą, jie dažnai naudodavo siunčiamą rinkodarą potencialiems tikslams nustatyti.

tiesioginio pašto marketingas

Tiesioginė marketingas

Tiesiogiai bendraukite su klientais ir galimais klientais paštu, el. Paštu, tekstais, skrajutėmis ir kita reklamine medžiaga.

Atvykstanti marketingas

Įmonės dažnai turi klientų, kurie jiems skambina dėl įvairių priežasčių. Tai gali suteikti puikią galimybę parduoti klientams papildomus produktus ir paslaugas, kurių jie šiuo metu neturi. Kai verslo klientai skambina norėdami patikrinti jų likučius, verslo bankas „Chase“ dažnai pasinaudoja proga ir paklausia, ar juos domina kredito linija, 401 k planas ar įvairios kitos banko siūlomos paslaugos.

Nemokamų reklamų marketingas

Reklamuokite nemokamus dovanojimus arba parduokite savo produktus ir paslaugas, parduodamus mažomis kainomis, kad padidintumėte kitų susijusių produktų ar paslaugų pardavimus.

Naujienlaiškis-marketingas-margas-kvailys

Naujienlaiškių marketingas

Įdomus būdas reklamuoti verslą yra parašyti informacinį biuletenį, kuriame pabrėžiami naujienų vertingi dalykai, nutikę organizacijai. „Motley Fool“ daugelį metų dalijosi savo investicinėmis įžvalgomis su savo bendruomene. Šie informaciniai biuleteniai sukuria jų narių įtraukties ir dalyvavimo jausmą ir yra pagrindinis jų neįtikėtino augimo variklis.

Straipsnių marketingas

Pramonės šakose, kuriose patirtis yra labai vertinama, straipsniai gali būti galingas įrankis parodyti jūsų žinias ir kompetenciją. Kai kurios naujovės yra dalijamos straipsnių ar baltųjų dokumentų forma, kur techninę informaciją reikia perduoti specializuotiems pirkėjams. „Amazon.com“ dalį savo svetainės skyrė baltosioms knygoms apie debesų kompiuterijos techninę patirtį. Tai labai sudėtinga specializuotų pirkėjų marketingo forma.

Turinio marketingas

Rašykite ir skelbkite turinį, kad potencialūs klientai būtų informuoti apie jūsų produktus ir paslaugas. Tinkamoms įmonėms tai gali būti veiksminga priemonė daryti įtaką jiems nenaudojant tiesioginio pardavimo metodų.

(JAN2011) Detroitas, Mičiganas, Šiaurės Amerikos tarptautinė automobilių paroda

Prekybos parodų marketingas

Norint nusipirkti, reikia patirti daug produktų. Yra labai nedaug klientų, kurie pirks naują automobilį nedarydami daugybės …

Parašykite komentarą