Meta aprašymas
Kas yra meta aprašymas?
Meta aprašymas yra HTML atributas, pateikiantis trumpą tinklalapio santrauką. Paieškos sistemos, tokios kaip „Google“, dažnai pateikia meta aprašą paieškos rezultatuose, o tai gali turėti įtakos paspaudimų rodikliams.
Kodo pavyzdys
<head> <meta name = "description" content = "Tai yra meta aprašymo pavyzdys. Tai dažnai bus rodoma paieškos rezultatuose. "> </head>
Optimalus ilgis
Meta aprašymai gali būti bet kokio ilgio, tačiau „Google“ paprastai fragmentus sutrumpina iki ~ 155–160 simbolių. Geriausia, kad meta aprašymai būtų pakankamai ilgi, kad jie būtų pakankamai apibūdinantys, todėl rekomenduojame aprašymus sudaryti tarp 50–160 simbolių. Atminkite, kad „optimalus“ ilgis skirsis priklausomai nuo situacijos, o pagrindinis jūsų tikslas turėtų būti suteikti vertę ir paskatinti paspaudimus.
Optimalus formatas
Nors metaaprašymo žymos nėra susietos su paieškos sistemų reitingais, jos yra nepaprastai svarbios norint sulaukti naudotojų paspaudimų iš SERP. Šios trumpos pastraipos yra žiniatinklio valdytojo galimybė „reklamuoti“ turinį ieškantiems asmenims ir ieškančiųjų galimybė nuspręsti, ar turinys yra aktualus ir ar jame yra informacijos, kurios jie ieško iš savo paieškos užklausos.
Puslapio meta aprašyme turėtų būti sumaniai (skaityti: natūraliu, aktyviu, ne šlamštu) raktiniai žodžiai, į kuriuos nukreiptas puslapis, bet taip pat sukurti patrauklų aprašymą, kurį norės spustelėti ieškotojas. Jis turėtų būti tiesiogiai susijęs su aprašomu puslapiu ir unikalus pagal kitų puslapių aprašymus.
„Google“ reitingavimo faktorius?
2009 m. Rugsėjo mėn. „ Google“ paskelbė , kad nei „meta“ aprašai, nei „meta“ raktiniai žodžiai neturi įtakos „Google“ paieškos internete algoritmams .
Tačiau metaaprašymai gali paveikti puslapio PR (paspaudimų rodiklį) „Google“, kuris gali teigiamai paveikti puslapio gebėjimą reitinguoti.
Dėl šios priežasties, be kitų, svarbu įdėti šiek tiek pastangų dėl meta aprašymų.
SEO praktikos
Parašykite įtikinamą skelbimo kopiją
Meta aprašo žyma atlieka reklaminės kopijos funkciją. Tai pritraukia skaitytojus į svetainę iš SERP, taigi yra labai matoma ir svarbi paieškos rinkodaros dalis. Sukūrus skaitomą, įtikinamą aprašą naudojant svarbius raktinius žodžius, galima pagerinti konkretaus tinklalapio paspaudimų rodiklį. Norint padidinti paieškos rezultatų rezultatų puslapių paspaudimų rodiklį, svarbu pažymėti, kad „Google“ ir kitos paieškos sistemos aprašyme paryškina raktinius žodžius, kai jie atitinka paieškos užklausas. Šis paryškintas tekstas gali atkreipti ieškančiųjų dėmesį, todėl turėtumėte kuo tiksliau suderinti aprašymus su paieškos terminais.
Venkite pasikartojančių metaaprašymo žymų
Kaip ir pavadinimų žymose , svarbu, kad metaaprašymai kiekviename puslapyje būtų unikalūs.
Vienas iš būdų kovoti su pasikartojančiais metaaprašymais yra dinamiškas ir programinis būdas sukurti unikalius automatinių puslapių metaaprašymus. Tačiau jei įmanoma, originalus aprašymas, kurį rašote kiekvienam puslapiui, nepakeičiamas.
Neįtraukite dvigubų kabučių
Bet kada metaaprašymo HTML naudojami kabučiai, „Google“ nutraukia šį aprašymą kabutėje, kai jis rodomas SERP. Kad taip nenutiktų, geriausia iš metaaprašymų pašalinti visus ne raidinius ir skaitmeninius simbolius. Jei jūsų metaaprašyme kabutės yra svarbios, kad sutrumpintumėte , galite naudoti HTML objektą, o ne dvigubas kabutes.
ne-rašyti meta aprašymus
Nors pagal įprastą logiką būtų protingiau parašyti gerą meta aprašą, o ne leisti varikliams nuskaityti tam tikrą internetinį puslapį, tai ne visada . Norėdami nustatyti, ar turėtumėte parašyti savo metaaprašymą, naudokite šią bendrąją taisyklę:
Jei puslapis yra nukreiptas į vieną ir tris labai ieškomus terminus ar frazes, parašykite savo meta aprašą, kuris būtų skirtas tiems vartotojams, kurie atlieka paieškos užklausas, įskaitant tuos terminus.
Kartais gali būti protingiau leisti varikliams patiems užpildyti meta aprašą. Priežastis paprasta: kai paieškos varikliai parengia metaaprašymą, jie visada rodo raktinius žodžius ir aplinkines frazes, kurių ieškojo vartotojas. Jei žiniatinklio valdytojas į puslapio kodą įrašo metaaprašymą, tai, ką jie pasirenka rašyti, iš tikrųjų gali sumenkinti variklių natūralumą, atsižvelgiant į užklausą.
Vienas įspėjimas tyčia praleisti metaaprašymo žymas: nepamirškite, kad socialinio tinklo svetainėse, tokiose kaip „Facebook“, paprastai naudojama puslapio metaaprašymo žyma kaip aprašas, kuris rodomas, kai puslapis yra bendrinamas jų svetainėse. Be metaaprašymo žymos socialinių tinklų bendrinimo svetainės gali naudoti tik pirmą rastą tekstą.
Paieškos sistemos ne visada naudos jūsų metaaprašymą
Kai kuriais atvejais paieškos sistemos gali nepaisyti meta aprašymo, kurį žiniatinklio valdytojas nurodė puslapio HTML. Tiksliai tada, kai tai įvyks, nenuspėjama, tačiau dažnai tai atsitinka, kai „Google“ nemano, kad esamas meta aprašymas tinkamai atsako į vartotojo užklausą ir nustato tikslinio puslapio fragmentą, kuris geriau atitinka paieškos užklausą.