Kas yra meta aprašymas?

Meta aprašymas yra HTML atributas, pateikiantis trumpą tinklalapio santrauką. Paieškos sistemos, tokios kaip „Google“, dažnai pateikia meta aprašą paieškos rezultatuose, o tai gali turėti įtakos paspaudimų rodikliams.

Kodo pavyzdys

<head> <meta name = "description" 
content = "Tai yra meta aprašymo pavyzdys. 
Tai dažnai bus rodoma paieškos rezultatuose. "> </head>

Optimalus ilgis

Meta aprašymai gali būti bet kokio ilgio, tačiau „Google“ paprastai fragmentus sutrumpina iki ~ 155–160 simbolių. Geriausia, kad meta aprašymai būtų pakankamai ilgi, kad jie būtų pakankamai apibūdinantys, todėl rekomenduojame aprašymus sudaryti tarp 50–160 simbolių. Atminkite, kad „optimalus“ ilgis skirsis priklausomai nuo situacijos, o pagrindinis tikslas turėtų būti teikti vertę ir paskatinti paspaudimus.

Optimalus formatas

Nors metaaprašymo žymos nėra susietos su paieškos sistemų reitingais, jos yra nepaprastai svarbios norint sulaukti naudotojų paspaudimų iš SERP. Šios trumpos pastraipos yra žiniatinklio valdytojo galimybė „reklamuoti“ turinį ieškantiems asmenims ir ieškančiųjų galimybė nuspręsti, ar turinys yra aktualus ir ar jame yra informacijos, kurios jie ieško iš savo paieškos užklausos.

Puslapio meta aprašymas turėtų protingai (skaityti: natūraliu, aktyviu, nešlamštu būdu) naudoti raktinius žodžius, į kuriuos nukreiptas puslapis, tačiau taip pat sukurti patrauklų aprašymą, kurį norės spustelėti ieškotojas. Jis turėtų būti tiesiogiai susijęs su aprašomu puslapiu ir unikalus pagal kitų puslapių aprašymus.

„Google“ reitingavimo faktorius?

2009 m. Rugsėjo mėn. „ Google“ paskelbė , kad nei „meta“ aprašai, nei „meta“ raktiniai žodžiai neturi įtakos „Google“ paieškos internete algoritmams .

Tačiau metaaprašymai gali paveikti puslapio PR (paspaudimų rodiklį) „Google“, kuris gali teigiamai paveikti puslapio gebėjimą reitinguoti.

Dėl šios priežasties, be kitų, svarbu įdėti šiek tiek pastangų dėl meta aprašymų.

SEO taikymas

Parašykite įtikinamą skelbimo kopiją

Meta aprašo žyma atlieka reklaminės kopijos funkciją. Tai pritraukia skaitytojus į svetainę iš SERP, taigi yra labai matoma ir svarbi paieškos rinkodaros dalis.

Sukūrus skaitomą, įtikinamą aprašą naudojant svarbius raktinius žodžius, galima pagerinti konkretaus tinklalapio paspaudimų rodiklį. Norint padidinti paieškos rezultatų rezultatų puslapių paspaudimų rodiklį, svarbu pažymėti, kad „Google“ ir kitos paieškos sistemos aprašyme paryškina raktinius žodžius, kai jie atitinka paieškos užklausas. Šis paryškintas tekstas gali atkreipti ieškančiųjų dėmesį, todėl turėtumėte kuo tiksliau suderinti aprašymus su paieškos terminais.

Venkite pasikartojančių metaaprašymo žymų

Kaip ir pavadinimų žymose , svarbu, kad metaaprašymai kiekviename puslapyje būtų unikalūs. Kitu atveju gausite SERP rezultatus, kurie atrodys taip:

Vienas iš būdų kovoti su pasikartojančiais metaaprašymais yra dinamiškas ir programinis būdas sukurti unikalius automatinių puslapių metaaprašymus. Tačiau jei įmanoma, originalus aprašymas, kurį rašote kiekvienam puslapiui, nepakeičiamas.

Neįtraukite dvigubų kabučių

Bet kada metaaprašymo HTML naudojami kabučiai, „Google“ nutraukia šį aprašymą kabutėje, kai jis rodomas SERP. Kad taip nenutiktų, geriausia iš metaaprašymų pašalinti visus ne raidinius ir skaitmeninius simbolius. Jei jūsų metaaprašyme kabutės yra svarbios, kad sutrumpintumėte , galite naudoti  HTML objektą, o ne dvigubas kabutes.

Kartais nereikia naudoti

Nors pagal įprastą logiką būtų protingiau parašyti gerą meta aprašą, o ne leisti varikliams nuskaityti tam tikrą internetinį puslapį, tai ne visada . Norėdami nustatyti, ar turėtumėte parašyti savo metaaprašymą, naudokite šią bendrąją taisyklę:

Jei puslapis yra nukreiptas į vieną ir tris labai ieškomus terminus ar frazes, parašykite savo meta aprašą, kuris būtų skirtas tiems vartotojams, kurie atlieka paieškos užklausas, įskaitant tuos terminus.

Paieškos sistemos ne visada naudos jūsų metaaprašymą

Kai kuriais atvejais paieškos sistemos gali nepaisyti meta aprašymo, kurį žiniatinklio valdytojas nurodė puslapio HTML.

Tiksliai tada, kai tai įvyks, nenuspėjama, tačiau dažnai tai atsitinka, kai „Google“ nemano, kad esamas meta aprašymas tinkamai atsako į vartotojo užklausą ir nustato tikslinio puslapio fragmentą, kuris geriau atitinka paieškos užklausą.