Modernusis marketingas

Marketingas modernioje visuomenėje


Individualaus tikslo įžiebimas krizės metu
Tiekimo grandinės atkūrimas koronaviruso laikais – planuokite dabar ir ateityje
Augimo skatinimas pasitelkiant duomenų monetizaciją
Kaip COVID-19 pastūmėjo įmones per technologijų lūžio tašką ir visiems laikams pakeitė verslą
Penki veržlių organizacijų požymiai
Ką jums reiškia „šiuolaikinė rinkodara“? Tikriausiai visi galime prisiminti gudrią skaitmeninę kampaniją, naujovišką programėlę ar įkvepiantį kūrybinį darbą, kuriuo dalijamasi įvairiais kanalais.


Nors šiuose pavyzdžiuose pateikiami kai kurie šiuolaikinės rinkodaros požymiai, mūsų nuomone, ji yra kur kas platesnė. Šiuolaikinė rinkodara – tai gebėjimas išnaudoti visas verslo galimybes, kad klientui būtų suteikta geriausia patirtis ir taip skatinamas augimas. Neseniai atliktoje „McKinsey“ apklausoje 83 proc. pasaulio įmonių vadovų teigė, kad rinkodara yra pagrindinis veiksnys, lemiantis didžiąją dalį arba visą įmonės augimo darbotvarkę.

Norint įgyvendinti šį pažadą, reikia visiškai naujo veikimo būdo. marketingo skyriai turi būti pertvarkyti taip, kad būtų greitesni, bendradarbiautų ir orientuotųsi į klientus. Reikia ne tiek keisti tai, ką marketingas daro, kiek pertvarkyti darbo atlikimo būdą. Remdamiesi sėkmingais atvejais, kuriuos matėme, apskaičiavome, kad atlikus šiuos pokyčius galima pasiekti nuo 5 iki 15 proc. papildomo augimo ir sumažinti nuo 10 iki 30 proc. marketingo išlaidų.

Nuo ko pradėti


Mūsų patirtis rodo, kad dauguma vyresniųjų vadovų supranta, jog rinkodarą reikia modernizuoti, tačiau jie mažiau žino, ką konkrečiai tai reiškia. Pernelyg dažnai jie sutelkia dėmesį į kelias iniciatyvas ar gebėjimus, o tada nusivilia, kai žadėtosios vertės nesulaukia.

Dėl šios priežasties labai svarbu aiškiai suvokti, kas sudaro modernios marketingo modelį (1 pav.). Nors kiekvienas iš šių komponentų yra pažįstamas, pastebėjome, kad aiškumas matant juos suskirstytus į vientisą modelį padeda vadovams geriau suvokti, kaip stebėti visus elementus ir kaip jie turėtų veikti kartu.

1 pav.
Norint užtikrinti augimą, šiuolaikinei marketingasi reikia atnaujintų gebėjimų ir priemonių.
Siekiame, kad neįgalieji turėtų vienodas galimybes naudotis mūsų svetaine. Jei norite gauti informacijos apie šį turinį, mielai su jumis bendradarbiausime. Rašykite mums el. paštu: [email protected]
Šis aiškumas labai svarbus vadovams rengiant planus ir programas, skirtas kiekvienam iš gebėjimų ir priemonių modernizavimui (2 pav.). Pavyzdžiui, tradicinis turinio kūrimo būdas – periodiškai vykdyti vienkartines, visiems tinkančias kampanijas, kurias galima keisti tik ribotai. Kita vertus, modernus marketingo specialistas ar organizacija turi sistemas, kurios leidžia nuolat kurti didelius pranešimų ir turinio kiekius, stebėti juos pagal veiklos analizės duomenis ir prireikus koreguoti. Paimkime personalizavimą. Anksčiau tai reiškė plačius pasiūlymus ir patirtį dideliems vartotojų segmentams. Šiandien siekiama panaudoti visų vartotojų sąveikų duomenis, kad būtų galima kūrybiškai pateikti kuo daugiau aktualios individualios marketingo.

2 pav.

Siekiame, kad neįgalieji turėtų vienodas galimybes naudotis mūsų svetaine. Jei norite gauti informacijos apie šį turinį, mielai su jumis bendradarbiausime. Prašome rašyti mums el. paštu: [email protected]
Nors dauguma mūsų pažįstamų CMO padarė pažangą kurdami modernias marketingo organizacijas, daugelį atbaido pažangos trūkumas. Pastebėjome, kad pagrindinės problemos yra tai, kad nėra įsipareigojimo atlikti visus būtinus pokyčius ir trūksta aiškumo dėl priklausomybių. Nesant tokio supratimo, pastebime, kad komandos natūraliai linkusios dirbti su dalykais, kuriuos išmano geriausiai arba kurie jas labiausiai jaudina, ignoruodamos kitus elementus. Dėl to pertvarkos procese atsiranda „aklųjų dėmių“, kurios lemia vėlavimą, nusivylimą ir galiausiai vertės praradimą. Pavyzdžiui, modernizuojant marketingo pajėgumus reikia atnaujinti keturis pagrindinius veiklos veiksnius. Tačiau sėkminga transformacija nebus sėkminga be trijų mąstysenos pokyčių, kurie suteikia pagrindą pokyčiams.

Parašykite komentarą