Jūs sukūrėte turinį, kurio žmonės ieško, kuris atsako į jų klausimus ir kurį paieškos sistemos gali suprasti, tačiau vien šios savybės nereiškia, kad jis bus reitinguojamas. Jei norite viršyti likusias svetaines šiomis savybėmis, turite nustatyti autoritetą. Tai galima pasiekti uždirbant nuorodas iš autoritetingų svetainių, kuriant savo prekės ženklą ir ugdant auditoriją, kuri padės išplėsti jūsų turinį.

„Google“ patvirtino, kad nuorodos ir kokybiškas turinys (kurį aptarėme 4 skyriuje ) yra du iš trijų svarbiausių SEO reitingavimo veiksnių. Patikimos svetainės linkusios susieti su kitomis patikimomis svetainėmis, o šlamšto svetainės – su kitomis šlamšto svetainėmis.

Bet kas tiksliai yra nuoroda? Kaip juos užsidirbti iš kitų svetainių? Pradėkime nuo pagrindų.

Kas yra nuorodos?

Gaunamosios nuorodos , dar vadinamos atgalinėmis arba išorinėmis nuorodomis , yra HTML nuorodos, nukreipiančios iš vienos svetainės į kitą. Jie yra interneto valiuta, nes jie panašūs į tikrąją reputaciją. Jei atostogautumėte ir paklaustumėte trijų žmonių (visi visiškai nesusijusių), kokia yra geriausia kavinė mieste, ir jie visi pasakytų: „Cuppa Joe Main Street“, jaustumėtės tikri, kad „Cuppa Joe“ iš tiesų yra geriausias kavos vieta mieste. Nuorodos tai daro paieškos sistemoms.

Nuo dešimtojo dešimtmečio pabaigos paieškos sistemos nuorodas vertino kaip balsus už populiarumą ir svarbą internete.

Vidinės nuorodos arba nuorodos, jungiančios to paties domeno vidinius puslapius, jūsų svetainėje veikia labai panašiai. Didelis vidinių nuorodų, nukreipiančių į konkretų jūsų svetainės puslapį, skaičius parodys „Google“ , kad puslapis yra svarbus, jei tai daroma natūraliai, o ne šlamštu.

Patys varikliai patobulino saitų peržiūrėjimo būdą, dabar naudodami algoritmus vertina svetaines ir puslapius pagal rastas nuorodas. Bet kas yra tuose algoritmuose? Kaip varikliai vertina visas tas sąsajas? Viskas prasideda nuo EAT koncepcijos.

Esi tas, ką valgai

„Google“ paieškos kokybės įvertinimo gairėse labai svarbi EAT sąvoka – ekspertų, autoritetingų ir patikimų akronimas. Svetainės, kuriose nėra šių charakteristikų, variklių akyse paprastai vertinamos kaip prastesnės kokybės, o už tas, kurios vėliau yra apdovanojamos. EAT tampa vis svarbesnė, nes paieška plėtojasi ir didėja sprendimų svarba siekiant vartotojo ketinimų .

Kuriant svetainę, kuri laikoma ekspertine, patikima ir patikima, turėtų būti jūsų orientyras, kai praktikuojate SEO. Tai ne tik sukurs geresnę svetainę, bet ir ateitis. Juk „Google“ bando padaryti didelę vertę ieškotojams.

Kas yra vartotojo ketinimas?

„Vartotojo ketinimas“ nurodo priežastis, dėl kurios kyla paieškos užklausa. „Šuniuko“ paieška neturi didelio tikslo – ar jie ieško paveikslėlių? Faktai apie veisles? Informacija apie priežiūrą? Kita vertus, ieškant „šuniukų dresavimo Sietle, WA“ siekiama labai tvirtų tikslų: šis vartotojas nori mokyti savo šuniuką, tikriausiai ieško pagalbos Sietle ir gali norėti užsiregistruoti į klasę. . Pabandykite sukurti turinį, kuris tenkina jūsų ieškotojų ketinimus.

Sužinokite daugiau apie vartotojo ketinimus

EAT ir nuorodos į jūsų svetainę

Kuo svetainė yra populiaresnė ir svarbesnė, tuo daugiau svorio turi tos svetainės nuorodos. Pavyzdžiui, tokioje svetainėje, kaip „Wikipedia“, yra tūkstančiai įvairių svetainių, nukreipiančių į ją. Tai rodo, kad jis teikia daug patirties, turi autoritetą ir yra patikimas tarp kitų svetainių.

Norėdami gauti pasitikėjimą ir autoritetą paieškos sistemose, jums reikės nuorodų iš svetainių, kuriose pateikiamos EAT savybės. Tai nebūtinai turi būti „Wikipedia“ lygio svetainės, tačiau jos turėtų suteikti ieškotojams patikimą ir patikimą turinį.

Stebėtos ir nenaudojamos nuorodos

Pamenate, kaip nuorodos veikia kaip balsai? Atributas „rel = nofollow“ (tariamas kaip du žodžiai, „nesekti“) leidžia susieti su ištekliu ir pašalinti paieškos variklio „balsą“.

Kaip ir skamba, „nofollow“ liepia paieškos sistemoms nesekti nuorodos. Kai kurie varikliai vis dar juos seka, norėdami atrasti naujus puslapius, tačiau šios nuorodos neperduoda nuorodų nuosavybės („populiarumo balsai“, apie kuriuos kalbėjome aukščiau), todėl jie gali būti naudingi tais atvejais, kai puslapis susiejamas su nepatikimu šaltiniu arba sumokėjo arba sukūrė paskirties puslapio savininkas (tai padarė nenatūralią nuorodą).

Tarkime, kad jūs parašote įrašą apie nuorodų kūrimo praktiką ir norite iškviesti prasto, šlamšto sukūrimo nuorodų kūrimo pavyzdį. Galite susieti su pažeidimą padariusia svetaine, nenurodydami „Google“, kad ja pasitikite.


Jei sekimo nuorodos perduoda visą nuorodų nuosavybę, ar tai nereiškia, kad norite tik sekti nuorodas?

Nebūtinai. Pagalvokite apie visas teisėtas vietas, kur galite sukurti nuorodas į savo svetainę: „Facebook“ profilį, „Yelp“ puslapį, „Twitter“ paskyrą ir pan. Tai visos natūralios vietos, kur galite pridėti nuorodas į savo svetainę, tačiau jos neturėtų būti laikomos balsais už Jūsų tinklalapis. („Twitter“ profilio nustatymas su nuoroda į jūsų svetainę nėra „Twitter“ balsavimas, kad jiems patinka jūsų svetainė.)

Natūralu, kad jūsų svetainė turi pusiausvyrą tarp nesekamų ir stebimų atgalinių nuorodų savo nuorodų profilyje (daugiau apie nuorodų profilius rasite žemiau). „Nofollow“ nuoroda gali neperduoti autoriteto, tačiau ji gali siųsti vertingą srautą į jūsų svetainę ir netgi sukelti būsimas nuorodas.

Jūsų nuorodos profilis

Jūsų nuorodų profilis yra bendras visų jūsų svetainės uždirbtų nuorodų įvertinimas: bendras nuorodų skaičius, jų kokybė (arba šlamštas), įvairovė (yra viena svetainė, nukreipianti jus šimtus kartų, ar šimtai svetainių, nukreipiančių tu kartą?), ir dar daugiau. Jūsų nuorodų profilio būsena padeda paieškos sistemoms suprasti, kaip jūsų svetainė yra susijusi su kitomis interneto svetainėmis. Yra įvairių SEO įrankių, kurie leidžia išanalizuoti savo nuorodos profilį ir pradėti suprasti jo bendrą makiažą.

Kokios yra sveikos nuorodos profilio savybės?

Kai žmonės pradėjo sužinoti apie ryšių galią, jie pradėjo jais manipuliuoti savo naudai. Jie ras būdų, kaip įgyti dirbtinių nuorodų, kad tik padidintų savo paieškos sistemų reitingą. Nors ši pavojinga taktika kartais gali pasiteisinti, ji prieštarauja „Google“ paslaugų teikimo sąlygoms ir gali pašalinti svetainę (indeksų pašalinimas iš paieškos rezultatų). Visada turėtumėte stengtis išlaikyti sveiką nuorodų profilį.

Tinkamas nuorodų profilis yra tas, kuris paieškos sistemoms rodo, kad sąžiningai uždirbate savo nuorodas ir autoritetą. Kaip neturėtumėte meluoti, apgauti ar vogti, turėtumėte stengtis užtikrinti, kad jūsų nuorodos profilis būtų sąžiningas ir uždirbtas geru, senamadišku sunkiu darbu.

Nuorodos uždirbamos arba pateikiamos redakcijoje

Redakcinės nuorodos yra nuorodos, kurias natūraliai prideda svetainės ir puslapiai, norintys susieti su jūsų svetaine.

Uždirbtų nuorodų įgijimo pagrindas yra beveik visada kuriant aukštos kokybės turinį, į kurį žmonės tikrai nori remtis. Būtent čia būtina sukurti 10X turinį (būdas apibūdinti itin aukštos kokybės turinį)! Jei galite pateikti geriausią ir įdomiausią žiniatinklio šaltinį, žmonės natūraliai jį susies.

Natūraliai uždirbtos nuorodos iš jūsų nereikalauja jokių specialių veiksmų, išskyrus vertingo turinio sukūrimą ir galimybę sukurti supratimą apie jį.

Nuorodos yra aktualios ir iš panašių svetainių

Nuorodos iš konkrečios temos bendruomenės svetainių paprastai yra geresnės nei nuorodos iš svetainių, kurios nėra susijusios su jūsų svetaine. Jei jūsų svetainėje parduodami šunų namai, nuoroda iš Šunų augintojų draugijos yra svarbesnė nei viena iš Riedučių asociacijos. Be to, nuorodos iš aktualių nesusijusių šaltinių gali siųsti painiavos signalus paieškos sistemoms apie tai, kas yra jūsų puslapis.

Inkaro tekstas yra aprašomasis ir aktualus, be šlamšto

Inkaro tekstas padeda „Google“ pasakyti, kokia yra jūsų puslapio tema. Jei dešimtys nuorodų nukreipia į puslapį su žodžio ar frazės variantu, yra didesnė tikimybė, kad jis gerai įvertins šių tipų frazes. Tačiau elkitės atsargiai! Per daug atgalinių nuorodų su tuo pačiu inkaro tekstu paieškos sistemoms gali rodyti, kad bandote manipuliuoti savo svetainės reitingu paieškos rezultatuose.

Apsvarstykite tai. Jūs klausiate dešimties atskirų draugų skirtingu laiku, kaip praėjo jų diena, ir jie visi atsakė ta pačia fraze:

„Puiku! Aš savo dieną pradėjau vedžiodamas savo šunį Žemės riešutus ir tada priešpiečiams turėjau picante jautienos“ Top Ramen „.

Tai keista , ir jūs būtumėte gana įtartinas savo draugams. Tas pats pasakytina ir apie „Google“. Tikslinio puslapio turinio aprašymas su inkaro tekstu padeda jiems suprasti, apie ką yra puslapis, tačiau tas pats aprašymas iš kelių šaltinių pradeda atrodyti įtartinas. Siekite aktualumo; venkite šlamšto.

Nuorodos nukreipia kvalifikuotą srautą į jūsų svetainę

Nuorodų kūrimas niekada neturėtų būti susijęs tik su paieškos sistemų reitingais. Gerbiamas SEO teksto ir nuorodų kūrimo minties lyderis Ericas Wardas sakydavo, kad turėtumėte kurti savo nuorodas taip, tarsi „Google“ rytoj gali dingti. Iš esmės turėtumėte sutelkti dėmesį į nuorodų, kurios atneš kvalifikuotą srautą į jūsų svetainę, įsigijimą – dar viena priežastis, kodėl svarbu įsigyti nuorodas iš atitinkamų svetainių, kurių auditorija taip pat ras vertę jūsų svetainėje.

Susiekite draudimus ir vengtinus dalykus

Šlamšto nuorodų profiliai yra būtent tokie: pilni nuorodų, sukurtų nenatūraliai, klastingai ar kitaip nekokybiškai. Praktikos, tokios kaip nuorodų pirkimas ar įsitraukimas į nuorodų mainus, gali atrodyti lengviausia išeitis, tačiau tai padaryti yra pavojinga ir gali kilti pavojus visam jūsų sunkiam darbui. „Google“ baudžia svetaines šlamšto nuorodų profiliais , todėl nepasiduokite pagundoms.

Pagrindinis jūsų nuorodų kūrimo principas yra niekada nebandyti manipuliuoti svetainės reitingu paieškos rezultatuose.

Bet ar tai ne visas SEO tikslas? Norėdami padidinti svetainės reitingą paieškos rezultatuose? Ir čia slypi painiava. „Google“ nori, kad jūs uždirbtumėte nuorodas, o ne jas kurtumėte, tačiau linija tarp šių dviejų dažnai neryški. Siekdama išvengti baudų už nenatūralias nuorodas (žinomas kaip „nuorodų šlamštas“), „Google“ aiškiai nurodė, ko reikėtų vengti.

⃠ Įsigytos nuorodos

„Google“ ir „Bing“ siekia sumažinti mokamų nuorodų įtaką natūralios paieškos rezultatuose. Nors paieškos sistema negali žinoti, kurios nuorodos buvo uždirbtos, o už kurias sumokėta, peržiūrėjus pačią nuorodą, yra užuominų, kurias jis naudoja aptikdamas šablonus, rodančius netinkamą žaidimą. Svetainės, užfiksuotos perkant ar parduodant nuorodas, gresia griežtomis baudomis, kurios smarkiai sumažins jų reitingą. (Beje, prekių ar paslaugų mainai į nuorodą taip pat yra mokėjimo forma ir laikoma pirkimo nuorodomis.)

⃠ Nuorodų mainai / abipusis susiejimas

Jei kada nors gavote el. Laišką „jūs susiejate su manimi, o aš – su jumis“, atsiųsite iš asmens, su kuriuo nesate susiję, buvote nukreipti į nuorodų mainus. „Google“ kokybės gairės įspėja, kad nereikėtų „perdėtai“ keistis nuorodomis ir panašiomis partnerių programomis, vykdomomis tik dėl kryžminio susiejimo, todėl yra tam tikrų požymių, kad tokio tipo mažesnio masto mainai gali nesukelti jokių nuorodų šlamšto pavojaus.

Priimtina ir netgi vertinga susieti žmones, su kuriais dirbate, esate partneriai ar turite kitų ryšių, ir priversti juos susieti jus.

Už keitimąsi masinio masto saitais su nepriklausomomis svetainėmis gali būti skiriamos sankcijos.

⃠ Žemos kokybės katalogų nuorodos

Anksčiau tai buvo populiarus manipuliavimo šaltinis. Yra daugybė mokamų už talpinimo žiniatinklio katalogų, kurie tarnauja šiai rinkai ir pasiduoda teisėtiems su skirtingu pasisekimu. Šio tipo svetainės paprastai atrodo labai panašios, jose yra daug svetainių sąrašų ir jų aprašų (paprastai svetainės kritinis raktinis žodis naudojamas kaip inkaro tekstas, nukreipiantis atgal į teikėjo svetainę).

Yra daug daugiau manipuliavimo nuorodą statybos taktika , kad paieškos varikliai identifikuoti. Daugeliu atvejų jie rado algoritminius metodus, kaip sumažinti jų poveikį. Atsiradus naujoms šlamšto sistemoms, inžinieriai toliau kovos su jais taikydami tikslinius algoritmus, žmonių apžvalgas ir rinkdami žinutes apie šlamštą iš žiniatinklio valdytojų ir SEO. Apskritai neverta ieškoti būdų, kaip juos apeiti.

Kaip sukurti aukštos kokybės atgalines nuorodas

Raskite klientų ir partnerių nuorodas

Jei turite partnerių, su kuriais dirbate reguliariai, arba lojalių klientų, kurie mėgsta jūsų prekės ženklą, yra būdų, kaip gana lengvai užsidirbti iš jų nuorodas. Galite išsiųsti partnerystės ženklelius (grafines piktogramas, reiškiančias abipusę pagarbą) arba pasiūlyti parašyti jų produktų atsiliepimus. Abu jie siūlo dalykus, kuriuos gali rodyti savo svetainėje, kartu su nuorodomis į jus.

Paskelbkite tinklaraštį

Ši turinio ir nuorodų kūrimo strategija yra tokia populiari ir vertinga, kad tai yra viena iš nedaugelio, kurią asmeniškai rekomenduoja „Google“ inžinieriai. Tinklaraščiai turi unikalią galimybę nuosekliai teikti šviežią medžiagą, generuoti pokalbius internete ir uždirbti įrašus bei nuorodas iš kitų tinklaraščių.

Tačiau atsargiai – turėtumėte vengti nekokybiškų svečių komandiravimo vien dėl nuorodų kūrimo. „Google“ to nepatarė ir jūsų energiją geriau išleisti kitur.

Kurkite unikalius išteklius

Sukurti unikalius, aukštos kokybės išteklius nėra lengva užduotis, tačiau verta pasistengti. Tinkamu būdu reklamuojamas aukštos kokybės turinys gali būti plačiai bendrinamas. Tai gali padėti sukurti kūrinius, turinčius šiuos bruožus:

  • Sukelia stiprių emocijų (džiaugsmo, liūdesio ir kt.)
  • Kažkas naujo, arba bent jau komunikuotas nauju būdu
  • Vizualiai patrauklus
  • Atsižvelgiama į savalaikį poreikį ar susidomėjimą
  • Konkrečiai vietai (pavyzdys: labiausiai ieškomi Helovino kostiumai pagal valstiją ).

Tokio šaltinio sukūrimas yra puikus būdas pritraukti daug nuorodų į vieną puslapį. Taip pat galite sukurti labai specifinį šaltinį, kurio patrauklumas nėra didelis ir kuris skirtas kelioms svetainėms. Galite pastebėti didesnį sėkmės rodiklį, tačiau šis metodas nėra toks keičiamas.

Vartotojai, matantys tokį unikalų turinį, dažnai nori juo pasidalinti su draugais, o tinklaraštininkai / technologijas išmanantys žiniatinklio valdytojai, kurie jį mato, dažnai tai daro naudodami nuorodas. Šie aukštos kokybės, redakcijoje pelnyti balsai yra neįkainojami norint sukurti pasitikėjimą, autoritetą ir reitingų potencialą.

Kurkite išteklių puslapius

Išteklių puslapiai yra puikus būdas kurti nuorodas. Tačiau norėdami juos surasti, turėsite žinoti pažangius „Google“ operatorius, kad būtų lengviau juos atrasti.

Pvz., Jei kūrėte nuorodas įmonei, gaminančiai puodus ir keptuves, galite ieškoti:

virimo intitle: "ištekliai"

… ir sužinokite, kurie puslapiai gali būti geri nuorodų tikslai.

Tai taip pat gali suteikti jums puikių turinio kūrimo idėjų – tiesiog pagalvokite, kokio tipo išteklius galėtumėte sukurti, kad visi šie puslapiai norėtų nurodyti ir susieti.

Dalyvaukite savo vietos bendruomenėje

Vietos verslui (asmeniškai susitinkančiam su klientais) bendruomenės veikla gali sukelti keletą vertingiausių ir įtakingiausių ryšių.

  • Dalyvaukite rėmimuose ir stipendijose
  • Priimkite arba dalyvaukite bendruomenės renginiuose, seminaruose, dirbtuvėse ir organizacijose
  • Aukokite vertingoms vietinėms reikmėms ir prisijunkite prie vietinių verslo asociacijų
  • Paskelbti darbus ir pasiūlyti praktiką
  • Skatinkite lojalumo programas
  • Paleiskite vietines varžybas
  • Kurkite realius santykius su susijusiais vietiniais verslais, kad sužinotumėte, kaip galite susivienyti ir pagerinti savo vietos ekonomikos būklę

Visos šios protingos ir autentiškos strategijos suteikia geras vietinio ryšio galimybes.

Atnaujinkite populiariausią turinį

Tikriausiai jau žinote, kuris jūsų svetainės turinys pritraukia daugiausiai lankytojų, pritraukia daugiausiai klientų ar išlaiko lankytojus ilgiausiai.

Paimkite tą turinį ir atnaujinkite jį kitoms platformoms („Slideshare“, „YouTube“, „Instagram“, „Quora“ ir kt.), Kad išplėstumėte įsigijimo kanalą už „Google“ ribų.

Taip pat galite nuvalyti dulkes, atnaujinti ir tiesiog iš naujo paskelbti senesnį turinį toje pačioje platformoje. Jei pastebėsite, kad kelios patikimos pramonės svetainės yra susietos su populiaru, pasenusiu šaltiniu, atnaujinkite jį ir praneškite toms pramonės svetainėms – galite tiesiog uždirbti gerą nuorodą.

Tai galite padaryti ir su vaizdais . Kreipkitės į svetaines, kurios naudoja jūsų atvaizdus ir jūsų necituoja ar nesusieja su jumis, ir paklauskite, ar jie nenorėtų įtraukti nuorodos.

Būkite vertingi

Spaudos, tinklaraštininkų ir naujienų žiniasklaidos dėmesio pelnymas yra efektyvus, laiko siekiantis būdas užsitarnauti nuorodas. Kartais tai yra taip paprasta, kaip ką nors atiduoti nemokamai, išleisti puikų naują produktą ar pareikšti ką nors prieštaringai. Kadangi tiek daug SEO yra susijęs su skaitmeninio jūsų prekės ženklo atvaizdavimo realiame pasaulyje kūrimu, norėdami pasisekti SEO, turite būti puikus prekės ženklas.

Būkite asmeniški ir tikri

Dažniausia klaida, kurią daro nauji SEO, bandydami kurti nuorodas, neskiria laiko sukurti individualų, asmeninį ir vertingą pradinį el. Pašto adresą. Jūs taip pat gerai žinote, kaip erzinantys el. Laiškai gali būti šlamštūs, todėl įsitikinkite, kad jūsų nevertina žmonės sukti akis.

Jūsų tikslas gauti pradinį el. Pašto laišką yra tiesiog gauti atsakymą. Šie patarimai gali padėti:

  • Padarykite tai asmenišką, paminėdami tai, ką žmogus dirba, kur jis lankė mokyklą, savo šunį ir kt.
  • Pateikite vertę. Praneškite jiems apie sugadintą nuorodą savo svetainėje arba puslapį, kuris neveikia mobiliajame telefone.
  • Trumpai.
  • Užduokite vieną paprastą klausimą (paprastai ne nuorodą; greičiausiai pirmiausia norėsite sukurti sąsają).

Uždirbti nuorodas reikia daug išteklių, todėl įvertinkite savo sėkmę, kad įrodytumėte vertę

Nuorodų kūrimo metrika turėtų atitikti bendruosius svetainės KPI. Tai gali būti pardavimas, el. Pašto prenumeratos, puslapių peržiūros ir kt. Taip pat turėtumėte įvertinti domeno valdžios ir (arba) puslapio autoriteto balus, norimų raktinių žodžių reitingą ir srauto į savo turinį kiekį. Apie SEO kampanijų sėkmės įvertinimą plačiau pakalbėsime 7 skyriuje .

Vertinkite ir tobulinkite savo nuorodų pastangas

Iki šiol peržvelgėme, kaip svarbu užsitikrinti kokybiškas nuorodas į jūsų svetainę, taip pat keletą būdų, kaip tai padaryti. Dabar mes aptarsime būdus, kaip įvertinti investicijas į nuorodų kūrimą ir strategijas, kaip išlaikyti kokybišką atgalinių nuorodų augimą per tam tikrą laiką.

 

Pastaba apie nuorodų valymą

Kai kurie SEO turi ne tik sukurti geras nuorodas, bet ir atsikratyti blogų. Jei atliekate nuorodų valymą tuo pačiu metu kurdami geras nuorodas, nepamirškite, kad sąstingio ar nuosmukio diagrama „Domenų susiejimas laikui bėgant“ yra visiškai normalu. Taip pat galite peržiūrėti „Link Explorer“ įrankį „Atrasti ir prarasti“, kad galėtumėte tiksliai stebėti, kurias nuorodas įgijote ir pametėte.

Peržiūrėkite atrastas ir pamestas nuorodas

Jei nematėte atgalinių nuorodų, kurių siekėte, skaičiaus, visa viltis nėra prarasta! Kiekvienos nuorodų kūrimo kampanijos galite išmokti. Jei norite pagerinti visų jūsų kitos kampanijos uždirbtų nuorodų skaičių, apsvarstykite šiuos klausimus:

Ar sukūrėte turinį, kuris buvo 10 kartų geresnis nei kas nors kitas?

Gali būti, kad jūsų nuorodų kūrimo pastangos sumažėjo dėl to, kad jūsų turinys nebuvo iš esmės vertingesnis už visa kita. Pažvelkite į puslapių reitingą pagal tą terminą, pagal kurį taikote, ir sužinokite, ar dar galite ką nors pagerinti.

Ar reklamavote savo turinį? Kaip?

Reklama yra turbūt vienas iš sunkiausių nuorodų kūrimo aspektų, tačiau tai, kas iš tikrųjų išjudins adatą, bus pranešti žmonėms apie jūsų turinį ir įtikinti juos susieti. Norėdami gauti puikių patarimų, kaip reklamuoti turinį, apsilankykite mūsų turinio rinkodaros pradedančiųjų vadovo 7 skyriuje .

Kiek nuorodų jums iš tikrųjų reikia?

Apsvarstykite, kiek atgalinių nuorodų jums iš tikrųjų gali prireikti pagal raktinį žodį, pagal kurį taikote. „Keyword Explorer“ ataskaitoje „SERP analizė“ galite peržiūrėti puslapius, kurie reitinguojami pagal terminą, pagal kurį taikote, ir kiek tų URL yra atgalinių nuorodų. Tai suteiks jums gerą etaloną nustatant, kiek nuorodų jums iš tikrųjų reikia norint konkuruoti, ir kurios svetainės gali būti tinkamos nuorodos.

Kokia buvo jūsų gautų nuorodų kokybė?

Viena labai autoritetingo šaltinio nuoroda yra vertingesnė nei dešimt iš žemos kokybės svetainių, todėl atminkite, kad ne viskas yra kiekis. Taikydami svetaines pagal atgalines nuorodas, galite nustatyti prioritetą pagal tai, kiek jie autoritetingai naudojasi domeno valdžios ir puslapio autoriteto metrikomis.

Už nuorodų: kaip sąmoningumas, stiprinimas ir nuotaikos veikia autoritetą

Daugybė nuorodų kūrimo metodų taip pat netiesiogiai sukurs jūsų prekės ženklą. Tiesą sakant, nuorodų kūrimą galite vertinti kaip puikų būdą padidinti savo prekės ženklo, temų, kuriomis esate autoritetas, ir siūlomų produktų ar paslaugų žinomumą.Tam gali padeti marketingo specialistas, paprastai imones samdo.

Kai tikslinė auditorija susipažins su jumis ir turėsite vertingo turinio, kuriuo galite pasidalinti, praneškite apie tai savo auditorijai! Dalindamiesi savo turiniu socialinėse platformose, jūs ne tik sužinosite auditoriją apie jūsų turinį, bet ir paskatinsite ją išplėsti savo tinkluose, taip išplėsdami savo pasiekiamumą.

Ar socialinės akcijos yra tas pats, kas nuorodos? Ne. Tačiau dalijimasis tinkamais žmonėmis gali sukelti saitus. Socialinės akcijos taip pat gali skatinti srauto ir naujų jūsų svetainės lankytojų padidėjimą, o tai gali padidinti prekės ženklo žinomumą, o augant prekės ženklo žinomumui gali išaugti pasitikėjimas ir nuorodos. Ryšys tarp socialinių signalų ir reitingų atrodo netiesioginis, tačiau net ir netiesioginės koreliacijos gali būti naudingos informuojant strategiją.

Patikimumas eina ilgą kelią

Paieškos sistemose pasitikėjimą daugiausia lemia jūsų domeno įgytų nuorodų kokybė ir kiekis, tačiau tai nereiškia, kad nėra kitų veiksnių, galinčių turėti įtakos jūsų svetainės autoritetui. Pagalvokite apie įvairius būdus, kuriais pasitikite prekės ženklu:

  • Sąmoningumas (jūs žinote, kad jie egzistuoja)
  • Naudingumas (jie suteikia atsakymus į jūsų klausimus)
  • Sąžiningumas (jie daro tai, ką sako, kad darys)
  • Kokybė (jų produktas ar paslauga teikia vertę, galbūt daugiau nei kiti, kuriuos bandėte)
  • Nuolatinė vertė (jie ir toliau teikia vertę net ir tada, kai gaunate tai, ko jums reikia)
  • Balsas (jie bendrauja unikaliais, įsimintinais būdais)
  • Sentimentas (kiti turi gerų dalykų pasakyti apie savo patirtį su prekės ženklu)

Paskutinis dalykas yra tai, į ką mes čia sutelksime dėmesį. Jūsų prekės ženklo, jo produktų ar paslaugų apžvalgos gali padaryti verslą arba jį sugadinti.

Siekdami nustatyti peržiūros autoritetą, vadovaukitės šiomis peržiūros taisyklėmis:

  • Niekada nemokėkite jokiam asmeniui ar agentūrai už suklastotą teigiamą jūsų verslo atsiliepimą ar suklastotą neigiamą konkurento atsiliepimą.
  • Neperžiūrėkite nei savo, nei konkurentų verslo. Negalima to padaryti ir jūsų darbuotojams.
  • Niekada nesiūlykite bet kokių paskatų mainais į apžvalgas.
  • Visus atsiliepimus klientai turi palikti tiesiogiai savo sąskaitose; niekada neskelbkite atsiliepimų kliento vardu ir įdarbinkite agentūrą.
  • Nestatykite apžvalgos stoties / kiosko savo verslo vietoje; daugybė apžvalgų, gautų iš to paties IP, galima laikyti šlamštu.
  • Perskaitykite kiekvienos peržiūros platformos, kurioje tikitės pelnyti atsiliepimus, gaires.

Turėkite omenyje, kad šlamšto peržiūra yra pasaulinio masto problema, o dėl vyriausybės teisingumo reklamoje gairių pažeidimo buvo patrauktas baudžiamasis persekiojimas ir baudos. Tai tiesiog per daug pavojinga, kad būtų verta. Žaisti pagal taisykles ir pasiūlyti išskirtines klientų patirtis yra pergalingas derinys, leidžiantis sukurti pasitikėjimą ir autoritetą laikui bėgant.

Autoritetas kuriamas, kai prekės ženklai realiame gyvenime daro didelius darbus, džiugina klientus, kuria ir dalijasi puikiu turiniu bei užsitarnauja nuorodas iš patikimų šaltinių.

pagal MOZ