Pagrindinis turinio rinkodaros kampanijų vadovas

Mokama žiniasklaida

Mokama laikmena gali būti kitoje organizacijos dalyje nei turinio marketingas. Paprastai jis gyvena paklausos generavimo ar reklamos srityje.

Mokama žiniasklaida yra puikus būdas iš karto parodyti savo turinį ir gali būti kibirkštis, virstanti socialinės žiniasklaidos liepsnomis.

Mokamos žiniasklaidos kampanijos paprastai yra trumpos ir suteikia pakankamai pakilimo, kad turinys pasirodytų vietoje, kol kiti kanalai galės pasirodyti ir pradėti teikti auditoriją.

Argumentai „už“:

  • Leidžia pasiekti ne tik savo tinklą
  • Jūsų turinys iš karto pateikiamas auditorijai
  • Galima pritaikyti konkrečioms auditorijoms
  • Galima lengvai išmatuoti

Minusai:

  • Tai brangu
  • Dingus pinigams, jie nebeveikia

Uždirbta žiniasklaida

Vienas iš vertingiausių turinio marketingo komandos turinio marketingo kampanijų turtų yra PR / komiksų skyrius (arba tas, kuris uždirbo žiniasklaidos vietas ir įtakojančius ryšius).

Uždirbta žiniasklaida yra ekspozicija, kurią gaunate iš kitų leidinių ar influencerių, už kurias nemokėjote. Daug kartų tai pateikiama užsiminus apie influencerio svetainę ar profesionalias žiniasklaidos priemones.

Naujas kertinis turinys, kuris turės įtakos visai pramonei, gali būti tai, apie ką publikacijos nori parašyti, ypač jei tai puikus nepriklausomų tyrimų kūrinys. Uždirbta žiniasklaida ne tik skolinasi auditorijas iš leidėjų ir influencerių, bet ir padeda pritraukti į jūsų turinį gaunamas nuorodas, o tai padidina jos potencialą gerai reitinguoti paieškos sistemose.

Sveikatos priežiūros ataskaitos pavyzdyje „Convince & Convert“ tinklaraščio įrašas apie mūsų turinį yra uždirbtos žiniasklaidos pavyzdys.

Uždirbta žiniasklaida iš tikrųjų yra vienas iš svarbiausių platinimo kanalų, kuriuos gali naudoti turinio marketingo specialistai, tačiau iš tikrųjų labai nedaug.

Argumentai už:

  • Leidžia pasiekti ne tik savo tinklą
  • Greitai pateikiate savo turinį auditorijai
  • Gali generuoti gaunamas nuorodas į jūsų turinį, o tai padidins jūsų pasitikėjimą paieškos sistemomis
  • Sukuriate pasitikėjimą savo auditorija, kurią įtakingi ir leidėjai susiejo su jumis
  • Pateikia srautą į jūsų svetainę iš nukreipiančių svetainių net ir po to, kai „Buzz“ įrašas nebeveikia
  • Išplės savo įtakingųjų tinklą

Minusai:

  • Gali būti sunku užmegzti ryšį su influenceriais ir leidėjais
  • Pakėlimas gali užtrukti daug laiko, mažai reaguojant
  • Jei mokate viešųjų ryšių įmonei, tai gali būti brangu
  • Gali būti sunku išmatuoti jo efektyvumą

Bendra žiniasklaida

Bendra žiniasklaida yra panaši į uždirbtą žiniasklaidą tuo, kad kiti žmonės reklamuoja jūsų turinį, tačiau tai dažniausiai daroma socialiniuose tinkluose arba iš lūpų į lūpas.

Socialinė žiniasklaida, be abejo, yra didžiulis veiksnys, skatinant turinį ne jūsų organizacijoje, tačiau kadangi „Facebook“ algoritmas susilpnino organinį efektyvumą tame kanale, reikėtų išnagrinėti ir kitus socialinės žiniasklaidos metodus.

Norint atsidurti kituose socialinės žiniasklaidos kanaluose, daug kartų reikia sukurti vaizdinį elementą, kuris pritrauktų tą srautą.

Pavyzdžiui, vienas populiariausių „Beachbody“ turinio elementų yra „5 paprastos užkandžių dėžutės užimtiems žmonėms“. Jis turi daugiau nei 2000 socialinių akcijų „Facebook“, o tai yra gana gerai. Tačiau kadangi jie padarė neįtikėtinai vizualų vaizdą su kiekvieno recepto vaizdais, jis turi daugiau nei 204 000 „Pinterest“ bendrinimų.

Kitame pavyzdyje vienas populiariausių „Copyblogger“ įrašų yra 15 gramatikos nuostatų, leidžiančių atrodyti kvailai. Tai tiesiog infografika, turinti daugiau nei 60 000 „Facebook“ ir 190 000 „Pinterest“ akcijų.

Jei socialinė strategija yra jūsų strategijos dalis, tikriausiai atėjo laikas parengti grafiką, kuri galėtų gerai apibendrinti jūsų turinį.

Argumentai „už“:

  • Jūsų turinys iš karto pateikiamas auditorijai
  • Yra terpėje, kuri leidžia greitai dalytis
  • Gali būti labai ekonomiškas

Minusai:

  • Tai tik pasiekia jūsų esamus tinklus
  • Socialinių paminėjimų galiojimo laikas yra trumpas – kartais tik kelias minutes

Priklauso žiniasklaidai

Kuo geriau seksis turinio rinkodaroje, tuo didesnis bus jūsų turimas žiniasklaidos kanalas. Didelis turinio marketingo tikslas yra sukurti šiuos turimus žiniasklaidos kanalus, pvz., Jūsų pasirinktų abonentų sąrašą ir savo svetainės domenų valdymą.

Kai kuriami jūsų turimi žiniasklaidos kanalai, turėsite pasikliauti kitais trimis kanalais, kad gautumėte pranešimą.

Argumentai „už“:

  • Tikslinė auditorija
  • Labai ekonomiškas
  • Palyginti lengva išmatuoti rezultatus

Minusai:

  • Taikoma tik pagal konkrečias auditorijas, kurios pasirinko jūsų turinį arba žino jūsų prekės ženklą

Parašykite komentarą