Pardavimai ir marketingas

Bet kurioje pramonės šakoje pardavimai ir marketingas labai priklauso nuo technologijų, kasmet vyksta dideli pokyčiai. Marketingas yra viena iš tų sričių, kurios keičiasi taip greitai, kad sunku neatsilikti nuo geriausios praktikos.

1. Ieškokite galimybių diversifikuoti

Dauguma rinkodaros biudžetų šiandien neleidžia įmonėms vienu metu naudotis visais platinimo kanalais. Reikia kruopščiai atrinkti kanalus, kurie greičiausiai atneš didelę investicijų grąžą. Taigi ieškokite galimybių diversifikuoti savo strategiją pirmiausia ištyrę savo auditoriją. Nustatykite nišinius subkanalus, kuriuose galite prasiskverbti pro rinkodaros triukšmą, pavyzdžiui, „YouTube”, socialinės žiniasklaidos grupėse ir pan. Tada galėsite diversifikuoti savo strategiją žinodami, kad grąža bus verta investicijų.

2. Priimkite mokamas socialines paslaugas

86 % socialinės rinkodaros specialistų jau naudoja „Facebook” reklamą, o platformos reklamos pajamos nuolat auga. Tuo tarpu mokamos reklamos galimybės atsirado „Instagram”, „Pinterest”, „Twitter” ir kitur. Socialinės žiniasklaidos platformos keičia savo algoritmus, todėl prekių ženklams tampa aišku, kad mokama reklama yra būtina, jei norite būti matomi. Jei norite, kad jūsų socialinė strategija išlaikytų arba įgytų pagreitį, tuomet priimti mokamą socialinę reklamą yra būtina.

3. Sutelkite dėmesį į esamą turinį

Dauguma rinkodaros specialistų šiandien supranta, kad jiems reikia kurti didelį kiekį turinio, norint sukurti srauto bazę. Jie dažnai sutelkia dėmesį į naujo turinio kūrimą, nepastebėdami esamo turto vertės. Rinkodaros profesionalų patarimas: jei norite neatsilikti nuo šiuolaikinių konkurencingų rinkų, svarbu išnaudoti visą esamo turinio potencialą.

Pavyzdžiui, galite:

nustatyti savo populiariausią turinį ir pasinaudoti šiomis įžvalgomis kuriant būsimą turinį.
Atnaujinti seną turinį naujais duomenimis, vaizdine medžiaga ar požiūriu, tada iš naujo paskelbti, kad jis būtų labiau pasiekiamas.
Seną turinį perpublikuoti kaip infografiką, vaizdo įrašą, skaidres ir t. t. Taip pat galite paversti tinklaraščio įrašų seriją e. knygos vadovu ar ataskaita.
Rinkodaros automatizavimas, sukurtas aplink agentūras

4. Ugdykite prekės ženklo šalininkus

Žmonės, priimdami sprendimus dėl pirkimo, ieško rekomendacijų iš savo kolegų. Jūsų pačių klientai yra galingas šaltinis, padedantis pasiekti naujas auditorijas ir skatinti konversijas. Norėdami kuo geriau išnaudoti savo prekės ženklo šalininkus, kurkite kampanijas, skatinančias juos skleisti jūsų žinią. Pavyzdžiui, sukurkite internetinę bendruomenę arba pasiūlykite atlygį už rekomendacijas. Taip pat galite sukurti firminį hashtagą ir paskatinti auditoriją jį naudoti.

Kartą „Audi” pasinaudojo „Twitter” gerbėjo sukurtu hashtagu #WantanR8. Jie nustebino „Twitter” naudotoją, leisdami jai vieną dieną vairuoti R8, tada pasinaudojo hashtagu reklamuodami transporto priemonę ir siūlydami daugiau nemokamų kelionių „Twitter” gerbėjams:

 

5. Nuolat optimizuokite naudotojo patirtį

Sukurti žinutę, kuri kalbėtų jūsų tikslinei auditorijai, yra tik pirmas žingsnis į sėkmę internetinėje rinkodaroje. Nesvarbu, koks puikus būtų jūsų turinys, jis neskatins konversijų, jei nebus puikios svetainės naudotojo patirties (UX).

Todėl įsitikinkite, kad nuolat testuojate ir optimizuojate UX, kad pasiektumėte rinkodaros tikslus. Tai apima svetainės greičio ir navigacijos gerinimą, užtikrinimą, kad turinį būtų lengva naudoti mobiliuosiuose įrenginiuose, ir kt.

 

 

Similar Posts

Parašykite komentarą