Partnerių rinkodaros paslauga agentūroms ir partneriams

„Rakuten Advertising & Wells Fargo“

Finansinių paslaugų teikėjas „Wells Fargo“ pradėjo savo filialų marketingo programą, siekdamas išplėsti kreditinių kortelių įsigijimą už dabartinių banko klientų ribų. „Rakuten Advertising“ sukūrė partnerių paieškos programą, kurios pagrindinis tikslas buvo užmegzti tvirtus santykius su leidėjais ir šviesti juos apie siūlomus produktus. Šis požiūris buvo suderintas su patrauklių, su vartotojais susijusių pasiūlymų, kurie būtų patrauklūs leidėjo auditorijai, sukūrimu.

„Wells Fargo Affiliate“ programa, nustatydama gerai matomo įsidarbinimo galimybes, naudodama daugiakanalę rinkodarą, ir naudodama taktinius CPA:

  • 2017 m. Liepos – rugsėjo mėn., Palyginti su tuo pačiu 2016 m. Laikotarpiu, per metus išaugo 369%

„Rakuten Advertising pateikė strategines rekomendacijas, kurios padėjo mums optimizuoti kampanijas ir išbandyti naujas įsigijimo strategijas su leidėjais. Jų patirtis vertikaliai ir tvirti partnerių santykiai lėmė labai sėkmingą programą “. – Jessica Joyner, AVP, „Wells Fargo“ skaitmeninio įsigijimo strategija

Parašykite komentarą