Paspaudimo dažnis SEO (ką reikia žinoti)

Kaip paspaudimų greitis veikia SEO reitingus? Tai dažnas klausimas ir diskusija optimizavimo srityje.

Spragtelėjimo dažnis – dažnai įvairiose rinkodaros srityse – nuo tekstų rašymo iki naudotojų patirties – naudojamas rodiklis – dažnai iškyla dėl SEO. Ar didelis organinių paspaudimų skaičius padeda SEO? Ar tai svarbu? Jei taip, kaip galime pagerinti organinių paspaudimų skaičių?

Šiame straipsnyje rasite visus šiuos ir kitus atsakymus.

Kas yra organinio paspaudimo koeficientas?

Organinis  paspaudimų skaičiaus rodiklis yra labai paprastas.

Kaip ir kiti PPC, el. pašto ir tinklalapio dizaino rodikliai, organinio paspaudimo rodiklis yra apskaičiuotas rodiklis, kuris parodo, kiek žmonių paspaudė ant nuorodos iš visų ją pamačiusių žmonių. Organinės SEO optimizacijos atveju tai reiškia, kiek žmonių matė jūsų paieškos rezultatą ir kiek žmonių spustelėjo puslapį.

Žinoma, labai svarbus yra paspaudimų skaičius.

Jei šimtai tūkstančių žmonių mato jūsų paieškos rezultatą, bet niekas ant jo nepaspaudžia, pastangos nueina perniek. Tai labai panašu į srauto generavimo ir konversijų rodiklius, t. y. jei generuojate šimtus tūkstančių lankytojų, bet niekas nekonvertuoja, tai yra tuščios pastangos.

Panašiai investicijos į CTR optimizavimą gali atnešti daugybę investicijų grąžos į jūsų bendras SEO pastangas (daugelio santrumpų sakinys, štai čia).

Kaip paspaudimų dažnis susijęs su SEO?

Na, net jei esate pirmas SERP rezultatas, o paspaudimų yra nedaug, vadinasi, nesate optimizuotas. Skaičiuojamas srautas (gerai, skaičiuojamos konversijos), o ne parodymai, todėl paprasčiausia prasme paspaudimų skaičiaus optimizavimas yra optimizavimo paieškos sistemoms dalis.

Tačiau ar puslapis, kurio organinių paspaudimų rodiklis didesnis, paprastai užima aukštesnę vietą?

Kaip apskaičiuoti savo svetainės CTR

Tradiciškai jūsų svetainei pritaikytos CTR kreivės sudarymas buvo labai rankinis procesas:

Eksportuokite savo veiklos duomenis iš „Google Search Console” (užklausas, parodymus, paspaudimus ir poziciją).
Sugrupuokite užklausas pagal pozicijas ir išveskite kiekvienos pozicijos CTR vidurkį
Sukurkite grafiką, kurio X ašyje būtų pozicijos, o Y ašyje – CTR
Kai kurie SEO įrankiai automatizuoja šį procesą, todėl jis nėra toks rankinis, tačiau neatsižvelgia į organinio CTR skirtumus, atsirandančius dėl užklausos intencijos, įrenginio ir turinio segmento.

Jei SEO specialistas norėjo rasti savo organinį CTR pagal segmentus (pvz., tinklaraščio ir nukreipiamojo puslapio CTR), tradiciškai tai turėjo daryti rankiniu būdu.

Bet jūs esate užimtas SEO specialistas – tam neturite laiko!

 

Similar Posts

Parašykite komentarą