28 patarimai, kaip išvengti šlamšto filtrų vykdant rinkodarą el. Paštu

Jei užsiimate el. Pašto marketingo verslu, jums nuolat kyla spaudimas galvoti apie šlamšto spąstus, šlamšto trigerius ir antispaminius įstatymus. Sukurtas tikslinių el. Laiškų kūrimas siekiant išvengti siuntimo į šlamštą ar abonentų pažymėjimo kaip šlamštas tapo savaime menu. Kodėl?

Nes interneto paslaugų teikėjai (IPT) vykdo žiaurų, tačiau pateisinamą karą prieš nepageidaujamus laiškus. Deja, aukos ne visada yra tik šlamšto siuntėjai. Neabejotina žala apima kai kuriuos iš mūsų, geros valios el. Pašto marketingo specialistus, kuriems tiesiog nesiseka ar nėra pakankamai patirties.

Remiantis „ReturnPath“ atliktais tyrimais, tik 79% el. Laiškų, kuriuos siunčia tikri el. Pašto marketingo specialistai, pasiekia abonentų pašto dėžutes. Kaip tai? Na, pakanka tik nedidelės klaidos, kad sąžiningo el. Pašto marketingo specialistas išsiųstų el. Laišką į 9-ąjį el. Pašto marketingo pragaro ratą, padarydamas rimtą, beveik nepataisomą žalą el. Pašto pristatomumui ir siuntėjo reputacijai.

Problemos rimtumą rodo pats faktas, kad beveik kiekviena didžiausia interneto šalis teisėtai apribojo el. Pašto šlamšto naudojimą. 2004 m. Amerikos CAN-SPAM aktas ir 2014 m. Kanados CASL (Kanados įstatymai dėl šlamšto) atspindi pirmaujančių valstybių bandymus apsaugoti žmones nuo nepageidaujamo ir neprašyto masinio pašto. Panašu, kad kartu su interneto paslaugų teikėjais jie dirba gerai.

Taigi, norėčiau pristatyti tikslinės el. Pašto marketingo dalykus ir draudimus. Šis išsamus vadovas padės jums naršyti po šlamšto spąstus ir filtrus, kad saugiai pasiektumėte norimą gautuosius.

Kas yra šlamšto spąstai ir šlamšto filtrai

Pirmoji ISP gynybos linija nuo šlamšto siuntėjų yra šlamšto spąstai. Jie iš tikrųjų yra el. Pašto adresai, sukurti būtent šlamšto siuntėjams nustatyti ir sekti.

Jei jūsų suaktyvintas el. Laiškas patenka į tokį adresą, IPT jus iškart pažymi kaip šlamšto siuntėją. Jūsų IP adresas ir „nuo domeno“ užblokuojami, pristatymo rodikliai smarkiai sumažėja, o norint atkurti gerą siuntėjo reputaciją gali prireikti metų. Taip veikia gryni šlamšto spąstai. Gana baisu!

Kitas nerimą keliantis dalykas yra perdirbti šlamšto spąstai. Tai neaktyvūs el. Pašto adresai, kuriuos IPT gauna po tam tikro neveikimo laikotarpio. Jei jūsų el. Laiškas pasiekia tokį adresą, pasekmės nėra tokios rimtos. Jūsų ESP arba jūsų kliento ESP atsiųs jums pranešimą apie atšokimą, kad praneštų, jog el. Paštu siunčiate neveikiantį adresą. Bet jei ir toliau siunčiate el. Laiškus sunkiai atšokusiais, interneto paslaugų teikėjas galų gale jį įrašys kaip šlamšto spąstų hitą.

Antroji IPT gynybos linija nuo šlamšto siuntėjų yra šlamšto filtrai – programa, kuri, taikydama skirtingus kriterijus, išfiltruoja nepageidaujamus ir nepageidaujamus masinius laiškus, taip neleisdama jam vis pasiekti el. Pašto dėžutes. Šlamšto spąstai kruopščiai išnagrinėja tikslinius el. Laiškus, kad būtų užtikrinta, jog neaktualus ir blogai parašytas turinys niekada nepasiekia abonentų.

Norite sukurti tą „Aha“ patirtį savo klientams?

Be jokių papildomų problemų, štai ką reikia pasirūpinti, kad išvengtumėte šlamšto filtrų:

  1. Atkreipkite dėmesį į techninius dalykus
  2. Naudokite atpažįstamą siuntėjo vardą
  3. Pasirinkite patikimą ESP – el. Pašto paslaugų teikėją
  4. Gaukite trečiosios šalies sertifikatą
  5. Patikrinkite, ar esate juodajame sąraše esantis siuntėjas
  6. Prieš siųsdami išbandykite el. Laiškus
  7. Visada atnaujinkite šlamšto filtrų technologijas, interneto paslaugų teikėjų praktiką ir kovos su šlamšto įstatymais
  8. Laikykite el. Pašto sąrašus švarius
  9. Niekada niekada nepirkite el. Pašto sąrašų!
  10. Pašalinkite sunkius atšokimus iš savo adresų sąrašų
  11. Atkreipkite dėmesį į neveikiančius abonentus
  12. Paprašykite prenumeratos du kartus
  13. Gerbkite prenumeratorius
  14. Gerai rūpinkitės temų eilutėmis
  15. NEGALĖKITE ŽMONĖMS
  16. Laikykitės toliau nuo šlamšto trigerių žodžių
  17. Neduokite melagingų pažadų
  18. Gerai prižiūrėkite el. Pašto turinį
  19. Venkite raiškiosios medijos turinio
  20. Venkite formų įterpimo
  21. Venkite pridėti priedų
  22. Švelninkite šriftus ir spalvas
  23. Sumažinkite vaizdus
  24. Įsitikinkite, kad vaizdai rodomi tinkamai
  25. Siūlykite ir paprastą tekstą, ir HTML
  26. Teisinga rašyba ir gramatika
  27. Palengvinkite prenumeratos atsisakymą
  28. Pasirūpinkite tolesnėmis priemonėmis

1. Atkreipkite dėmesį į techninius dalykus

Suaktyvinto el. Pašto marketingo procese yra tam tikrų techninių problemų, kuriomis galite pasirūpinti, kad maksimaliai padidintumėte el. Pašto pristatomumą:

2. Naudokite atpažįstamą siuntėjo vardą

Naudokite atpažįstamą siuntėjo vardą

Gera praktika visada stengtis siųsti el. Laiškus iš el. Pašto adreso, kuriame pageidautina nurodyti jūsų asmeninį vardą ir prekės ženklą, kad gavėjai jus atpažintų.

Kodėl? Vien todėl, kad kasdien gaunamų laiškų jūroje jie turi pasirinkti, kuriuos atidaryti. Žmonės nori atidaryti tuos, kurių lauke „nuo“ yra asmenvardis, o ne asmeninis, bendrinis.

„Finances Online“ atliktas tyrimas rodo, kad 45 proc. El. Pašto gavėjų spustelės šlamštą remdamiesi tik informacija, kurią mato lauke „nuo“, vardu ir el. Pašto adresu.

Visada geras pasirinkimas yra el. Pašto adresai, pvz., Vardas ir pavardė @ domenas arba bet koks variantas.

Be to, pirmaujantys el. Pašto paslaugų teikėjai (ESP) linkę skirti ypatingą dėmesį laukui „nuo“. Kodėl? Kadangi šlamšto technologija taip pat turi reputacija pagrįstą filtravimą, kuris, be kita ko, renka informaciją apie pranešimo šaltinį (IP adresą ir domeną). Šaltinio IP adreso pakeitimas dažnai signalizuoja apie šešėlinį verslą ESP. Jie įspės ESP, kad ji jus patikrintų. Jei netyčia pasirinksite juodajame sąraše esantį adresą, jūsų el. Paštas bus išfiltruotas. Galų gale, dažnai keisdami el. Pašto adresą, suklaidinsite imtuvus, kurie jausis pagunda jus pažymėti kaip šlamštą.

Galite to išvengti vengdami:

        1. dažnai keičiami „nuo“ laukų pavadinimai
        2. neaiškūs laukų pavadinimai „Nuo“, pvz .: 1258gps @ doman; noreply @ domenas

Pavyzdžiui, venkite
Klaida, kurios reikia vengti el. Laiške

iVaizdo šaltinis: tenor.com

Padidinkite savo el. Pašto atidarymo rodiklį net 39%

Sužinokite, kaip didelė investicinių fondų bendrovė „DSP BlackRock“ naudojo el. Pašto personalizavimą, kad padidintų įsitraukimą.

3. Pasirinkite patikimą ESP – el. Pašto paslaugų teikėją

El. Pašto paslaugų teikėjai įgyja gerą reputaciją, remdamiesi gera klientų reputacija.

Jei ESP klientai siunčia vertingą ir aktualų turinį ir jų IP adresai yra aukšti, jų ESP tampa patikima. Būtina, kad būtų išvengta nepriekaištingų ESP, nes jų IP adresus paprastai užblokuoja geros reputacijos ESP, pvz., „Gmail“, „Yahoo! Paštas arba „Hotmail“.

4. Gaukite trečiosios šalies sertifikatą

Taip pat yra galimybė gauti siuntėjo akreditaciją iš trečiosios šalies, kuri garantuoja IPT, kad nesate šlamštas.

Yra bendrovių, tokių kaip „ReturnPath“, kurios vertina jūsų el. Pašto praktiką ir patvirtina jus kaip patikimą siuntėją. Šis sertifikatas garantuoja, kad jūsų el. Laiškai pasieks daugumą gautųjų, į kuriuos siunčiate el. Laiškus, nes jis IPT signalizuoja, kad jūsų el. Laiškai apeitų šlamšto filtrus.

Tai nėra nemokama paslauga, tačiau į ją tikriausiai verta investuoti, nes išleisti pinigai gali būti grąžinti padidėjus konversijoms.

5. Patikrinkite, ar esate juodajame sąraše esantis siuntėjas

Jei jūsų IP adresas turi blogą reputaciją virtualiame pasaulyje, tiksliniai el. Laiškai greičiausiai pateks į šlamšto aplanką. Jūsų IP adreso reputacija tiesiogiai veikia jūsų el. Pašto pristatymo rodiklius.

Yra tam tikrų įrankių, tokių kaip „Multirbl.Valli“ arba „MxToolbox“, kurie leidžia patikrinti, ar esate į juodąjį sąrašą įtrauktas siuntėjas.

Viskas, ką reikia, yra laukelyje įvesti IP adresą arba domeno vardą ir spustelėti „patikrinti“.

Per „MXtoolbox“ tikrinama, ar nėra juodojo sąrašo

6. Prieš siųsdami išbandykite el. Laiškus

Visada yra gera idėja patikrinti savo el. Laiškus, prieš juos iš tikrųjų siunčiant savo abonentams.

Pavyzdžiui, „Mail Tester“ padeda išbandyti el. Laiškų kokybę. Jis imituoja šlamšto filtrus ir pažodžiui tikrina, ar nėra šlamšto. Gautas rezultatas gali padėti pagerinti pristatomumą.

7. Visada atnaujinkite šlamšto filtrų technologijas, interneto paslaugų teikėjų praktiką ir kovos su šlamšto įstatymais

Tai gali atrodyti varginanti ir nuobodi užduotis, nes ji reikalauja nuolat būti budriems dėl technologinių pokyčių ir artėjančių įstatymų.

Tačiau jūsų nuolatinis mokymasis ir tobulėjimas ilgainiui bus naudingas tik jūsų suaktyvintoms el. Pašto marketingo kampanijoms.

Norite sukurti tą „Aha“ patirtį savo klientams?

8. Laikykite el. Pašto sąrašus švarius

Kad išvengtumėte šlamšto spąstų ir filtrų, būtina laikytis geros el. Pašto sąrašo higienos. Štai keletas patarimų, kurie padės jums tai padaryti:

9. Niekada niekada nepirkite el. Pašto sąrašų!

Pirkti el. Pašto sąrašą neteisinga tiek daugeliu lygių, kad nežinau, nuo ko pradėti.

Teisiškai tai reiškia jūsų interneto paslaugų teikėjo paslaugų sąlygų pažeidimą. Be to, dėl CAN-SPAM akto, el. Pašto adresų pardavimas ar perkėlimas į kitus sąrašus yra neteisėtas. Tai taip pat reiškia žmonių, kurių adresai yra sąraše, privatumo pažeidimą, nes jie niekada nesutiko su jumis susisiekti.

Galiausiai „Convince and Convert“ tyrimas rodo, kad el. Pašto sąrašuose, turinčiuose 10% ar daugiau nežinomų vartotojo adresų, tik 44% jų el. Laiškų teikia IPT!

Šiuose sąrašuose yra pasenusios informacijos, todėl jose paprastai yra neaktyvių ar neveikiančių adresų arba perdirbtų šlamšto spąstų. Blogiausia yra tai, kad jūs nežinote, ar šie sąrašai surenkami. Jei taip yra, yra tikimybė, kad juose bus šlamšto spąstų – bilietas į vieną pusę į el. Pašto marketingo pragarą. Taigi laikykis nuo jų!

Skaityti daugiau: Geriausia el. Prekybos marketingo automatizavimo platforma

10. Pašalinkite sunkius atšokimus iš savo adresų sąrašų

Kaip jau paaiškinau, IPT siuntimas neaktyviu adresu bus galiausiai užfiksuotas kaip šlamšto gaudyklė. Atmetimo rodikliai yra vienas iš svarbiausių interneto paslaugų teikėjų veiksnių, kuriais siekiama nustatyti jūsų siuntėjo reputaciją. O bloga reputacija pakenks jūsų pristatomumui.

Atkreipkite dėmesį į pranešimą apie atmetimą, kurį IPT jums siunčia, ir ištrinkite probleminį el. Laišką iš savo sąrašo.

IPT atsiųstas pranešimas apie atmetimą

11. Atkreipkite dėmesį į miegančius abonentus

Jei pastebėsite, kad kai kurie iš jūsų abonentų neatidaro, neskaito ir nespusteli jūsų el. Laiškų, turėtumėte elgtis pagal tai.

Neaktyvūs prenumeratoriai gali pakenkti jūsų įmonės domeno reputacijai, o tai tiesiogiai veikia pristatymo rodiklius. Taigi, arba pradėkite pakartotinio įtraukimo kampaniją, arba atsisakykite tų, iš kurių negaunate atsiliepimų, prenumeratos.

12. Paprašykite abonemento du kartus

Įsitikinkite, kad jūsų abonentai tikrai nori iš jūsų išgirsti.

Užsiprenumeravę, siųskite jiems kitą el. Laišką, kuriame paprašysite patvirtinti, kad jie tikrai nori iš jūsų gauti el. Laiškus. Dvigubas pasirinkimas leidžia išlaikyti tvarkingą ir švarų sąrašą, o domeno reputacija – nesugadinta.

Paprašykite prenumeratorių įtraukti jus į savo kontaktų sąrašą

Tai paprastas triukas, padėsiantis apeiti griežtus šlamšto filtrus.

Jei abonentas prideda jus prie savo adresų knygos, jis IPT praneša, kad jūsų IP adresas įtrauktas į baltąjį sąrašą ir kad jūsų abonentas nori gauti jūsų el. Laiškus.

Dauguma šlamšto filtrų veikia taip. Taigi nesidrovėkite ir paklauskite …

Parašykite komentarą