Prabangių prekės ženklų rinkodaros strategijos skaitmeniniame amžiuje

Kalbant apie prabangių prekės ženklų marketingo strategijas, svarbiausi prekės ženklai gali geriau susisiekti su klientais, ugdyti lojalumą ir apdovanoti išskirtinumą, įtraukdami skaitmeninės marketingo metodus, kuriuos taiko masiniai prekės ženklai.

Prabangūs prekių ženklai gali padidinti pajamas net 40 procentų, naudodamiesi šiomis strategijomis, tačiau pritaikydami savo prabangą kiekvienam, kad pasiektumėte efektyviausių rezultatų.

Kurios marketingo strategijos gali padėti prabangiems prekių ženklams patekti į skaitmeninį amžių ir kur aukščiausios klasės prekės ženklai gali rasti įkvėpimo iš savo bendraamžių?

5 geriausios prabangių prekių ženklų marketingo strategijos

1. Naudokitės socialine programa, norėdami pasidalinti prekės ženklo vaizdais ir sustiprinti aukščiausios kokybės produktų pageidautinumą

Prabangūs prekės ženklai neturėtų pamiršti socialinės žiniasklaidos įtakos jų skaitmeninei marketingasi.

„Instagram“ ir „Twitter“ yra natūralūs prabangių prekių ženklų kanalai, rodantys savo tikslinės auditorijos turtingą gyvenimo būdą ir dizainerių skonį.

Nors idealu dalytis savo produkto vaizdais, prabangūs prekės ženklai taip pat gali sukurti kuruotą išvaizdą, parodantį elitinį gyvenimo būdą, kurį gyvena jų prekės ženklo ambasadoriai.

Pradedant asmeniniais lėktuvais ir senoviniais automobiliais, baigiant retais škotais ar specialiai pritaikytais kostiumais, turtingas gyvenimo būdas sustiprins produkto pageidautinumą ir pritrauks pasaulinių jėgos žaidėjų dėmesį.

Vienas įkvepiančių pavyzdžių yra oficialus „Chanel“ „Instagram“.

2. Sukurkite išskirtinumo jausmą naudodamiesi privilegijomis

Prabangūs prekės ženklai turėtų stengtis sudaryti savo el. Pašto sąrašus, kaip ir kiti prekės ženklai.

El. Pašto sąrašas suteikia jums patikimą prieigą prie savo klientų, kurie pasirinkdami nurodė, kad nori iš jūsų išgirsti.

Prabangūs prekės ženklai turi galimybę ne tik bendrauti su klientais el. Paštu, bet ir naudoti šį kanalą, kad sukurtų išskirtinumą tarp prekės ženklo evangelistų ir apdovanotų klientus privilegijomis.

Kaip?

Apsvarstykite galimybę naudotis skaitmeninėmis privilegijomis, kurios atsiranda, kai klientai užsako tam tikrą produkto kiekį arba išleidžia tam tikru lygiu.

Arba turite išskirtinį VIP klubą, kuris suteikia nariams galimybę iš anksto naudotis naujais produktais, kviečia į specialius renginius savo mieste ar kitas privilegijas.

Parodykite išskirtines privilegijas ir mokykite visą sąrašą, kaip tapti vienu iš elito.

Atsisiųskite mūsų naujausią leidinį

10 svetainių turi pritraukti srautą ir generuoti naujus potencialius klientus

Ar jūsų svetainėje yra visi 10? Sužinokite paslapčių, kaip pritraukti daugiau lankytojų į savo svetainę, generuoti daugiau potencialių klientų ir galiausiai padidinti pardavimus.

3. Investuokite į siekiamo turinio rinkodarą

Prabangūs prekės ženklai turi milijonus sekėjų, kurie galbūt negali nusipirkti prekės ženklo produktų, tačiau kurie trokšta prekės ženklo išvaizdos. Siekiamoji marketingas yra puikus būdas nukreipti šiuos vartotojus, išlaikyti jų susidomėjimą ir padėti jiems tapti vartotojais, kai tik gali tai sau leisti.

Jūsų prekės ženklo gerbėjai natūraliai dalinsis šiuo turiniu, nes mano, kad tai parodys jų žinias ir gerą skonį. Siekiamoji prabangos prekių ženklų turinio marketingas gali apimti el. Knygas, ilgos formos tinklaraščio įrašus, „užkulisinius“ interviu ar vaizdo įrašus ir kt.

Turinio marketingas yra plačiai paplitusi, sukuria daugybę SEO šurmulio ir prabangos prekių ženklai šiuo metu nepaiso.

Įsijungę į šią tendenciją dabar galite nustatyti savo prekės ženklą, kad išsiskirtumėte ir sulauktumėte dėmesio.

4. Pasakokite savo istoriją naudodamiesi skaitmeninėmis priemonėmis

Viena savybė, išskirianti prabangius prekės ženklus nuo masinių prekių ženklų, yra prekės ženklo istorija. Istorija dalijasi įsitikinimais ir vertybėmis, susijusiomis su prabangiu prekės ženklu, tuo pačiu užgaunant tam tikrą paslaptį ar legendą, susijusią su prekės ženklo įkūrėju ar ikona.

Prabangūs prekės ženklai visada pasakojo savo istoriją, kad pritrauktų klientų, tačiau skaitmeninė sfera siūlo dar daugiau būdų, kaip vokalizuoti jų pasakojimą.

Prekių ženklai gali kurti vaizdo įrašus, kuriais bus galima dalytis internete, pasiūlyti aukšto lygio įtakingam asmeniui apsilankymą savo objekte (kuris vėliau turi būti bendrinamas socialiai), papasakoti savo istoriją savo svetainėje ar naudoti kitas skaitmenines priemones.

Įkvėpkite „Glenfiddich“ „YouTube“ kanalo, kuriame siūlomi mokomieji vaizdo įrašai, naujų „viskių“ žvilgsniai ir „užkulisiai“ – žvilgsniai į gerbiamos spirito varyklos istoriją.

5. Nepamirškite apie paiešką

Prabangos prekių pirkimas yra lygiai taip pat, kaip ir įprastų prekių pirkimas (tik su didesne kaina).

Prabangūs prekės ženklai neturi pamiršti tradicinės SEO taktikos, kad jų produktai būtų rasti paieškoje. Galų gale, kai garsenybė nori nusipirkti tam tikros rūšies šampaną ar dizainerio rankinę, kaip jos ieškos?

Prisijungęs.

Tęskite gerą SEO su svetaine, kuri demonstruoja jūsų prekės ženklo asmenybę ir produktus, tačiau yra intuityvi. Tokiu būdu pirkėjai, aktyviai ieškantys jūsų produktų, galės konvertuoti per jūsų svetainę.

Net jei parduodate 2 milijonus dolerių šampano butelių, vis tiek norite, kad pirkėjams būtų lengva pasirinkti. Vienas iš jų yra „Porsche“, kurio svetainė yra tokia pat aptaki kaip ir jų automobiliai.

Prabangūs prekių ženklai atsilieka nuo bendraamžių, kai kalbama apie skaitmeninę rinkodarą. Tačiau prabangių prekės ženklų marketingo pasaulyje prekės ženklai, kurie dabar naudojasi šiomis strategijomis, geriausiai pozicionuos stiprų augimą, neaukodami savo išskirtinio įvaizdžio.

Autorius: Frankas DePino

Frankas DePino yra pagrindinis ir „Mediaboom“ įkūrėjas. Nuo 2002 m. Frankas vadovavo apdovanojimus pelniusiems „Mediaboom“ kūrybinių ir techninių specialistų darbuotojams, kuriantiems efektyviausius marketingo ir reklamos sprendimus savo klientams.

Parašykite komentarą