Google” gruodžio mėn. produktų apžvalgų atnaujinimas turi įtakos ne tik svetainėms anglų kalba

Skelbiama, kad „Google” produktų apžvalgų atnaujinimas pradedamas naudoti anglų kalba. Nebuvo užsiminta, ar ir kada ji bus įdiegta kitomis kalbomis. Muelleris atsakė į klausimą, ar naujinys bus diegiamas ir kitomis kalbomis.

„Google” 2021 m. gruodžio mėn. produktų apžvalgų atnaujinimas

2021 m. gruodžio 1 d. „Google” socialiniame tinkle „Twitter” paskelbė, kad bus diegiamas produktų apžvalgų atnaujinimas, kuriame daugiausia dėmesio bus skiriama tinklalapiams anglų kalba.

Atnaujinimas buvo skirtas „Google” paieškoje rodomų atsiliepimų kokybei gerinti, konkrečiai orientuojantis į atsiliepimų svetaines.

Vienas „Google” darbuotojas tviteryje aprašė svetainių, kurioms bus taikomas paieškos reitingų pažeminimas, rūšis:

„Daugiausia tai susiję su svetainėmis, kuriose skelbiami straipsniai, kuriuose apžvelgiami produktai.

 

Tikslas – pagerinti apžvalgų, kurias rodome naudotojams, kokybę ir naudingumą”.

Be to, „Google” paskelbė tinklaraščio įrašą, kuriame pateikta daugiau gairių dėl produktų apžvalgų atnaujinimo ir kuriame pristatytos dvi naujos geriausios praktikos, kurių ieškos „Google” algoritmas.

Pirmoji geriausia praktika – reikalavimas pateikti įrodymus, kad produktas iš tikrųjų buvo tvarkomas ir peržiūrimas.

Antroji geroji praktika – pateikti nuorodas į daugiau nei vieną vietą, kurioje naudotojas galėtų įsigyti gaminį.

Twitter pranešime teigiama, kad ši praktika pradėta taikyti svetainėse anglų kalba. Tinklaraščio įraše nebuvo nurodyta, kokiomis kalbomis jis diegiamas, taip pat nebuvo nurodyta, kad produkto peržiūros atnaujinimas taikomas tik anglų kalba.

Google Muellerio mintys apie produktų apžvalgų atnaujinimą

Ekrano nuotrauka, kurioje „Google” atstovas Johnas Muelleris bando prisiminti, ar gruodžio mėn. produktų apžvalgų atnaujinimas turi įtakos ne tik anglų kalbai

Produktų peržiūros atnaujinimas skirtas daugiau kalbų?
Klausimą uždavęs asmuo pagrįstai susidarė įspūdį, kad produktų peržiūros atnaujinimas paveikė tik anglų kalbos paieškos rezultatus.

Tačiau jis tvirtino, kad pastebėjo paieškos nepastovumą vokiečių kalba, kuris, atrodo, yra susijęs su „Google” 2021 m. gruodžio mėn. produktų peržiūros atnaujinimu.

Štai jo klausimas:

„Kai kuriuos judesius mačiau ir vokiečių kalbos paieškoje.

Todėl norėjau sužinoti, ar šis produktų peržiūrų atnaujinimas gali turėti įtakos ir svetainėms kitomis kalbomis… nes pastarosiomis savaitėmis turėjome daug judėjimo ir nepastovumo.

…Mano klausimas, ar gali būti, kad produktų apžvalgų atnaujinimas turi įtakos ir kitoms svetainėms?”

Atsakė Johnas Muelleris:

„Nežinau… pavyzdžiui, kitomis kalbomis?

Dariau prielaidą, kad tai buvo visuotinis ir ir visose kalbose.

Bet nežinau, ką konkrečiai paskelbėme tinklaraščio įraše.

Tačiau paprastai stengiamės paspausti inžinierių komandą, kad ji priimtų sprendimą šiuo klausimu, kad galėtume jį tinkamai užfiksuoti tinklaraščio įraše.

Nežinau, ar taip nutiko su produktų apžvalgų atnaujinimu. Neprisimenu viso tinklaraščio įrašo.

Bet… mano požiūriu, tai atrodo kaip kažkas, ką galėtume daryti keliomis kalbomis ir nebūtų susiję su anglų kalba.

Ir net jei iš pradžių tai būtų anglų kalba, man atrodo, kad tai būtų aktualu visoms kalboms, todėl turėtume bandyti rasti būdų, kaip laikui bėgant tai pritaikyti ir kitoms kalboms.

Taigi nesu itin nustebęs, kad pastebite pokyčius Vokietijoje.

Tačiau taip pat nežinau, ką iš tikrųjų paskelbėme dėl susijusių vietovių ir kalbų.”

Stumkite savo verslą į priekį naudodami turinio rinkodarą
Pagerinkite savo matomumą internete, pasiekite naujų klientų ir skatinkite pardavimus naudodamiesi šiuo „viskas viename” turinio rinkodaros priemonių rinkiniu.

 

Išbandykite nemokamai

Ar produktų apžvalgų atnaujinimas paveiks daugiau kalbų?
Nors „Twitter” paskelbtame pranešime buvo nurodyta, kad produktų apžvalgų atnaujinimas taikomas tik anglų kalbai, oficialiame tinklaraščio įraše apie tokius apribojimus neužsimenama.

Johnas Muelleris iš „Google” pateikė savo nuomonę, kad produktų apžvalgų atnaujinimą „Google” galėtų atlikti keliomis kalbomis.

Reikia klausti, ar tviteryje buvo norima pranešti, kad atnaujinimas pirmiausia diegiamas anglų kalba, o vėliau – ir kitomis kalbomis.

Neaišku, ar produktų apžvalgų atnaujinimas buvo išplatintas pasauliniu mastu į daugiau kalbų. Tikėkimės, kad „Google” netrukus tai paaiškins.

Similar Posts

Parašykite komentarą