Produktų pristatymo rinkodaros planas, uždirbęs 1 mln. USD per 60 dienų

5 pagrindiniai produkto pristatymo marketingo plano sėkmės etapai – Bet koks Komanda, In Bet koks Industrija

Kartais reikia laukti kelis mėnesius, kad sužinotumėte, ar jūsų produkto pristatymo marketingo strategija buvo sėkminga.

Retais atvejais patvirtinimą gausite per valandą ar mažiau.

2019 m. Birželio mėn. Patyriau marketingo direktoriaus „Nirvana“, kai su komanda realiuoju laiku stebėjome, kaip mūsų el. Prekybos klientas per 40 minučių pardavė daugiau nei 400 000 USD vertės naują produktą. „Kickstarter“. (Atsakomybės apribojimas: NĖRA straipsnis apie „Kickstarter“. Tai apie marketingo strategijos pagrindus.)

Per sutelktinio finansavimo pradžios kampaniją, kurią palaikė integruota turinio marketingas, „influencer“ marketingas, PPC reklama, PR ir SEO, per 60 dienų mes parduotume daugiau nei 1 milijoną dolerių mažmeninės prekybos fotografija produktų.

Per savo 16 metų rinkodarą niekada nesu gavęs tokio „momentinio“ malonumo.

Žodį „momentinis“ įdėjau į kabutes, nes iš tikrųjų šių rezultatų gavimas iš tikrųjų užtruko kelis mėnesius. . . ir speciali vidaus marketingo personalo komanda ir palaikymo agentūros.

Nesvarbu, ar jūsų marketingo komanda pradeda nuo milijonų šiltų perspektyvų, ar su kelių tūkstančių el. Pašto sąrašu, atidus, duomenimis pagrįstas planavimas yra tai, kaip jūs laimite pristatydami produktą.

Tai gali skambėti pribloškiančiai, bet čia yra geros naujienos: yra pagrindų, kurie atitinka bet kokią gerą skaitmeninės marketingo strategiją, skirtą produkto pristatymui ar prekės ženklo keitimui – nesvarbu, ar esate B2B, ar B2C marketingo specialistas.

Taigi, kaip jūsų marketingo komanda gali pradėti masiškai sėkmingą produkto pristatymą? Yra 5 pagrindiniai etapai.

Šiame straipsnyje mes jums parodysime kaip sukurti sėkmingą naujo produkto pristatymo marketingo planą bet kuriam produktui ar paslaugai– naudodamiesi bet kuriuo (pageidautina keletu) – mes prieisime prie to vėliau) marketingo kanalų.

Marketingo strategijos pagrindai

Prieš pereidami į tuos 5 pagrindinius produktų pristatymo marketingo etapus, galite susimąstyti, kodėl elektroninės prekybos prekės ženklas kreiptųsi į „Kickstarter“, norėdamas pristatyti naujus produktus.

Yra klaidinga nuomonė, kad sutelktinis finansavimas skirtas tik pradedantiesiems. Netiesa. Įsikūrusios bendrovės taip pat išleidžia naujus produktus „Kickstarter“ ar jo konkurentui „Indiegogo“. Matyti: Viršūnės dizainas ir „Delta“ maišytuvas, tarp kitų.

Mažmenininkams sutelktinis finansavimas yra ekonomiškas būdas pritaikyti koncepciją prieš investuojant į brangius gamybos etapus, kurie gali kainuoti milijonus. Užuot panirę įmonės kačiuke ar kreipęsi į investuotojus (tam reikėtų atsisakyti nuosavo kapitalo ar paimti paskolą), pradinį produkto naudojimą finansuoja galutiniai vartotojai.

Dar geriau: sutelktinis finansavimas gali būti puiki viešųjų ryšių priemonė, jei tai darote tinkamai.

Tai tikrai buvo skirta mano fotografijos eComm klientui. Per 5 metus jie pristatė 4 naujas „Kickstarter“ produktų linijas ir kiekvieną kartą, jų prekės ženklo žinomumui naudingas intensyvus viešųjų ryšių purškimas – ir daugybė puikių autoritetą stiprinančių atgalinių nuorodų. Bendrovė pasinaudojo ta skaitmenine PR, plėtodama ryšius su influenceriais, kad įsilaužtų į sausakimšą, nišinę rinką. (JAV surašymo duomenimis, JAV yra tik 100 000 profesionalių fotografų – ne pati didžiausia rinka.)

Per penkerius metus jie išaugo 688%, pereidami nuo individualios operacijos iki 25 asmenų kompanijos, nusileidę „Inc. 5000“.

#LivingtheDream

Ketvirtajam produkto pristatymui mano „eComm“ klientas panaudojo agentūras vaizdo įrašų gamybai, reklamai už paspaudimą ir marketingo strategijai, tačiau taip pat turėjo vidinę 11 narių marketingo komandą – visi mes sunkiai dirbame vykdydami savo produkto pristatymo planą. . (Komandinis darbas priverčia svajonę veikti – daugiau apie tai ir vėliau nustatant spragas.)

Štai kas buvo įtraukta į tą planą. Tai yra 5 pagrindiniai produkto marketingo strategijos sėkmės etapai:

  1. Parašykite verslo bylą
  2. Nustatykite SMART tikslus
  3. Sukurti užstatą
  4. Paleiskite
  5. Išlaikykite „Momentum“

1 etape rinksite duomenis iš „wazoo“, kad jūsų komanda sutelktų dėmesį į tinkamus marketingo prioritetus. Tai ilgiausias proceso etapas, nes, nors ir rengiate produkto pristatymo planą, jūsų surinkti duomenys turės svarbios įtakos ilgalaikės skaitmeninės marketingo strategijai.

1 etapas: Produkto pristatymo planavimas

Kai galvoju apie sėkmingo produkto pristatymo raktą, negaliu nepagalvoti citatos iš savo mėgstamiausio veiksmo filmo, Mechanikas:

„Pergalė myli pasiruošimą“.

Nors tą citatą pirmą kartą išgirdau Jasono Stathamo filme apie žudikus, taip yra visiškai apskritai taikoma marketingo strategijai. (Įdomus faktas: citata kilusi iš lotynų kalbos ir priskiriama romėnų poetui Gajui Victorious Catullus. Romėnai vienu metu užkariavo pasaulį, todėl turėtumėte pasinaudoti jų patarimais.)

Jei išleisite rinkai naują produktą be galutinio plano, atsakymas bus svirpliai.

Atminkite: marketingas yra matematika. Ne magija.

Deja, daugelis marketingo specialistų tai pamiršta. Pasak a „Gartner“ praneša, kad tik 11 procentų verslo įmonių, įgyvendinusios produktą, pasiekia visus užsibrėžtus tikslus. 11 procentų! Yikes. Man tai skamba kaip prastas planavimas.

Produktų pristatymo marketingo strategijos svarba

Nenorite būti 89 proc., Kuris nesiekia, dalis. Tu protingesnis už tai. Taigi jūs parengsite išsamų planą.

Jūsų produkto pristatymo marketingo plane bus išdėstytos pardavimo idėjos, veikla ir procedūros, kurias jūsų prekės ženklas naudos pristatydamas produktą ar paslaugą rinkai.

Turėdami gerai ištirtą paleidimo strategiją, jūs:

  1. Nustatykite savo potencialius klientus ir konkurentus
  2. Apibūdinkite savo produktų pasiūlą, pagrindinius skiriamuosius elementus ir pranešimus
  3. Įvertinkite produkto pristatymo strategijos perspektyvumą
  4. Apibrėžkite paleidimo išteklius
  5. Nustatykite efektyviausius skaitmeninės marketingo kanalus

Planavimo etapas padeda sutelkti visas svarbiausias detales į vieną tvarkingą paketą: verslo atvejį. Jūs ketinate sužinokite apie savo auditoriją (daugiau nei jūs kada nors norėjote žinoti!), įskaitant tai, kur jie lankosi internete ir ko jiems iš tikrųjų reikia iš jūsų produkto.

Be to, jūs apibrėžsite, kaip atrodo jūsų paleidimo tikslai, ir priskirkite metriką šiems tikslams įvertinti.

Pasiruošę pasinerti į tą svarbų parengiamąjį darbą? Viskas prasideda nuo verslo atvejo.

Pradėkite rašydami savo verslo pavyzdį

Jums (iš tikrųjų visai jūsų įmonei) norint pristatyti produktą reikia verslo bylos dokumento. Jūs, marketingo lyderis, būsite to variklis.

Verslo atvejis yra duomenimis pagrįstas produkto pristatymo pagrindimas.

Verslo atvejai renka įvairią svarbią informaciją – pajamų prognozes, rinkos tyrimus, išsamią informaciją apie produktus, terminus, konkurencinę analizę, asmenybes ir dar daugiau – viską, ko reikia generaliniams direktoriams ir jų vadovų komandoms, norint suprasti, ar naujo produkto pristatymas yra perspektyvus (skaitykite: gonna atvežk molą). Jame taip pat yra aukšto lygio marketingo planas, skirtas produkto pristatymui.

Rinkodaros komandoms verslo atvejo dokumentas yra labai svarbus planas dėl:

  1. Konkurencinė padėtis
  2. Rinkodaros užtikrinimas
  3. Įgijimo kanalai ir komunikacijos strategija
  4. KPI ir numatoma IG

Verslo atvejai prasideda nuo rinkos tyrimų – taip, net jei esate įsteigtoje įmonėje. Deja, draugai: čia nėra nuorodų.

Jūs turite išsiaiškinti, kas yra jūsų rinka, ir tada patvirtinti šią idėją duomenimis. (Tai yra „marketingo“ „rinkos“ dalis.) Kiek žmonių nori jūsų produkto? Ar jūsų įmonė gali užfiksuoti pyrago gabalėlį toje pramonėje?

Profesionalų patarimas: norėdami efektyviai rašyti verslo atvejus, įtraukite visas pagrindines savo įmonės suinteresuotąsias šalis. Leiskite produkto kūrimui tvarkyti vieną dalį, marketingasi – kitą, o kitą – finansuoti. Gali būti ir kitų žmonių, kuriuos turite įtraukti. Bendradarbiavimas yra pagrindinis dalykas, kad visi atitiktų realius produktų pristatymo tikslus.

Jūs imsitės lyderio pozicijų rinkos tyrimų ir verslo plėtros skyriuose ir greičiausiai prisidėsite prie pardavimų prognozių ar jas įtakosite. Nes dienos pabaigoje marketingo skyrius uždirba pinigus.

Naudokite duomenis, kad informuotumėte asmenis ir įsigijimo kanalus

„Persona“ kūrimas, apibūdinantis galutinių vartotojų norimas savybes ir skausmo taškus, kuriuos išsprendžia jūsų produktas, yra pagrindiniai verslo atvejai. (Nežinote, kaip sukurti veiksmingas personas? Dabar laikas tai padaryti.)

Vinis savo asmenis, arba tikslinė auditorija, jų pritaikymas itin specifiškam yra raktas, leidžiantis sutaupyti daug laiko vėliau, kai pradėsite kurti pardavimo ir marketingo užtikrinimo priemones. Be gerai ištirtų personų mėtote spagečius į sieną ir matote, kas prilimpa.

Tu gali pagalvok jūs žinote, kas yra jūsų auditorija, tačiau be aiškiai apibrėžtų asmenų ir supratimo, kur jie apsiperka ir kaip su jais kalbėtis, kad reikalautumėte jų dėmesio, nepasieksite savo pajamų tikslų. (Netikėkite manimi? Aš jus grąžinsiu atgal į „Gartner“: tik 11 proc. Rinkodaros komandų pasiekė savo produktų pristatymo tikslus.) Didelė verslo verslo dalis orientuota į tai.

Turėdami tikslius, gerai ištirtus asmenis, galite pradėti naudoti geriausius įsigijimo kanalus, reklamų rašymą, dizainą, vartotojo sąsają ir viešuosius ryšius. Norėdami tai pasiekti, turėsite atlikti kokybinius ir kiekybinius tyrimus.

Kiekybinių verslo atvejų duomenų rinkimas „Google Analytics“

Pirmiausia kiekybinių duomenų ieškosite „Google Analytics“ – naudojate informaciją, kurią naudojate jūs jau apie auditoriją jau perka iš tavęs.

Naudokite „Google Analytics“ ir raskite pagrindinę konversijų metriką, pvz., Įmonės vidutinę užsakymo vertę (AOV), vienam vartotojui generuojamas pajamas, kiek pirkėjų yra nauji, o ne grįžtantys, ir kurį jūsų svetainės turinį aplanko „konvertuotojai“.

Peržiūrėkite konversijas pagal kanalą ir raskite bendras praėjusių metų pajamas (bent jau). Šie duomenys leidžia mums susieti neginčijamus, šaltus kietus skaičius, vadinamus viso gyvenimo verte arba bendra sutarties verte, su mūsų dabartiniais produktais. Šie skaičiavimai atspindi tai, ką vidutinis klientas gali patogiai praleisti naudodamasis mūsų prekės ženklu, todėl jie turi įtakos produktų pristatymo įkainiams kainoms. Taigi ši informacija patenka į jūsų verslo atvejį.

Kol „Google“ gauna kiekybinius duomenis, rinkite duomenis apie geriausius įsigijimo kanalus. Spręsdami dėl produkto pristatymo strategijos, turite žinoti, kuris iš jūsų marketingo kanalų istoriškai buvo efektyviausias. Jei tinkamai nustatėte „Google Analytics“ tikslus, galėsite rasti daug reikalingos informacijos, tiesiog peržiūrėję kelias ataskaitas.

Pradinį marketingo biudžetą norite paskirstyti kanalams, kurie jums suteikė geriausią istorinę IG. Tai yra didelė jūsų paleidimo strategijos dalis.

Tarkime, toliau pateiktas pavyzdys buvo ataskaita, kurią parsisiuntėte iš „Google Analytics“ paskyros. Tu…

Parašykite komentarą