Kas yra puslapio greitis?

Puslapio greitis dažnai yra painiojamas su „svetainės greičiu“, kuris iš tikrųjų yra svetainės spartos pavyzdys. Puslapio greitį galima apibūdinti „puslapio įkėlimo laiku“ (laikas, kurio reikia, kad turinys būtų visiškai parodytas konkrečiame puslapyje), arba „laikas iki pirmo baito“ (per kiek laiko jūsų naršyklė gauna pirmąjį informacijos baitą iš žiniatinklio serveris).

Savo puslapio greitį galite įvertinti naudodami „ Google“ puslapio spartos įžvalgas. „PageSpeed ​​Insights“ greičio balas apima „CrUX“ („Chrome“ naudotojo patirties ataskaita) duomenis ir dviejų svarbių greičio metrikų ataskaitas: „First Contentful Paint“ (FCP) ir „DOMContentLoaded“ (DCL).

SEO pavyzdžiai

„Google“ nurodė, kad svetainės greitis (ir dėl to – puslapio greitis) yra vienas iš signalų, kuriuos savo algoritmas naudoja puslapių reitingavimui . Ir tyrimai parodė, kad “Google” gali būti specialiai matuoti laiką iki pirmojo baito kaip kai mano puslapio greitį. Be to, lėtas puslapių greitis reiškia, kad paieškos sistemos gali tikrinti mažiau puslapių, naudodamos jiems skirtą tikrinimo biudžetą, ir tai gali neigiamai paveikti jūsų indeksavimą.

Puslapio greitis taip pat svarbus vartotojo patirčiai. Puslapių, kurių įkėlimo laikas ilgesnis, atmetimo rodikliai paprastai būna aukštesni, o vidutinis puslapio laikas – mažesnis. Taip pat įrodyta, kad ilgesnis įkrovimo laikas neigiamai veikia konversijas.

Štai keletas iš daugelio būdų, kaip padidinti jūsų puslapio greitį.

Paveikslėlių dydžio mažinimas

Jei norite sumažinti CSS, HTML ir „JavaScript“ failų, kurie yra didesni nei 150 baitų, dydį, naudokite „ Gzip“ , failų glaudinimo programinę įrangą .

Nenaudokite „gzip“ vaizdų failuose. Vietoj to, suspauskite juos tokioje programoje kaip „Photoshop“, kur galėsite išlaikyti vaizdo kokybės kontrolę. Žr. Žemiau „Vaizdų optimizavimas“.

Sumažinkite CSS, „JavaScript“ ir HTML

Optimizuodami kodą (įskaitant tarpų, kablelių ir kitų nereikalingų simbolių pašalinimą), galite žymiai padidinti savo puslapio greitį. Taip pat pašalinkite kodo komentarus, formatavimą ir nenaudotą kodą. „Google“ rekomenduoja naudoti CSSNano ir UglifyJS.

Sumažinkite peradresavimus

Kiekvieną kartą, kai puslapis nukreipia į kitą puslapį, jūsų lankytojas laukia papildomo laiko, kol bus baigtas HTTP užklausos-atsakymo ciklas. Pvz., Jei jūsų mobilusis peradresavimo šablonas atrodo taip: „example.com -> www.example.com -> m.example.com -> m.example.com/home“, kiekvienas iš šių dviejų papildomų peradresavimų daro jūsų puslapį apkrova lėčiau.

Pašalinkite „JavaScript“

„Google“ siūlo vengti ir kuo labiau sumažinti „JavaScript“ .

Pasinaudokite naršyklės talpykla

Naršyklės talpina daug informacijos (stilių, vaizdų, „JavaScript“ failų ir dar daugiau), kad lankytojui grįžus į jūsų svetainę, naršyklė neprivalėtų iš naujo įkelti viso puslapio. Naudokite tokį įrankį kaip „ YSlow“, kad sužinotumėte, ar jūsų talpykloje jau nustatyta galiojimo pabaigos data. Tada nustatykite antraštę „galiojimo laikas“ , kiek laiko norite, kad ta informacija būtų talpinama talpykloje. Daugeliu atvejų, jei jūsų svetainės dizainas dažnai nesikeičia, metai yra tinkamas laikotarpis. “Google” turi daugiau informacijos apie sverto spartinimo čia .

Pagerinkite serverio atsakymo laiką

Jūsų serverio atsako trukmę įtakoja gaunamo srauto kiekis, kiekviename puslapyje naudojami ištekliai, serverio naudojama programinė įranga ir naudojamas prieglobos sprendimas. Norėdami pagerinti savo serverio atsako laiką, ieškokite našumo trūkumų, pvz., Lėtos duomenų bazės užklausos, lėtas maršruto parinkimas ar tinkamos atminties trūkumas ir juos ištaisykite. Optimalus serverio atsako laikas yra mažesnis nei 200 ms. Sužinokite daugiau apie laiko baitui optimizavimą .

Naudokite Cloudflare

Turinio paskirstymo tinklai (CDN), dar vadinami turinio pristatymo tinklais, yra serverių tinklai, naudojami paskirstyti turinio pristatymo apkrovą. Iš esmės jūsų svetainės kopijos saugomos keliuose geografiškai skirtinguose duomenų centruose, kad vartotojai galėtų greičiau ir patikimiau pasiekti jūsų svetainę.

Optimizuokite vaizdus

Įsitikinkite, kad jūsų vaizdai nėra didesni, nei turi būti, kad jie yra tinkamo failo formato (PNG paprastai yra geresni grafikai su mažiau nei 16 spalvų, o JPEG – fotografijoms geriau) ir kad jie suglaudinti žiniatinkliui .

Naudokite CSS įrašus, kad sukurtumėte šabloną vaizdams, kuriuos dažnai naudojate savo svetainėje, pvz., Mygtukus ir piktogramas. CSS įrašai sujungia jūsų vaizdus į vieną didelį vaizdą, kuris įkeliamas visus vienu metu (tai reiškia, kad mažiau HTTP užklausų), tada rodomi tik tie skyriai, kuriuos norite rodyti. Tai reiškia, kad taupote įkelties laiką nepriversdami vartotojų laukti, kol bus įkelti keli vaizdai.