Kaip atliekamas raktinių žodziu tyrimas
Sužinoję, kaip būti rodomi paieškos rezultatuose, nustatykime, kuriuos strateginius raktinius žodžius norite taikyti savo svetainės turinyje,
ir kaip sukurti tą turinį, kad patenkintumėte vartotojus ir paieškos variklius.
Raktinių žodžių tyrimas yra svarbus SEO analizės elementas, kuris padeda nustatyti tinkamiausius ir pelningiausius raktinius žodžius, kuriais turėtų būti optimizuojamas turinys. Štai keletas žingsnių, kaip atlikti raktinių žodžių tyrimą:
Identifikuoti pagrindinius temos žodžius: Apibrėžti pagrindines temos sritis ir sukurti sąrašą žodžių, susijusių su šiomis temomis.
Naudojant raktinių žodžių įrankius: Naudoti raktinių žodžių įrankius, pvz., Google AdWords, SEMrush, Ahrefs ir kt. Šie įrankiai padės nustatyti žodžių svarbą, konkurenciją ir kiekybę.
Analizuoti konkurentų raktinius žodžius: Paieškos sistemų rezultatų puslapyje analizuoti konkurentų naudojamus raktinius žodžius ir įvertinti jų svarbą.
Sukurti ir kurti sąrašus: Sudaryti sąrašus su potencialiais raktiniais žodžiais, susijusiais su konkrečiomis temomis ir panaudoti šiuos žodžius savo svetainės turinyje.
Testuoti ir tobulinti: Atlikti tyrimus, testus ir įvertinti, kaip gerai raktiniai žodžiai veikia, atsižvelgiant į naudotojų elgseną, lankytojų skaičių ir kt.
Atlikę raktinių žodžių tyrimą, turite daugiau informacijos apie savo auditoriją ir tai, ko jie ieško internete. Tada galite naudoti šią informaciją, kad būtų galima sukurti turinį, kuris būtų patrauklus ir atitiktų naudotojų poreikius, o taip pat pagerinti savo svetainės pozicijas paieškos sistemų rezultatų puslapiuose.
Užsisakyti Raktinių ždožių anlizę – Kaina 80 EUR
Raktinių žodžių tyrimas pateikia konkrečius paieškos duomenis, kurie gali padėti atsakyti į tokius klausimus:
- Ko ieško žmonės?
- Kiek žmonių jo ieško?
- Kokiu formatu jie nori tos informacijos?
Šiame skyriuje gausite įrankius ir strategijas, kaip atskleisti tą informaciją, taip pat sužinosite taktiką, kuri padės išvengti raktinių žodžių tyrimų rezultatų ir sukurti stiprų turinį.
Atskleidę, kaip tikslinė auditorija ieško jūsų turinio, pradėsite atskleisti visiškai naują strateginio SEO pasaulį!
Prieš atlikdami raktinių žodžių tyrimus, užduokite klausimus
Kad galėtumėte padėti verslui augti optimizavus paieškos sistemas, pirmiausia turite suprasti, kas jie yra, kas yra jų klientai ir jų tikslai.
Atsakymas yra tai, kad tai, ką norite įvertinti ir ko iš tikrųjų nori jūsų auditorija, dažnai yra du labai skirtingi dalykai.
Jei sutelksite dėmesį į auditoriją ir tada naudosite raktinių žodžių duomenis,
kad patobulintumėte šias įžvalgas, kampanijos bus daug sėkmingesnės, nei sutelkiant dėmesį į savavališkus raktinius žodžius.
Norėdami tai padaryti, galite užduoti tokius klausimus:
- Kas ieško šių terminų?
- Kada žmonės ieško
- Ar ištisus metus vyrauja sezoniškumo tendencijos?
- Kaip žmonės ieško ?
- Kokius žodžius jie vartoja?
- Kokius klausimus jie užduoda?
- Ar daugiau paieškų atliekama mobiliuosiuose įrenginiuose?
- Kodėl žmonės ieško ?
- Kur yra potencialūs klientai – vietiniu, šalies ar tarptautiniu mastu?
Šių klausimų uždavimas yra labai svarbus planavimo žingsnis, kuris padės atlikti raktinių žodžių tyrimus ir padės sukurti geresnį turinį.
Kokių terminų ieško žmonės?
Galbūt turite būdą apibūdinti, ką darote, bet kaip jūsų auditorija ieško jūsų pateikto produkto, paslaugos ar informacijos? Atsakymas į šį klausimą yra esminis pirmasis raktinių žodžių tyrimo proceso žingsnis.
Kaip veikia raktinių žodziu tyrimas
Tikriausiai turite omenyje kelis raktinius žodžius, kuriuos norėtumėte įvertinti. Tai bus tokie dalykai kaip jūsų produktai, paslaugos ar kitos jūsų svetainės adresai, ir jie yra puikūs jūsų tyrimo raktiniai žodžiai, todėl pradėkite nuo to! Šiuos raktinius žodžius galite įvesti į raktinių žodžių tyrimo įrankį, kad sužinotumėte vidutinę mėnesio paieškos apimtį ir panašius raktinius žodžius.
Panaudokime floristo, kuris specializuojasi vestuvėse, pavyzdį.
Įvedę „vestuvės“ ir „floristas“ į raktinių žodžių tyrimo įrankį atliekamas raktinių žodziu tyrimas, galite atrasti labai aktualių, labai ieškomų susijusių terminų, tokių kaip:
- Vestuvių puokštės
- Vestuvinės gėlės
- Vestuvių gėlių parduotuvė
Atrandant atitinkamus turinio raktinius žodžius – atliekamas raktinių žodziu tyrimas, jūs tikriausiai pastebėsite, kad tų raktinių žodžių paieškos apimtis labai skiriasi. Nors jūs tikrai norite taikyti pagal terminus, kurių ieško jūsų auditorija, kai kuriais atvejais gali būti naudingiau taikyti terminus su mažesne paieškos apimtimi, nes jie yra kur kas mažiau konkurencingi.
Kadangi tiek didelės, tiek mažo s konkurencijos raktiniai žodžiai gali būti naudingi jūsų svetainei, sužinoję daugiau apie paieškos apimtis, galite padėti nustatyti raktinius žodžius ir pasirinkti tuos, kurie suteiks jūsų svetainei didžiausią strateginį pranašumą.
Svarbu pažymėti, kad visos svetainės nėra vertinamos pagal raktinius žodžius – puslapiai . Su dideliais prekių ženklais dažnai matome daugelio raktinių žodžių pagrindinio puslapio reitingą, tačiau daugumoje svetainių tai paprastai nėra.
Daugelis svetainių gauna daugiau natūralaus srauto į kitus puslapius nei pagrindinis puslapis, todėl labai svarbu paįvairinti savo svetainės puslapius, optimizuojant kiekvieną pagal unikaliai vertingus raktinius žodžius.
Kaip dažnai ieškoma tų terminų?
Paieškos apimties ir raktinių žodziu tyrimas
Kuo didesnė tam tikro raktinio žodžio ar frazės paieškos apimtis, tuo daugiau reikia paprastai dirbti norint pasiekti aukštesnį reitingą. Tai dažnai vadinama raktinių žodžių sunkumais ir kartais apima SERP funkcijas; pavyzdžiui, jei daugelis SERP funkcijų (pvz., pateikiami fragmentai, žinių grafikas, karuselės ir kt.) užkemša raktinio žodžio rezultatų puslapį, sunkumai padidės. Dideli prekės ženklai dažnai užima 10 geriausių rezultatų, susijusių su didelės apimties raktiniais žodžiais, taigi, jei tik pradedate žiniatinklyje ir einate paskui tuos pačius raktinius žodžius, aukštesnė kova dėl reitingavimo gali užtrukti daugybę metų.
Paprastai kuo didesnė paieškos apimtis, tuo didesnė konkurencija ir pastangos reikalingos norint pasiekti natūralaus reitingavimo sėkmę. Vis dėlto eik per žemai ir rizikuoji neįtraukti į savo svetainę jokių ieškotojų. Daugeliu atvejų gali būti naudingiausia taikyti labai specifinius, žemesnės konkurencijos paieškos terminus. SEO mes vadiname tuos ilgosios uodegos raktinius žodžius.
NR 1 reitinge
Būtų puiku reitingą Nr. 1 pagal raktinį žodį „batai“ … ar ne?
Nuostabu susidoroti su raktiniais žodžiais, kurie turi 50 000 paieškų per mėnesį arba net 5000 paieškų per mėnesį, tačiau iš tikrųjų šie populiarūs paieškos terminai sudaro tik dalį visų žiniatinklyje atliktų paieškų. Tiesą sakant, labai didelės paieškos apimties raktiniai žodžiai gali rodyti net dviprasmiškus ketinimus, o tai, jei taikysite pagal šiuos terminus, gali rizikuoti pritraukti lankytojus į savo svetainę, kurių tikslai neatitinka jūsų puslapio turinio.
Ar ieškotojas nori sužinoti picos maistinę vertę? Užsisakyti picą? Rasti restoraną pasiimti jų šeimą? „Google“ nežino, todėl jie siūlo šias funkcijas, kad padėtų jums patobulinti. Taikymas pagal „picą“ reiškia, kad greičiausiai užmetate per platų tinklą.
Jei ieškote „pica“, „Google“ mano, kad jus taip pat gali sudominti „sūris“. Jie neklysta …
Ar ketinote rasti picos vietą pietums? Tai apima „SERP“ funkcija „Atrask daugiau vietų“.
Likę 75% yra paieškos „stambiame viduryje“ ir „ilgoje uodegoje“.
Nenuvertinkite šių mažiau populiarių raktinių žodžių. Ilgos uodegos raktiniai žodžiai su mažesne paieškos apimtimi dažnai konvertuojami geriau, nes ieškantieji yra tikslesni ir sąmoningesni. Pavyzdžiui, žmogus, ieškantis „batų“, tikriausiai tik naršo. Kita vertus, kažkas, ieškantis „geriausios kainos raudoni moteriški bėgimo batai“, praktiškai neturi piniginės!
Klausimai tai SEO auksas!
Sužinojus, kokius klausimus žmonės užduoda jūsų erdvėje, ir pridėjus tuos klausimus bei jų atsakymus į DUK puslapį, jūsų svetainė gali gauti neįtikėtiną organinį srautą tai įdomus variantas iš skilties raktinių žodziu tyrimas.
Strategija su paieškos apimtimi
Raktiniai žodžiai pagal konkurentą
Tikriausiai sukursite daug raktinių žodžių. Iš kur žinoti, ką spręsti pirmiausia? Gali būti, kad pirmenybė būtų teikiama didelės apimties raktiniams žodžiams, kurių šiuo metu jūsų konkurentai nėra reitinguojami. Atvirkštinėje pusėje taip pat galite pamatyti, kuriuos raktinius žodžius iš jūsų sąrašo jūsų konkurentai jau reitinguoja, ir nustatyti jų prioritetus.
Pirmasis yra puikus, kai norite pasinaudoti praleistomis konkurentų galimybėmis, o antrasis yra agresyvi strategija, leidžianti varžytis dėl raktinių žodžių, pagal kuriuos jūsų konkurentai jau veikia gerai.
Raktiniai žodžiai pagal sezoną
Galite parengti turinį prieš kelis mėnesius ir duoti jam didelį postūmį tais mėnesiais.
Raktiniai žodžiai pagal regioną
Galite strategiškiau nukreipti konkrečią vietą, susiaurindami raktinių žodžių tyrimą pagal konkrečius miestus, apskritis ar valstijas „ Google“ raktinių žodžių planavimo priemonėje arba įvertindami „susidomėjimą paregioniu“ sistemoje „ Google Trends“ . Geografiniai tyrimai gali padėti jūsų turinį labiau pritaikyti jūsų tikslinei auditorijai.
Kuris formatas geriausiai atitinka ieškančiojo ketinimus?
Formatas, kuriuo „Google“ nusprendžia rodyti paieškos rezultatus, priklauso nuo ketinimų, o kiekviena užklausa turi unikalią užklausą. „Google“ apibūdina šiuos ketinimus kokybės įvertinimo gairėse kaip „žinoti“ (rasti informaciją), „daryti“ (pasiekti tikslą), „svetainė“ (rasti konkrečią svetainę) arba „apsilankyti asmeniškai“ (apsilankyti vietiniame verslas).
Nors yra tūkstančiai galimų paieškos tipų, atidžiau panagrinėkime penkias pagrindines ketinimų kategorijas:
1. Informacinės užklausos: ieškančiajam reikia informacijos.
2. Naršymo užklausos: ieškotojas nori nuvykti į tam tikrą interneto vietą, pvz., „Facebook“ ar LKL pagrindinį puslapį.
3. Sandorių užklausos: ieškotojas nori ką nors padaryti, pavyzdžiui, nusipirkti lėktuvo bilietą ar klausytis dainos.
4. Komercinis tyrimas: ieškotojas nori palyginti produktus ir rasti geriausią, atitinkantį jų specifinius poreikius.
5. Vietos užklausos: ieškotojas nori rasti ką nors vietoje, pavyzdžiui, netoliese esančią kavinę, gydytoją ar muzikos vietą.
„Google“ atidžiai įvertino trilijonų paieškų elgesį, bandydama pateikti labiausiai norimą turinį kiekvienai konkrečiai raktinių žodžių paieškai.
„Google“ turi daugybę rezultatų tipų, kuriuos gali pateikti pagal užklausą, todėl, jei ketinate taikyti pagal raktinį žodį, kreipkitės į SERP, kad suprastumėte, kokio tipo turinį turite sukurti.
Raktinio žodžio vertės nustatymo įrankiai
Kiek vertės raktinis žodis pridėtų prie jūsų svetainės? Šie įrankiai gali padėti atsakyti į šį klausimą, todėl jie puikiai papildytų jūsų raktinių žodžių tyrimų arsenalą:
Asmeniškai naudoju https://ahrefs.com/ mano megstamiausia atliekant raktinių žodziu tyrimą .
- „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonė – „Google“ „AdWords“ raktinių žodžių planavimo priemonė istoriškai buvo dažniausiai naudojamas SEO raktinių žodžių tyrimas . Tačiau raktinių žodžių planavimo priemonė apriboja paieškos apimties duomenis, susumuodama raktinius žodžius į didelius paieškos apimties diapazono segmentus.
- „Google Trends“ – „Google“ raktinių žodžių tendencijų įrankis puikiai tinka rasti sezoninius raktinių žodžių svyravimus. Pvz., „Juokingos Helovino kostiumų idėjos“ pasieks daugiausiai savaičių prieš Heloviną.
- „SpyFu“ raktinių žodžių tyrimo įrankis – labiau tinkamas JAV, UK rinkoms.
Parenkite pradinius” raktažodžius. Pradiniai raktažodžiai yra raktažodžių tyrimo proceso pagrindas.
Pažiūrėkite, kokius raktažodžius ranguoja jūsų konkurentai. Paprastai geriausias būdas pradėti raktažodžių tyrimą yra pažiūrėti, pagal kokius raktažodžius jūsų konkurentai jau siunčia srautą.
Naudokite raktažodžių tyrimo įrankius kaip ahref ar semrush
Ištirkite savo nišą.
Raktinių žodžių analizė – tai raktinių žodžių ar paieškos frazių, dėl kurių lankytojai patenka į jūsų svetainę per organinę ir mokamą paiešką, analizė. Dėl šios priežasties raktinių žodžių analizė yra svarbus įgūdis tiek SEO, tiek PPC specialistams.
Norint nustatyti raktinius žodžius, reikia išsikelti tyrimo klausimą. Turėti tyrimo klausimą yra daug lengviau nei tik temą. Temos dažnai būna per plačios, kad gautumėte tinkamų rezultatų. Norėdami sukurti tyrimo klausimą, pagalvokite apie savo užduoties parametrus.
Raktiniai žodžiai – tai idėjos ir temos, kurios apibrėžia, apie ką yra jūsų turinys. Kalbant apie SEO, tai yra žodžiai ir frazės, kuriuos ieškotojai įveda į paieškos sistemas, dar vadinami „paieškos užklausomis”. Jei viską, kas yra jūsų puslapyje – visus paveikslėlius, vaizdo įrašus, kopiją ir kt.
Jūsų tiksliniai raktažodžiai turi atitikti keturis kriterijus: didelę paieškos apimtį, didelį aktualumą, didelę konversijos vertę ir pagrįstą konkurenciją.
Raktiniai žodžiai – tai žodžiai ir frazės, kuriuos žmonės įveda į paieškos sistemas, norėdami rasti tai, ko ieško. Pavyzdžiui, jei norėtumėte nusipirkti naują striukę, į „Google” įvestumėte, pavyzdžiui, „vyriška odinė striukė”. Nors šią frazę sudaro daugiau nei vienas žodis, ji vis tiek yra raktažodis.
Jūsų SEO raktažodžiai – tai raktažodžiai ir frazės, esantys jūsų žiniatinklio turinyje ir leidžiantys žmonėms rasti jūsų svetainę per paieškos sistemas. Tinklalapis, kuris yra gerai optimizuotas paieškos sistemoms, „kalba ta pačia kalba” kaip ir jo potencialių lankytojų bazė, naudodamas SEO raktinius žodžius, kurie padeda susieti ieškotojus su jūsų tinklalapiu.