Re marketingas
Ar kada nors lankėtės svetainėje, o kitą dieną naršydami internete pamatėte tos pačios svetainės skelbimą? Arba kada nors lankėtės interneto parduotuvėje, įsidėjote prekių į krepšelį, bet neišsiregistravote? Kitą dieną naršydami internete pamatėte reklamą, kurioje buvo rodomi produktai, kuriuos palikote krepšelyje? Sveikiname, buvote „pakartotinai nukreiptas”.
Kas yra pakartotinė rinkodara?
Pakartotinė rinkodara, dar vadinama pakartotine rinkodara, yra labai paplitusi ir populiari skaitmeninės rinkodaros forma, kai rinkodaros specialistai skelbimus pateikia naudotojams, kurie lankėsi jų svetainėje arba tam tikrame tinklalapyje ir atliko arba neatliko tam tikrų veiksmų. Tai veiksmingas būdas nukreipti į žmones, kurie jau parodė susidomėjimą jūsų verslu ar prekės ženklu.
Kadangi orientuojatės į ankstesnius lankytojus arba esamus klientus, tai vadinama pakartotine rinkodara. Galvokite apie tai kaip apie antrą galimybę konvertuoti, padidinti pardavimus arba išlaikyti klientus naudojant internetinius skelbimus ar kampanijas. Pakartotinę rinkodarą galite vykdyti įvairiais būdais ir naudodami įvairias skelbimų platformas, pavyzdžiui, „Google” skelbimus arba „Facebook” skelbimus.
Kad ir kaip ją naudotumėte, pakartotinė rinkodara yra absoliučiai PRIVALOMA kiekvieno rinkodaros specialisto rinkodaros vadove.
Retargeting prieš remarketingą ?
Kalbant apie pakartotinę ir pakartotinę rinkodarą, pagrindinis skirtumas yra strategijoje. Pakartotinė rinkodara dažniausiai susijusi su skelbimų pateikimu potencialiems klientams pagal slapukus, o pakartotinė rinkodara paprastai grindžiama el. paštu. Pakartotinė rinkodara veikia renkant naudotojų informaciją ir sudarant sąrašus, kurie vėliau naudojami siunčiant pardavimo el. laiškus.
Ir pakartotinė, ir pakartotinė rinkodara yra veiksmingi savarankiški metodai, tačiau abiejų metodų derinys gali būti geriausia strategija skaitmeninės rinkodaros veiklai skatinti ir rezultatams gerinti.
Remarketingas
Pakartotinė rinkodara – tai būdas užmegzti ryšį su žmonėmis, kurie anksčiau bendravo su jūsų svetaine arba mobiliąja programėle. Jis leidžia strategiškai išdėstyti savo skelbimus prieš šias auditorijas, kai jos naršo „Google” ar partnerių svetainėse, ir taip padėti padidinti savo prekės ženklo žinomumą arba priminti šioms auditorijoms apie pirkimą.
Pakartotinės rinkodaros rūšys
Pakartotinės rinkodaros kampanijas galima suskirstyti į penkis pagrindinius tipus:
- Standartinė pakartotinė rinkodara.
- Dinaminė pakartotinė rinkodara.
- Paieškos skelbimų pakartotinės rinkodaros sąrašai.
- Vaizdo pakartotinė rinkodara.
- Elektroninio pašto pakartotinė rinkodara.
Remarketingas kaina
Pakartotinės rinkodaros kaina yra daug mažesnė nei standartinės mokėjimo už paspaudimą paieškos kampanijos. Jei „Google PPC” paieškos skelbimo vidutinė vieno paspaudimo kaina gali būti 2-3 JAV doleriai, tai pakartotinės rinkodaros skelbimo vidutinė kaina yra 0,25-0,60 JAV dolerio.
Facebook remarketingas
„Facebook” pakartotinė rinkodara – tai skelbimų, skirtų ankstesniems jūsų svetainės lankytojams, paleidimas. Tarkime, turite elektroninės prekybos parduotuvę. Gaunate lankytojų srautą į kasos puslapius, tačiau šiuose puslapiuose atmetimo rodiklis yra gana aukštas. Suprantate, kad žmonės yra prie pat konvertavimo ribos, tačiau juos prarandate.
Google remarketingas
Pakartotinė rinkodara – tai būdas užmegzti ryšį su žmonėmis, kurie anksčiau bendravo su jūsų svetaine arba mobiliąja programėle. Jis leidžia strategiškai išdėstyti savo skelbimus prieš šias auditorijas, kai jos naršo „Google” ar partnerių svetainėse, ir taip padėti padidinti savo prekės ženklo žinomumą arba priminti šioms auditorijoms apie pirkimą.
Keletas žodžių apie elgsenos nukreipimą
Jei girdėjote apie „elgsenos pakartotinį nukreipimą”, tai iš tikrųjų yra kitas (ilgesnis!) būdas pasakyti „pakartotinis nukreipimas”. Elgsenos pakartotinė tikslinė rinkodara – tai kai į interneto klientus orientuojatės remdamiesi jų ankstesniu elgesiu internete, pavyzdžiui, kokiuose tinklalapiuose jie lankėsi, kiek laiko praleido kiekviename tinklalapyje ir kokias nuorodas spustelėjo. Pakartotinė tikslinė rinkodara yra beveik tas pats, nes ji apima pakartotinę rinkodarą žmonėms, kurie apsilankė tam tikrame puslapyje, spustelėjo tam tikrą nuorodą arba atliko bet kokį kitą jūsų nustatytą veiksmą.
Šiandien skaitmeninė rinkodara – ir pakartotinė rinkodara – yra susijusi su kliento interesais ir elgsena. Juk tai yra geriausias būdas rinkodaros specialistams nustatyti, ko iš tikrųjų ieško jų klientai, ir užfiksuoti jų minčių dalį.
Jei dar tik pradedate naudotis pakartotine rinkodara arba norite ją išbandyti savo versle, parengėme pagrindinį pradedančiųjų vadovą, kuriame pateikiami visi pagrindiniai pakartotinės rinkodaros „kas, kaip, kodėl, kur ir kada” principai. Be to, rasite keletą papildomų profesionalių patarimų. Tad nelaukite ir pradėkite pakartotinę rinkodarą jau šiandien!
Kaip veikia pakartotinė rinkodara?
Nesunku sukurti pakartotinės rinkodaros kampaniją savo svetainėje. Reikia tik įdiegti pikselius.
Sukūrus kampaniją tam tikrame skelbimų tinkle, tinklas jums pateiks nedidelę kodo dalį (vadinamą pikselio žyma), kurią galėsite pridėti prie savo svetainės. Kiekvieną kartą, kai jūsų svetainėje apsilanko naujas naudotojas, kodas numeta anoniminį naršyklės slapuką ir naudotojas įtraukiamas į pakartotinės tikslinės reklamos sąrašą. Kai tas pats naudotojas apsilankys kitoje svetainėje, kurioje rodomi jūsų skelbimų tinklo teikėjo rodomi arba vietiniai skelbimai, sistema šiam konkrečiam naudotojui pateiks jūsų skelbimą. Tai vyks tol, kol bus vykdoma aktyvi kampanija.
„Google” žingsnis uždaryti trečiųjų šalių slapukų naudojimą turės įtakos rinkodaros specialistų galimybėms pakartotinai nukreipti rinkodarą. Todėl svarbu reklamą skelbti platformose, pagrįstose pirmosios šalies duomenų naudojimu, kurios leidžia sekti. Nors perėjimas į pasaulį be slapukų šiek tiek užtruko, vis tiek svarbu jau dabar pradėti planuoti priemones ir taktiką, kurios ateityje leis jums vykdyti pakartotinę rinkodarą.