Reklama facebook

Kaip veikia „Facebook reklama?

Dabar Facebook reklama gali būti kelių rūšių. Galite reklamuoti savo puslapį, įrašus puslapyje, veiksmus, kuriuos atliko naudotojai, arba pačią svetainę. Nepaisant to, kad „Facebook“ vis daugiau dėmesio skiria vietiniams skelbimams ir lankytojų srauto išlaikymui svetainėje, vis tiek galite sėkmingai siųsti naudotojus į savo svetainę.

Dabar, kai jau žinote pagrindinius „Facebook“ skelbimų veikimo principus, pakalbėkime apie detales.

Kiekvienos „Facebook“ reklamų kampanijos sudedamosios dalys yra šios:

Kūrybiškumas: Kūrybiškumą sudaro skelbimo kopija, taip pat visi vaizdiniai elementai, pavyzdžiui, nuotraukos ar vaizdo įrašai.
Tikslinimas: Tikslinimas nustato, kas matys jūsų skelbimus, pavyzdžiui, Kalifornijos ar Vermonto vartotojai.
Skelbimų vieta: Skelbimo vieta: nuo jos priklauso, kur skelbimas bus rodomas, pavyzdžiui, naujienų juostose arba „Facebook Messenger“.
Siūlymas: Siūlymas – tai didžiausia suma, kurią norite mokėti už paspaudimą, peržiūrą ar pirkimą.
Biudžetas: Jūsų biudžetas – tai maksimalios išlaidos per tam tikrą laikotarpį, pavyzdžiui, mėnesį.
Tvarkaraštis: Jūsų tvarkaraštis – tai, kiek laiko bus rodomas jūsų skelbimas ir kada jis bus rodomas.

Kiekvieną kartą, kai kuriate „Facebook“ skelbimą, turite galvoti apie šiuos elementus.

 

Kaip veikia Facebook reklamos  Tikslinės parinktys

Norint gauti didžiausią vertę ir geriausius rezultatus iš „Facebook“ skelbimų, reikia pasinaudoti turimomis tikslinimo parinktimis. Šios tikslinimo parinktys, apimančios nuo vietos iki darbo vietos, yra labai svarbi „Facebook“ skelbimų veikimo dalis.

Tikslinimo parinktys, kuriomis galima naudotis Facebook reklamos , yra šios:

  • Vieta
  • Amžius
  • Lytis
  • Interesai
  • Ryšiai
  • Santykių statusas
  • Kalba (-os)
  • Išsilavinimas
  • Darbo vieta

Nors fb reklamas turėtumėte pradėti skelbti su tikslinėmis parinktimis, kampanijos pradžioje venkite pernelyg didelio tikslinių parinkčių skaičiaus. Dėl tokio požiūrio skelbimai gali būti prastai veikiantys. Vietoj to iš pradžių pasirinkite plačią tikslinę atranką, o vėliau, gavę daugiau skelbimų duomenų, ją patikslinkite.

Kaip veikia reklama facebook ?

Dabar pakalbėkime apie kai kuriuos skirtingus „Facebook“ skelbimų tipus, kuriuos galite naudoti su keliais reklama Facebook skelbimų pavyzdžiais, kad žinotumėte, kaip gali atrodyti jūsų skelbimai.

Nuotraukų skelbimai: Šie skelbimai gali atrodyti kaip įprastas „Facebook“ įrašas, o iš tikrųjų, jei paskelbsite įprastą įrašą su paveikslėliu ir statusu, galite pasirinkti, kad jis taptų jūsų skelbimu.
„Facebook“ nuotraukų skelbimo maketas, kuriame vaizduojamas ant popieriaus rašantis asmuo

Vaizdo įrašų skelbimai: Kuriant „Facebook“ vaizdo skelbimus savo verslui, turite keletą skirtingų galimybių. Šie skelbimai gali būti rodomi vaizdo įraše, kurį kas nors žiūri, kieno nors kanale arba net kaip istorija.
Karuseliniai skelbimai: Karuselinis skelbimas leidžia vartotojui slinkti per iki 10 jūsų įmonės nuotraukų ar vaizdo įrašų ir spustelėti, jei jį sudomino tai, ką mato.
„Facebook“ karuselinės reklamos maketas, kuriame vaizduojamas rašantis žmogus, nešiojamasis kompiuteris, užrašų knygutė ir krūva įvairiaspalvių pieštukų.

Skaidrių rodymo skelbimai: Šis skelbimo formatas, kaip ir skaidrių šou, leidžia sujungti įvairias nuotraukas ar vaizdo įrašus, kad perteiktumėte savo žinutę ir nukreiptumėte žmones į bet kurį jūsų nukreipimo puslapį.
„Facebook“ skaidrių rodymo reklamos maketas, kuriame pavaizduota kažkieno ranka rašoma, įvairiaspalviai pieštukai ir nešiojamasis kompiuteris su užrašų knygele.

Jei norite pažaisti ir pamatyti, kurie skelbimų tipai jums patinka, o kurie – ne, galite užsukti į „Facebook“ kūrybos centrą ir pasidaryti keletą maketų. Ten turėsite galimybę sukurti daugybę skirtingų bet kokio formato skelbimų, kuriuos norite išbandyti.

Nors kurti skelbimą gali būti smagu, taip pat turite pagalvoti, kaip tuos skelbimus pasieksite žmones, kurie įsitrauks ir galiausiai padės jums pasiekti verslo tikslus.

Niekur nesidairykite! Yra dar daugiau dalykų, kaip veikia „Facebook“ skelbimai.

Kodėl turėtumėte reklamuotis „Facebook“?
Gerai, nenoriu sakyti, kad visi tai daro, todėl to nedarysiu. Tačiau daug įmonių naudojasi „Facebook“. Iš tikrųjų šis skaičius viršija 140 mln. įmonių.

Ar „Facebook“ reklama tikrai veikia?

Pasiliksiu prie savo anksčiau išsakyto „taip“ – bet tai taip pat priklauso nuo jūsų pramonės šakos ir tikslų.

Vidutiniškai „Facebook“ skelbimai konvertuoja 9-10 %. Mūsų svetainėje galite išbandyti itin puikią ir nemokamą konversijos rodiklio skaičiuoklę.

Bet grįžkime prie pagrindinio klausimo: Ar „Facebook“ skelbimai tikrai veikia ir ar jie verti jūsų pinigų?

Vis dėlto taip. Facebook“ yra didelis žaidėjas, kai kalbama apie pagalbą vartotojams apsispręsti, ką pirkti. Vienoje apklausoje teigiama, kad vartotojai iš tikrųjų daugiau nei 50 % labiau linkę pirkti iš įmonės, kurią seka „Facebook“, nei iš daugybės kitų socialinės žiniasklaidos platformų.

Taigi, jei norite, kad „Facebook“ vartotojai taptų klientais, tikrai turėtumėte apsvarstyti galimybę reklamuotis šioje platformoje.

Dabar jau žinote, kokios veiksmingos gali būti „Facebook“ reklamos, tačiau kaip tiksliai „Facebook“ padeda pasiekti tikslinę auditoriją?

Kaip minėjau šio vaizdo įrašo pradžioje, jei reklamuojatės „Facebook“, turite daugybę auditorijos duomenų.

Galite orientuotis į žmones pagal jų demografinius duomenis, vietą, pomėgius ar net sąveiką su jūsų įmonės svetaine.

Labai šaunus dalykas, susijęs su „Facebook“ reklamomis, yra tai, kad galite sukurti pasirinktinę auditoriją, remdamiesi daugybe įvairių veiksnių, pavyzdžiui, žmonių pramonės šakomis, santykiais, gyvenimo įvykiais ir kt.

Parašykite komentarą