Reklama internete kaina

Reklama internete kaina įžanga

REKLAMA INTERNETE KAINA  gali sviruoti nuo 1 euro iki šimtų tūkstančių. tai paprastas atsakymas, o kaur ją gauti ir kokį variantą rinktis?

Taip, variantų daug ko gero greičiausias bÅ«tų reklama iÅ¡ Google  adwords arba tiesiog Facebook …

Kiti eina dar kitu keliu ir renkasi nemokamą reklamą SEO, bet nemokama nėra lygu nemokamai, nes čia glai reikėti investuoti daug daugiau, bet pabaigoje gausite atsipirkimą kartais 1000% !

Paieškos sistemų rinkodara (SEM): kas tai yra ir kaip tai padaryti teisingai

Paieškos sistemų rinkodara arba SEM yra vienas efektyviausių būdų išplėsti savo verslą vis konkurencingesnėje rinkoje. Kadangi milijonai verslo įmonių varžosi dėl tų pačių dalykų, todįl dar niekada nebuvo taip svarbu reklamuotis internetu, o paieškos sistemų rinkodara yra pats efektyviausias būdas reklamuoti savo produktus ir plėsti verslą.

Šiame vadove sužinosite paieškos sistemų rinkodaros pagrindų apžvalgą, taip pat keletą patarimų ir strategijų, kaip tinkamai atlikti paieškos variklio rinkodarą .

 

PaieÅ¡kos sistemų rinkodara – apžvalga

Paieškos variklių rinkodara yra verslo rinkodaros praktika naudojant mokamus skelbimus, kurie rodomi paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (arba SERP ). Reklamuotojai siūlo kainą pagal raktinius žodžius, kuriuos tokių paslaugų kaip „Google“ ir „Bing“ vartotojai gali įvesti ieškodami tam tikrų produktų ar paslaugų, o tai suteikia reklamuotojui galimybę jų skelbimus rodyti šalia tų paieškos užklausų rezultatų.

Šie skelbimai, dažnai žinomi terminu „mokėti už paspaudimą“, pateikiami įvairiais formatais. Kai kurie yra nedideli teksto skelbimai.

Didžiausia stiprioji paieškos sistemų rinkodaros stiprybė yra ta, kad ji siūlo reklamuotojams galimybę pateikti savo skelbimus motyvuotų klientų akivaizdoje, kurie yra pasirengę pirkti būtent tuo momentu, kai yra pasirengę pirkti . Jokia kita reklaminė terpė to negali padaryti, todėl paieškos sistemų rinkodara yra tokia efektyvi ir tokia nuostabiai galinga priemonė plėtoti savo verslą.

SEM ir SEO

SEM, palyginti su SEO: koks skirtumas?

Paprastai „paieÅ¡kos sistemų rinkodara“ reiÅ¡kia mokamą paieÅ¡kos rinkodarą – sistemą, kai įmonės moka „Google“ už savo skelbimų rodymą paieÅ¡kos rezultatuose.

Paieškos variklio optimizavimas arba SEO skiriasi, nes įmonės nemoka „Google“ už srautą ir paspaudimus; jie uždirba nemokamą vietą paieškos rezultatuose turėdami atitinkamą turinį pagal tam tikrą raktinių žodžių paiešką.

Tiek SEO, tiek SEM turėtų būti pagrindinės internetinės rinkodaros strategijos dalys. SEO yra galingas būdas pritraukti srautą kanalo viršuje, o paieškos sistemų skelbimai yra labai ekonomiškas būdas konversijoms skatinti kanalo apačioje.

Raktiniai žodžiai: Paieškos sistemų rinkodaros pagrindas

Raktiniai žodžiai yra paieškos sistemų rinkodaros pagrindas . Kai vartotojai įveda raktinius žodžius (kaip paieškos užklausų dalį) į paieškos sistemas, kad rastų tai, ko jie ieško, neturėtų stebėtis, kad raktiniai žodžiai yra paieškos sistemos rinkodaros pagrindas, o ne reklamos strategija.

SEM raktinių žodžių tyrimas

Kad galėtumėte pasirinkti, kuriuos raktinius žodžius naudoti savo paieškos sistemų rinkodaros kampanijose, turite atlikti išsamų tyrimą kaip savo raktinių žodžių valdymo strategijos dalį.

Pirmiausia turite nustatyti raktinius žodžius, kurie yra susiję su jūsų verslu ir kuriuos potencialūs klientai greičiausiai naudos ieškodami jūsų produktų ir paslaugų. Vienas iš būdų tai pasiekti yra „WordStream“ nemokamo raktinių žodžių įrankio naudojimas .

Tiesiog įveskite raktinį žodį, atitinkantį jūsų verslą ar paslaugą, ir pamatykite susijusias raktinių žodžių pasiūlymų idėjas, kurios gali būti įvairių paieškos sistemų rinkodaros kampanijų pagrindas.

„WordStream“ nemokamas raktinių žodžių įrankis suteikia jums daugybę vertingos informacijos, pavyzdžiui, kiekvieno „Google“ raktinio žodžio paieškos apimtis ir bendras jo konkurencingumas.

Atlikdami iÅ¡samius raktinių žodžių tyrimus, galite ne tik padėti rasti raktinius žodžius, už kuriuos turėtumėte siÅ«lyti kainą, bet ir padėti nustatyti neigiamus raktinius žodžius – paieÅ¡kos terminus, kuriuos turėtumėte iÅ¡skirti iÅ¡ savo kampanijų. Neigiami raktiniai žodžiai nėra terminai, turintys neigiamą atspalvį, bet nesusiję terminai, kurie greičiausiai nesukels konversijų. Pavyzdžiui, jei parduodate ledus, galbÅ«t norėsite iÅ¡skirti raktinį žodį „ledų receptai“, nes vargu ar ledų receptų ieÅ¡kantys vartotojai pateks į jÅ«sų produkto rinką.

Ši sąvoka vadinama paieškos tikslu arba tikimybe, kad potencialus asmuo atliks pirkimą ar kitą norimą veiksmą ieškodamas tam tikro termino. Manoma, kad kai kurie raktiniai žodžiai turi didelę komercinę naudą arba tvirtai rodo, kad ieškotojas nori ką nors įsigyti. Didelio komercinio ketinimo raktinių žodžių pavyzdžiai:

  • Pirkite
  • Nuolaida (-os)
  • Kuponas (-ai)
  • Nemokamas siuntimas

Raktiniai žodžiai ir struktūra

Kitas esminis raktinių žodžių aspektas, kuris yra labai svarbus paieškos sistemų rinkodaros kampanijos sėkmei, yra paskyros struktūra.

Loginė raktinių žodžių grupavimas ir paskyros struktūra gali padėti pasiekti didesnį paspaudimų rodiklį , mažesnius mokesčius už paspaudimą ir apskritai geresnį bendrą našumą, o raktinių žodžių tyrimas gali padėti pagalvoti, kaip geriausiai struktūrizuoti savo sąskaitą.

Norint pasiekti optimalių rezultatų, „AdWords“ ir „Bing Ads“ paskyros turėtų būti susistemintos taip:

optimaliai sukonstruotą sąskaitą sudaro penki skirtingi elementai:

  • Skelbimų kampanijos
  • Skelbimų grupės
  • Raktažodžiai
  • Skelbimo tekstas
  • Nukreipimo puslapiai

Skelbimų kampanijos gali ir daugeliu atvejų turėtų bÅ«ti sutelktos į panaÅ¡ius produktus ar paslaugas. Pvz., Jei turite techninės įrangos parduotuvę, viena reklamos kampanija galėtų bÅ«ti orientuota tik į rudeniÅ¡kus gaminius, tokius kaip lapų pÅ«stuvai, grėbliai ir lapų maiÅ¡eliai, o kita – elektriniams įrankiams ir pan.

Skelbimų grupės leidžia kiekvienai kampanijai suskirstyti pagal kategorijas pagal subkategorijas. MÅ«sų techninės įrangos parduotuvės pavyzdyje viena skelbimų grupė gali bÅ«ti skirta skirtingų tipų grėbliams arba įvairiems lapų pÅ«stuvų modeliams. Elektrinių įrankių kampanijoje viena skelbimų grupė gali sutelkti dėmesį į elektrinius grąžtus, o kita – į diskinius pjÅ«klus. Šio organizavimo lygio nustatymas iÅ¡ pradžių gali užtrukti Å¡iek tiek ilgiau.

Paieškos sistemos rinkodaros skelbimų kaunis

Viena iš klaidingų nuomonių apie paieškos sistemų rinkodarą yra ta, kad laimi tas, kuris turi didžiausią reklamos biudžetą. Nors didesnis reklamos kainos biudžetas, be abejo, gali būti naudingas, ypač taikant į labai konkurencingus raktinius žodžius, tačiau tai nėra toli gražu nereikalaujanti sėkmė naudojant paieškos sistemų rinkodarą. Taip yra todėl, kad visi skelbimai praeina procesą, vadinamą skelbimų aukcionu, prieš pasirodydami šalia paieškos rezultatų. Šiame paaiškinime daugiausia dėmesio skirsime skelbimų aukcionui „Google AdWords“.

Kaip veikia skelbimų aukcionas

Skelbimų aukcionas vyksta kiekvieną kartą, kai kas nors įveda paieškos užklausą į „Google“. Norėdami patekti į skelbimų aukcioną, reklamuotojai nustato raktinius žodžius, už kuriuos nori siūlyti kainą, ir nurodo, kiek jie nori išleisti (už paspaudimą), kad jų skelbimai būtų rodomi šalia su šiais raktiniais žodžiais susijusių rezultatų. Jei „Google“ nustato, kad raktiniai žodžiai, už kuriuos siūlote kainą, yra vartotojo paieškos užklausoje, jūsų skelbimai patenka į skelbimų aukcioną.

Kaip skelbimai „laimi“ skelbimų aukcione

Ne kiekvienas skelbimas bus rodomas kiekvienoje paieškoje. Taip yra todėl, kad skelbimų aukcionas, nustatydamas skelbimų paskirties vietą SERP, atsižvelgia į įvairius veiksnius, ir todėl, kad ne kiekvienas raktinis žodis turi pakankamai komercinių tikslų pateisinti skelbimų rodymą šalia rezultatų. Tačiau du pagrindiniai veiksniai, kuriuos „Google“ vertina kaip skelbimų aukciono procesą, yra jūsų maksimalus kainos pasiūlymas ir skelbimų kokybės balas .

Maksimalus pasiūlymas yra didžiausia suma, kurią nurodėte, kad esate pasirengęs mokėti už paspaudimą. Kokybės balas yra metrika, pagrįsta bendra jūsų reklamos kokybe. „Google“ apskaičiuoja šią metriką skelbimų aukcione, kad nustatytų reklamos vietą. Šio skaičiavimo rezultatas žinomas kaip skelbimo reitingas.

Kokybės balo svarba SEM

Atsižvelgiant į tai, kad „ Google AdWords“ kokybės balas sudaro pusę skelbimo reitingo formulės, tai yra viena iš svarbiausių rodiklių, į kuriuos gali sutelkti dėmesį paieškos variklių rinkodaros specialistai. Aukšti kokybės balai gali padėti pasiekti geresnę skelbimo poziciją už mažesnes išlaidas, nes „Google“ palaiko skelbimus, kurie yra labai aktualūs vartotojų užklausoms.

Kokybės balas yra neabejotinai svarbiausia paieškos sistemų rinkodaros metrika.

Pabagai

Vienas iš sudėtingiausių paieškos sistemų rinkodaros aspektų yra supratimas, kurioms jūsų kampanijų dalims reikia dėmesio ir kurios veikia gerai.

Parašykite komentarą