reklamos strategijų, skatinančių augimą 2021 m

Hiperlokali marketingas yra itin tikslingos ir nišinės marketingo forma. Pavyzdžiui, tai gali būti marketingo kampanija, nukreipta į konkretų miestą ir to miesto pirkėjus. Be to, hiperlokalinė marketingas yra populiarus žodis, nes bet kokio dydžio įmonės mato vietinės ir daug laiko reikalaujančios marketingo pranašumus.

Be to, mažoms įmonėms nereikia jaudintis leidžiant pinigus nacionalinėms reklamos kampanijoms, kad tik paskatintų gaunamą srautą. Hiperlokali marketingas gali būti sutelkta net į vieną bloką. Tikslinė ir lokalizuota marketingas yra ne tokia didžiulė.

Verslas gali sutelkti dėmesį į mažesnį pirkėjų skaičių labai konkrečioje srityje. Todėl marketingo pastangas yra daug lengviau įgyvendinti, pritaikyti ir įvertinti. Toliau skaitykite, kad sužinotumėte daugiau.

1. Supraskite pagrindus

Vaizdo šaltinis

Jei esate pasirengęs pakeisti viską, kas susiję su reklamos rezultatais, jums reikia atsakyti į hiperlokalinę rinkodarą. Tiesą sakant, tai seniausia marketingo forma.

Prieš internetą, televiziją ir radiją hiperlokali marketingas buvo vienintelis galimas reklamavimo būdas. Vietiniai pirkliai, norėdami išgyventi, turėjo reklamuotis vietoje.

Ši marketingo forma 2009 m. Tapo žinomu žodžiu ir dėl rimtų priežasčių. Tai marketingo sistema, orientuota į gerai apibrėžtą vietinės bendruomenės sritį.

Verslui tai reklamuojama labai arti namų, įskaitant pėsčiomis. Ji skirta vietos bendruomenei. Nors tai prasidėjo kaip madingas žodis, hiperlokali reklama čia liko, nes ji veikia.

Viena pirmųjų hiperlokalios marketingo išraiškų buvo „iš lūpų į lūpas“. Bet žmonės gali taip ilgai šaukti apie savo gaminius. Taigi, šiandien mes turime internetą ir įvairias žiniasklaidos formas. Maža to, visi prisijungę, įskaitant vietos bendruomenes.

Galite pradėti įtraukdami hiperlokalias strategijas internete. Vienas efektyvus būdas yra pirmiausia optimizuoti „Google“ mano verslo puslapį. Kai žmonės ieškos vietinių įmonių ir vietų, jie pamatys, kad įvairios vietos pasirodo jų „Google Maps“ programoje.

Pvz., Jei įvesite „Tex-Mex restaurant“, „Google Maps“ parodys artimiausią restoraną, kuriame patiekiamas tokio tipo maistas. Bet ką daryti, jei jūsų įmonė nerodoma pagal atitinkamas paieškas jūsų vietovėje? Jei manote, kad taip yra, svarbu optimizuoti „Google“ mano verslo puslapį. Tiesiog atlikite šiuos veiksmus:

  • Įveskite visus duomenis (fizinį adresą, kategoriją ir telefono numerį)
  • Patvirtinkite savo vietą
  • Atsakykite į kuo daugiau atsiliepimų
  • Išvardykite teisingas valandas
  • Įtraukite didelės raiškos nuotraukas

Taip pat labai svarbu suprasti, kaip „Google“ įvertina vietos reitingą. Čia yra jų kriterijai:

  • Atstumas (kiek jūsų įmonė yra nuo vietinės paieškos užklausos)
  • Aktualumas (ar jis atitinka tai, ko ieškoma?)
  • Svarbumas (kiek jūsų verslas populiarus? Kiek informacijos, nuorodų ir straipsnių „Google“ turi apie jūsų verslą?)

Vienintelis būdas gauti geresnį vietinį „Google“ reitingą yra atlikti pirmiau nurodytus veiksmus ir suprasti naudojamus kriterijus.

Yra dar vienas hiperlokalios marketingo pagrindas: gauti vietos atsiliepimus. Remiantis šia naujausia apklausa, 25 proc. Vartotojų paliks atsiliepimus, jei jie patyrė tikrai gerą patirtį. Įdomu tai, kad norint gauti daugiau atsiliepimų, svarbu sukurti aplinką, kurioje kiekvienam klientui teikiate kuo geresnę patirtį.

Tai apima kokybės kontrolės priemonių tikslinimą, nuolatinį darbuotojų mokymą ir užtikrinimą, kad visi kliento poreikius tenkintų pirmiausia. Kai klientai jaučiasi per daug dėl jūsų verslo, jie greičiausiai parašys gerą apžvalgą.

Nėra nieko panašaus į patikrinamą ir teigiamą apžvalgą. Taip pat galite pastatyti iškabas ant savo sienų, ant langų ar ant kvitų, nurodydami klientams, kad vertintumėte atsiliepimus internetu. Kitas būdas gauti daugiau atsiliepimų yra mokyti darbuotojus paminėti, ar jūsų įmonė vertintų apžvalgą.

Žinoma, jūs norite būti subtilus, kaip perteikti šį norą. Nesakykite: „Įvertinkite mūsų verslą!“ po kiekvienos kasos. Vietoj to mokykite savo darbuotojus vertinti kiekvieną situaciją ir, jei atrodo, kad klientai mėgaujasi paslauga ir produktais, tada jūsų darbuotojas gali pasakyti ką nors panašaus: „Jei jums patiko čia praleistas laikas, būtume dėkingi už jūsų pagalbą paliekant atsiliepimą apie mūsų įmonę. Mes stengiamės gauti daugiau vietos verslo “.

Be to, pasakykite jiems, kur jie gali pateikti atsiliepimus internete, kad jiems nereikėtų to išsiaiškinti patiems.

DAUGIAUSIA VIETOS ĮMONĖS KOVOSI SU GENERUOJANIS NUOSEKLIAIS VADOVAIS IR PARDAVIMU … TAI PATVIRTINAME!

Nuo 2009 m. Padėjome šimtams vietinių įmonių strategiškai padidinti savo internetinius lyderius ir pardavimus. Leiskite mums tai padaryti už jus!

  1. Išnaudokite visas sandorių svetaines

Vaizdo šaltinis

Viena populiariausių kasdienių sandorių svetainių yra „Groupon“. Nepaisant bendrovės pakilimų ir nuosmukių, praėjus devyneriems metams po jos paleidimo, ji išlieka pagrindine kasdienių sandorių žaidėja. Iki šiol parduota apie 1 milijardas „Groupons“. Be to, svetainė turi 32,5 milijono klientų Šiaurės Amerikoje ir 16,6 milijono klientų tarptautiniu mastu. Taigi, norint pritraukti daugiau vietinių klientų, tikslinga naudoti kasdienių sandorių svetaines.

Žinoma, yra daugybė kasdienių pasiūlymų svetainių. Vis dėlto jie visi dirba panašiai – organizuoja sandorius pagal vietą ir nišą / žanrą. Taigi, kaip jūsų įmonė gali naudoti dienos pasiūlymus kaip dalį hiperlokalios marketingo strategijos? Na, žmonės mėgsta nuolaidas, ypač kai finansai yra griežti arba ekonomika blogėja.

Kas nemėgsta gauti 50 USD valgio už 25 USD? Taigi, pasiruoškite pritraukti daug naujų klientų, jei šioje vietoje reklamuojate ir siūlote kuponus.

Tai taip pat būdas pristatyti savo įmonę vartotojams, kurie dar nėra susipažinę su jūsų produktais ar paslaugomis. Sandoris yra patikrintas būdas privilioti klientus išbandyti jūsų pasiūlymus. Yra įspėjimas: tikslas yra užtikrinti, kad klientai vėl sugrįžtų.

Taigi, investicijos į dienos sandorių svetaines turi būti ilgalaikės. Pagalvokite, ką galite pasiūlyti, dėl ko jūsų įmonė nepakenks, ir ką taip pat galite padidinti.

Norėdami iliustruoti: jei vadovaujate nagų salonui, galite pasiūlyti 25 USD už 50 USD pedikiūrą. Kai klientas išperka savo sandorį, galite jų paklausti, ar jie norėtų manikiūro, ar net masažo.

Dabar jūs gaunate daugiau vietinių klientų, bet jūs taip pat turite priversti juos pirkti produktus ir paslaugas, be jūsų pasiūlymų. Taip jūs nuolat grįžtate su sandoriu ar be jo. Tiesą sakant, sandoris yra tik glaistas ant torto – jiems turėtų patikti ir kitos jūsų paslaugos.

Tačiau, kad vietinių pasiūlymų reklama veiktų, turite pateikti pasiūlymus bent trims mėnesiams. Vartotojai ne visada perka iš pirmo matyto skelbimo. Jie laiko laiko apsvarstyti savo pasirinkimą ir biudžetą.

Taigi, jei jie nuosekliai mato jūsų įmonę, jie pradeda pasitikėti jūsų įmone. Pasitikėjimas veda į pardavimus.

  1. „Facebook“ skelbimai, skirti konkrečiam regionui ir auditorijai

Vaizdo šaltinis

Jei norite padidinti savo hiperlokalios marketingo pastangas, „Facebook“ yra tinkama vieta. 2017 m. Ketvirtąjį ketvirtį „Facebook“ pranešė apie 2,13 milijardo aktyvių vartotojų per mėnesį. Tikrai bus nemažai vartotojų, kurie gyvena jūsų vietinėje bendruomenėje.

2014 m. „Facebook“ pristatė savo hiperlokalios reklamos funkciją. Taigi įmonės dabar gali reklamuotis per mylią nuo savo vietos. Be to, šie skelbimai bus rodomi informacijos santraukose ir mobiliuosiuose telefonuose. „Facebook“ taip pat turi duomenų, reikalingų norint paskatinti jūsų hiperlokalios reklamos pastangas.

Norėdami pradėti, tiesiog įveskite pageidaujamą adresą, spindulį, amžiaus diapazoną, pranešimą, nuotrauką ir lytį. Jūs netgi galite įtraukti nuorodas, kurios paleidžia žemėlapį.

Todėl galite pritraukti daugiau pėsčiųjų srauto į savo verslą. Kadangi daugelis vartotojų leidžia „Facebook“ stebėti juos pagal jų IP adresą, jie gali matyti jūsų verslo skelbimą, kai jie yra jūsų vietovėje.

Pavyzdžiui, „Facebook“ vartotojas galbūt ką tik baigė pusryčius. Dabar jie nori apsipirkti. Jie tiesiog pasirenka netoliese esančiam mažmenininkui skirtą „Facebook“ programą. Jie priima sprendimą nereikalaudami kratos.

Tiesiog nepamirškite turėti konkretaus tikslo, susijusio su hiperlokaliais „Facebook“ skelbimais. Tokiu būdu galite tiksliai išmatuoti savo rezultatus.

  1. Gaukite darbuotojų įpirkimą

Reklama yra komandos darbas, ir tai apima pirkimą iš jūsų darbuotojų. Ne visada lengva įtraukti savo darbuotojus į naują idėją. Tikslas yra perteikti naudą. Kalbant apie hiperlokalinę reklamą, pradėkite nuo klausymo.

Paprašykite jų atsiliepimų, kaip gauti daugiau vietos verslo. Jie yra pirmoji kompanijos linija, todėl jie visą dieną mato ir girdi klientų pasiūlymus.

Gavę atsiliepimą, pats laikas padėti jiems labiau bendrauti su jūsų nauja iniciatyva. Galbūt jie taip pat gyvena bendruomenėje, jie vis tiek norėtų aptarnauti daugiau vietos gyventojų.

Be to, praneškite jiems, kad kai jie teikia puikų klientų aptarnavimą, tai pagerina jų reputaciją bendruomenėje. Be to, vietiniai klientai gali būti gana dosnūs. Kai žino, kad globoja verslą, kuris samdo vietinius gyventojus, jie gali būti linkę duoti gerų patarimų ir apžvalgų.

Taigi, pabrėžkite, kad hiperlokali reklama padeda ne tik pagerinti jų reputaciją, bet ir turėti įtakos jų atlyginimams. Tada, pradėję kampanijas, įsitikinkite, kad visi supranta, kur, ką ir kaip reklamuojate.

  1. Nustatykite teisingus marketingo lūkesčius

Jei nepavyksta nustatyti neteisingų lūkesčių, galite supainioti tikslinę rinką ir klaidingai apskaičiuoti kampanijas. Be to, galite abejoti savimi. Taigi, nuo pat pradžių būtina nustatyti teisingus lūkesčius.

Planuodami hiperlokalios marketingo kampaniją, turite skirti jai laiko, kol susisieksite su tiksline auditorija. Taigi, nustatykite laiko juostą.

Taip pat išsiaiškinkite, kiek potencialių klientų galite realiai tikėtis iš savo kampanijų. Labai svarbu būti tikroviškam.

Sukonfigūravę savo lūkesčius, per pirmąsias savaites negalvokite apie juos per daug. Per šį laiką turėtumėte išmatuoti rezultatus ir, jei reikia, pakoreguoti. Kalbant apie matavimus, kitas pagrindinis sėkmingų marketingo specialistų kampanijų aspektas yra A / B testavimas. Galite išbandyti viską, įskaitant:

  • Antraštės
  • Spalvos
  • Grafika ir vaizdas
  • Raginimai veikti
  • Produktų aprašymai

Vaizdo šaltinis

Remdamiesi rezultatais, visus sėkmingiausius segmentus galite sujungti į galingą marketingo medžiagą.

  1. Pradėkite nuo turinio, įsišaknijusio lokalizuotoje srityje

Jūsų verslas greitai augs, jei skirsite laiko suprasti savo tikslinę auditoriją. Pirmasis atsakymas yra:

Parašykite komentarą